Diskuze

VIDEO: Ostravská firma dodává do USA tramvaje, které jezdí na baterky

V americkém městě Seattle začne brzy jezdit sedm unikátních tramvajových souprav z Ostravy. Kromě elektřiny jsou poháněné i bateriemi. Zaoceánští cestující si také užijí více pohodlí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Pane Redachtór! Ta tramvaj je takřka DVAKRÁT tak drahá, ne jednou. To by musela být levnější.

0 0
možnosti
MN

A prosím prosím, ta baterie je vodovodní nebo dělostřelecká?

Když už teda není ta, ta... jak se to říká... elektrická!

4 1
možnosti
TV

není to náhodou akumulátor?

0 0
možnosti
KS

My tu technologií Máme v Ostravě a ne použijeme ji? Vždyť se začíná opravovat ul. Nádražní a kdyby ty dráty zmizely z historických budov bylo by to jen dobře! škoda že za Dědice se pros.... toliko peněz.

3 0
možnosti
JK

Za 60 mega, s klimatizací a pojezdem na baterie až 15 km. Taková 13T/14T sice nemá ani klimu, ani havarijní pojezd z baterie (natož trakční baterii), zato je o hodně delší a díky vnitřnímu spořádání toho zas o moc víc neuveze než tahle. Rovněž za 60 mega. A nejstarší kousky 13T nepěkně reznou, plus problémy s převodovkama...

2 0
možnosti
PV

Pane, vám hrabe? Co je na Nádražní tak zajímavého, že by tam neměli být troleje? A uvědomujete si, kolik těch tramvají byste musel vybavit baterkama? Kvůli dvěma kilometrům tratě? To je opravdu ekonomické jak víno

1 0
možnosti
RH

„Především není tramvaj poháněná jen elektřinou, ale také bateriemi, které jsou umístěné na střeše."

Aha, a z těch baterií tedy kape voda na mlýnské kolo?

13 1
možnosti
BG

"Tramvaje na baterky jsou za oceánem nutností. Jen málokde jsou v ­amerických městech natažené troleje. A pokud, tak tamní nařízení zakazují, aby nehyzdily výhled na památky."

Aspoň že to tak neplatí u nás. V době, kdy se zakládaly tramvajové provozy, ty domy památkami ještě nebyly a normálně se mezi ně natahovaly závěsy pro trolejové vedení. Navíc, když se podíváte na dobové pohlednice, kde bývají vyobrazeny právě historické tramvaje a dá se říct, že se jimi města chlubila. Byly to bytelné stavby, které něco vydržely (tím víc vydržely růžice), ne jako ty dnešní.

5 0
možnosti
JM

J50i98ř62í 55M47a12c61e54k

6. 5. 2015 21:24

"Kromě elektřiny jsou poháněné i bateriemi". V těch bateriích je totiž taková pružinka a klíček...

9 1
možnosti
FN

Proc nemame i my klimu pro cestujici?

0 0
možnosti
Foto

J51i41ř81í 40E14r77b19e45n

6. 5. 2015 21:25

Protože jste si ji neobjednali!

2 0
možnosti
Foto

M60a79r50e56k 53S21o24f40r

6. 5. 2015 20:34

Podobné tramvaje dodává Inekon do Plzně. Praha kupuje z Plzně drahé a těžké šmejdovky, asi díky Bémovi.

1 0
možnosti
Foto

J51i85ř96í 28E76r68b89e42n

6. 5. 2015 21:28

Ty "podobné tramvaje" jsou ve skutečnosti Astry Škoda 05T a odvozené typy. Které vyráběla právě plzeňská Škoda Dopravní Technika ve spolupráci s tím Inekonem. Bezpečnost a hospodárnost 05T a 15T je ovšem diametrálně rozdílná, o takové 01T (neboli rekonstruované Tatře T3) nemluvě.

3 0
možnosti