Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobyt v Beskydech zlevňuje druhá turistická karta, propojit se nedají

Už druhou, prakticky totožnou návštěvnickou kartu mohou získat turisté v Beskydech. Podporu kartám přitom zajišťují dvě organizace placené z peněz daňových poplatníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23i72r40o21s61l84a74v 55K87o90n75v67i70č67n59ý 5249661125

Ach jo. Je škoda, že někteří novináři (Darek Štalmach je na to specialista) dokáží pozitivní věc prezentovat (lživě) negativně a tak škodit. Někdy přemýšlím, jak je možné, že proč je takovým lidem, jako je on, dána do rukou tak obrovská moc manipulovat s lidmi.

Beskydy Card a návštěvnická karta Těšínského Slezska jsou dvě naprosto odlišné karty. Vlastně ne, mají stejný rozměr a metriál :-).

Největší odlišnost je v tom, že jsou každá pro jiné území.

+1/0
27.3.2015 14:14

J66a48n 55S37o52u19k43u71p 1114324256965

Promiňte, ale na Dm se sám už vlastními stránkami prezentuje jako zbytečnost.

0/0
27.3.2015 17:58

M61i17r37o45s40l34a78v 78K21o48n34v67i18č56n97ý 5949251945

O kterých stránkách mluvíte?

0/0
27.3.2015 19:31

J89a88n 91S90o96u44k93u84p 1304314766895

Btw., zdá se, že pan Štalman Vám cosi leží v žaludku...

0/0
27.3.2015 18:26

M82i52r39o90s39l68a39v 35K37o35n45v87i90č28n24ý 5879291955

Ani ne. Jen mi nepřipadá fér, když se k tématu vyjadřuje někdo, kdo nemá ani elementární povědomí o odvětví hospodářství, kterým cestovní ruch je a lidé nemají možnost druhého pohledu.

0/0
27.3.2015 19:34

M20i47c55h16a42l 35P14a69v19l92á51t 9543143564119

Jo, jo, to se to krade, kdyz blbci dotuji a danovy poplatnik to cvaka.

0/−1
27.3.2015 13:53

M30i64r80o37s27l27a39v 65K89o66n63v53i14č10n78ý 5309151655

Pan Darek Štalmach opět nezklamal. Lže (jako vždy) a tím manipuluje. Michale, daňového poplatníka tento projekt nestál ani korunu (díky bohu). Každý ubytovatel, který kartu dává svým hostům, přispívá na její výrobu a propagaci Beskyd docela velkou částkou, protože očekává, že se tak zájem o Beskydy zvýší . Bez nich by byl projekt nerealizovatelný. A patří jim za to dík.

+3/0
27.3.2015 14:00
Foto

T34o20m38á44š 76H19a14r85a68b58i45š 5826810302870

Takhle skončila Krkonošská Regioncard - http://www.regioncard.cz/main/, http://www.denik.cz/kralovehradecky-kraj/regionalni-karta-v-horach-neuspela-20131108-zou5.html, 

Omylem jsem tomuto příspěvku dal kladné hodnocení...:-( Mirku, musím dát bohužel za pravdu panu Štalmachovi... Působím v cestovním ruchu od roku 1997 a musím konstatovat, že se rozhodně nerozvíjí a Destinační managementy jsou jedním z těch nástrojů, které mu bohužel vůbec nesvědčí...

A v čem je vlastněproblém?  Drazí přátelé, turisté,cestovatelé a daňoví poplatníci, víte, že bychom všichni na své cestování aodpočinek měli mnohem více volného času, až násobně více peněz a mnohem lepšínáladu, když by politici a úředníci nechali cestovní ruch na pokoji a ušetřenépeníze nám nechali ať si s nimi můžeme udělat co sami chceme? Víte co oni s těmi našimipenězi všechno dělají místo toho abychom si s nimi zaslouženě hospodařili sami?!Přitom nejen že cestovní ruch nevzkvétá, ale již několik let upadá…

Destinační managementy“ nebo takémístní „Centrály cestovního ruchu“ hospodaří z veřejnými penězi a kromě našich veřejných peněz utrácí také už miliony,až desítky milionu z peněz evropských daňových poplatníků, které seskrývají pod názvy různých evropských fondů za aktivity,které by měly dělat komerční subjekty. Naprosto decimují tržní prostředí a likvidují zbytky normálně tržně ahospodářsky fungujících subjektů. Typickým příkladem u nás v regionu je například„Centrála cestovního ruchu Východní Moravy“ nebo tzv. "destinačnímanagementy", kterých je jen v Moravskoslezském kraji kolem 7?! Ani si je už všechny nepamatuji....

Z veřejnýchsubjektů a zdrojů by stačila maximálně třetina… Obec, Kraj a možná snad ještě Czechtourism. Ušetřené peníze by se nemusely vůbec vybrat a zůstaly by námvšem k tomu, abychom s nimi naložili, dle své potřeby, jak je tov normální zdravé společnosti obvyklé…

0/−2
27.3.2015 15:29

J85a69n 62S42o59u12k77u79p 1804644486775

Vy to musíte vědět ze všech nejlépe, když jste seděl ve správní radě tohoto konkrétního.. Je tak?

Copak jste si vyvedli, že už tam nejste? Nešlo o peníze, že ne? ;-D

0/0
27.3.2015 18:23

M80i98r68o39s71l45a87v 79K45o71n84v87i70č32n40ý 5579801295

Ahoj Tomáši, nechci polemizovat nad každým bodem tvého hodnocení. Určitě máš na mnoho věcí jiný pohled než já, ale to není důležité.

Důležité je, aby věci které Destinační management dělá naplňovaly potřeby těch, kteří v cestovním ruchu působí - obce a podnikatelé. Pokud oni budou hodnotit a vidět naši činnost jako prospěšnou, tak  to bude mít smysl. Pokud ne, tak Destinační management přestane existovat a bude to tak v pořádku. Zatím vnímáme situaci tak, že je naše činnost vnímána podnikateli i obcemi, kteří spolupracují vnímána pozitivně.

+1/0
27.3.2015 19:42
Foto

P17a84v42e65l 28H40l26a87v54á63č 2558406563796

Tomáši, přece nelze dávat všechny DM nebo ORC do jednoho pytle. Je spousty DM nebo OCR, které pracují s podnikateli ale i s veřejnou sférou a v neposlední řadě s neziskovým sektorem. Náš Zlatý pruh Polabí, o.p.s. spolupracuje napříč a finance hledá kde se dá a veřejných peněz má opravdu minimum. Pro nás je důležitější způsob spolupráce a doufám, že brzká budoucnost v zákonu O cestovním ruchu. A projekt, který je zcela hrazen partnery jako je třeba tato karta je přece superR^R^R^

0/0
28.3.2015 19:06
Foto

D38a41g33m86a10r 28P72r46a93v50e51č23k83o73v70á 6371718293

Mohu potvrdit. Navštívili jsme v létě v Rakousku oblast Kalkalpen / mohu jen vřele doporučit pro milovníky přírody/ a tam jsme využili KARTU, kterou nám majitelka pensionu vyplnila hned při příjezdu. Hodila se při jízdě lanovkou, v bazénu, místo vstupného do muzea... Až jsem si říkala, že by se slušelo zaplatit alespoň 1 Eu...Podobnou kartu jsme již před 4 lety získali v západočeském kraji, v Info centru. Sice jsme si ji koupili, ale bylo s tolik výhod, že jsme vůbec nelitovali. Tak přeji návštevníkům Beskyd hodně super zážitků.

+2/0
27.3.2015 12:57

J98a60n 56S62o44u25k80u38p 1234834896345

"Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko", UAU!!!!!

A hlavně podporu ministerstva a eráru, to je třeba. Samozřejmě nechybí srovnání s Rakouskem, jakkoliv je nesmyslné už z principu.

+1/−1
27.3.2015 12:53

M33i15r24o15s58l39a98v 52K57o61n56v69i90č91n23ý 5149551515

Dobrý den pane Jane, vy něco víte o činnosti Destinačního managementu?

0/0
27.3.2015 14:01

J26a27n 91S35o40u94k32u74p 1954184166705

Právě, že absolutně vůbec nic. ;-)

Tak se pojďme podívat. Hmm, správní rada. Miroslav Konvičný. Dobrý den, Miroslave. Jééé, pan Harabiš, o tom sem už dlouho neslyšel.

Hmm..Aktuality.. poslední někdy z roku 2013, nějaký karneval na Černé Louce a nějaký workshop. No, .. jdem dál.. akční plán.. NIC. Dobře.

Chm.. tiskové zprávy.. nic zajímavého, navíc nic novějšího než 2013.

Dooobře, už by něco.. jdem dál. Marketingová strategie. Podívejme se do ní. Aha, tak nic, absolutně nic konkrétního, čistá formalita.

Pane Konvičný, můžete mě ovlažit a připomenout mi, čím mi tendo Destinační management, jako obyvateli Beskyd, prospěl, čím mě obohatil a případně, můžete uvést nějaké konkrétní výsledky? Díky předem.

0/0
27.3.2015 17:55

M15i87r55o68s26l45a97v 78K25o40n37v28i71č46n14ý 5869711525

Dobrý den, je snad přirozené, že raguje někdo, kdo o tom něco ví a koho se to týká. To je přinejmenším právo a možnost každého člověka.

Nevím, na který web se koukáte.

Ten, který je výsledkem práce Destinačního managementu je  www.beskydyportal.cz. Poslední aktualita 27.03. 2015. Také Facebook s mnoha aktualitami.

Určitě nejsme bez chyby, ale například všichi členové správní rady to dělají doborovolně a zadarmo.

Co se týká výsledků, tak ty se projevují po dlouhé době.

Vytvoření značky, podpora podnikatelů vydáváním tištěných propagačních materiálů, informačních brožur atd.

Úkolem Destinačního managementu v Beskydech je například podporovat spolupráci mezi podnikateli a obcemi, vytváření společných projektů atd.

Nejlépe by naši práci mohli hodnotit na Bílé, ve Frenštátě a v Trojanovicích,  na Morávce atd.

+1/0
27.3.2015 19:28

J11a75n 82S70o67u72k41u97p 1744294826825

Díky za upřesnění. Nicméně, i po prozkoumání těhle stránek nejsem o moc chytřejší. Celé mi to přijde jako ´centrála pro reklamy a prezentaci´  nic víc, ale to je asi záměr...

0/0
28.3.2015 7:10

J43a90n 45S85o56u67k24u31p 1744774156765

Jo a počítám, že nulové preneztované výsledky, mizerně updatované stránky a vůbec pochyby, které tahle organizace na první signální vzbuzuje, včetně toho, že člen správní rady musí její činnost obhajovat na diskuzi, je součástí té marketingové strategie.

0/0
27.3.2015 18:01

M36i85r88o72s62l93a90v 45K13o52n16v40i87č44n30ý 5829371285

Stránky jsou mimo jiné jedny z nejlépe hodnocených, spot "Ideální zimní dovolená v Beskydech"  získal cenu poroty Tourfilm 2014 v Kalových Varech.

+1/0
27.3.2015 19:30

J70a78n 94S42o95u46k81u84p 1884464716505

Jej, trochu se dívám podrobně, ta jména jsou mi povědomá, pan Bartoň, to je ten z TV Beskyd, že? Ať pozdravuje paní Blinkovou.

0/0
27.3.2015 18:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.