- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Drápal jako vždy "bezchybný" komentář i "analýza" nehody ! (O "odborných" výrazech nemluvě)
Ví někdo, proč nemůže brzdit lokomotiva vzadu?
Může, ale takhle těžký vlak jen lokomotiva neubrzdí.
Sebrat video na obskurním webu "diváckých reportérů", obří logo doplnit dalším, olepit reklamou a hurá máme jádro článku.
Ono tak dlouho se nedělá zkouška brzdy před vyjetím , až se to zkrátka jednoho dne neubrzdí.... To , že zaměstnanci jak ČDC, ale hlavně soukromých dopravců na toto kašlou zcela běžně je smutný fakt...
Ono bohatě stačí, když se zapomene otevřít brzdný ventil na hadici lokomotivy, která spojuje lokomotivu s vagóny a hned je takhle "vyděláno". Je jen otázka jestli by se na takovouhle závadu přišlo.
Než začnou něco dělat s 1800tunovou soupravou, tak by ses nad mohli ujistit, že průběžná brzda funguje.
Potrestáni byli 4 lidé a dostali pěněžitou pokutu v součtu několika set tisíc.
Na základě čeho ?
Dle mého názoru se to nejprve musí vyšetřit , musí se vyčíslit výše škody a až poté se mohou uplatňovat nějaké nároky pro zaměstnancích..
Ale vždy platí maximální náhrada do výše 4,5 násobku platu.
"Způsobil jsi zmatek a zpoždění Tomáši", zlobil se tlustý kontrolor.
Doufám, že mašinka se zastydí a všechno napraví. Netuším, proč popotahovat chudáka strojvedoucího.
asi chtěl strojvedoucí v šoku ujet
a nebo to zezadu natahat zpět na koleje
Hlavně, že nebylo zranění nebo úmrtí . Bude to znít blbě, ale pořád lepší škoda na zboží než nějaký úraz či smrťák. Dělal jsem ve skladu a jezdil na retraku. Sice retrak nemá prakticky nic společného s vlakem. Ale na práci je dobré mít "pojistku na blbost".
Tak když to tak vemete víc než 3 platy vám vzít nemohou ;)