- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Začínám mít pocit, že je p. Lesková placená Kajnarem.V každém článku figuruje jako guru Ostravy. A o tomto projektu nevi p. Kajnar nic, neb má jiné starosti... už dlouho ... a Ostrava je mu u pr...e.
Bydlím přímo nad Elektrou a žasnu. Bude mi ctí chodit po ulici a nastupovat na zastávce za 308 milionu. Za kilometr cesty, klobouk dolů
Bez veřejné diskuze, bez architektonické soutěže... veřejná zakázka za 308 mil. Kč... Nemůžeme dělat zásahy do významných míst města aspoň někdy dle normálních postupů, které vedou k lepším výsledkům? Nemůžeme se někdy kouknout kolem sebe, abychom zjistili jak to dělají jinde, kde to funguje? Kde jsou k vidění všechny varianty řešení, kde jsou studie oživení oblasti, kde jsou sběry názorů rezidentů, návštěvníků? To si máme neustále nechat ničit město bez zapojení odborné…
Výborný nápad, jak ještě více vylidnit centrum Ostravy!
Znemožníme plynulou dopravu, naděláme překážky - my ty otravné lidi donutíme, aby jezdili jenom do šop! V centru města nemají lidi co pohledávat. A natož, aby tam jezdili auty, stejně nemají kde zaparkovat. A poslední větší parkoviště naproti kulturáku, které je zadarmo a v blízkosti zastávek, taky zpoplatníme. To proto, aby lidi nejezdili ani za kulturou.
Jinak všechny ty koleje nejsou z 80. let, ale naposled se vyměňovaly někdy před 15 lety. Soudruh primátor Kajnar doufejme po volbách skončí. Ostravu moc nezná, protože dojíží vládnout "velkoměstu" z jakési zbohatlické dědinky v Beskydech. A pochybuji, že v poslední době někdy jel tramvají po Nádražní ulici...
Jenže opravdu ten úsek od Elektry po křižovatkou s ulicí 30. dubna je jeden z nejstarších, byly sem tam měněny ty nejsjetější koleje, byla prováděna nejnutnější údržba. Ale při téhle opravě dochází k odstranění kompletního tělesa včetně štěrkového podkladu a trať se staví vlastně znova.
Škoda, že nám neukázali na Dni otevřených dveří ke 120 letům MHD ty lokalky, co jezdí po asfaltu...
...místo panelů budou tramvaje jezdit po živičném povrchu...
Tak to je "super"! Takže díky mysům se doprava ještě více zpomalí. Podobně jako na ul. B. Nikodema v Porubě u Zuzany. Tam se zase čeká, než odjede ze zastávky bus.
A nebudou to spíš zastávky vídeňského typu? Nedělám si žádné iluze o redaktorech iBěs.
No ty ostrůvky a ježdění po kolejích - fakt nevím jestli to bude bezpečnější, je jen otázkou času kdy tam nějaké auto vjede pod tramvaj... Jako opravená "stará" cesta z Ostravy na Havířov, než tam nějaký magor začal malovat čáry a stavět doprostřed betonové monstrostrůvky, bez problémů tam vedle sebe mohly jet 2 auta v každém směru.