Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Moravskoslezský kraj v Brně vábí na hokej i dobroty. Stánek moc nezaujal

Brněnské výstaviště ve čtvrtek na čtyři dny obsadily stánky největšího českého veletrhu cestovního ruchu GO a REGIONTOUR. Redakce MF DNES k hodnocení prezentací jednotlivých krajů přizvala znalce. A Moravskoslezský kraj nedopadl příliš dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T67o87m35á93š 30H14a43r92a36b60i95š 5766640372510

No to si snad "experti" i novináři  z nás odborníků dělají legraci?! Pracuji v cestovním ruchu a marketingu celý život a bezvýznamnější veletrh jako letošní Regiontour jsem ještě neviděl, a to se ho pravidelně účastním od roku 1998. Pravda, předchozí dva ročníky jsem již vynechával...

Efektivita a účinnost marketingu se hodnotí zejména poměrem vynaložených prostředků k efektu a ne podle expozice na upadajícím veletrhu. Proto se musím Moravskoslezského kraje zastat a u mě získává velké plus za to, že nepodlehl zájmovým a mediálním tlakům. Naopak nechápu jiné kraje, jak vůbec mohou vystavovat na takovém veletrhu skoro za 1 milion korun (Olomoucký kraj, Jihomoravský kraj apod., a hodnotit takový počin "marketingově pozitivně"... Už za to bych dával minusové hodnocení!

Co asi expozice za milion kraji a jeho aktérům v cestovním ruchu přinese?! Proč asi tam nikdo z těch, kteří musí každou svou korunu na marketing dvakrát otočit, než ji efektivně investují, nevystavuje a ani se neúčastní? Nebylo by lepší ten milion vůbec na daních nevybrat a nechat ho daňovým poplatníkům aby si ho raději  utratili tam, kde se jim bude líbit? Nebo s ním naložili dle svého nejlepšího vědomí či svědomí? 

Ti moudří a rozumní totiž s tím milionem na takový veletrh vůbec nešli... Tím naopak hodnotím pozitivně zejména ty, kteří se nezúčastnili, měli účast zadarmo, investovali co nejméně nebo za ní dokonce dostali zaplaceno, protože takový marketing ještě mohl mít nějaký smysl... Výsledky hodnocení bych tak úplně otočil!

A co by si tedy z tohoto veletrhu měli zejména naší politici a úředníci odnést za ponaučení? Že nejen v cestovním ruchu je něco špatně. A bohužel žádný, ani grafický špičkově zpracovaný stánek, ověnčený pochvalou zaplacených médií, v kontextu současné situace ničemu nepomůže a  stává se tak pouze dobře provedenou "Potěmkinovou vesnicí..."

+1/0
18.1.2015 10:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.