Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vagony u Paskova ujely s lokomotivou, ale neubrzdila je, ukázalo video

Drážní inspekce upřesnila informace o únorové havárii nákladního vlaku v Paskově. Strojvedoucí podle všeho brzdil, kolos o dvaadvaceti vagonech naložených uhlím ale zastavit nedokázal. Všechny vozy až na jeden vykolejily. Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I96v29a92n 46M79a82r40e87k 6824498122

Drápal jako vždy "bezchybný" komentář i "analýza" nehody ! (O "odborných" výrazech nemluvě) R^;-D

0/0
13.3.2015 20:07

J60a52n 95P43a41v63e43l51k17a 3127591854331

Ví někdo, proč nemůže brzdit lokomotiva vzadu?

0/0
13.3.2015 13:01

J86a36n 86S15a53l37o25m68o35n 4299270491905

Může, ale takhle těžký vlak jen lokomotiva neubrzdí.

+1/0
13.3.2015 16:03

I73v21a82n 93M84a69r58e45k 6804668112

Lokomotiva může brzdit (vlak) pokud je zařazena kdekoli ve vlaku , pokud je ovšem zapojena na průběžné potrubí ,pokud jsou zapnuty rozvaděče na vagonech a pokud je v průběžném potrubí tlak vzduchu 5 bar. R^

+1/0
13.3.2015 21:39

V69l38a87d42i39m67í28r 88B26e42n59e56š 2942135114773

Sebrat video na obskurním webu "diváckých reportérů", obří logo doplnit dalším, olepit reklamou a hurá máme jádro článku.

+1/0
13.3.2015 12:43

V95i74k45t83o69r 24N24á24r51o77ž95n29ý 3649102638

Ono tak dlouho se nedělá zkouška brzdy před vyjetím , až se to zkrátka jednoho dne neubrzdí.... To , že zaměstnanci jak ČDC, ale hlavně soukromých dopravců na toto kašlou zcela běžně je smutný fakt...

+1/0
13.3.2015 11:07

D38u90š15a47n 51K67o85p80e91c89k58ý 6318117568772

Video zde:  https://plus.google.com/+Du%C5%A1anKopeck%C3%BD/posts/C1kpEoQUYwH

0/0
13.3.2015 10:27

J32a47n 89S65a56l66o84m91o65n 4849670721285

Ono bohatě stačí, když se zapomene otevřít brzdný ventil na hadici lokomotivy, která spojuje lokomotivu s vagóny a hned je takhle "vyděláno". Je jen otázka jestli by se na takovouhle závadu přišlo.

+2/0
13.3.2015 9:56

P25e26t49r 92N96o76v58o91t65n21y 3949402549162

Než začnou něco dělat s 1800tunovou soupravou, tak by ses nad mohli ujistit, že průběžná brzda funguje.

+1/0
13.3.2015 10:46

J58a12n 77S34a64l91o50m31o27n 4959270201965

No mohli, ale asi nedělali.

0/0
13.3.2015 11:52

P80e33t30r 54N85o82v28o17t73n74y 3429802189582

Takže nestačí jen zapomenout otevřít ventil. Ono se ještě musí zapomenout na zkoušku brzdy. :-)

0/0
13.3.2015 12:29

J11a72n 54S33a54l61o36m39o85n 4169810891485

Vždycky se toho musí zapomenout víc :-) Akždá havárie je souhra zapomenutých, nebo špatně provedených maličkostí.

+1/0
13.3.2015 16:03

J63á32n 75K28o74t10ú58č 2486934838876

Hmm, ja som žil v tom, že ak nie je otvorený brzdný ventil, súprava sa nepohne z miesta. Keď sa za jazdy utrhne vagón, predsa automaticky zastaví, nie? Ale asi to nie je také jednoduché.

0/0
18.3.2015 22:28

J73a84n 67S33a40l94o14m59o31n 4219410711265

Já žil dlouho v podobné představě taky, ale pak mi to lidi od dráhy vyvrátili. Aby vagon zabrzdil musí mít natlakované brzdy. A ono je to docela logické, jinak by se totiž nedalo posunovat pomocí svážnice. :-)

+1/0
19.3.2015 6:50

M33a72r86t52i29n 96F89i68l78i10p37c67z19y51k 3661621425573

Potrestáni byli 4 lidé a dostali pěněžitou pokutu v součtu několika set tisíc.

0/0
13.3.2015 9:20

V51i34k59t48o65r 86N50á71r62o75ž86n84ý 3889412208

Na základě čeho ?

Dle mého názoru se to nejprve musí vyšetřit , musí se vyčíslit výše škody a až poté se mohou uplatňovat nějaké nároky pro zaměstnancích..

Ale vždy platí maximální náhrada do výše 4,5 násobku platu.

0/0
13.3.2015 11:10

M43a55r58t76i85n 60F51i64l89i82p26c88z32y12k 3361931175643

Manžel mé známé je jedním z potrestaných.

0/0
17.3.2015 12:52

M58a98r23t74i97n 22V47á85v41r56a 2280163139

"Způsobil jsi zmatek a zpoždění Tomáši", zlobil se tlustý kontrolor.

Doufám, že mašinka se zastydí a všechno napraví. Netuším, proč popotahovat chudáka strojvedoucího.

+4/0
13.3.2015 9:19

B22l51a78ž77e41j 33M16o82t80y64č72k18a 8827757135330

asi chtěl strojvedoucí v šoku ujet

+3/0
13.3.2015 9:12

B81l39a72ž59e90j 81M76o61t43y41č83k77a 8737227645330

a nebo to zezadu natahat zpět na koleje;-D

+1/0
13.3.2015 9:13

J43a64n 20Š84t19o59č57e26k 5750405510254

Hlavně, že nebylo zranění nebo úmrtí ;-). Bude to znít blbě, ale pořád lepší škoda na zboží než nějaký úraz či smrťák. Dělal jsem ve skladu a jezdil na retraku. Sice retrak nemá prakticky nic společného s vlakem. Ale na práci je dobré mít "pojistku na blbost". ;-)

+7/0
13.3.2015 8:54

P42a20v35e14l 64N20o37v33á45k 7761396619603

Tak když to tak vemete víc než 3 platy vám vzít nemohou ;)

+1/0
13.3.2015 9:13

J96a10n 79K88a74r98l13í90č59e52k 5598421489238

"Nehodu podle všeho zavinila technická závada, nebo selhání člověka." - To okruh možných příčin hodne zužuje. Uklidňuje mě, že to nebyli marťani..

+14/−1
13.3.2015 8:53

P96a29v22e12l 73O16b45d19r28ž98á72l51e68k 6576534948202

Vyloučili úmysl, trestný čin, sabotáž, systémovou chybu, chybu v předpisovém rámci ...

Takže ano, zužuje to okruh příčin výrazně.

0/0
13.3.2015 9:33

R28a43d54k57o 98C60h25m95e51l76a25r 2383283747601

úmysl,trestný čin,sabotáž i systémová chyba je selhání člověka

0/0
13.3.2015 9:48

M14a77r88t19i48n 57H27o59u85b89a 6643691699758

selhani je neco jineho nez umysl nebo sabotaz

0/0
13.3.2015 9:52

Z35d60e31n11ě98k 64W32e30r79n51h71a23r51t 6587205922428

Ne, není. Lidské selhání není úmyslné. To je právní pojem.

0/0
13.3.2015 10:16

O12n69d53ř76e18j 53F75e16l10c78a85n 6372964221697

„Původně nás zmátlo, že se strojvedoucí s lokomotivou k místu mimořádné události vrátil,“

Tak nevím, zda tato slova byla myšlena vážně, nebo si z nás dotyčný dělá pr*el.

+2/−3
13.3.2015 8:49
Foto

J60a35r80o10s88l77a96v 72D61o49u55š68a 3392964854136

Lokomotiva původně sice nechtěla, ale ukecal jí

+7/0
13.3.2015 9:00

M17a37r79t70i37n 67H15o81u83b23a 6573321579318

vytrhujete z kontextu. proc?

0/−1
13.3.2015 9:05

O50n93d23ř73e10j 81F96e83l22c41a23n 6912564131557

Když si článek pořádně přečtete, tak je tam těch blábolů víc a vůbec nemusíte vytrhávat nic z kontextu.

+1/0
13.3.2015 11:02

J13a29n 47S69a81l98o34m89o84n 4889890971235

Mohl se vrátit ještě pěšky bez lokomotivy nemyslíte?

0/0
13.3.2015 16:04

O94n17d92ř83e24j 38F90e33l27c45a83n 6212124341397

...a tu lokomotivu nesl na zádech.;-D

0/0
13.3.2015 16:34

J94a57n 95S54a23l34o79m66o54n 4129200611685

Ach bože. Tu přece mohl a mněl, nechat stát tam kde zastavil po té havárii.

+1/0
13.3.2015 18:18

D93u87š82a25n 91P16a85v97l46í15č97e71k 4874276210955

Na YouTube jsem objevil ještě lepší, původní verzi videa bez toho otravného loga v rohu, kvůli kterému není to nejzajímavější skoro vidět:

https://www.youtube.com/watch?v=FeVEWfFWECE

+14/0
13.3.2015 8:36

M29i33c96h87a31l 65P54a92v41l12á68t 9803813234279

Kdyz uz v rozporu s tim, co YT dovoluje, cpou do videi to logo, meli by ho aspon davat tam, kde nezakryje to podstatne.

+1/0
13.3.2015 9:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.