- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý trubec hned začne chytrařit o výkonech a vlastnostech, ale pokud studenti vymýšleli (asi kromě motoru) součástky sami, jedná se o neuvěřitelně náročnou disciplínu... Pokud vůz bude spolehlivý, rychlý a stabilní, jedná se o fantastický úspěch a přeji jim mnoho úspěchů. Z vlastní zkušenosti ( konstrukce motorů a podvozků) vím, že se nejedná o levné a jednoduché řečení...
Nelíbí! Krátké, šitoké, vysoké!
borci! fandím!
že by některá VŠ v ČR dokázala trochu propojit teorii a praxi
V Brne meli formuli student uz pred mnoha lety
Perfektni vec, decka zjisti ze nejen nuly a jednicky se pocitaji ale existuje i realny svet..
Formule, co umí jet až 160 km/h? ... Spíš minikára, ne?
Pokud uvážíte maximální výkon a krouticí moment motoru po osazení restriktorem v sání dle pravidel Formula Student/SAE a zároveň započítáte pravidla pro trať, kterou dovolují pravidla Formula Student/SAE, zjistíte po výpočtu rychlosti formule za zatáčkou o max. možném poloměru a nejdelší možné rovince před další zatáčkou nejvyššího možného poloměru, že max. rychlost vozu Formula Student/SAE se pohybuje těsně nad 130km/h. Takže pánové si navrhli stálej převod ještě docela dlouhej (Ale to může souviset i se zástavbovým prostorem apod). Na první nástřel ale není hmotnost vozu 250kg vůbec špatná. Pokud mají slušně pořešenou aerodynamiku a nehodili ty křídla od oka (jsou jinak poměrně malá), mohli by se umístit nějak rozumně.