Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ranní železniční kalamita na Ostravsku: vlaky nabraly hodinová zpoždění

Samostatně jedoucí lokomotiva časně ráno srazila a usmrtila člověka na trati mezi Suchdolem nad Odrou a Polomí na pomezí Novojičínska a Přerovska. Provoz na hlavním železničním koridoru proto byl několik hodin omezen a vlaky nabíraly více než dvouhodinová zpoždění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K30a42r71e68l 95W71a73t63z97k71o 9366267927906

Možná tak dlouho vyšetřovali jestli ten mašinfíra tudy nejel načerno. Na pivo, svačinu, za milenkou a podobně. ;-D;-D;-D;-D

0/0
3.11.2014 19:36

P38e38t85r 71N88e87c24h52a75n88i70c21k50ý 7143976488800

V souvislosti se sebevrahy doporučuji zajímavé čtení:

http://txt.do/oma6

+3/0
27.10.2014 15:27
Foto

D77a42v77i43d 78K30r62á37s51e47n36s12k71ý 7567830327

Už zase lokomotiva zabíjela!!! Kdy konečně zakážou ta vraždící monstra!!!

Za formulace jako "lokomotiva časně ráno srazila a usmrtila člověka" by patřilo střílet. Dotyčný prostě neměl na tělese dráhy co dělat a vlezl pod jedoucí vlak.

+5/−2
27.10.2014 11:03

I80v14a86n 18B51u38b39l12a 3762655815964

Proto se to musí dvě hodiny "vyšetřovat" bez ohledu na stovky lidí, kteří měli někde být a něco dělat. Kdysi také vlaky přejížděli lidi, ale provoz šel dál. Jen strojvedoucí dostali rozkaz, že v km tom a tom probíhá vyšetřování nehody, jeďte se zvýšenou opatrností, houkejte.

0/0
27.10.2014 14:36

B83o31h68u65s59l89a57v 82K24r57á59l17í32k 2431470499876

Vlezl pod jedoucí vlak, takže ten vlak ho logicky co? No přece přejel a tím zabil. A to naprosto bez ohledu na to, jestli dotyčný tam měl nebo neměl co dělat.

+1/−1
27.10.2014 18:07

T49o14m42á86š 88P69a10p20á39k 5399488135759

Úplně běžná zpoždění. ČD = čekej dlouho

+2/−12
27.10.2014 10:53
Foto

B65r22o47n65i52s29l78a70v 52G81a97b10r17y32š 2542799841

Jak velké zpoždění máte Vy, když narazíte na nehodu, uzavřený úsek nebo stojíte v koloně?

+3/−1
27.10.2014 13:58

M17í90l88a 23P36i61š49t19ě94l60á68k 7543297593

ČD s tím nemá nic společného, to se musíte, vážený kecále, obrátit na PČR. Až ona to vyšetří a dovolí, že se může jezdit, tak ČD budou opět jezdit. Bohužel to jinak nejde. Takže si nejdříve zjistěte jak to funguje a až pak pište ty vaše bludy.

+3/−1
27.10.2014 16:55

B19o79h47u91s46l68a66v 89K27r70á27l95í31k 2431850809466

Já myslel, že PČR se v drážních nehodách angažuje pouze v případě, když je podezření na nějaký trestný čin. Vyšetřování příčin nehody vede Drážní inspekce. Policie by s tím byla hotová rychleji, má hustší síť služeben.

0/0
27.10.2014 18:09

M54í39l53a 32P57i23š61t38ě59l97á55k 7573677203

Jednou nám skočil chlap pod vlak přímo ve stanici Řevnice a na PČR jsme čekali více jak dvě hodiny. Je sice pravda, že nehody vyšetřuje DI, ale policie, bohužel taky.

0/0
27.10.2014 18:31

J25i33ř31í 88B30o68l40f 8175207288275

Z Ostravy, z Ostravy jede rychlík do Prahy ............ kdo se mu postaví .....  :-)

+3/−1
27.10.2014 10:36

R72a28d95o39s40l16a33v 24K24l23a24u74d37a 5604668854622

Vždycky jsem si myslel že pod pojmem kalamita se skrývá něco jiného... Třeba sněhová, povodňová aj. Ale to že jedna lokomotiva srazí člověka a usmrtí ho je sice smutné, ale o kalamitu fakt nejde.

+21/0
27.10.2014 9:31

A86l70e21š 42N58o60v12á72k 6988540657216

Přesně jsem chtěl napsat to samé..

+1/0
27.10.2014 9:38

J15a47n 29S35o15u84k93u65p 1974294916315

Kalamitou je myšleno velké množství zpožděných vlaků.

+2/−1
27.10.2014 10:15

J43o53s95e10f 57Š93e37m62e82l77í30k 7499171830237

Než začnete něco připomínkovat, podívejte se, kdo to psal. Pokud uvidíte "Gabzdyl", radši toho nechte.

0/0
22.11.2014 14:08

M67i93l66o40s60l66a12v 18K75a94n49t31o75r71e29k 1639667781889

Kalamitu z toho udělaj vyšetřující orgány. Podle mne po takovéto nehodě musí být trať do 60 min znovu zprovozněna. Proboha, co tam vyšetřujou,  to měřej brzdnou dráho soupravy.  Nebo zkoumaj, zda mašinfíra dodržel předepsanou rychlost ovšem k přihlédnutí k momentálnímu stavu kolejí a hustotě leteckého provozu;-O. Nebožtíka holt posbíraj do pytle, osprchujou násep a vlak, soupravu převezme záložní fira a jede se naplno.  S tím chudákem sepíší protokol na stanici a pošlou ho domů, aby se oklepal do příští plánované šichty

+7/0
27.10.2014 9:56

R97a15d63o11s25l14a26v 12K38l37a26u78d28a 5304708364712

Zkoumají jestli dotyčnému pod vlak někdo nepomohl. Vzhledem k devastaci těla není taková vražda vyloučená. Takže se do toho zapojuje poměrně dost lidí kteří nejsou z místa.

+2/−1
27.10.2014 9:59

M41i87l40a64n 40Š44e30l14i18g71a 7611894633233

Pan Gabzdyl je znam tim, ze je jeho styl tak bulvarni, ze se ho boji vzit i do Blesku

+4/0
27.10.2014 10:35

J62a69n 28Č84e18k13a91l 7519355434644

Dopadne to tak, že fírové budou předstírat, že si ničeho nevšimli, dovezou krvavou mašinu do nejbližší stanice, aby neblokovali trať, a následné vyšetřování tak bude moct probíhat za provozu, byť třeba za cenu pomalých jízd...

+2/0
27.10.2014 9:31

R73a79d58o25s31l11a15v 45K57l32a78u47d34a 5664698424952

I fíra je jenom člověk a jako člověk se chová....

0/0
27.10.2014 9:34

J16a41n 64Č21e73k24a62l 7199985444614

Já tím ale neříkám, že bych jim cokoliv vyčítal...

+1/0
27.10.2014 9:35

R32a79d89o62s95l98a66v 64K70l87a86u70d55a 5544168904832

Tím chci říct, že "dupnout" na brzdu je naprosto přirozené, člověk nad tím ani nepřemejšlí. Jak by pak fíra vysvětlovat inspekci že v místě prudce brzdil a pak se najednou rozjel a dojel do stanice?

0/0
27.10.2014 9:41

P31e93t27r 48N69e94c44h92a78n52i98c64k95ý 7163316668520

A já slyšel od jednoho strojvůdce nákladního vlaku, že se člověk musí obrnit a prostě JET, protože ty stovky tun se nezastaví na povel a takhle pak veze srnky, psy, kočky, divočáky a možná i ty sebevrahy.

+1/0
27.10.2014 15:13

A22l76e41š 26N51o34v10á14k 6718170297706

To se běžně stávalo kdysi  ještě za parní trakce, když fíra přes ten kotel vůbec ani neviděl, že mu tam někdo skočil.

+1/0
27.10.2014 9:41

R18o66b67e33r77t 86A15k26a23i 6615835546688

Stává se to i teď, stále jezdí lokomotivy, ze kterých nejde moc vidět. Řada 742 například

+1/0
27.10.2014 10:01

A27l56e67š 98N74o81v64á14k 6138410387586

Jasně.. taky jsem si na ně vzpoměl.

Proto je prý lepší skákat pod nákladní vlak, jak mi řekla známá.

0/0
27.10.2014 10:11

A67l79b68e27r43t 97V86l25a32c69h 8856401418272

Kdy to řekla? Před nebo po?

0/0
27.10.2014 12:10

A29l25e49š 39N60o92v85á56k 6338770417156

Když ze mě chytala nerva..

0/0
27.10.2014 12:37

J95i35n63d66ř15i35c39h 74Š20k16o45p97e78k 4635951390465

nechápu, proč omezení provozu trvá tak strašně dlouho, pokud srazila člověka v místě kde neměl co dělat, je to jeho vina, takže netuším, proč ta omezení. Nafotit a do hoďky zase jezdit

+4/0
27.10.2014 8:37

B57o69h36u67s56l61a49v 63K72r80á44l71í20k 2561900849386

Inspekce nezjišťuje primárně vinu, ale příčinu. To lze říct o každé nehodě, že se "neměla stát". Ne že bych měl kdovíjakou důvěru v Drážní inspekci a její postupy, ale pořád bych na ně dal víc než na nějakého joudu, kterému je hnedka všechno jasný a kterej si myslí, že k dokumentaci stačí, aby nějaký náhodný okolojdoucí udělal pár snímků.

+2/−1
27.10.2014 8:57

P11e61t60r 64N63e60c11h65a16n23i78c51k60ý 7953956568200

No vím jak se srazilo auto na přejezdu s historickým motoráčkem, 2h se čekalo na DI, aby se jen zeptali jestli se někomu něco stalo, podepsali lejstro a odjeli...

+1/0
27.10.2014 15:15

J75a17n 15F46i48a72l24a 7134417535939

Příčina je jasná. Služební jízda samostatné lokomotivy není v jízdním řádu a pro lidi, zkracující si pravidelně cestu po kolejích je nečekaná.

+1/−8
27.10.2014 8:18

J12i98r59k54a 23B49a61š44í77k 3802928196357

Poslouchaj, Fiala, že voni nejsou vyšetřovatel... To by byla panečku objasněnost...  :-)

+6/−1
27.10.2014 8:20

R11o50b48e69r22t 22A83k48a25i 6105805836798

Fiala: absolutní blbost, náklady si taky jezdí, jak to jde, rozhodně ne načas podle jízdního řádu. A aby si člověk zjišťoval kdy má něco jet, kvůli tomu, aby to střihl přes koleje, to už je k smíchu.

+1/−1
27.10.2014 9:00

J91a61n 87F46i61a31l16a 7164627175639

Když chodím denně do práce ve stejnou dobu, mám to okoukaný.

0/−1
27.10.2014 14:07

K34a38r20l43a 60N77o39v81á96k78o44v97á 4344532905297

Abyste jednou neskončil jako ten nešťastník dnes ráno. Spoléhat na to, že když tam podle jízdního řádu nic jet nemá, pak tam nic jet nemůže, je naprostý nesmysl-

0/0
27.10.2014 16:17

M69a55r86t98i78n69a 42T57r10o56j41a29n71o13v28á 5473428845

Každý, kdo bydlí u trati či jezdí pravidelně vlakem, ví, že jízdní řád ČD je to opravdu poslední, na co se dá v tomto světě spolehnout.;-)

+3/−10
27.10.2014 9:03

M44i82l11o50s86l47a70v 97K85a10n56t62o62r92e69k 1129467601759

R^No a pak je průšvih, když nějaký vlak jede ve správný čas;-D

+4/−1
27.10.2014 9:14
Foto

B17r84o63n94i62s43l14a45v 19G19a93b60r95y65š 2492189171

Ona jízda autem taky není moc spolehlivá.

+2/−2
27.10.2014 9:20

M27i28r67o48s38l79a83v 42V10o46l93e47k 4585687665678

Titulek nelze formulovat jinak, je nutné plynout na zjednodušující, hloupé zkratkovitosti, že železnice je ta špatná. Co napsat pravdu - člověk skočil pod projíždějící lokomotivu a způsobil šok strojvedoucímu?

+10/−1
27.10.2014 8:16

M71i34l10o80s87l48a17v 82K11a60n88t90o49r59e96k 1239837621839

Kdysi jsem byl stejného názoru, že pro mašinfíru je to šok. Ale diskutujícími jsem byl poučen,  že mašinfíra si na to musel zvyknout, či je jim to už fuk, stejně asi jako když naberou zvěř, jinak by svoji profesi nemohl dělat.

0/0
27.10.2014 9:49

R27a91d36o78s15l79a62v 62K95l19a96u60d49a 5374918344402

Sice těch střetů s chodci přibývá, ale furt je to zanedbatelné množství oproti počtu fírů v ČR. Takže těžko si na to můžou zvyknout.

+1/0
27.10.2014 9:57

M49i37l29o78s21l84a47v 76K89a91n92t49o49r80e63k 1959847481749

Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale neslyšel jsem, že by si fíru vzal do práce psycholog, jak to dosti často bývá u silničních nehod.

0/0
27.10.2014 10:00

R44a54d94o10s35l84a20v 72K13l10a48u63d56a 5354658724552

Zadejte si to do googlu a zjistíte že se velmi často fírové po takové srážce na psychologa obracejí.

+1/0
27.10.2014 10:06

M43i15l15o17s88l11a24v 86K69a22n55t38o43r63e64k 1879267881849

Tak to jsem nezkoušel:-(,

0/0
27.10.2014 10:12

R54o36b92e92r10t 21A43k76a51i 6385455246828

Slyšel jsem o takových případech. Fírovi tam skočil sebevrah, zdál se v klidu, tak po vyšetření pokračoval. No a pak mu tam skočil další, tak odpadl. Tak jsem to slyšel. Já se toho taky bojím, aby mi tam někdo neskočil. Klidně to přiznám.

0/0
27.10.2014 10:21

P17e17t62r 79N42e67c55h52a79n23i64c72k63ý 7443696458820

Dobré počtení je tohle:

http://txt.do/oma6

0/0
27.10.2014 15:27

K74a39r45l80a 28N28o49v21á14k94o54v34á 4714582335967

Obávám se, že nemáte pravdu. Bydlím shodou okolností v Suchdole nad Odrou a těchto nehod, ať už sebevražd nebo nešťastných náhod, když si opilci nebo spěchající bezmozci krátí cestu přes koleje, je tam tolik, že se patrně na každého fíru dostane. Neuběhne měsíc, aby neskončil někdo na kolejích. Nepomůže postavit podchod, pořád někdo na ty koleje leze, protože mu těch pár kroků a několik sekund nejspíš stojí za to.

0/0
27.10.2014 16:26
Foto

B72r31o35n11i84s55l58a43v 41G73a23b38r30y46š 2762739401

S tím souhlasím. Spolužák strojvedoucí mi vyprávěl, že už jich srazil tolik, že při posledním střetu vylezl z lokomotivy, posadil se vedle mrtvory, vytáhl svačinu a začal jíst. ;-D Je to vtipné a smutné zároveň.

0/0
27.10.2014 10:23

R67a62d15o78s12l88a87v 22K67l37a71u11d28a 5184638414742

Teď ještě jestli je to pravda... Veselých příhod "z natáčení" známe všichni mraky, málokdy mají ale reálný základ.

0/0
27.10.2014 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.