Diskuze

Kdyby Studénkou nejel vlak, pád mostu by nikoho nezabil, hájí se firma

U soudu v Novém Jičíně ve středu po přestávce opět začalo projednávání železničního neštěstí ve Studénce, při které v srpnu 2008 zemřelo osm lidí. A v síni se řešilo mimo jiné i to, jestli má větší podíl na neštěstí chyba při stavbě mostu, nebo fakt, že pod ním v době pádu jel mezinárodní rychlík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyby jsme nestavěli most, tak by nám nespadl.;-(

0 0
možnosti

Asi je padání mostů věc běžná a normální?

2 0
možnosti

A kdyby po D47 nikdo nejezdil, nezvlnila by se. Dobrej návod pro Euroviu.

2 0
možnosti
Foto

Absolutní selhání osob pověřených dozorem nad stavbou. Jak se to dá obhájit? Jak je vidět, tak hloupě.

1 0
možnosti

Kdyby se židé nenechali nahnat do plynové komory, nikdo by je nezplynoval!

1 0
možnosti

"Kdyby"?Kdyby nestavěli most,mohly vlaky jezdit bez zabitých!

3 0
možnosti

Žasnu, jakým argumentem se to soudci zabývají. A to chtějí doplatit platy! Propustit, ihned. Msty se stavějí jen proto, aby stály, nebo, aby se používaly?

1 0
možnosti

Není chybou soudního senátu, zabývá-li se v rámci projednávání kauzy argumenty jedné ze stran. Chybou by naopak bylo, kdyby tak nečinil.

Jinak Vaše představa o statusu prezidentem jmenovaných soudců je úsměvná. Tyto funkcionáře nelze propustit. Natožpak ihned. Mohou být  pouze odvoláni. Kontrolní otázka: hádejte kým?

A ještě poznámka: dle mého na argumentu o dočasném uzavření trati v inkriminovaném místě podle mého něco je. Správce trati měl z důvodů preventivní bezpečnosti toto sám od sebe provést. Stejně tak jako v každé jiné obdobné situaci, kdy je trať dotčena jakoukoliv stavební činností podobného rozsahu. Jiná otázka ovšem je, že stavebníci měli o toto požádat sami od sebe a trvat na tom. Podle mne se jedná o hazardní podcenění elementárních pravidel obecné bezpečnosti u obou subjektů. A chybou SZ je, že do žaloby nebyly zahrnuty i osoby odpovědné za provoz předmětné dráhy.

0 0
možnosti

Jako naschvál, tam byla trať, my za to nemůžem.

Je neskutečné, jak hloupé debaty se vedou u jasného porušení bezpečnostních podmínek a nekompetence odpovědných pracovníků stavby.

Kdo to platí a kdo z toho profituje? Tak by měla stát otázka.

1 0
možnosti

Tato část mé reakce, se najednou ztratila, že ba rdakční duch obhajoby soudců?

Platy soudců, je nutné zvyšovat neustále, neboť se rychle přizpůsobují a jejich potřeby, stále rostou.

Kdo si toto krmení hydry vymyslel, měl by být exemplárně potrestán a vyloučen ze společnosti, jako škůdce.

0 0
možnosti

Je evidentní , že společnost Eurovia musí sypat úplatky na všechny strany.Jak jinak si vysvětlit, že stále funguje,stále dostává státní zakázky a stále je fušuje? Viz dálnice u Ostravy a její mosty.

0 0
možnosti
Foto

Stačí býát nejlevnější. Na ostatní se moc nehledí.

0 0
možnosti