- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vyprošťovat "vozidlo" uvázané na řetězu
Hasiči si chtěli asi odtrhnout kus kombajnu na památku
cim si myslis, ze se takovy tezky stroje tahaj ?? Snad ne na lane? Tezky stroje maj tahaci oka vsude kolem dokola prave kvuli takovym pripadum. I tanky maji tazny oka, protoze i tanky muzou zapadnout. Staci hluboky klouzavy blato a tank neprojede, protoze lehne na bricho. Mocal je vic v pohode, nez mokry pole.
A mají hoši rovnou zorané pole :)
Tak buď to byl malý zemědělec a neměl dost těžší techniky, nebo se prostě jen báli zabrat. U nás si družstvo tahá kombajny svépomocí. Občas stačí jen vysypat na náklaďák aby se kombajn odlehčil a náklaďák měl hmotnost na zabrání a když zabere náklaďák i kombajn, tak je venku. Tohle ale byla asi těžší práce, když mu i lištu sundali a fut ho bez tanku nemohli dostat ven. Některá pole jsou tím pověstná, že mají místa která jsou podmáčená i když je všude kolem sucho. Ale co naplat, jednou je to zralé, musí to z pole hned jak oschnou klasy. Jak do toho párkrát zaprší, tak to ztratí lepek a nedá se to prodat jako potravinářské obilí, nebo to chytí nějakou plíseň a je to dobré leda tak na topení. Začínají se v ČR čím dál víc objevovat pásové kombajny, tak třea po nich po letošním roce s deštivýma žněma začne být větší poptávka.
"Tohle ale byla asi těžší práce" - musím vám dát za pravdu. Zvlášť když je na videu pěkně vidět, jak při vyprošťování kombajnu má kola v rejdu. To pak má i tank co dělat, aby sám nezapadl. Vůbec se nedivím, že kombajn zapadl do bahna, když měl takového řidiče ...
Nahrnuty material pred radlici sikmo zaborenou do zeme unese mnohem vetsi tah nez adheze pasu na blate.
nedokážu si představit, že při takovéhlo vlhkosti podloží je obilí/zrno suché, sklízitelné
Sekal jsem oves, ktery stal ve vode. Vlhkost zrna byla 12% (pozadovana je 14%). Takze to jde.
Proč jen na ten vyprošťovák při přestavbě cpali pásy s gumou ... :-/ Kdyby tam nechali původní, tak by i takhle nakrátko zabral a kombajn vyskočil.
Protože by s ocelovými pásy nesměl na silnici?
Mohli být rádi, že tam nezůstal i ten tank.......
Má ten tank platnou kontrolu emisí?
považuje se pole za pozemní komunikaci, která podléhá Silničnímu zákonu?
Jako laikovi mi přijde, že poslat kombajn na prochcaný pole je dost hloupé a druhá věc kolik to celé koštovalo, hasiči, nafta.... nebylo jednoduší počkat až trochu pooschne a pak pokračovat v sečení? Stejně tam nepojedou znova...
Ono to družstvo bude dost bohaté,aby mělo na zaplacení toho vyprošťováku.To se jen tak nevidí,ale když je mokro,tak tam nejedu.