Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vagony u Paskova ujely s lokomotivou, ale neubrzdila je, ukázalo video

Drážní inspekce upřesnila informace o únorové havárii nákladního vlaku v Paskově. Strojvedoucí podle všeho brzdil, kolos o dvaadvaceti vagonech naložených uhlím ale zastavit nedokázal. Všechny vozy až na jeden vykolejily. Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I67v25a77n 89M32a16r88e85k 6954978312

Drápal jako vždy "bezchybný" komentář i "analýza" nehody ! (O "odborných" výrazech nemluvě) R^;-D

0/0
13.3.2015 20:07

J80a57n 21P31a56v69e63l42k43a 3937851254331

Ví někdo, proč nemůže brzdit lokomotiva vzadu?

0/0
13.3.2015 13:01

J96a43n 75S50a37l58o97m34o37n 4959530101395

Může, ale takhle těžký vlak jen lokomotiva neubrzdí.

+1/0
13.3.2015 16:03

I69v22a94n 75M53a74r28e87k 6354278722

Lokomotiva může brzdit (vlak) pokud je zařazena kdekoli ve vlaku , pokud je ovšem zapojena na průběžné potrubí ,pokud jsou zapnuty rozvaděče na vagonech a pokud je v průběžném potrubí tlak vzduchu 5 bar. R^

+1/0
13.3.2015 21:39

V65l81a34d30i38m79í27r 52B91e79n56e55š 2642615364963

Sebrat video na obskurním webu "diváckých reportérů", obří logo doplnit dalším, olepit reklamou a hurá máme jádro článku.

+1/0
13.3.2015 12:43

V73i92k83t13o21r 90N85á56r67o65ž89n28ý 3679372978

Ono tak dlouho se nedělá zkouška brzdy před vyjetím , až se to zkrátka jednoho dne neubrzdí.... To , že zaměstnanci jak ČDC, ale hlavně soukromých dopravců na toto kašlou zcela běžně je smutný fakt...

+1/0
13.3.2015 11:07

D79u69š20a67n 12K37o69p54e19c53k61ý 6298827238562

Video zde:  https://plus.google.com/+Du%C5%A1anKopeck%C3%BD/posts/C1kpEoQUYwH

0/0
13.3.2015 10:27

J42a48n 55S11a34l13o31m16o80n 4789350651635

Ono bohatě stačí, když se zapomene otevřít brzdný ventil na hadici lokomotivy, která spojuje lokomotivu s vagóny a hned je takhle "vyděláno". Je jen otázka jestli by se na takovouhle závadu přišlo.

+2/0
13.3.2015 9:56

P48e60t59r 25N93o98v85o45t96n58y 3979372289832

Než začnou něco dělat s 1800tunovou soupravou, tak by ses nad mohli ujistit, že průběžná brzda funguje.

+1/0
13.3.2015 10:46

J40a51n 90S18a71l98o35m27o43n 4279430341755

No mohli, ale asi nedělali.

0/0
13.3.2015 11:52

P73e88t40r 42N46o73v30o92t59n38y 3679302959772

Takže nestačí jen zapomenout otevřít ventil. Ono se ještě musí zapomenout na zkoušku brzdy. :-)

0/0
13.3.2015 12:29

J59a83n 50S28a81l50o71m79o24n 4729160351405

Vždycky se toho musí zapomenout víc :-) Akždá havárie je souhra zapomenutých, nebo špatně provedených maličkostí.

+1/0
13.3.2015 16:03

J46á15n 43K25o90t27ú35č 2966144648226

Hmm, ja som žil v tom, že ak nie je otvorený brzdný ventil, súprava sa nepohne z miesta. Keď sa za jazdy utrhne vagón, predsa automaticky zastaví, nie? Ale asi to nie je také jednoduché.

0/0
18.3.2015 22:28

J34a16n 35S33a12l82o70m21o93n 4499500751245

Já žil dlouho v podobné představě taky, ale pak mi to lidi od dráhy vyvrátili. Aby vagon zabrzdil musí mít natlakované brzdy. A ono je to docela logické, jinak by se totiž nedalo posunovat pomocí svážnice. :-)

+1/0
19.3.2015 6:50

M44a92r61t95i58n 26F33i16l15i36p25c58z44y47k 3491931985733

Potrestáni byli 4 lidé a dostali pěněžitou pokutu v součtu několika set tisíc.

0/0
13.3.2015 9:20

V94i70k25t21o56r 26N69á95r53o60ž22n85ý 3889692898

Na základě čeho ?

Dle mého názoru se to nejprve musí vyšetřit , musí se vyčíslit výše škody a až poté se mohou uplatňovat nějaké nároky pro zaměstnancích..

Ale vždy platí maximální náhrada do výše 4,5 násobku platu.

0/0
13.3.2015 11:10

M98a32r38t31i75n 79F79i57l16i97p90c75z88y63k 3421751215303

Manžel mé známé je jedním z potrestaných.

0/0
17.3.2015 12:52

M53a78r60t13i87n 75V90á98v15r64a 2210303269

"Způsobil jsi zmatek a zpoždění Tomáši", zlobil se tlustý kontrolor.

Doufám, že mašinka se zastydí a všechno napraví. Netuším, proč popotahovat chudáka strojvedoucího.

+4/0
13.3.2015 9:19

B65l35a59ž21e18j 28M27o29t92y46č64k26a 8307797375150

asi chtěl strojvedoucí v šoku ujet

+3/0
13.3.2015 9:12

B62l76a48ž91e41j 19M19o86t21y55č46k31a 8707247685370

a nebo to zezadu natahat zpět na koleje;-D

+1/0
13.3.2015 9:13

J89a41n 65Š25t76o55č23e57k 5910365170244

Hlavně, že nebylo zranění nebo úmrtí ;-). Bude to znít blbě, ale pořád lepší škoda na zboží než nějaký úraz či smrťák. Dělal jsem ve skladu a jezdil na retraku. Sice retrak nemá prakticky nic společného s vlakem. Ale na práci je dobré mít "pojistku na blbost". ;-)

+7/0
13.3.2015 8:54

P43a81v17e48l 85N45o37v26á28k 7871166569473

Tak když to tak vemete víc než 3 platy vám vzít nemohou ;)

+1/0
13.3.2015 9:13

J48a65n 70K96a55r14l34í19č74e83k 5648631609598

"Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka." - To okruh možných příčin hodne zužuje. Uklidňuje mě, že to nebyli marťani..

+14/−1
13.3.2015 8:53

P48a28v55e64l 34O94b74d14r13ž17á60l84e43k 6976494488822

Vyloučili úmysl, trestný čin, sabotáž, systémovou chybu, chybu v předpisovém rámci ...

Takže ano, zužuje to okruh příčin výrazně.

0/0
13.3.2015 9:33

R84a27d76k21o 83C26h12m87e12l96a48r 2583273527861

úmysl,trestný čin,sabotáž i systémová chyba je selhání člověka

0/0
13.3.2015 9:48

M36a96r18t69i62n 62H21o80u43b44a 6573191229228

selhani je neco jineho nez umysl nebo sabotaz

0/0
13.3.2015 9:52

Z15d83e69n91ě98k 46W86e48r74n32h26a67r62t 6377555252858

Ne, není. Lidské selhání není úmyslné. To je právní pojem.

0/0
13.3.2015 10:16

O60n29d34ř87e35j 38F85e84l70c13a82n 6412634741147

„Původně nás zmátlo, že se strojvedoucí s lokomotivou k místu mimořádné události vrátil,“

Tak nevím, zda tato slova byla myšlena vážně, nebo si z nás dotyčný dělá pr*el.

+2/−3
13.3.2015 8:49
Foto

J89a81r28o36s56l59a79v 64D48o61u73š90a 3122104354656

Lokomotiva původně sice nechtěla, ale ukecal jí

+7/0
13.3.2015 9:00

M65a56r83t37i84n 33H85o76u96b84a 6303941639558

vytrhujete z kontextu. proc?

0/−1
13.3.2015 9:05

O84n98d28ř36e84j 43F10e97l65c16a94n 6802724231447

Když si článek pořádně přečtete, tak je tam těch blábolů víc a vůbec nemusíte vytrhávat nic z kontextu.

+1/0
13.3.2015 11:02

J35a85n 58S15a47l35o57m35o88n 4799130151315

Mohl se vrátit ještě pěšky bez lokomotivy nemyslíte?

0/0
13.3.2015 16:04

O51n35d63ř26e19j 62F61e55l63c26a65n 6352664981507

...a tu lokomotivu nesl na zádech.;-D

0/0
13.3.2015 16:34

J87a55n 22S19a51l50o20m35o24n 4569370961595

Ach bože. Tu přece mohl a mněl, nechat stát tam kde zastavil po té havárii.

+1/0
13.3.2015 18:18

D20u47š32a78n 22P58a71v11l88í85č28e21k 4674796180295

Na YouTube jsem objevil ještě lepší, původní verzi videa bez toho otravného loga v rohu, kvůli kterému není to nejzajímavější skoro vidět:

https://www.youtube.com/watch?v=FeVEWfFWECE

+14/0
13.3.2015 8:36

M33i48c48h84a68l 78P76a69v61l63á20t 9253213174889

Kdyz uz v rozporu s tim, co YT dovoluje, cpou do videi to logo, meli by ho aspon davat tam, kde nezakryje to podstatne.

+1/0
13.3.2015 9:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.