Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ranní železniční kalamita na Ostravsku: vlaky nabraly hodinová zpoždění

Samostatně jedoucí lokomotiva časně ráno srazila a usmrtila člověka na trati mezi Suchdolem nad Odrou a Polomí na pomezí Novojičínska a Přerovska. Provoz na hlavním železničním koridoru proto byl několik hodin omezen a vlaky nabíraly více než dvouhodinová zpoždění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K30a77r23e54l 30W29a55t79z55k90o 9956957537406

Možná tak dlouho vyšetřovali jestli ten mašinfíra tudy nejel načerno. Na pivo, svačinu, za milenkou a podobně. ;-D;-D;-D;-D

0/0
3.11.2014 19:36

P21e51t51r 34N80e17c94h30a51n46i55c10k81ý 7143176298690

V souvislosti se sebevrahy doporučuji zajímavé čtení:

http://txt.do/oma6

+3/0
27.10.2014 15:27
Foto

D85a93v95i19d 93K69r23á92s25e57n49s22k96ý 7727270717

Už zase lokomotiva zabíjela!!! Kdy konečně zakážou ta vraždící monstra!!!

Za formulace jako "lokomotiva časně ráno srazila a usmrtila člověka" by patřilo střílet. Dotyčný prostě neměl na tělese dráhy co dělat a vlezl pod jedoucí vlak.

+5/−2
27.10.2014 11:03

I47v65a29n 40B40u71b80l90a 3982355765974

Proto se to musí dvě hodiny "vyšetřovat" bez ohledu na stovky lidí, kteří měli někde být a něco dělat. Kdysi také vlaky přejížděli lidi, ale provoz šel dál. Jen strojvedoucí dostali rozkaz, že v km tom a tom probíhá vyšetřování nehody, jeďte se zvýšenou opatrností, houkejte.

0/0
27.10.2014 14:36

B30o46h51u71s35l30a20v 12K56r31á27l81í38k 2411650589556

Vlezl pod jedoucí vlak, takže ten vlak ho logicky co? No přece přejel a tím zabil. A to naprosto bez ohledu na to, jestli dotyčný tam měl nebo neměl co dělat.

+1/−1
27.10.2014 18:07

T18o54m72á38š 38P44a47p87á88k 5399248225159

Úplně běžná zpoždění. ČD = čekej dlouho

+2/−12
27.10.2014 10:53
Foto

B20r67o91n24i72s77l16a77v 85G75a62b24r24y25š 2472479111

Jak velké zpoždění máte Vy, když narazíte na nehodu, uzavřený úsek nebo stojíte v koloně?

+3/−1
27.10.2014 13:58

M97í15l31a 45P89i80š14t69ě90l12á13k 7833467903

ČD s tím nemá nic společného, to se musíte, vážený kecále, obrátit na PČR. Až ona to vyšetří a dovolí, že se může jezdit, tak ČD budou opět jezdit. Bohužel to jinak nejde. Takže si nejdříve zjistěte jak to funguje a až pak pište ty vaše bludy.

+3/−1
27.10.2014 16:55

B95o88h51u21s59l88a24v 68K87r52á76l31í78k 2191230239286

Já myslel, že PČR se v drážních nehodách angažuje pouze v případě, když je podezření na nějaký trestný čin. Vyšetřování příčin nehody vede Drážní inspekce. Policie by s tím byla hotová rychleji, má hustší síť služeben.

0/0
27.10.2014 18:09

M98í50l86a 41P18i90š68t29ě86l87á53k 7803747123

Jednou nám skočil chlap pod vlak přímo ve stanici Řevnice a na PČR jsme čekali více jak dvě hodiny. Je sice pravda, že nehody vyšetřuje DI, ale policie, bohužel taky.

0/0
27.10.2014 18:31

J92i49ř84í 66B35o72l14f 8875577868395

Z Ostravy, z Ostravy jede rychlík do Prahy ............ kdo se mu postaví .....  :-)

+3/−1
27.10.2014 10:36

R26a77d67o68s12l93a56v 77K83l13a43u58d59a 5864978814912

Vždycky jsem si myslel že pod pojmem kalamita se skrývá něco jiného... Třeba sněhová, povodňová aj. Ale to že jedna lokomotiva srazí člověka a usmrtí ho je sice smutné, ale o kalamitu fakt nejde.

+21/0
27.10.2014 9:31

A71l11e69š 87N23o49v83á81k 6928520877506

Přesně jsem chtěl napsat to samé..

+1/0
27.10.2014 9:38

J24a21n 91S10o11u91k22u11p 1604834926955

Kalamitou je myšleno velké množství zpožděných vlaků.

+2/−1
27.10.2014 10:15

J12o90s98e59f 89Š35e79m36e89l21í25k 7559261510127

Než začnete něco připomínkovat, podívejte se, kdo to psal. Pokud uvidíte "Gabzdyl", radši toho nechte.

0/0
22.11.2014 14:08

M38i83l86o18s51l68a37v 68K91a50n58t57o93r85e80k 1419877181739

Kalamitu z toho udělaj vyšetřující orgány. Podle mne po takovéto nehodě musí být trať do 60 min znovu zprovozněna. Proboha, co tam vyšetřujou,  to měřej brzdnou dráho soupravy.  Nebo zkoumaj, zda mašinfíra dodržel předepsanou rychlost ovšem k přihlédnutí k momentálnímu stavu kolejí a hustotě leteckého provozu;-O. Nebožtíka holt posbíraj do pytle, osprchujou násep a vlak, soupravu převezme záložní fira a jede se naplno.  S tím chudákem sepíší protokol na stanici a pošlou ho domů, aby se oklepal do příští plánované šichty

+7/0
27.10.2014 9:56

R84a32d50o33s90l67a71v 60K59l12a94u45d82a 5594888834272

Zkoumají jestli dotyčnému pod vlak někdo nepomohl. Vzhledem k devastaci těla není taková vražda vyloučená. Takže se do toho zapojuje poměrně dost lidí kteří nejsou z místa.

+2/−1
27.10.2014 9:59

M72i75l50a37n 74Š31e17l18i41g76a 7841504193793

Pan Gabzdyl je znam tim, ze je jeho styl tak bulvarni, ze se ho boji vzit i do Blesku

+4/0
27.10.2014 10:35

J37a47n 52Č66e79k86a59l 7949495784184

Dopadne to tak, že fírové budou předstírat, že si ničeho nevšimli, dovezou krvavou mašinu do nejbližší stanice, aby neblokovali trať, a následné vyšetřování tak bude moct probíhat za provozu, byť třeba za cenu pomalých jízd...

+2/0
27.10.2014 9:31

R76a66d95o14s75l97a14v 12K62l67a21u66d45a 5194118434242

I fíra je jenom člověk a jako člověk se chová....

0/0
27.10.2014 9:34

J59a89n 86Č20e50k32a66l 7979405914194

Já tím ale neříkám, že bych jim cokoliv vyčítal...

+1/0
27.10.2014 9:35

R95a66d77o35s70l29a97v 63K20l14a64u78d80a 5484558224252

Tím chci říct, že "dupnout" na brzdu je naprosto přirozené, člověk nad tím ani nepřemejšlí. Jak by pak fíra vysvětlovat inspekci že v místě prudce brzdil a pak se najednou rozjel a dojel do stanice?

0/0
27.10.2014 9:41

P79e16t56r 78N53e44c45h58a91n96i36c44k39ý 7163456158940

A já slyšel od jednoho strojvůdce nákladního vlaku, že se člověk musí obrnit a prostě JET, protože ty stovky tun se nezastaví na povel a takhle pak veze srnky, psy, kočky, divočáky a možná i ty sebevrahy.

+1/0
27.10.2014 15:13

A15l95e89š 84N95o26v21á46k 6338200937216

To se běžně stávalo kdysi  ještě za parní trakce, když fíra přes ten kotel vůbec ani neviděl, že mu tam někdo skočil.

+1/0
27.10.2014 9:41

R16o70b93e19r50t 27A33k45a40i 6525325416758

Stává se to i teď, stále jezdí lokomotivy, ze kterých nejde moc vidět. Řada 742 například

+1/0
27.10.2014 10:01

A78l31e70š 29N80o96v29á72k 6848420597326

Jasně.. taky jsem si na ně vzpoměl.

Proto je prý lepší skákat pod nákladní vlak, jak mi řekla známá.

0/0
27.10.2014 10:11

A40l83b89e45r41t 29V33l51a47c85h 8366411348872

Kdy to řekla? Před nebo po?

0/0
27.10.2014 12:10

A88l21e69š 64N61o72v57á19k 6278940497266

Když ze mě chytala nerva..

0/0
27.10.2014 12:37

J52i23n73d47ř30i37c43h 86Š20k42o43p98e97k 4325971890385

nechápu, proč omezení provozu trvá tak strašně dlouho, pokud srazila člověka v místě kde neměl co dělat, je to jeho vina, takže netuším, proč ta omezení. Nafotit a do hoďky zase jezdit

+4/0
27.10.2014 8:37

B91o94h39u93s91l18a17v 13K30r80á85l73í30k 2661930959246

Inspekce nezjišťuje primárně vinu, ale příčinu. To lze říct o každé nehodě, že se "neměla stát". Ne že bych měl kdovíjakou důvěru v Drážní inspekci a její postupy, ale pořád bych na ně dal víc než na nějakého joudu, kterému je hnedka všechno jasný a kterej si myslí, že k dokumentaci stačí, aby nějaký náhodný okolojdoucí udělal pár snímků.

+2/−1
27.10.2014 8:57

P76e20t76r 98N65e97c96h46a76n55i77c69k65ý 7393746678790

No vím jak se srazilo auto na přejezdu s historickým motoráčkem, 2h se čekalo na DI, aby se jen zeptali jestli se někomu něco stalo, podepsali lejstro a odjeli...

+1/0
27.10.2014 15:15

J34a10n 20F31i59a15l65a 7444987565579

Příčina je jasná. Služební jízda samostatné lokomotivy není v jízdním řádu a pro lidi, zkracující si pravidelně cestu po kolejích je nečekaná.

+1/−8
27.10.2014 8:18

J23i88r75k48a 13B82a55š87í23k 3392368956417

Poslouchaj, Fiala, že voni nejsou vyšetřovatel... To by byla panečku objasněnost...  :-)

+6/−1
27.10.2014 8:20

R56o25b61e39r42t 64A50k21a15i 6505415936858

Fiala: absolutní blbost, náklady si taky jezdí, jak to jde, rozhodně ne načas podle jízdního řádu. A aby si člověk zjišťoval kdy má něco jet, kvůli tomu, aby to střihl přes koleje, to už je k smíchu.

+1/−1
27.10.2014 9:00

J91a27n 15F20i63a65l50a 7494337865799

Když chodím denně do práce ve stejnou dobu, mám to okoukaný.

0/−1
27.10.2014 14:07

K39a66r82l83a 85N54o50v96á13k77o74v44á 4524362125447

Abyste jednou neskončil jako ten nešťastník dnes ráno. Spoléhat na to, že když tam podle jízdního řádu nic jet nemá, pak tam nic jet nemůže, je naprostý nesmysl-

0/0
27.10.2014 16:17

M16a45r17t48i43n53a 26T89r37o81j12a74n70o54v90á 5333378815

Každý, kdo bydlí u trati či jezdí pravidelně vlakem, ví, že jízdní řád ČD je to opravdu poslední, na co se dá v tomto světě spolehnout.;-)

+3/−10
27.10.2014 9:03

M10i74l80o66s34l60a10v 44K90a17n27t81o62r82e61k 1309447141269

R^No a pak je průšvih, když nějaký vlak jede ve správný čas;-D

+4/−1
27.10.2014 9:14
Foto

B48r45o84n50i91s55l14a51v 74G36a57b86r50y16š 2692369361

Ona jízda autem taky není moc spolehlivá.

+2/−2
27.10.2014 9:20

M62i48r20o56s48l98a62v 19V71o55l29e28k 4235497205858

Titulek nelze formulovat jinak, je nutné plynout na zjednodušující, hloupé zkratkovitosti, že železnice je ta špatná. Co napsat pravdu - člověk skočil pod projíždějící lokomotivu a způsobil šok strojvedoucímu?

+10/−1
27.10.2014 8:16

M17i88l45o24s34l87a21v 30K18a34n17t42o30r76e74k 1919567341669

Kdysi jsem byl stejného názoru, že pro mašinfíru je to šok. Ale diskutujícími jsem byl poučen,  že mašinfíra si na to musel zvyknout, či je jim to už fuk, stejně asi jako když naberou zvěř, jinak by svoji profesi nemohl dělat.

0/0
27.10.2014 9:49

R95a93d68o10s46l31a41v 30K10l83a32u61d86a 5474108434272

Sice těch střetů s chodci přibývá, ale furt je to zanedbatelné množství oproti počtu fírů v ČR. Takže těžko si na to můžou zvyknout.

+1/0
27.10.2014 9:57

M33i22l12o74s37l88a47v 23K90a30n87t94o79r36e71k 1879817231919

Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale neslyšel jsem, že by si fíru vzal do práce psycholog, jak to dosti často bývá u silničních nehod.

0/0
27.10.2014 10:00

R47a88d98o91s92l67a20v 46K84l72a30u93d29a 5424578674442

Zadejte si to do googlu a zjistíte že se velmi často fírové po takové srážce na psychologa obracejí.

+1/0
27.10.2014 10:06

M32i91l67o14s31l85a54v 11K52a35n30t56o60r72e14k 1339177941389

Tak to jsem nezkoušel:-(,

0/0
27.10.2014 10:12

R34o29b19e17r26t 52A61k49a70i 6355685616318

Slyšel jsem o takových případech. Fírovi tam skočil sebevrah, zdál se v klidu, tak po vyšetření pokračoval. No a pak mu tam skočil další, tak odpadl. Tak jsem to slyšel. Já se toho taky bojím, aby mi tam někdo neskočil. Klidně to přiznám.

0/0
27.10.2014 10:21

P68e37t65r 88N55e87c26h12a53n89i50c41k89ý 7883346108250

Dobré počtení je tohle:

http://txt.do/oma6

0/0
27.10.2014 15:27

K70a21r46l28a 43N24o22v84á50k61o68v45á 4834752825727

Obávám se, že nemáte pravdu. Bydlím shodou okolností v Suchdole nad Odrou a těchto nehod, ať už sebevražd nebo nešťastných náhod, když si opilci nebo spěchající bezmozci krátí cestu přes koleje, je tam tolik, že se patrně na každého fíru dostane. Neuběhne měsíc, aby neskončil někdo na kolejích. Nepomůže postavit podchod, pořád někdo na ty koleje leze, protože mu těch pár kroků a několik sekund nejspíš stojí za to.

0/0
27.10.2014 16:26
Foto

B97r87o33n16i24s77l29a78v 36G79a38b67r74y36š 2622379491

S tím souhlasím. Spolužák strojvedoucí mi vyprávěl, že už jich srazil tolik, že při posledním střetu vylezl z lokomotivy, posadil se vedle mrtvory, vytáhl svačinu a začal jíst. ;-D Je to vtipné a smutné zároveň.

0/0
27.10.2014 10:23

R55a63d56o24s13l34a22v 52K14l14a36u56d65a 5694238664672

Teď ještě jestli je to pravda... Veselých příhod "z natáčení" známe všichni mraky, málokdy mají ale reálný základ.

0/0
27.10.2014 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.