- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamioňáci se často lepí osobákům na kufr a přitom brzdná dráha naloženého kamionu je podstatně delší než u osobního auta. Takového magora je lépe pustit před sebe nebo mu ujet. Jsou však situace, kdy to není možné a zde pomůže už jenom anděl strážný ...
No, píšou že to je cizinec, takže jestli to není cizinec co žije v ČR, tak ho sem asi nedostanou.
Bohužel kamioňáci si myslí, že jsou kabrňácí, kteří vždy všechno ubrzdí. Z mé zkušenosti si to myslí většina. Když jedu z Litomyšle směr Olomouc, tak na výpadovce už kilometr před koncem obce jezdí téměř všichni kamioňáci 70-80km/h. Někteří z nich pak předjíždějí ještě v místě, kde náklaďáky mají předjíždění zakázáno.
Jak byl ten přihlouplý reklamní slogan? Long vehicle - nejlepší přítel člověka?
porušil co mohl, dobře mu tak, snad co se týče profesní způsobilosti se jej musím zastat, jde v podstatě o formalitu, kterou prostě neměl vyřízenou. Ve většině států se ani profesák nepoužívá
Němci a Holandsko úplně nějaké české profesáky ignorují. Nikdy ho po nikom nechtěli.
Přemejšlím, jestli vůbec existuje osobák, který by to vydržel. Možná tak H1.