Diskuze

Lokomotiva táhla vykolejené nákladní vagony, až se vlak roztrhl

Škodu 5,6 milionu korun za sebou zanechal nákladní vlak, který v pátek večer vykolejil u hlavního vlakového nádraží v Ostravě. Během 1,5 kilometru, kdy lokomotiva vybočené vagony táhla, se vyvrátilo několik sloupů trakčního vedení a nakonec se celá souprava roztrhla na tři části.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

doufam ze az PKP Cargo koupi AWT nebudou po nasich zeleznicich jezdit tyto vraky vlaky ....

1 0
možnosti

Smůla že vlak nemůže objet překážku jak autobus a poračovat dál v původní trase, proto nemůže zastavit v zastávce Ostrava - Mariánské Hory. 8-o

0 0
možnosti
JE

Dnes po rozednění to by docela smutný pohled.

Místo, kde došlo k vykolejení bylo cca pár metrů pod dálničním přívaděčem směrem k zastávce Ostrava- Mariánské hory, kterou si neumětel z Plastové lupy popletl se Svinovem.

   Měl jsem pocit, že jsem zahlédl poškozený jazyk výhybky. Vzhledem k tomu, se se na místě pohybovala spousta oranžových mravenečků, nedá se vylouči, že už se pracovalo na odstarnění následků mimořádné události. Dřevěné pražce byly právě za touto výhybkou posekané. Po cestě směrem od Hlavního nádraží byly více či méně poškozené trakční sloupy a v jednom místě bylo trakční vedení přímo na vozech. Vykolejily dva vozy, každý pouze jedním podvozkem. Pokud nepočítám dvojče, tak byl vlak roztržem zhruba v polovině (za 13. vozem). Háku na šroubovce byla jen polovina. Polské dvojče stálo roztržené až u budovy stanoviště staničního dispečera Ostrava- levé.

  Skutečně mě zajímá výsledek vyšetřování. Kde byla příčina.

6 0
možnosti
JH

Teď je třeba dávat pozor i na jiné mravenečky, jinak ti oranžoví budou bez práce.

1 0
možnosti
Foto

Na "zastávce" Ostrava-Svinov je historicky cenná budova z dob, kdy tam ještě bylo nádraží, pak je tam nová, taky celkem opěvovaná budova, ale to asi nebude budova nádraží, ale jenom nějaké zastávky. Ještě autor zapomněl napsat, že se to stalo poblíž vísky Ostrava, a bude to kompletní ;-D

5 0
možnosti

Tak ono v podstatě celá Ostrava žije z historie. Smiřte se s tím, že Ostrava-Svinov je z dnešního pohledu zastávka.

0 8
možnosti
VM

V43í20t 15M66r94h11a79l

22. 11. 2014 14:24

Článek opravdu na úrovni, jen co je pravda8-o. Když píšu článek, tak se nesnažím být odbornější, než odborník, když tomu nerozumím.

7 0
možnosti

No vidíte. Kdyby nezdrhnul jistej Staník Gross k advokacii a dělal koloťuka, na kterýho se vyučil, tak by se tohle stát nemohlo.

2 0
možnosti
PV

P54e42t15r 10V84e63s96e74l23ý

22. 11. 2014 13:57

Zastávka Ostrava-Svinov, myslel jsem, že už mě Dřišťálová tlupa nemá čím překvapit. Ó, jak jsem se mýlil...

4 0
možnosti

Dyť to psala Martina, tak to tolerujte. Vy taky nerozlišujete broskvovou barvu od meruňkové, což žádná ženská nepochopí. ;-)

2 1
možnosti
Foto

I94v49a83n 75M30a22r61e94k

22. 11. 2014 13:39

"Klasika", na 99% lom hlavního listu pružnice což je specialita nejen u vozů této serie ale i u vozů Wap a Raj R^

1 0
možnosti
DK

PKP...no, tak to me neprekvapuje...

6 1
možnosti
KM

K79a92r65e27l 88M24i22š97k92a

22. 11. 2014 13:02

Takové nehody se stávají i jiným dopravcům, než je PKP.

2 0
možnosti
MB

M33a80t97ú45š 35B72e27n83a22k

22. 11. 2014 12:33

keď vidím tie podvozky tak sa ani nečudujem, že sa vykoľajil, vozne s týmito podvozkami majú zákaz jazdiť po väčšine koľají v EÚ, len ČR a SR má pre ne výnimku, samozrejme aj Poľsko kde sú tie vozne doma.

2 0
možnosti