Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zmizí havířovská nádražní budova, či ne? Důležité slovo má ministerstvo

Přituhuje. Jak město, tak České dráhy už totiž mají povolení k zahájení přestavby havířovského vlakového nádraží, které má jít k zemi. Dráhy mají navíc i demoliční výměr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J51a85n 87K53r84o86p11á73č 4903249973203

... jojo, v pohodě, časem zbouráme Karlštejn a chrám sv. Víta taky stojí spoustu peněz, aby nespadl... že srovnávám nesrovnatelné..? ...to je věc názoru a pohledu na věc. Jestli-že však, je něco nějak vyjimečně jedinečné, jen barbar se toho zbaví aby si namastil kapsu...

+3/−2
21.6.2014 22:09

H71o35n92z82a 32T37a42r 3829472604642

Souhlas.

Dva argumenty zastánců demolice.  Prostory jsou málo využité a nejdou vytopit . Tak podle tohoto měřítka bychom měli zbourat také všechny Kostely,Chrámy,Hradý,Zámky, Školní tělocvičny a Sportovní haly.

+2/−2
21.6.2014 22:53
Foto

A82l36a70n 27Ř63e38p62k15a 4525686

Ať se do toho ti památkáři už přestanou plést! Pořád ještě můžou zachraňovat Vítkovické nádraží. Havířov chce moderní dopravní terminál, ne chátrající obludu.

+5/−3
20.6.2014 19:45

H81o11n65z30a 24T86a66r 3259682514382

Souhlasit s demolicí Havířovského nádraží znamená  souhlas s velmi podezdřelým hospodařením městských úředníků a odkláněním prostředku do soukromých kasiček.  Také neúctu k našim předkům, kteří vynaložili obrovské prostředky na výstavbu vlakového nádraží Havířov .

Havířovské nádraží je jedna z nejcennějších Havířovských staveb bohužel mnozí lidé vidí jen zanedbanou budovu o kterou se vlastník nestará 

http://www.kduhavirov.cz/

http://www.360cities.net/cs/image/train-station-havirov-czech-republic#107.46,-17.60,109.3

http://expo58.blogspot.cz/2010/08/nadrazi-v-havirove.html

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_stanice_Hav%C3%AD%C5%99ov http://havirov-historie.cz/historicke-clanky/vlakove-nadrazi

+2/−1
21.6.2014 22:35
Foto

A16l90a83n 37Ř88e56p73k60a 4395736

Dobře, ČD se o tu budovu sice moc nestarají, ale ona na je dnešní dobu zbytečně velká a stále se nenašel nájemce/i, který by jí zaplnil. To se mají dráhy chovat nehospodárně a starat se o obrovskou halu pro kterou nemají využití? ;-)

+1/0
21.6.2014 22:42

H77o87n58z20a 55T61a19r 3779532834542

Kdo by podnikal v prostorech o kterých je veřejně známo, že se jejich vlastník / provozovatel o ně nestará a to odrazuje i případné zákazníky těchto provozovatelů.Zástupci ČD tvrdí že prostory nelze vytopit ale přitom se v prostorách netopí. Kdysi byla v prostorách Nádraží vytápěná čekárna ,která byla zrušena.

+3/0
21.6.2014 23:00
Foto

A21l81a10n 59Ř42e80p45k98a 4445386

;-)Tak v samotné hale, kde se čeká pro vlak se ani moc pod podnikat nedá (bez větších úprav), já myslel spíš v patře tu bývalou restauraci a další prostory, mimo samotný prostor otevřené haly. A proč by dráhy dopředu opravovaly prostory, když neví jestli by o ně byl zájem?

+1/0
22.6.2014 0:19

H81o41n48z75a 45T85a89r 3749812874542

Minimálně by měli zateplit obvodový plášt a vyměnit jednoduché zasklení prosklené fasády z roku 1969  za izolační zasklení . Také rekonstrukce Toalet by byla na místě . Dále vyměnit ty hrozné křesla pro cestující čekající na vlak v hale....

 Nádraží není jednoúčelový prostor, ale multifunkční je to jen o schopnostech vlastníka.  Jak je schopný o budovu pečovat aby byl o prostory k pronajmutí zájem.  

Kdyby se ČD o budovu staraly tak tady nemáme o čem psát! 

Názorný příklad je O.D. ELAN (Budoucnost)

+2/0
22.6.2014 23:09
Foto

A66l82a93n 18Ř83e77p55k74a 4385606

S tím by se dalo souhlasit, jeden nájemce, který by obsadil snad celé první patro (bývalou restauraci) mě napadl a o zákazníky by jistě nouzi neměl - restaurace Výtopna, měli by aspoň stylové místo hned na nádraží.

Pak jen vyřešit kde vedle haly udělat větší parkoviště, lidi jsou líní a Tesco vedle je pro ně daleko :-/

Ale nic to nemění na tom, že památkáři můžou pořád ještě přesunout své úsilí na Vítkovické nádraží, snad není o moc méně cenné než Havířov. A prodané ještě nebylo co vím, stále se tam nic neděje. I ta skleněná mozaika by se při snaze dala jistě přesunout.

+2/0
23.6.2014 10:35

H44o95n55z19a 44T20a74r 3299132714952

Jestli porovnám Havířovské a Vitkovické nádraží. Když pominu že ty nádraží spadají do stejného stavebního stylu každé stvořil někdo jiný také proto jsou značně odlišné .

Vítkovické-Josef Danda- Má nadchody Jinak členěný vnější obvodový plášt a celkově je nádraží jinak řešeno.

Naproti tomu Havířovské -Josef Hrejsemnou-je koncertem jednoduchosti a účelnosti. Hlavně má mnohem lepší podchod, který umožnuje rychlejší snadnější přístup na nástupiště. 

Srovnáváte nesrovnatelné .

http://www.cka.cz/cs/media/prilohy/priloha1_mozaika.pdf

+1/0
24.6.2014 8:31
Foto

A98l98a86n 95Ř46e36p70k76a 4735866

Koncertem jednoduchosti a účelnosti je i OC Karolina (Fukušima) a taky se teď na ní nadává;-D Ale kdo za pár let...

 Nebýt zanedbané, tak Vítkovické nádraží se mi líbí daleko víc, tedy až na ten hloupý nadchod.

0/0
25.6.2014 10:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.