Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zmizí havířovská nádražní budova, či ne? Důležité slovo má ministerstvo

Přituhuje. Jak město, tak České dráhy už totiž mají povolení k zahájení přestavby havířovského vlakového nádraží, které má jít k zemi. Dráhy mají navíc i demoliční výměr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J49a44n 43K63r96o18p60á59č 4613549203983

... jojo, v pohodě, časem zbouráme Karlštejn a chrám sv. Víta taky stojí spoustu peněz, aby nespadl... že srovnávám nesrovnatelné..? ...to je věc názoru a pohledu na věc. Jestli-že však, je něco nějak vyjimečně jedinečné, jen barbar se toho zbaví aby si namastil kapsu...

+3/−2
21.6.2014 22:09

H78o72n56z62a 77T77a76r 3379152724542

Souhlas.

Dva argumenty zastánců demolice.  Prostory jsou málo využité a nejdou vytopit . Tak podle tohoto měřítka bychom měli zbourat také všechny Kostely,Chrámy,Hradý,Zámky, Školní tělocvičny a Sportovní haly.

+2/−2
21.6.2014 22:53

A84l67a31n 46Ř39e42p19k42a 4235386

Ať se do toho ti památkáři už přestanou plést! Pořád ještě můžou zachraňovat Vítkovické nádraží. Havířov chce moderní dopravní terminál, ne chátrající obludu.

+5/−3
20.6.2014 19:45

H25o82n19z50a 77T28a68r 3679112934442

Souhlasit s demolicí Havířovského nádraží znamená  souhlas s velmi podezdřelým hospodařením městských úředníků a odkláněním prostředku do soukromých kasiček.  Také neúctu k našim předkům, kteří vynaložili obrovské prostředky na výstavbu vlakového nádraží Havířov .

Havířovské nádraží je jedna z nejcennějších Havířovských staveb bohužel mnozí lidé vidí jen zanedbanou budovu o kterou se vlastník nestará 

http://www.kduhavirov.cz/

http://www.360cities.net/cs/image/train-station-havirov-czech-republic#107.46,-17.60,109.3

http://expo58.blogspot.cz/2010/08/nadrazi-v-havirove.html

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_stanice_Hav%C3%AD%C5%99ov http://havirov-historie.cz/historicke-clanky/vlakove-nadrazi

+2/−1
21.6.2014 22:35

A49l97a53n 54Ř91e33p89k14a 4895626

Dobře, ČD se o tu budovu sice moc nestarají, ale ona na je dnešní dobu zbytečně velká a stále se nenašel nájemce/i, který by jí zaplnil. To se mají dráhy chovat nehospodárně a starat se o obrovskou halu pro kterou nemají využití? ;-)

+1/0
21.6.2014 22:42

H72o16n38z90a 51T33a92r 3389252244772

Kdo by podnikal v prostorech o kterých je veřejně známo, že se jejich vlastník / provozovatel o ně nestará a to odrazuje i případné zákazníky těchto provozovatelů.Zástupci ČD tvrdí že prostory nelze vytopit ale přitom se v prostorách netopí. Kdysi byla v prostorách Nádraží vytápěná čekárna ,která byla zrušena.

+3/0
21.6.2014 23:00

A89l23a64n 44Ř41e79p67k36a 4975196

;-)Tak v samotné hale, kde se čeká pro vlak se ani moc pod podnikat nedá (bez větších úprav), já myslel spíš v patře tu bývalou restauraci a další prostory, mimo samotný prostor otevřené haly. A proč by dráhy dopředu opravovaly prostory, když neví jestli by o ně byl zájem?

+1/0
22.6.2014 0:19

H45o14n53z89a 32T80a47r 3849862264192

Minimálně by měli zateplit obvodový plášt a vyměnit jednoduché zasklení prosklené fasády z roku 1969  za izolační zasklení . Také rekonstrukce Toalet by byla na místě . Dále vyměnit ty hrozné křesla pro cestující čekající na vlak v hale....

 Nádraží není jednoúčelový prostor, ale multifunkční je to jen o schopnostech vlastníka.  Jak je schopný o budovu pečovat aby byl o prostory k pronajmutí zájem.  

Kdyby se ČD o budovu staraly tak tady nemáme o čem psát! 

Názorný příklad je O.D. ELAN (Budoucnost)

+2/0
22.6.2014 23:09

A33l34a35n 29Ř46e43p49k36a 4265446

S tím by se dalo souhlasit, jeden nájemce, který by obsadil snad celé první patro (bývalou restauraci) mě napadl a o zákazníky by jistě nouzi neměl - restaurace Výtopna, měli by aspoň stylové místo hned na nádraží.

Pak jen vyřešit kde vedle haly udělat větší parkoviště, lidi jsou líní a Tesco vedle je pro ně daleko :-/

Ale nic to nemění na tom, že památkáři můžou pořád ještě přesunout své úsilí na Vítkovické nádraží, snad není o moc méně cenné než Havířov. A prodané ještě nebylo co vím, stále se tam nic neděje. I ta skleněná mozaika by se při snaze dala jistě přesunout.

+2/0
23.6.2014 10:35

H18o64n29z34a 29T62a41r 3379882584332

Jestli porovnám Havířovské a Vitkovické nádraží. Když pominu že ty nádraží spadají do stejného stavebního stylu každé stvořil někdo jiný také proto jsou značně odlišné .

Vítkovické-Josef Danda- Má nadchody Jinak členěný vnější obvodový plášt a celkově je nádraží jinak řešeno.

Naproti tomu Havířovské -Josef Hrejsemnou-je koncertem jednoduchosti a účelnosti. Hlavně má mnohem lepší podchod, který umožnuje rychlejší snadnější přístup na nástupiště. 

Srovnáváte nesrovnatelné .

http://www.cka.cz/cs/media/prilohy/priloha1_mozaika.pdf

+1/0
24.6.2014 8:31

A31l35a73n 96Ř92e85p97k42a 4695576

Koncertem jednoduchosti a účelnosti je i OC Karolina (Fukušima) a taky se teď na ní nadává;-D Ale kdo za pár let...

 Nebýt zanedbané, tak Vítkovické nádraží se mi líbí daleko víc, tedy až na ten hloupý nadchod.

0/0
25.6.2014 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.