- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No průser, tohoto se občas bojím, za život projedete strojvůdce nespočetněkrát kolem návěstidel, a jednou můžete udělat chybu co může být spustit těžkou nehodu. Bohužel člověk je člověk a ne stroj a je to tvor chybujíci. Dokud nebude práci fíry hlídat kompletně technika tak se takové případy budou bohužel stávat a věřte že to nikdo nedělá schválně. Takové zabezpečovací zařízení se na našich tratích už realizuje ale samozřejmě potrvá než se na důležitých tratích objeví.
Kubo, ano je to drama, pokud by oba vlaky jely dostatečně rychle tak neubrzdí a máme tady závažnou nehodu se zraněnýma a další radosti. Energie roste s druhou mocninou rychlostí a ještě si vemte že se energie sečte neb jedou proti sobě...Pro Vaši informaci z rychlosti 120 kmh brzdí Rychlík téměř 1 kilometr.
Ještě by mi mohl pan redaktor vysvětlit pojem "zakázaná kolej".
Foto je sice ilustrační, ale copak nemáme jakékoliv jiné foto českého nádraží a musí se tam cpát fotka nějakého Bahnhofu v cizině
Pane Engliš máte smůlu ale přehled ne,ta foka je tak česká že už "češtější" být nemůže ! ! !
Při dnešní pokročilé technice a elektro technice by měl vlak při červené zastavit sám, nebo alespoň upozornit strojvedoucího akustickým signálem.
Při dnešní technice vlak nepotřebuje strojvedoucího. Je trochu paradox, že už existují "samořídící" auta, ale na vlaky se ...
...když už tak se projíždí návěstidlo
A já hloupý myslel, že se jezdí po kolejích kolem návěstidla.....