Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kramný zůstal klidný, i když to v pokoji bylo děsivé, popsala Polka

V hlavním líčení s Petrem Kramným obžalovaným z vraždy manželky a dcery na egyptské dovolené promluvily odbornice na lidskou duši. A posudek jedné z nich nebyl nijak lichotivý. Soudkyně také přečetla výpověď polské turistky, která bydlela vedle Kramných a jako první viděla těla ženy a dívky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84a92r40t84i47n 36H50a72v42l96í75k 2416923606712

njn ženský nic nevydrží. navíc ho viděla až po několika (snad i 10hodinách) tak první hodiny bulel - pak šel na záchod - dal si panáka) a  už byl cajk! :) Polka je holt emotivnejsi no.. ;)

0/−1
13.7.2015 10:53

R68o17s66t36i93s54l56a49v 67M92e88i51s18n75e38r 6671509254

dacan a zmetek první třídy--bohužel jen za to nelze nikoho odsoudit. šikovně promyšlená vražda. nevinné holčičky je mi moc líto.

+1/−1
12.7.2015 8:27

T60e68r70e25z40a 48B33r92a62b45c22o56v40á 1355185538367

Myslím, že se usvědčil vlastně sám svou první výpovědí. Údajně celý den byli na hotelovém pokoji a zvraceli, údajně vůbec nespal a díky tomu se asi zachránil.. je nechutné, že s nimi vlastně byl takovou dobu na pokoji, když už byly mrtvé.. sám řekl, že ve 3 ráno už byly (když je údajně teprve našel) celé studené a promodralé.. tím pádem těžko asi zemřely jen chvilku předtím.. takže tvrzení, že s Monikou ještě večer mluvil je lživé.. pokud je skutečně zabil, pravděpodobně se snažil, vymyslet nějakou uvěřitelnou příhodu... čas se krátil a bylo jasné, že do rána už to ohlásit musí, v pokoji to začalo už zapáchat.. verze, kterou nakonec dal dohromady nic moc nebyla, ale už prostě nebyl čas. Měl si vymyslet, že tvrdě usnul třeba vyčerpáním z nevolnosti... a když se probudil, zjistil, že jsou obě mrtvé.. na tom by obhajoba mohla stavět (někdo do pokoje vnikl, nevšiml si, že umírají atd).. přeci není možné, že by se proti němu všichni spolčili.. že ani sebemenší maličkost (ani to, co tvrdí sám či jeho přívrženci) mu nenapomáhá a nepotvrzuje jeho verzi.. Usvědčuje se sám.. předtím, než ho začal vůbec někdo osočovat rovnou začínal tvrzením "jsou mrtvé, nevím, co se stalo, ale já je nezabil" (vypovědělo to i několik svědků svědčící jakoby v jeho prospěch) - opravdu by tohle jen tak někoho napadlo tvrdit když mu zemřou blízké osoby? Proč? V tu chvíli byl vnímám jako oběť, takovým tvrzením si spíš pod sebou podřezával větev ..

+8/0
10.7.2015 10:34

R58a73d77e60k 39D46o90n26á54t 5466971631654

Nemyslím si, že by existence nepravdivé výpovědi musela být důkazem viny. Dovedu si představit, že přestože (čistě hypoteticky) by je nezabil, mohl se bát, aby vina nepadla na něj (ježišmarjá, ony jsou mrtvý, ale teď to bude na mě!) a radši si něco vymyslel. Že by si tím nepomohl teď víme, ale v panice člověk holt moc nemyslí a dodatečná změna výpovědi by mu asi taky moc nepomohla...

+1/−2
11.7.2015 0:14

V68l17a90s77t98i13m97i52l 76H28a13l10b91i20c36h 8203625636438

Polka cítila smrad/hnilobu.To tam už museli ležet od minulého dne.

+3/0
10.7.2015 8:22

P64a49v79e92l 71M63a30l31i78š 2971846113347

Kramný prokazatelně lhal o průjmech a zvracení, což patologové jednoznačně vyvrátili. A lež mu soudkyně neodpustí. Tím se v podstatě usvědčuje. Nevinný člověk by neměl důvod si vymýšlet báchorky a řekl by vše tak jak to bylo.

Jak bude tuto lež obhajovat, na to jsem hodně zvědavý.

+12/−1
10.7.2015 7:49

R38a95d76e14k 65D61o35n15á54t 5826801551744

I nevinný člověk může klidně v panice zalhat (právě z obavy, aby na něj vina nepadla). Ostatně, pokud vím, samotná nepravdivá výpověď u obviněného trestná není. Ta je trestná pouze u svědků.

+1/0
11.7.2015 0:19

A59d47é35l64a 15S91c82h64n98e26i88d24e29r23o77v80á 9293539903262

Situace se má jinak. Obžalovanému se v ČR přiznávají všechny způsoby obhajoby, tedy i lež. Je na soudu a žalobci, aby lživá tvrzení vyvraceli a sháněli důkazy. Naproti tomu všichni ostatní účastníci budou mít problém, budou-li křivě vypovídat. Z toho soudím, že i prokázaná a vyvrácená lež by neměla mít jiný význam než to, že to bylo jinak, protože je to právo obžalovaného.

0/0
12.7.2015 8:53

P77a71v94e43l 31D54v10o37ř37á20k 8652979477958

Jak se tak dívám kolem sebe, tak ten posudek psycholožky Khulové sedí dnes na každého druhého.

+7/0
10.7.2015 7:05

M14á82r95i24a 92G92o28g69o39v79á 2876897459487

Neuveriteľná diskusia 8-o

Podľa mnohých chýba relevantný dôkaz, očitý svedok vraždy. To mal obžalovaný nahrávať svoj skutok na video, či si zavolať niekoho z ubytovaných, aby sa pozeral ako prikladá drôty?

Jeho jednoduchú obhajobu mu znalci vyvrátil. Jeho advokátke nezávidím, ťažko sa obhajuje niečo, čo vymyslel nie príliš bystrý človek............

Neexistujú dokonalé zločiny, existuje len nedôsledná práca kriminalistov počas prvotných úkonov pri nájdení obete/obetí.

+13/0
10.7.2015 6:00

R34a35d39e89k 39D96o87n51á90t 5426591911544

Možná by stačil i předmět doličný. "Urazit" někoho spolehlivě elektrickým proudem není jen tak. Je potřeba nějaký materiál, nějaké nářadí. Lidi s sebou běžně na dovolenou nevozí elektrické kabely, šroubovák, kleště ... Nezaznamenal jsem žádnou teorii ČÍM měl (nebo mohl) být ten úraz elektrickým proudem způsoben. Pokud by se Kramný z pokoje nezdálil (nikdo vně pokoje ho něviděl) aspon NĚCO by mělo být nalezeno v pokoji (pochybuju, že běžnou výbavou hotelového pokoje je šroubovák), případně pod oknem toho pokoje (kdyby to něco vyhodil z okna). Nezaznamenal jsem nic takového.

+1/0
10.7.2015 8:52

P88e60t89r 76P33o19k93o83r14n60ý 4972965172413

stačí např. prodlužovačka a nůž, případně přívod k el. hol. strojku a nůž na odstranění izolace

+2/0
10.7.2015 8:55

R24a55d41e19k 61D80o13n84á36t 5186171981264

Ano, to samořejmě stačí, ale nožem lze kabel jen zničit, ne rozebrat a následně zase složit. A teď otázky, které by měli klást vyšetřovatelé a soudci:

Vozí člověk běžně na letecký zájezd do hotelu prodlužovačku (ve výbavě pokoje obvykle nebývá)? Našel ji někdo někde vyhozenou, nebo ten kabel k holícímu strojku? Jaké el. spotřebiče měli Kramní vlastně s sebou (a jaké byly ve výbavě pokoje)? Nezaznamenal jsem ani náznak informací tohoto typu. Právě tohle by mohly být ty stopy nebo i důkazy, byť nepřímé. Bohužel, nejsou.

+2/0
10.7.2015 9:09

P41e14t81r 42P11o73k43o50r29n96ý 4232225382613

Proč byste měl nožem kabel zničit? Nůž použijete na odstranění kousku izolace. Prodlužku si lidé sebou poměrně často vozí. Na úklid elektro materiálu bylo dost času. Přece šlo o "otravu".

+3/0
10.7.2015 9:18

R49a30d77e90k 41D88o55n36á45t 5116501391734

Odizolovaný kabel beru jako zničený (bez opravy dál nepoužitelný) kabel. U úklidu nejde o čas, ale o to jestli se něco takového v pokoji nebo okolí hotelu našlo. Nezaznamenal jsem to.

+1/0
10.7.2015 10:17

T33e13r34e81z68a 33H92a62j79k32o28v96a 5337732904940

On to jako spravne ma v pokoji nechat? Umite si predstavit okoli hotelu?

0/0
10.7.2015 19:17

R58a28d95e32k 28D62o63n57á26t 5756201691144

Podle svědků (a zřejmě i bezpečnostních kamer) se nevzdálil z hoteli ani z pokoje. Mohl tedy důležitý důkazní materiál buď vyhodit do koše (nebo skrýt někde jinde v pokoji), nebo vyhodit oknem. Nepředpokládám, že by byl schopen odhodit nějakou věc do okruhu delšího než 10 m od okna. To by se myslím prohledat dalo.

0/0
10.7.2015 23:58

P67e80t90r 70P10o19k46o93r24n53ý 4872455982693

Proč by to někdo hledal, když se řešila otrava?

+1/0
11.7.2015 9:19

R97a59d93e17k 24D64o40n86á81t 5546171541694

Prohledat místo činu je naprosto běžná praxe. Nevím jak v Egyptě, ale v ČR ano.

0/0
11.7.2015 13:17

J49a75n 65U91l23r32i58c21h 7510363358338

Pane Donáte pokud se domníváte, že zde na diskuzi, bez znalosti spisu, odhalíte něco zásadního, co soud opomene, jste mírně řečeno naivní.

+1/−2
10.7.2015 9:22

R64a53d10e44k 73D17o85n29á92t 5656971311684

Pane Ulrichu, ten proces je veřejný (někdy až příliš). Mám za to, že tak zásadní věci jako je nález předmětu doličného (uříznutého kabelu, ev. nějakého nářadí vhodného k uvedení všeho do původního stavu ...), by média dávno (a ráda) zveřejnila.

+1/0
10.7.2015 10:22

P95e14t72r 80P97o46k62o54r48n96ý 4282575612743

Proč byste měl nožem kabel zničit? Stačí šňůra od fénu. U fénu odříznete, odstraníte izolaci na koncích a část této "dvojlinky" "rozpůlíte" a izolace zůstane zachována.

+1/0
10.7.2015 9:28

R22a49d57e55k 32D67o83n58á20t 5406521181464

Zase, fén s uřiznutou šňůrou beru jako zničený (bez opravy dál nepoužitelný). A zase by pak odříznutý kabel měl (musel) někdo najít, ať už v pokoji nebo okolí hotelu. Není to známo.

+2/0
10.7.2015 10:19

T31e35r76e82z77a 44H33a27j27k85o39v53a 5897722774250

Na okolnich km2 to nikdo nehledal, a myslim , ze odpad se nekam odvazi.....

+1/0
10.7.2015 19:19

R56a81d85e22k 41D72o78n44á19t 5746621831464

Proboha proč km2? I kdyby vrhal jako Špotáková, dál než 20m podle mě kabel nehodí (kabel není oštěp). Jsem si jist, že pokud by se něco takového našlo, už bychom to věděli. A pokud egyptská policie neprohledala celý pokoj (včetně koše ještě před jeho vynesením uklízecí službou) a okolí hotelu pod oknem, to se pak jeden nemůže divit, že je dneska kauza v zoufalé důkazní nouzi. Což bohužel fakt je.

0/0
11.7.2015 0:04

P93e42t38r 88P98o41k28o71r23n50ý 4232385572943

To, že je kauza v zoufalé důkazní nouzi, je váš názor. ;-)

0/0
11.7.2015 9:54

R63a28d12e42k 94D15o43n63á57t 5656951141574

Zdaleka nejen můj, Petře. Ostatně pokud souskyně nepodlehne tlaku veřejného mínění, uvidíme to i v rozsudku.

0/0
11.7.2015 13:19

L56u41c73i12e 80B48l80a33n52i11c63k89á 2405593529421

...oproti chorobám těla, které lze exaktně popsat, stavy "lidské duše" a její normalitu, resp. anomálie lze popsat velmi květnatě, ale přitom to může být všechno úplně jinak.....takže té dámě lze věřit, ale zrovna tak si můžeme o jejích závěrech myslet cokoliv....Rv

+2/0
10.7.2015 5:57

A41n72t83o83n77í24n 26S16á41d66l78í12k 7398839713913

Domnívám se,že posudek té "dámy",nebude rozhodujícím kritériem soudu!

Ano,Kramný je zatím stále "vysmátý",protože není svědků,dokonce se nenašla vražedná zbraň,nebo cokoliv,co by naznačovalo způsob usmrcení.

V takovém případě je rozhodování obtížné. A přiznat se nechce!

+1/0
10.7.2015 9:16

P93e82t70r 39P49o47k41o88r75n70ý 4202265482513

Svědkové vraždy nejsou a vražedná zbraň se nenajde. To je přece jasné. ;-)

0/−1
10.7.2015 9:38

P64e55t89r 31P26o92k22o29r79n41ý 4252665702243

Na základě posudku psychologa ho určitě neodsoudí.

0/0
10.7.2015 9:40

T77o93m67á38š 70Z95e56m87á23n91e93k 5400938176176

Zjevně si nebyl vědom skutečnosti, že při pitvě je bezpečně poznat to, že se s mrtvým tělem manipulovalo. To je v případě plánované vraždy tristní. Náhodný vrah by neměl nejmenší důvod s těly manipulovat.

+6/0
10.7.2015 5:17

M13i98r67o88s12l32a22v 17K67o78n79e73č13n39ý 2245820755277

Snad kdyby to neudělal, ozýval by se daleko zřetelněji, ne? Zdá se mi, že už pomalu pasivně přijímá to, že je chycen. Úsměvem si jen křečovitě snaží udržet "dekorum" . Ovšem pokud je pravda, že s mrtvými byl na cimře takovou dobu, tudíž mu trvalo tolik času si něco vymyslet (takhle zfušovat čin, který si měl předem naplánovat....), to o jeho hlouposti napovídá mnohé...

+1/0
10.7.2015 3:07

M29i97r75a 52L87o76v55e 3174660768394

z vypovedi te svedkyne

V tom pokoji byl hrozný smrad. Poprvé jsem ho zaznamenala, když jsem tam vstoupila s tím mužem (Kramným, pozn. red.), ale uvědomila jsem si ho, až když jsem se vrátila s uklízečem. Zápach připomínal hnilobu

0/0
10.7.2015 1:50

F31r61a28n22t71i37s25e98k 80M21r46z65e85n10a 3585905318529

Vynatky z nekolika diskusi: "me taky zemrel otec ( matka, pes,kocka....) a byl jsem v klidu, dolehlo to na ne az pozdeji..."

Tak pisatele zapomneli ze manzelka a dcera nesesly vekem! Pokud by moji rodinu neco zabilo na hotelovem pokoji a mne je zle vic nez jim (?) - jak tvrdi kramny, tak asi v klidu a ani v soku fakt nebudu....

+2/0
10.7.2015 0:28

L58u97k18á27š 23T74o19m40a60n 1201892422

na zemi vs na posteli, obleceny vs nahy, na zadech vs na brise, pozvraceny vs nepozvraceny, rozlozeny zaludek vs neotraveny, spaleniny/modriny od proudu vs od toboganu, ohlaseni v 2am vs umrti v 5pm, egyptska pitva otrava vs ceska pitva elektro ... no mam smysl pro cerny humor ale toto je myslim celkem presprilis....

+3/0
9.7.2015 23:38

M93i65r44a 77L45o26v61e 3614410118984

Bud si z nas pisalci po celou dobu utahovali a cucali si to z palcu a nebo ze by to byla nejaka taktika, ;-Daby nevylekali Kramneho?

0/0
9.7.2015 23:41

T83o94m15á81š 41Z88e51m38á85n34e64k 5180788306146

To vypadá jako chytrá horákyně.

+1/0
10.7.2015 5:02

F48i52l12i41p 75K14r19i47e26g80e31r 9188630420387

spis to vypada jako posrane elektroinstalace v hotelu, kterou kamos reditele hotelu prikryl jako otravu, aby nemusel platit odskodne...

dalsi moznost...

0/0
11.7.2015 14:52

L68u21k57á98š 34T31o17m91a77n 1501192812

tak nejak mi nejde do hlavy, ze na tech fotkach, co byly pridany do spisu nedavno, jsou nektere intimni partie zakryty. fotky byly porizeny po ohlaseni. jak toto jde dohromady s tou polkou, ktera tvrdi ze byly obleceny, to mi tedy opravdu, jako jedna z mnoha veci , nejde dohromady.

+1/0
9.7.2015 23:33

M18i39r56a 65L56o41v77e 3184590988344

Leda ze by ji ty kalhotky oblikl jeste honem predtim, nez se vypravil pro ten zminovany help ...nechtel aby ji nekdo videl bez spodniho pradla?

0/0
9.7.2015 23:45

M52i60r78a 95L81o40v60e 3344890668324

Podle místního lékaře, který mrtvoly ohledával, ležela těla na zemi, nikoliv na posteli, jak tvrdí otec rodiny, který svou mrtvou ženu a dceru nad ránem objevil. Informovala o tom v pátek televize Nova.

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/309495-egyptsky-lekar-pry-nasel-mrtve-cesky-na-podlaze-otec-tvrdil-neco-jineho.html

0/0
9.7.2015 23:14

T15o39m86á33š 64H61o31u63š30k19a 2215323144597

Jj na posteli byly i po vstupu polky

+1/0
9.7.2015 23:18

L30i84b55o52r 86Č95e85n60s58k47ý 1577347184663

:-) svědkyně tvrdila to co Kramný (ležely na posteli). On jí ten holobrádek snad uplatil - chudák doktor teď bude za vola:-).

+2/0
9.7.2015 23:20

M71i68r27a 11L77o54v29e 3654420368554

Ten doktor je za vola uz ted ne?:-)

Podle Novy ale lékař, který na pokoj dorazil k ohledání těl, tvrdí, že ležela na podlaze asi půl metru od sebe. Navíc se nacházela v dost nepřirozených polohách, které by měly odpovídat spíše otravě jedem, uvedla televize. „To, co dostaly, muselo být silné,“ prohlásil lékař oslovený Novou.

A ktera sousedka slysela ten krik? To byla take tady tato svedkyne?

Další podezřelou okolností má být křik, který údajně z pokoje postižené rodiny slyšela sousedka. Otec nicméně uvedl, že jeho manželka i dcera šly v klidu spát.

0/0
9.7.2015 23:38

L40i37b74o46r 17Č21e69n66s30k46ý 1467587854103

Na úvod musím říci, že jsem přesvědčený o Kramného vině. Jsou zde ale dvě věci, které mi buď nějak unikly nebo se prostě nevysvětlovaly.

1.) Kramný v nahrávkách řeší, že manželka měla sundané kalhotky a že to nechápe. Nikdy předtím to neudělala. Dnešní svědkyně tvrdila, že byly obě oblečené, nějak se tomu rozporu nikdo nevěnoval nebo mi něco uniklo??

2.) Jestliže zemřely cca v 17:00 (prokazatelně nebyly otráveny, nezvracely ani neměly průjem), z jakého důvodu nešly na snídani, oběd, zabrat si brzy ráno místa u bazénu, do bazénu samotného. Co tam proboha dělaly na pokoji celý den, když jim nebylo špatně?

Díky za názory či sdělení něčeho, co mi uniklo.

+1/0
9.7.2015 22:52

M78i10r72a 25L72o83v13e 3644420898564

1) ...Kramny lhal?

2) ...drzel je tam nasilim? ...dal jim nejaky oblbovak na spani? ...pripravoval si alibi?

+1/0
9.7.2015 23:09

L63i52b29o96r 55Č68e21n23s51k36ý 1867677874303

ad1.) Názor na Kramného je ten, že je to primitivní blbeček, ale že by byl až takhle hloupý? Tvrdit, že byla nahá, když ví, že tam byla svědkyně, že se pořizovaly fotografie z místa činu?

Ad 2.) Jasně, to mě také napadlo, ale trošku mě spíše udivuje, že nad tím nikdo prozatím nepozastavil (myslím u soudu).

Každopádně díky za názor

+1/0
9.7.2015 23:16

T39o88m53á66š 66H86o30u87š84k26a 2245443174797

Měly noční košile. Kalhotky jsou něco jiného. 

Byly 11 hodin mrtvé, takže nějaký bazén nepřipadá v úvahu. Celou dobu řešil motiv, alibi a ve 2 ráno začal jednat

+2/0
9.7.2015 23:22

L26i26b71o44r 31Č69e35n64s35k28ý 1967787674903

Aha, to mi uniklo, že se mluvilo o nočních košilých. Bazén samozřejmě v úvahu připadá, já řešil čas do 17:00, to měly býti ještě živé. Samozřejmě chápu, že když je člověk posmrti tak se už koupat do bazénu nechodí :-).

0/0
9.7.2015 23:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.