- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby jsme nestavěli most, tak by nám nespadl.
Asi je padání mostů věc běžná a normální?
A kdyby po D47 nikdo nejezdil, nezvlnila by se. Dobrej návod pro Euroviu.
Absolutní selhání osob pověřených dozorem nad stavbou. Jak se to dá obhájit? Jak je vidět, tak hloupě.
Kdyby se židé nenechali nahnat do plynové komory, nikdo by je nezplynoval!
"Kdyby"?Kdyby nestavěli most,mohly vlaky jezdit bez zabitých!
Žasnu, jakým argumentem se to soudci zabývají. A to chtějí doplatit platy! Propustit, ihned. Msty se stavějí jen proto, aby stály, nebo, aby se používaly?
Není chybou soudního senátu, zabývá-li se v rámci projednávání kauzy argumenty jedné ze stran. Chybou by naopak bylo, kdyby tak nečinil.
Jinak Vaše představa o statusu prezidentem jmenovaných soudců je úsměvná. Tyto funkcionáře nelze propustit. Natožpak ihned. Mohou být pouze odvoláni. Kontrolní otázka: hádejte kým?
A ještě poznámka: dle mého na argumentu o dočasném uzavření trati v inkriminovaném místě podle mého něco je. Správce trati měl z důvodů preventivní bezpečnosti toto sám od sebe provést. Stejně tak jako v každé jiné obdobné situaci, kdy je trať dotčena jakoukoliv stavební činností podobného rozsahu. Jiná otázka ovšem je, že stavebníci měli o toto požádat sami od sebe a trvat na tom. Podle mne se jedná o hazardní podcenění elementárních pravidel obecné bezpečnosti u obou subjektů. A chybou SZ je, že do žaloby nebyly zahrnuty i osoby odpovědné za provoz předmětné dráhy.
Jako naschvál, tam byla trať, my za to nemůžem.
Je neskutečné, jak hloupé debaty se vedou u jasného porušení bezpečnostních podmínek a nekompetence odpovědných pracovníků stavby.
Kdo to platí a kdo z toho profituje? Tak by měla stát otázka.
Tato část mé reakce, se najednou ztratila, že ba rdakční duch obhajoby soudců?
Platy soudců, je nutné zvyšovat neustále, neboť se rychle přizpůsobují a jejich potřeby, stále rostou.
Kdo si toto krmení hydry vymyslel, měl by být exemplárně potrestán a vyloučen ze společnosti, jako škůdce.
Je evidentní , že společnost Eurovia musí sypat úplatky na všechny strany.Jak jinak si vysvětlit, že stále funguje,stále dostává státní zakázky a stále je fušuje? Viz dálnice u Ostravy a její mosty.
Stačí býát nejlevnější. Na ostatní se moc nehledí.