- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná tak dlouho vyšetřovali jestli ten mašinfíra tudy nejel načerno. Na pivo, svačinu, za milenkou a podobně.
V souvislosti se sebevrahy doporučuji zajímavé čtení:
Už zase lokomotiva zabíjela!!! Kdy konečně zakážou ta vraždící monstra!!!
Za formulace jako "lokomotiva časně ráno srazila a usmrtila člověka" by patřilo střílet. Dotyčný prostě neměl na tělese dráhy co dělat a vlezl pod jedoucí vlak.
Proto se to musí dvě hodiny "vyšetřovat" bez ohledu na stovky lidí, kteří měli někde být a něco dělat. Kdysi také vlaky přejížděli lidi, ale provoz šel dál. Jen strojvedoucí dostali rozkaz, že v km tom a tom probíhá vyšetřování nehody, jeďte se zvýšenou opatrností, houkejte.
Úplně běžná zpoždění. ČD = čekej dlouho
Jak velké zpoždění máte Vy, když narazíte na nehodu, uzavřený úsek nebo stojíte v koloně?
Z Ostravy, z Ostravy jede rychlík do Prahy ............ kdo se mu postaví .....
Vždycky jsem si myslel že pod pojmem kalamita se skrývá něco jiného... Třeba sněhová, povodňová aj. Ale to že jedna lokomotiva srazí člověka a usmrtí ho je sice smutné, ale o kalamitu fakt nejde.
Dopadne to tak, že fírové budou předstírat, že si ničeho nevšimli, dovezou krvavou mašinu do nejbližší stanice, aby neblokovali trať, a následné vyšetřování tak bude moct probíhat za provozu, byť třeba za cenu pomalých jízd...
I fíra je jenom člověk a jako člověk se chová....
nechápu, proč omezení provozu trvá tak strašně dlouho, pokud srazila člověka v místě kde neměl co dělat, je to jeho vina, takže netuším, proč ta omezení. Nafotit a do hoďky zase jezdit
Inspekce nezjišťuje primárně vinu, ale příčinu. To lze říct o každé nehodě, že se "neměla stát". Ne že bych měl kdovíjakou důvěru v Drážní inspekci a její postupy, ale pořád bych na ně dal víc než na nějakého joudu, kterému je hnedka všechno jasný a kterej si myslí, že k dokumentaci stačí, aby nějaký náhodný okolojdoucí udělal pár snímků.
Příčina je jasná. Služební jízda samostatné lokomotivy není v jízdním řádu a pro lidi, zkracující si pravidelně cestu po kolejích je nečekaná.
Poslouchaj, Fiala, že voni nejsou vyšetřovatel... To by byla panečku objasněnost...
Titulek nelze formulovat jinak, je nutné plynout na zjednodušující, hloupé zkratkovitosti, že železnice je ta špatná. Co napsat pravdu - člověk skočil pod projíždějící lokomotivu a způsobil šok strojvedoucímu?
Kdysi jsem byl stejného názoru, že pro mašinfíru je to šok. Ale diskutujícími jsem byl poučen, že mašinfíra si na to musel zvyknout, či je jim to už fuk, stejně asi jako když naberou zvěř, jinak by svoji profesi nemohl dělat.