Diskuze

Z neštěstí ve Studénce se nikdo nepoučil. Je to ještě horší, říká znalec

Po třech měsících pokračovalo soudní projednávání železniční tragédie ve Studénce, kde po pádu mostu před vlak zemřelo osm lidí. Vypovídal znalec na bezpečnost práce, který řekl, že už při přípravě stavby se udělala řada chyb. Dodal, že v současnosti to není ve stavebnictví lepší a podobné neštěstí se může opakovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co ten soudce dělá je až neuvěřitelné.Tady se potřebují lidé soudit dvacet let a potom příjde parchant  typu Klauze a všechno je na H:vno.Postižení by měly vzít zákon do svých rukou a začít by měly u soudce.

0 0
možnosti
OB

Tenhle případ se bude vyšetřovat ještě ve dvacátém druhém století a pak již nebude soud mít koho odsoudit. Mám dojem, že se to, tak stane. Možná, že naši potomci se pak budou moci dočíst o justici v ČR, tak jako my dnes čteme o pyramidách. a sedmi divech světa. To je realita české zkorumpované justici.!!

0 0
možnosti

J15o15s82e57f 91Š22l11o82u63f

12. 6. 2014 20:09

Zkuste si někdo na Vaší zahradě postavit RD s výjezdem na komunikaci II. tř. a uvidíte kolik, a od koho budete potřebovat různých vyjádření (a to i v případě, že to je v zastavěné části obce). Nevěřím tomu, že se k projektové dokumentaci nevyjadřovaly orgány od ČD, drážního úřadu, správce či vlastník dopravní cesty atd. atd. A tam se zřejmě stala chyba, ti měli požadovat výluku. No a projektant spolu s dodavatelem potom zjistí, na jak dlouho bude výluka potřeba (minimální možná doba), a navrhnou potřebná technická a technologická opatření. V tomto případě si ale myslím, že především selhaly orgány, které dovolily provádět podobné experimenty nad nezajištěnou tratí.

3 0
možnosti

přesně tak. Nebo překopat silnici např. kvůli soukromé přípojce......

100% se vyjadřovaly. Pravděpodobně dle technologie v projektu usoudili, že omzení dopravy je zbytečné. Nikdo nemohl čekat, že to firma technologicky nezvládne

0 1
možnosti
Foto

Doporučil bych panu Burdovi, aby si zjistil, jakou vazbu měl koordinátor na projektanta. Dost by se tím vysvětlilo.

0 0
možnosti
JB

Ale ten hotový most je celkem pěkný, že?

0 0
možnosti
JM

J38a35n 64M97a51c44h

12. 6. 2014 17:06

Víte, oni taky někdy stavbyvedoucí nepustí kontrolory (někdy ani investora) na stavbu. Taky se mi to nedávno stalo.

0 0
možnosti
JV

Rada automaticky vyřadit nejlevnější a nejdražší nabídku by byla k ničemu. Fimy jsou na sebe dnes už úspěšně dobře vázané. Například Materostav, vlastní 100% akcií Subterry, může si s ní dělat prakticky co chce. Prostě jeden telefonát, aby Subetrra poslala mizerně nízkou cenu, Metrostav pošle svou levnou cenu. Subterra bude automaticky vyřazena, zakázku získá Metrostav. Metrostav si najme jako subdodavatele Subetrru. Všichni žerou na jednom korýtku a nic se nezměnilo. Jidiný rozdíl je ten, že dnes mezi sebou ještě soutěží, ale stejně si najímají jeden druhého.;-)

a takto se to dělá v [>-]

3 1
možnosti

Takhle průhledně to nedělají ani u Metrostavu. Zejména proto, že třeba VINCI, COLAS, SKANSKA a podobní tu též vlastní vícero formálně samostatných společností a mohli by jít se svou nabídkou "na odpis" ještě níže (pak by dolní verze Metrostavgrůpe mohla zůstat ve hře a třeba i uspět!) Dojednat funkční kartel prostě není jen tak.

0 0
možnosti
AV

Zlatíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí !!!!!!!!!!!

Zlatíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí !!!!!!!!!!!!!!

Kapitalisti. Jsem šťastný že se můžeme ,,nažrát banánů '' !!!EU;-€;-€;-€

1 11
možnosti
JM

J73a89n 82M77o87h57y33l45a

12. 6. 2014 17:01

Pořád se radši "pokochám" v novinách tím, že na jednom ministerstvu je víc kopírek než lidí než abych jen četl kolik kdo vypěstoval pšenice zatímco na hranicích se střílí lidi.

7 0
možnosti
OL

Hlavní vinu má ten, kdo nezajistil výluku na trati. Manipulace mostem možná někomu připadá běžnou záležitost, je to ale laický přístup. Vždy je třeba počítat s tím, že něco selže, nebo že to dělníci bez řádného vedení zmotají. Pojištění u pojišťovny nestačí.

6 2
možnosti

pokud to práce nevyžadují (např. dle technologie), navýluku to házet nejde.

Dle tvé logiky by se měla uzavřít silnice, protože se může stát, že finišer při pokládce asfaltu sejme autobus ??

3 0
možnosti
JH

Mám kamaráda, kterému tam zemřel syn. Nejsem stavař ani dopravák, takže nesoudím. Všelijakých předpisů máme dost. Zásadní chybu však vidím v tom, že tam ten vlak, v době kdy most vysouvali, vůbec jel. Takže chyba v komunikaci. Kvůli ořezávaní stromů se výluka udělá, kvůli vysouvání mostu nad trať, ne. Viníky jsou všichni zúčastnění, ale ani jednoho bych nepodezíral, že v tom byl úmysl něco ošidit, někomu ublížit. Pro soudce těžké.

1 1
možnosti

výluka se dělá, když je nutná z povahy prací - dotaz na projektanta a použitou techologii

Pokud o ni nikdo nepožádá, jen tak nemůže dorazit stavbyvedoucí za výpravčím a říci mu Pepo, na 3 h + - ná tam nic nepouštěj

2 0
možnosti