Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobyt v Beskydech zlevňuje druhá turistická karta, propojit se nedají

Už druhou, prakticky totožnou návštěvnickou kartu mohou získat turisté v Beskydech. Podporu kartám přitom zajišťují dvě organizace placené z peněz daňových poplatníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50i36r31o80s52l89a29v 98K71o95n94v35i53č10n70ý 5239791135

Ach jo. Je škoda, že někteří novináři (Darek Štalmach je na to specialista) dokáží pozitivní věc prezentovat (lživě) negativně a tak škodit. Někdy přemýšlím, jak je možné, že proč je takovým lidem, jako je on, dána do rukou tak obrovská moc manipulovat s lidmi.

Beskydy Card a návštěvnická karta Těšínského Slezska jsou dvě naprosto odlišné karty. Vlastně ne, mají stejný rozměr a metriál :-).

Největší odlišnost je v tom, že jsou každá pro jiné území.

+1/0
27.3.2015 14:14

J90a60n 17S42o39u12k77u16p 1254204126125

Promiňte, ale na Dm se sám už vlastními stránkami prezentuje jako zbytečnost.

0/0
27.3.2015 17:58

M94i45r82o63s98l60a11v 45K12o40n70v55i20č19n78ý 5609501505

O kterých stránkách mluvíte?

0/0
27.3.2015 19:31

J55a20n 65S43o32u29k95u50p 1844644366275

Btw., zdá se, že pan Štalman Vám cosi leží v žaludku...

0/0
27.3.2015 18:26

M74i97r93o76s24l83a37v 90K53o27n41v97i34č59n88ý 5609311295

Ani ne. Jen mi nepřipadá fér, když se k tématu vyjadřuje někdo, kdo nemá ani elementární povědomí o odvětví hospodářství, kterým cestovní ruch je a lidé nemají možnost druhého pohledu.

0/0
27.3.2015 19:34

M32i27c65h73a63l 91P45a60v23l63á67t 9573753464189

Jo, jo, to se to krade, kdyz blbci dotuji a danovy poplatnik to cvaka.

0/−1
27.3.2015 13:53

M83i65r72o61s43l94a93v 33K58o95n37v77i66č19n71ý 5409451295

Pan Darek Štalmach opět nezklamal. Lže (jako vždy) a tím manipuluje. Michale, daňového poplatníka tento projekt nestál ani korunu (díky bohu). Každý ubytovatel, který kartu dává svým hostům, přispívá na její výrobu a propagaci Beskyd docela velkou částkou, protože očekává, že se tak zájem o Beskydy zvýší . Bez nich by byl projekt nerealizovatelný. A patří jim za to dík.

+3/0
27.3.2015 14:00
Foto

T41o18m61á10š 43H12a40r62a70b72i32š 5956510942880

Takhle skončila Krkonošská Regioncard - http://www.regioncard.cz/main/, http://www.denik.cz/kralovehradecky-kraj/regionalni-karta-v-horach-neuspela-20131108-zou5.html, 

Omylem jsem tomuto příspěvku dal kladné hodnocení...:-( Mirku, musím dát bohužel za pravdu panu Štalmachovi... Působím v cestovním ruchu od roku 1997 a musím konstatovat, že se rozhodně nerozvíjí a Destinační managementy jsou jedním z těch nástrojů, které mu bohužel vůbec nesvědčí...

A v čem je vlastněproblém?  Drazí přátelé, turisté,cestovatelé a daňoví poplatníci, víte, že bychom všichni na své cestování aodpočinek měli mnohem více volného času, až násobně více peněz a mnohem lepšínáladu, když by politici a úředníci nechali cestovní ruch na pokoji a ušetřenépeníze nám nechali ať si s nimi můžeme udělat co sami chceme? Víte co oni s těmi našimipenězi všechno dělají místo toho abychom si s nimi zaslouženě hospodařili sami?!Přitom nejen že cestovní ruch nevzkvétá, ale již několik let upadá…

Destinační managementy“ nebo takémístní „Centrály cestovního ruchu“ hospodaří z veřejnými penězi a kromě našich veřejných peněz utrácí také už miliony,až desítky milionu z peněz evropských daňových poplatníků, které seskrývají pod názvy různých evropských fondů za aktivity,které by měly dělat komerční subjekty. Naprosto decimují tržní prostředí a likvidují zbytky normálně tržně ahospodářsky fungujících subjektů. Typickým příkladem u nás v regionu je například„Centrála cestovního ruchu Východní Moravy“ nebo tzv. "destinačnímanagementy", kterých je jen v Moravskoslezském kraji kolem 7?! Ani si je už všechny nepamatuji....

Z veřejnýchsubjektů a zdrojů by stačila maximálně třetina… Obec, Kraj a možná snad ještě Czechtourism. Ušetřené peníze by se nemusely vůbec vybrat a zůstaly by námvšem k tomu, abychom s nimi naložili, dle své potřeby, jak je tov normální zdravé společnosti obvyklé…

0/−2
27.3.2015 15:29

J51a33n 32S38o20u14k10u32p 1654384586125

Vy to musíte vědět ze všech nejlépe, když jste seděl ve správní radě tohoto konkrétního.. Je tak?

Copak jste si vyvedli, že už tam nejste? Nešlo o peníze, že ne? ;-D

0/0
27.3.2015 18:23

M42i32r59o35s10l85a81v 76K68o76n24v45i40č41n13ý 5249541335

Ahoj Tomáši, nechci polemizovat nad každým bodem tvého hodnocení. Určitě máš na mnoho věcí jiný pohled než já, ale to není důležité.

Důležité je, aby věci které Destinační management dělá naplňovaly potřeby těch, kteří v cestovním ruchu působí - obce a podnikatelé. Pokud oni budou hodnotit a vidět naši činnost jako prospěšnou, tak  to bude mít smysl. Pokud ne, tak Destinační management přestane existovat a bude to tak v pořádku. Zatím vnímáme situaci tak, že je naše činnost vnímána podnikateli i obcemi, kteří spolupracují vnímána pozitivně.

+1/0
27.3.2015 19:42
Foto

P17a87v61e20l 29H48l10a66v41á89č 2888276383866

Tomáši, přece nelze dávat všechny DM nebo ORC do jednoho pytle. Je spousty DM nebo OCR, které pracují s podnikateli ale i s veřejnou sférou a v neposlední řadě s neziskovým sektorem. Náš Zlatý pruh Polabí, o.p.s. spolupracuje napříč a finance hledá kde se dá a veřejných peněz má opravdu minimum. Pro nás je důležitější způsob spolupráce a doufám, že brzká budoucnost v zákonu O cestovním ruchu. A projekt, který je zcela hrazen partnery jako je třeba tato karta je přece superR^R^R^

0/0
28.3.2015 19:06
Foto

D49a85g89m15a43r 79P76r49a40v11e82č73k19o85v96á 6771118843

Mohu potvrdit. Navštívili jsme v létě v Rakousku oblast Kalkalpen / mohu jen vřele doporučit pro milovníky přírody/ a tam jsme využili KARTU, kterou nám majitelka pensionu vyplnila hned při příjezdu. Hodila se při jízdě lanovkou, v bazénu, místo vstupného do muzea... Až jsem si říkala, že by se slušelo zaplatit alespoň 1 Eu...Podobnou kartu jsme již před 4 lety získali v západočeském kraji, v Info centru. Sice jsme si ji koupili, ale bylo s tolik výhod, že jsme vůbec nelitovali. Tak přeji návštevníkům Beskyd hodně super zážitků.

+2/0
27.3.2015 12:57

J76a41n 30S69o49u31k13u21p 1354424536905

"Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko", UAU!!!!!

A hlavně podporu ministerstva a eráru, to je třeba. Samozřejmě nechybí srovnání s Rakouskem, jakkoliv je nesmyslné už z principu.

+1/−1
27.3.2015 12:53

M87i50r48o36s94l54a50v 96K79o73n56v67i56č60n37ý 5559381235

Dobrý den pane Jane, vy něco víte o činnosti Destinačního managementu?

0/0
27.3.2015 14:01

J69a62n 88S13o50u95k65u79p 1464684126325

Právě, že absolutně vůbec nic. ;-)

Tak se pojďme podívat. Hmm, správní rada. Miroslav Konvičný. Dobrý den, Miroslave. Jééé, pan Harabiš, o tom sem už dlouho neslyšel.

Hmm..Aktuality.. poslední někdy z roku 2013, nějaký karneval na Černé Louce a nějaký workshop. No, .. jdem dál.. akční plán.. NIC. Dobře.

Chm.. tiskové zprávy.. nic zajímavého, navíc nic novějšího než 2013.

Dooobře, už by něco.. jdem dál. Marketingová strategie. Podívejme se do ní. Aha, tak nic, absolutně nic konkrétního, čistá formalita.

Pane Konvičný, můžete mě ovlažit a připomenout mi, čím mi tendo Destinační management, jako obyvateli Beskyd, prospěl, čím mě obohatil a případně, můžete uvést nějaké konkrétní výsledky? Díky předem.

0/0
27.3.2015 17:55

M54i43r95o49s22l41a34v 81K90o52n36v13i15č12n84ý 5629221875

Dobrý den, je snad přirozené, že raguje někdo, kdo o tom něco ví a koho se to týká. To je přinejmenším právo a možnost každého člověka.

Nevím, na který web se koukáte.

Ten, který je výsledkem práce Destinačního managementu je  www.beskydyportal.cz. Poslední aktualita 27.03. 2015. Také Facebook s mnoha aktualitami.

Určitě nejsme bez chyby, ale například všichi členové správní rady to dělají doborovolně a zadarmo.

Co se týká výsledků, tak ty se projevují po dlouhé době.

Vytvoření značky, podpora podnikatelů vydáváním tištěných propagačních materiálů, informačních brožur atd.

Úkolem Destinačního managementu v Beskydech je například podporovat spolupráci mezi podnikateli a obcemi, vytváření společných projektů atd.

Nejlépe by naši práci mohli hodnotit na Bílé, ve Frenštátě a v Trojanovicích,  na Morávce atd.

+1/0
27.3.2015 19:28

J92a56n 81S21o72u89k12u83p 1984524696255

Díky za upřesnění. Nicméně, i po prozkoumání těhle stránek nejsem o moc chytřejší. Celé mi to přijde jako ´centrála pro reklamy a prezentaci´  nic víc, ale to je asi záměr...

0/0
28.3.2015 7:10

J18a81n 94S57o29u22k70u17p 1484944306555

Jo a počítám, že nulové preneztované výsledky, mizerně updatované stránky a vůbec pochyby, které tahle organizace na první signální vzbuzuje, včetně toho, že člen správní rady musí její činnost obhajovat na diskuzi, je součástí té marketingové strategie.

0/0
27.3.2015 18:01

M32i26r36o85s97l48a20v 13K66o57n74v54i49č42n70ý 5159461385

Stránky jsou mimo jiné jedny z nejlépe hodnocených, spot "Ideální zimní dovolená v Beskydech"  získal cenu poroty Tourfilm 2014 v Kalových Varech.

+1/0
27.3.2015 19:30

J42a81n 22S75o44u54k18u56p 1824724906155

Jej, trochu se dívám podrobně, ta jména jsou mi povědomá, pan Bartoň, to je ten z TV Beskyd, že? Ať pozdravuje paní Blinkovou.

0/0
27.3.2015 18:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.