Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vagony u Paskova ujely s lokomotivou, ale neubrzdila je, ukázalo video

Drážní inspekce upřesnila informace o únorové havárii nákladního vlaku v Paskově. Strojvedoucí podle všeho brzdil, kolos o dvaadvaceti vagonech naložených uhlím ale zastavit nedokázal. Všechny vozy až na jeden vykolejily. Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I16v43a18n 64M77a68r69e60k 6644298232

Drápal jako vždy "bezchybný" komentář i "analýza" nehody ! (O "odborných" výrazech nemluvě) R^;-D

0/0
13.3.2015 20:07

J42a34n 48P33a96v51e24l94k38a 3827131424501

Ví někdo, proč nemůže brzdit lokomotiva vzadu?

0/0
13.3.2015 13:01

J60a33n 68S56a60l76o72m84o68n 4639810961765

Může, ale takhle těžký vlak jen lokomotiva neubrzdí.

+1/0
13.3.2015 16:03

I44v83a39n 96M91a91r80e46k 6634368622

Lokomotiva může brzdit (vlak) pokud je zařazena kdekoli ve vlaku , pokud je ovšem zapojena na průběžné potrubí ,pokud jsou zapnuty rozvaděče na vagonech a pokud je v průběžném potrubí tlak vzduchu 5 bar. R^

+1/0
13.3.2015 21:39

V94l91a52d60i35m88í15r 33B40e75n23e26š 2442115144133

Sebrat video na obskurním webu "diváckých reportérů", obří logo doplnit dalším, olepit reklamou a hurá máme jádro článku.

+1/0
13.3.2015 12:43

V51i49k57t64o84r 51N98á73r79o21ž98n85ý 3209492688

Ono tak dlouho se nedělá zkouška brzdy před vyjetím , až se to zkrátka jednoho dne neubrzdí.... To , že zaměstnanci jak ČDC, ale hlavně soukromých dopravců na toto kašlou zcela běžně je smutný fakt...

+1/0
13.3.2015 11:07

D24u68š42a93n 64K84o30p33e43c73k75ý 6738467678692

Video zde:  https://plus.google.com/+Du%C5%A1anKopeck%C3%BD/posts/C1kpEoQUYwH

0/0
13.3.2015 10:27

J22a61n 90S87a76l93o24m77o96n 4209500521865

Ono bohatě stačí, když se zapomene otevřít brzdný ventil na hadici lokomotivy, která spojuje lokomotivu s vagóny a hned je takhle "vyděláno". Je jen otázka jestli by se na takovouhle závadu přišlo.

+2/0
13.3.2015 9:56

P54e77t16r 47N30o35v53o12t75n68y 3209482659292

Než začnou něco dělat s 1800tunovou soupravou, tak by ses nad mohli ujistit, že průběžná brzda funguje.

+1/0
13.3.2015 10:46

J33a30n 20S74a35l37o21m51o85n 4339280611915

No mohli, ale asi nedělali.

0/0
13.3.2015 11:52

P29e54t63r 95N54o44v76o46t88n95y 3699362259422

Takže nestačí jen zapomenout otevřít ventil. Ono se ještě musí zapomenout na zkoušku brzdy. :-)

0/0
13.3.2015 12:29

J25a20n 85S32a76l38o37m94o53n 4759980741275

Vždycky se toho musí zapomenout víc :-) Akždá havárie je souhra zapomenutých, nebo špatně provedených maličkostí.

+1/0
13.3.2015 16:03

J58á43n 35K30o23t11ú72č 2616814308146

Hmm, ja som žil v tom, že ak nie je otvorený brzdný ventil, súprava sa nepohne z miesta. Keď sa za jazdy utrhne vagón, predsa automaticky zastaví, nie? Ale asi to nie je také jednoduché.

0/0
18.3.2015 22:28

J23a93n 31S51a86l41o23m14o98n 4219780361745

Já žil dlouho v podobné představě taky, ale pak mi to lidi od dráhy vyvrátili. Aby vagon zabrzdil musí mít natlakované brzdy. A ono je to docela logické, jinak by se totiž nedalo posunovat pomocí svážnice. :-)

+1/0
19.3.2015 6:50

M47a95r84t63i91n 59F19i30l54i68p58c86z55y69k 3491221245683

Potrestáni byli 4 lidé a dostali pěněžitou pokutu v součtu několika set tisíc.

0/0
13.3.2015 9:20

V62i37k64t28o63r 44N16á52r66o43ž84n70ý 3289472638

Na základě čeho ?

Dle mého názoru se to nejprve musí vyšetřit , musí se vyčíslit výše škody a až poté se mohou uplatňovat nějaké nároky pro zaměstnancích..

Ale vždy platí maximální náhrada do výše 4,5 násobku platu.

0/0
13.3.2015 11:10

M98a54r74t15i87n 97F89i70l93i91p48c61z92y98k 3851521645853

Manžel mé známé je jedním z potrestaných.

0/0
17.3.2015 12:52

M96a20r72t47i82n 77V30á29v84r17a 2520853689

"Způsobil jsi zmatek a zpoždění Tomáši", zlobil se tlustý kontrolor.

Doufám, že mašinka se zastydí a všechno napraví. Netuším, proč popotahovat chudáka strojvedoucího.

+4/0
13.3.2015 9:19

B97l40a49ž90e70j 94M47o19t79y64č46k92a 8337707945530

asi chtěl strojvedoucí v šoku ujet

+3/0
13.3.2015 9:12

B58l66a57ž42e15j 41M50o52t35y16č91k36a 8677787145630

a nebo to zezadu natahat zpět na koleje;-D

+1/0
13.3.2015 9:13

J51a16n 79Š62t61o59č93e81k 5690485860404

Hlavně, že nebylo zranění nebo úmrtí ;-). Bude to znít blbě, ale pořád lepší škoda na zboží než nějaký úraz či smrťák. Dělal jsem ve skladu a jezdil na retraku. Sice retrak nemá prakticky nic společného s vlakem. Ale na práci je dobré mít "pojistku na blbost". ;-)

+7/0
13.3.2015 8:54

P44a87v54e81l 21N85o42v39á81k 7641256909963

Tak když to tak vemete víc než 3 platy vám vzít nemohou ;)

+1/0
13.3.2015 9:13

J65a76n 53K69a62r60l55í46č80e92k 5148281319678

"Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka." - To okruh možných příčin hodne zužuje. Uklidňuje mě, že to nebyli marťani..

+14/−1
13.3.2015 8:53

P59a71v94e18l 49O59b77d74r75ž56á16l45e35k 6266814528102

Vyloučili úmysl, trestný čin, sabotáž, systémovou chybu, chybu v předpisovém rámci ...

Takže ano, zužuje to okruh příčin výrazně.

0/0
13.3.2015 9:33

R14a41d68k33o 25C86h70m31e44l56a17r 2223643987571

úmysl,trestný čin,sabotáž i systémová chyba je selhání člověka

0/0
13.3.2015 9:48

M93a95r47t52i19n 22H45o33u55b87a 6113761229558

selhani je neco jineho nez umysl nebo sabotaz

0/0
13.3.2015 9:52

Z24d30e30n97ě50k 14W23e89r98n36h56a17r46t 6287255302678

Ne, není. Lidské selhání není úmyslné. To je právní pojem.

0/0
13.3.2015 10:16

O62n91d17ř86e41j 30F44e10l89c91a94n 6442774371857

„Původně nás zmátlo, že se strojvedoucí s lokomotivou k místu mimořádné události vrátil,“

Tak nevím, zda tato slova byla myšlena vážně, nebo si z nás dotyčný dělá pr*el.

+2/−3
13.3.2015 8:49
Foto

J93a18r87o41s85l91a65v 58D53o79u15š48a 3262624144976

Lokomotiva původně sice nechtěla, ale ukecal jí

+7/0
13.3.2015 9:00

M15a39r66t43i23n 30H48o36u88b10a 6633501249318

vytrhujete z kontextu. proc?

0/−1
13.3.2015 9:05

O93n63d58ř29e31j 52F19e36l88c80a70n 6352574431607

Když si článek pořádně přečtete, tak je tam těch blábolů víc a vůbec nemusíte vytrhávat nic z kontextu.

+1/0
13.3.2015 11:02

J94a83n 36S86a96l39o47m69o51n 4799870491155

Mohl se vrátit ještě pěšky bez lokomotivy nemyslíte?

0/0
13.3.2015 16:04

O96n91d12ř17e39j 57F21e83l66c43a81n 6552944131777

...a tu lokomotivu nesl na zádech.;-D

0/0
13.3.2015 16:34

J61a52n 93S89a92l37o85m67o66n 4869430961335

Ach bože. Tu přece mohl a mněl, nechat stát tam kde zastavil po té havárii.

+1/0
13.3.2015 18:18

D20u58š78a71n 31P86a83v83l77í33č50e13k 4134126200265

Na YouTube jsem objevil ještě lepší, původní verzi videa bez toho otravného loga v rohu, kvůli kterému není to nejzajímavější skoro vidět:

https://www.youtube.com/watch?v=FeVEWfFWECE

+14/0
13.3.2015 8:36

M92i15c50h44a43l 91P89a36v93l58á21t 9683163434509

Kdyz uz v rozporu s tim, co YT dovoluje, cpou do videi to logo, meli by ho aspon davat tam, kde nezakryje to podstatne.

+1/0
13.3.2015 9:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.