Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobyt v Beskydech zlevňuje druhá turistická karta, propojit se nedají

Už druhou, prakticky totožnou návštěvnickou kartu mohou získat turisté v Beskydech. Podporu kartám přitom zajišťují dvě organizace placené z peněz daňových poplatníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i85r69o33s70l42a35v 81K28o90n77v63i47č78n85ý 5149701925

Ach jo. Je škoda, že někteří novináři (Darek Štalmach je na to specialista) dokáží pozitivní věc prezentovat (lživě) negativně a tak škodit. Někdy přemýšlím, jak je možné, že proč je takovým lidem, jako je on, dána do rukou tak obrovská moc manipulovat s lidmi.

Beskydy Card a návštěvnická karta Těšínského Slezska jsou dvě naprosto odlišné karty. Vlastně ne, mají stejný rozměr a metriál :-).

Největší odlišnost je v tom, že jsou každá pro jiné území.

+1/0
27.3.2015 14:14

J12a94n 82S38o97u29k75u53p 1524454726415

Promiňte, ale na Dm se sám už vlastními stránkami prezentuje jako zbytečnost.

0/0
27.3.2015 17:58

M23i33r96o18s83l22a97v 34K88o27n59v97i82č98n73ý 5799891345

O kterých stránkách mluvíte?

0/0
27.3.2015 19:31

J82a18n 50S18o31u22k94u59p 1664934796275

Btw., zdá se, že pan Štalman Vám cosi leží v žaludku...

0/0
27.3.2015 18:26

M96i61r50o15s67l80a55v 62K66o86n78v80i74č52n95ý 5109381335

Ani ne. Jen mi nepřipadá fér, když se k tématu vyjadřuje někdo, kdo nemá ani elementární povědomí o odvětví hospodářství, kterým cestovní ruch je a lidé nemají možnost druhého pohledu.

0/0
27.3.2015 19:34

M49i84c28h68a36l 32P32a90v20l11á58t 9273283284169

Jo, jo, to se to krade, kdyz blbci dotuji a danovy poplatnik to cvaka.

0/−1
27.3.2015 13:53

M91i64r19o92s24l27a27v 26K33o46n14v37i75č65n35ý 5219651355

Pan Darek Štalmach opět nezklamal. Lže (jako vždy) a tím manipuluje. Michale, daňového poplatníka tento projekt nestál ani korunu (díky bohu). Každý ubytovatel, který kartu dává svým hostům, přispívá na její výrobu a propagaci Beskyd docela velkou částkou, protože očekává, že se tak zájem o Beskydy zvýší . Bez nich by byl projekt nerealizovatelný. A patří jim za to dík.

+3/0
27.3.2015 14:00
Foto

T27o18m60á58š 69H39a27r24a56b78i96š 5456470682710

Takhle skončila Krkonošská Regioncard - http://www.regioncard.cz/main/, http://www.denik.cz/kralovehradecky-kraj/regionalni-karta-v-horach-neuspela-20131108-zou5.html, 

Omylem jsem tomuto příspěvku dal kladné hodnocení...:-( Mirku, musím dát bohužel za pravdu panu Štalmachovi... Působím v cestovním ruchu od roku 1997 a musím konstatovat, že se rozhodně nerozvíjí a Destinační managementy jsou jedním z těch nástrojů, které mu bohužel vůbec nesvědčí...

A v čem je vlastněproblém?  Drazí přátelé, turisté,cestovatelé a daňoví poplatníci, víte, že bychom všichni na své cestování aodpočinek měli mnohem více volného času, až násobně více peněz a mnohem lepšínáladu, když by politici a úředníci nechali cestovní ruch na pokoji a ušetřenépeníze nám nechali ať si s nimi můžeme udělat co sami chceme? Víte co oni s těmi našimipenězi všechno dělají místo toho abychom si s nimi zaslouženě hospodařili sami?!Přitom nejen že cestovní ruch nevzkvétá, ale již několik let upadá…

Destinační managementy“ nebo takémístní „Centrály cestovního ruchu“ hospodaří z veřejnými penězi a kromě našich veřejných peněz utrácí také už miliony,až desítky milionu z peněz evropských daňových poplatníků, které seskrývají pod názvy různých evropských fondů za aktivity,které by měly dělat komerční subjekty. Naprosto decimují tržní prostředí a likvidují zbytky normálně tržně ahospodářsky fungujících subjektů. Typickým příkladem u nás v regionu je například„Centrála cestovního ruchu Východní Moravy“ nebo tzv. "destinačnímanagementy", kterých je jen v Moravskoslezském kraji kolem 7?! Ani si je už všechny nepamatuji....

Z veřejnýchsubjektů a zdrojů by stačila maximálně třetina… Obec, Kraj a možná snad ještě Czechtourism. Ušetřené peníze by se nemusely vůbec vybrat a zůstaly by námvšem k tomu, abychom s nimi naložili, dle své potřeby, jak je tov normální zdravé společnosti obvyklé…

0/−2
27.3.2015 15:29

J88a19n 42S13o84u21k16u32p 1614804646985

Vy to musíte vědět ze všech nejlépe, když jste seděl ve správní radě tohoto konkrétního.. Je tak?

Copak jste si vyvedli, že už tam nejste? Nešlo o peníze, že ne? ;-D

0/0
27.3.2015 18:23

M56i65r64o97s44l32a98v 19K66o57n32v35i90č77n67ý 5479301805

Ahoj Tomáši, nechci polemizovat nad každým bodem tvého hodnocení. Určitě máš na mnoho věcí jiný pohled než já, ale to není důležité.

Důležité je, aby věci které Destinační management dělá naplňovaly potřeby těch, kteří v cestovním ruchu působí - obce a podnikatelé. Pokud oni budou hodnotit a vidět naši činnost jako prospěšnou, tak  to bude mít smysl. Pokud ne, tak Destinační management přestane existovat a bude to tak v pořádku. Zatím vnímáme situaci tak, že je naše činnost vnímána podnikateli i obcemi, kteří spolupracují vnímána pozitivně.

+1/0
27.3.2015 19:42
Foto

P84a77v41e47l 65H33l32a36v54á28č 2948566783926

Tomáši, přece nelze dávat všechny DM nebo ORC do jednoho pytle. Je spousty DM nebo OCR, které pracují s podnikateli ale i s veřejnou sférou a v neposlední řadě s neziskovým sektorem. Náš Zlatý pruh Polabí, o.p.s. spolupracuje napříč a finance hledá kde se dá a veřejných peněz má opravdu minimum. Pro nás je důležitější způsob spolupráce a doufám, že brzká budoucnost v zákonu O cestovním ruchu. A projekt, který je zcela hrazen partnery jako je třeba tato karta je přece superR^R^R^

0/0
28.3.2015 19:06
Foto

D69a82g60m58a57r 44P73r45a38v11e24č65k83o50v34á 6271728853

Mohu potvrdit. Navštívili jsme v létě v Rakousku oblast Kalkalpen / mohu jen vřele doporučit pro milovníky přírody/ a tam jsme využili KARTU, kterou nám majitelka pensionu vyplnila hned při příjezdu. Hodila se při jízdě lanovkou, v bazénu, místo vstupného do muzea... Až jsem si říkala, že by se slušelo zaplatit alespoň 1 Eu...Podobnou kartu jsme již před 4 lety získali v západočeském kraji, v Info centru. Sice jsme si ji koupili, ale bylo s tolik výhod, že jsme vůbec nelitovali. Tak přeji návštevníkům Beskyd hodně super zážitků.

+2/0
27.3.2015 12:57

J50a75n 13S32o60u89k42u42p 1714894136145

"Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko", UAU!!!!!

A hlavně podporu ministerstva a eráru, to je třeba. Samozřejmě nechybí srovnání s Rakouskem, jakkoliv je nesmyslné už z principu.

+1/−1
27.3.2015 12:53

M62i86r64o62s52l39a29v 19K13o55n44v56i75č27n81ý 5819811975

Dobrý den pane Jane, vy něco víte o činnosti Destinačního managementu?

0/0
27.3.2015 14:01

J18a80n 42S53o79u75k69u18p 1914284266855

Právě, že absolutně vůbec nic. ;-)

Tak se pojďme podívat. Hmm, správní rada. Miroslav Konvičný. Dobrý den, Miroslave. Jééé, pan Harabiš, o tom sem už dlouho neslyšel.

Hmm..Aktuality.. poslední někdy z roku 2013, nějaký karneval na Černé Louce a nějaký workshop. No, .. jdem dál.. akční plán.. NIC. Dobře.

Chm.. tiskové zprávy.. nic zajímavého, navíc nic novějšího než 2013.

Dooobře, už by něco.. jdem dál. Marketingová strategie. Podívejme se do ní. Aha, tak nic, absolutně nic konkrétního, čistá formalita.

Pane Konvičný, můžete mě ovlažit a připomenout mi, čím mi tendo Destinační management, jako obyvateli Beskyd, prospěl, čím mě obohatil a případně, můžete uvést nějaké konkrétní výsledky? Díky předem.

0/0
27.3.2015 17:55

M54i69r41o74s24l58a13v 41K20o15n18v69i39č16n29ý 5369151785

Dobrý den, je snad přirozené, že raguje někdo, kdo o tom něco ví a koho se to týká. To je přinejmenším právo a možnost každého člověka.

Nevím, na který web se koukáte.

Ten, který je výsledkem práce Destinačního managementu je  www.beskydyportal.cz. Poslední aktualita 27.03. 2015. Také Facebook s mnoha aktualitami.

Určitě nejsme bez chyby, ale například všichi členové správní rady to dělají doborovolně a zadarmo.

Co se týká výsledků, tak ty se projevují po dlouhé době.

Vytvoření značky, podpora podnikatelů vydáváním tištěných propagačních materiálů, informačních brožur atd.

Úkolem Destinačního managementu v Beskydech je například podporovat spolupráci mezi podnikateli a obcemi, vytváření společných projektů atd.

Nejlépe by naši práci mohli hodnotit na Bílé, ve Frenštátě a v Trojanovicích,  na Morávce atd.

+1/0
27.3.2015 19:28

J18a60n 43S62o18u70k59u82p 1214934536595

Díky za upřesnění. Nicméně, i po prozkoumání těhle stránek nejsem o moc chytřejší. Celé mi to přijde jako ´centrála pro reklamy a prezentaci´  nic víc, ale to je asi záměr...

0/0
28.3.2015 7:10

J21a12n 32S57o84u13k80u61p 1674784496705

Jo a počítám, že nulové preneztované výsledky, mizerně updatované stránky a vůbec pochyby, které tahle organizace na první signální vzbuzuje, včetně toho, že člen správní rady musí její činnost obhajovat na diskuzi, je součástí té marketingové strategie.

0/0
27.3.2015 18:01

M92i10r21o12s46l59a48v 64K38o82n66v82i32č46n98ý 5809911125

Stránky jsou mimo jiné jedny z nejlépe hodnocených, spot "Ideální zimní dovolená v Beskydech"  získal cenu poroty Tourfilm 2014 v Kalových Varech.

+1/0
27.3.2015 19:30

J58a80n 97S12o84u21k54u13p 1484744466105

Jej, trochu se dívám podrobně, ta jména jsou mi povědomá, pan Bartoň, to je ten z TV Beskyd, že? Ať pozdravuje paní Blinkovou.

0/0
27.3.2015 18:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.