Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči u přejezdu ve Studénce riskují. Už dříve uvázlo auto mezi závorami

Patří k nejvytíženějším v zemi. Denně tudy projedou stovky vlaků i aut. Řidiči hudrují, že u závor čekají i patnáct minut. Někteří z nich proto riskují a projíždějí železniční přejezd ve Studénce na červenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S96l23a72v14o20m36í98r 83Š15t18ě86p67á82n 1138714172774

Paradoxně kdyby byl přejezd o stupeň méně zabezpečen ...bez závor....tak kamion projel. Zastavil ho psychologický blok....obava z přeražení výjezdové závory.

+1/0
24.7.2015 11:09

P18a32v90e77l 19G17n85i14d41a 1755294204517

Mně by spíše zajímalo, co dělal polský kamion s plechy z Polska do Maďarska ve Studénce na přejezdu?

Žeby zabloudil na D1 při cestě od Bohumína nebo na R48 od Frýdku? A nebo zase nějaký debil šetřil na mýtném?

Proč tu doprkynka dubovyho nemáme zákon přikazujici všem tranzitní kamionům mít za povinnost označit jej značkou TIR a povinnost jet nejkratší trasou po dálnici nebo silnici 1 třídy?

+1/0
23.7.2015 23:47

P95e47p19a 64Č27u62m34p78e13l92í29k 7947278134453

Proč jsou vždy utržené sedačky? Poté to člověka zmasakruje. To je velice nezbečné stejně jako v autobuse. Pak je jedno zda máte pás, protože se sedačka utrhne. To nejde udělat tak aby se neutrhla? V závodních autech to tak je. Tohle je strašný. Bezpečnost 0.

To samé předek vlaku. Minimální ochrana. Kdyby tam byl delší část které by zničila překážku. Ten člověk co to řídil, by měl možná obě nohy. Třeba kdyby se "srazil" Tank v maximální rychlosti a danou dodávkou. Tak to projede a hotovo. Vlak nic. Ochrana 0. Předem má být delší a udělán tak, aby chránil posádku a překážku zničil

+2/−1
23.7.2015 21:29

P91a86v54e48l 96K73l39i82m96u42n78d96a 8306889531350

Také tomu nerozumím, proč nedělají vlaky ze stejného materiálu jako černé skříňky v letadlech - těm se nestane nikdy nic!!!!!!

0/0
23.7.2015 21:40

S72t68a52n15i27s12l50a61v 68B38r59o34ž46e93k 2320840527326

Leo Expres to už pochopil a natřel je na černo :-)

0/0
31.7.2015 7:04

P53e68t15r 66F20r25a69n43c 9537241748328

že po delším čekání se závory sice zvednou, ale vzápětí začne blikat červené světlo a závory se zase zavřou,“ popsal čtyřiatřicetiletý Miroslav Novotný z Nového Jičína. - popsal to spatne. Ty cervena sviti i behem zdvihani zavor. A protoze vystraha trva, v pripade ze jede vlak jdou zavory okamzite dolu. On totiz na prejezd v dobe, kdy se zdvihaji zavory, nema nikdo cp jezdit (pisou o tom v zakone).

0/0
23.7.2015 20:24

J86a46r27o81s21l26a60v 63K97o28c17i63á32n 4223865521

Objevuji se velmi znepokojive informace ohledne nehody ve Studence, ktera mela byt nahrana a zinscenovana aby se nemluvilo o migrantech a odlakala se verejnost. Na netu koluje tento prispevek: PÁR OTÁZEK OHLEDNĚ NEHODY VE STUDÉNCE, KTERE SI POKLADAJI SKUTECNI A NEZAVISLI NOVINARI

- Proc dosud nebyl zverejnen zaznam nehody? Je treba ho upravit, nebo se vse udalo trochu jinak?

- Jak je mozne, ze ridic presne zaparkoval na kolejich, kdyz mohl ujet skrz zavory?

- Neni podezrele,ze ridic nejprve utekl a pak se sam prihlasil policii? Co kdyz se policii nikdo neprihlasil a oni jen hraji,ze ho maji? Opet chybi dukazy o zadrzeni.

- Jak je mozne, ze strojvedouci dle svedku na palube ani nezacal brzdit?

- Jak je mozne, ze se nehoda stala zrovna v den, kdy par kilometru od mista havarie jede skoro kompletní ceska vlada?

- Jak je mozne, ze ihned po zastaveni v Hranicich byly pripraveny dva autobusy pro vladu? Jeden do Ostravy, druhy do Studenky? Jak je mozne, ze ministr financi Babis mel v Hranicich pripravenou vladni limuzinu, jako by tusil, co se stane?

- Neni podezrele, ze na misto se ihned vydali 4 ministri + hejtman kraje?

- Jak je mozne, ze na miste okamzite byli reporteri? Drive nez nekteri zachranari? Ze by meli tip, co se stane? Existuji fotky reporteru 2 minuty po nehode. 

- Jak je mozne, ze dosud nebyla zverejnena identita mrtvych? Ani obrazky a nejsou ani zadni truchlici? Vzdycky se to zverejnuje, ted ticho po pesine! Mozna nikdo ve skutecnosti nezemrel a je to cele jen fikce. Svedkove rikali ihned po nehode, ze tam mrtvi nejsou a najednou pry 3 mrtvi...Smrdi to akci Smid jako v listopadu 89. Pocty zranenych se upravovaly a manipulovalo se s nimi. NENI TO TROCHU TAK, ZE CHCE VLADA ZVYSIT POPULARITU A ODLAKAT POZORNOST OD MUSLIMU A MIGRANTU??? Co dohoda mezi RPG byty a vlady o umisteni migranty v MS kraji? Podle me pekne zinscenovana nehoda....Prosim odpovedi a ne tupe minusovani!

+2/−22
23.7.2015 19:33

M61a75r81e55k 40D57e19m12č36á89k 9435114696105

Kromě mínusu je odpověď jednoduchá: vyměňte prášky nebo doktora.

+3/0
23.7.2015 20:00

J85a80n 42F81r46i55d29r82i79c22h 6335318109773

;-D

+1/0
23.7.2015 20:02

P54e64t82r 91F58o71l58t48ý72n 9534276607656

gratuluji člověku, kterého baví manipulovat s Vámi. Musí to být sranda, vymyslet pár takových "otázek" a pak čekat kolik lidí je až tak moc paranoidních, aby se na to chytlo... Takových pár otázek vám vymyslím na jakoukoli událost, klidně i na téma "Klaus ukradl propisku, aby odvrátil pozornost od příletu Marťanů". Viděl jste zelené mužíky? Neviděl, tak se mu to povedlo, skutečně tu byli...

0/0
23.7.2015 20:10

M42a57r98t17i17n 78H35r77b34a65t36a 9548377153157

+ omylem Rv8-o;-O

0/0
23.7.2015 20:22

P32e12t82r 44F21o60l18t67ý39n 9944716537346

nedá mně, sice to nemá smysl a vymyslíte si "logické" protiargumenty, ale můj názor je:

 - o zveřejnění záznamu se diskutovalo hned od začátku. Chápu, že chcete vidět video, na kterém hned umřou dva lidé. Za další je to policejní důkaz, který si police zabavila a ta důkazy jen tak nezveřejňuje, obzvláště v takového situaci. - řídil jste někdy kamion? Dokázal by jste kamion couváním a popojížděním dostat pryč z kolejí? Pravděpodobně začal zmatkovat a snažil se nezničit závory, aby neměl průser... zkratové jednání. - řidič je znám, tady není co řešit - něco si o tom přečtěte. - Strojvedoucí nezačal brzdit třeba proto, že tam dělal prd a nedával pozor. Když se to řítí 160Km, tak stačí opravdu chvilka - Vláda jela možná někam na zasedání do Ostravy - víc si to tom zjistěte sám. - Na místo hromadné nehody se obyčejně vydávají funkcionáři, aby se zviditelnili. - Fotky a videa 2minuty po nehodě si snad domyslíte sám, když má každý po ruce mobil. - Identita mrtvých či zraněných se asi nesmí zveřejnit bez souhlasu rodiny, Nejsem si jistý. Ten třetí zemřel dnes v nemocnici - údaje o pacientech jsou soukromé. Nevím co je vám do toho!

+2/0
23.7.2015 20:28
Foto

G24e44o77r62g93i24s 36F72a21s53u75l68i14s 1216583613

Dobrý. :-) K tomu snad jen jedno: Muselo vám to dát tolik práce a přitom taková blbost. :-)

0/0
24.7.2015 9:03

J14a14n 82F68i60a54l27a 7354987145529

Tento přejezd by měl mít inteligentnější řízení. Pokud jsou závory často dole zbytečně dlouho (třeba 15 minut), řidiči více riskují a snaží se projet na poslední chvíli.

+1/−2
23.7.2015 18:14

L77i12b49o20r 55B33l18á46h91a 6669116433

Zbytečně asi ne, když tam jezdí vlaky... To že jsou řidiče líní jet o kilometr a půl vedle kde je nadjezd je další věc. Nemusí čekat.

0/0
25.7.2015 6:25

F50r81a59n23t82i96š30e17k 22J63í73r44a 2327209854874

Jakmile vlak může jezdit po trati více než 160km/hod, tak už musí mít mmioúrovňové křížení. dneska něco takového povídal šéf ŽDC na Radiožurnálu...

0/−1
23.7.2015 17:52

D11a41n83i27e63l 49K97i61t45a 2281356832407

Proč strojvedoucímu nepromítají do kabiny záběry z nejbližšího přejezdu. Mohl brzdit... Případně si dovedu představit systém, který detekuje vozidla na přejezdu v době stažených závor a automaticky zastaví provoz na dané koleji. Tohle není žádné sci-fi, nýbrž technologie dneška.

+3/−3
23.7.2015 17:17

M62a46t40ě47j 66N41o30v35á17k 1872769463278

Je to scifi, ten vlak jede 160 km/h a brzdí několik set metrů nebo kilometrů, pokud nepoužije nouzovou brzdu a auta na červenou tam jezdí neustále. Jezdí tam jeden vlak se druhým, nelze je zastavovat.

+2/0
23.7.2015 17:54

Z44d91e44n84ě52k 73P91o14l20á93š35e81k 1908515313961

Ehm - zdají se Vám, že léta nastavené pravidlo "na červenou se nejezdí!" je nemožné dodržovat? Tak raději nelezte na cestu ani na koleje. Protože nevidím sebemenší důvod přenášet dodržování úplně jednoduchého pravidla na někoho jiného, než na řidiče. Příště až nebudou chtít na červenou zastavit v obyčejné křižovatce nebo nedají přednost z vedlejší, tak těm co mají přednost vystřelíme do cesty skokanský můstek ne? ty technologie dneška...Rv

+2/0
23.7.2015 19:21

J33a19n 10F33r29i70d95r48i52c24h 6415888309123

Ridici to maji dodrzovat ale nedodrzuji. Takze jsou nehody, pak se musi najit jiny reseni. Pravidlo ej to tak jednoduchy ze je nefunkcni

0/0
23.7.2015 20:03

P95e89t43r 13G83r46i24v73a53l18s83k80ý 6542754169223

Lidičky, co tu píšete o tom, že na tratích s V=160km/h by měli být mimoúrovňová křížení.

Uvědomte si, že ta trať je cca 100 let stará a zrušit stávající přejezdy je mnohdy technicky nemožné (pokud neuvažuji demolici všeho v okruhu 50m od přejezdu). Pokud by se stavělo bez nich, nechodili by jste na nádraží třeba 100m do centra, ale několik km za město. Věřte , že lidé kolem železnice (včetně mne) by byli šťastní, kdyby nemuseli řešit přejezdy. Za prvé by bylo bezpečněji a za druhé by se ušetřili nemalé finanční prostředky za předražené zabezpečení od nejmenované české firmy na 3 písmena :-)

+9/0
23.7.2015 16:44

L21u69c93i26a44n 14P52a81p38a96z48i34a47n 5604307201835

Chyba není jen na straně řidiče. Chybou je, že není mimoúrovňové křížení. To dávno již mělo být.

+2/−11
23.7.2015 15:16

J74i83ř74í 96Z24ý86k38a 9409113691840

chyba je jen a pouze na straně řidiče

+12/0
23.7.2015 16:50

R60o18b36e54r55t 72F50a71j62m16o32n 4558913283

Trestat vjezd na červenou sebráním řidičáku a dal bych to automaticky i jako trestný čin. Jinak se divím,že ten přejezd nikdo neopraví,když tam stále nějaká auta uvíznou.

+4/−2
23.7.2015 11:21

J25a12n 61H70a67v10r69d82a 2778326781368

neopraví??? coto? jak proboha?

vždyť to funguje, jak má!

+8/0
23.7.2015 11:51

J26i60ř66í 57Z18ý38k79a 9219883111200

souhlasím s tím, že v určitých situacích by za průjezd žel. přejezdu na červenou měl následovat Vámi popsaný trest. Nicméně existuje situace, kdy je lepší projet na červenou. A to ve chvíli kdy Vám těsně vedle auta padne červená. Pokusit se zastavit? Nesmysl, s největší pravděpodobností skončíte na přejezdu, ještě z toho budete nervózní, chcípne Vám to, případně Vás tam natlačí ten za Vámi. Za takové projetí červenou by neměl následovat žádný trest, případně klasika 1000Kč a nějakého boda ...

0/−1
23.7.2015 16:54

O61l66d24ř93i82c87h 78Š96t14ě34p58á32n92e80k 7662536296104

Chápu , že tu mluvíte o trestu.

Ale to co tu popisujete , je asi tak trochu někde jinde.

Mluví se tu nejspíše o tom , že někdo vjede na přejezd , když už světla blikají nějakou dobu. A pokud vím , tak snad neexistuje přejezd , kde by se závory zavírali s první ba co s druhým bliknutím světel. Ty se obvykle zavírají po cca 30 s a to nevím jak vy , ale to dokážu přejít ten přejezd i já pěšky.

+1/0
23.7.2015 19:08

O89l91d92ř52i72c70h 56Š92t70ě42p66á57n98e62k 7262646956284

By mne zajímalo , co jste viděl kde uvíznout.

0/0
23.7.2015 19:05

P64e46t66r 26N46ě38m63e24c 4275492162347

Nepospíchat - těch 5 minut zastávky u přejezdu nějak vždycky přežiju.

+8/0
23.7.2015 10:58

T90o73m59á75š 37Z86e55m95á73n86e28k 5810698166226

Řidiči riskují neustále. Je to proto, že ČR je jeden velký binec a její výkonná moc na hranici kolapsu.

+2/0
23.7.2015 10:53

T82o83m57á71š 72K73u55c63h88a58ř 3537171868461

Donedávna jsem každý den jezdil přes cca pětikolejový přejezd, kde se čekalo 5..30 minut. A není to tak, že by kvůli tomu jezdil na červenou jeden ze sta. Vždy po červené projelo ještě cca 6 řidičů (včetně MHD autobusů), co ten přejezd znali, než to zastavil někdo s nebrněnskou RZ. Kdo to nestihl, tak po 15..20 minutách čekání vystupoval z vozu a máchal rukama, jiní bouchali pěstí, nebo hlavou do volantu, další zase s kvílejícímu gumami otáčeli auta a odjížděli, občas spolujezdec prvního vozu vystoupil, rozhlédl se po trati a dalším několika autům ukazováním umožnil projet. I v tomto případě prakticky nikdo nezaváhal a vjel na koleje uprostřed červené. Nezměrná byla radost řidičů, když červená světla po 20 minutách  zhasla, ale z 50 aut projelo projelo jen pár aut a zase červená a dalších 15 minut čekání.:-/

Takto se lidi prostě chovají. Je realita, s kterou je nutné počítat.

+2/−1
23.7.2015 10:49

P20e31t43r 44N71ě51m15e30c 4905772892697

pětikolejový přejezd neměl šraňky ? to byla něajká polní cesta ?

0/−1
23.7.2015 10:53

J51a58n 19H80u53b20e36n80ý 4510488852517

Někde se samozřejmě závory dají objet, protože nejsou přes celou šíři vozovky.;-)

0/0
23.7.2015 22:27

L90u27k28á94š 86R77y43c48h19l37ý 5757966483347

Nervozita řidičů pramení také z toho, že projede vlak a závory jsou i 5 minut dole než projede další... kdyby na 4 z těch 5 minut šly nahoru, ušetřilo by to spoustě lidí nervy a nebyla by taková tendence ty předpisy porušovat. člověk by věděl, že počká minutku a byl by víc v klidu

+1/−1
23.7.2015 10:48

F44r70a29n61t91i79š81e12k 31V95a54n17ě15k 1427794167937

Máte nějakou přezváněcí dobu a plus dobu na opuštění přejezdu. Tak doba v případě Studénky bude konstruovaná na rychlost vlaku, který se přibližuje rychlostí 160 km/h (možná i 200 km/h) výhledem do budoucna. A mezi prvním rozbliknutím červeného světla a spadnutím závor a projetím vlaku musí být doba, aby vozidla dokázaly včas opustit přejezd. Samozřejmě nákladní vlak nejede 160 km/h, ale 90 - 120 km/h či méně, tak ta doba, než projede vlak přes přejezd bude samozřejmě delší, než u vlaku s rychlostí 160 km/h.

+1/0
23.7.2015 11:05

L71u45k91á53š 54R33y19c43h23l44ý 5507606243827

proto jsem napsal 4 z 5ti minut, s tou dobou tak nějak orientačně počítám, ale dobře můžou to být pouhé 3 minuty, i to je dost na přejezd mnoha aut, jejichž řidiči budou vědět, že nemusí nic riskovat, protože nebudou muset několik minut zbytečně čekat

0/0
23.7.2015 11:17

J22a41n 28H75a65v60r88d55a 2158686871948

řidiči přeci MUSÍ za každé situace vědět, že takto nelze riskovat!

vždyť to je jen otázka času, kdy se ucho utrhne!

0/0
23.7.2015 11:56

L31u50k78á72š 10R67y13c42h14l61ý 5567806883467

ti slušní to ví, ti co to neví nebo ví ale zkouší by měli být přísně trestáni. Už jsem to psal jinde - studénka má městskou policii, proč ta ten přejezd nehlídá? Aha ono je lepší projít se po parkovišti a dát pár botiček

+2/0
23.7.2015 13:02

J20a28n 78H45a40v51r16d23a 2428746851668

MP botičkuje, SP někde na bezpečné čtyřproudé silnici pokutuje za +20

0/0
23.7.2015 15:54

J24i54ř15í 25R39u32č65k58a 1126680636499

Nebojte. Občas to tam hlídají. Jezdím tam každý den, tak je tam vidím stát.

0/0
23.7.2015 16:46

J44i81ř56í 81Z77ý60k84a 9479853281500

možná by stálo za to takové přejezdy vybavit odpočtovým zařízením. Tak aby řidiči věděli, že to není rozbité a pojedou za 96, 95, ..., 3, 2, 1 sekundu

0/0
23.7.2015 16:57

S70t75a69n37i46s87l17a18v 13B85r42o53ž57e37k 2870310337246

To by mělo dvě mouchy -- se současným systémem nemá přejezd dostatek informací, aby to správně odhadl (neví rychlost ani zrychlení vlaku). Druhá, o dost podstatnější, inspirovalo by to některé k riskantnímu přejetí přejezdu na poslední chvíli ("vždyť mám ještě pět vteřin!").

0/0
31.7.2015 7:44

Z39d44e51n63e38k 11B58e93d34n45a80r 7897476807949

Tak po této nehodě bych zkontroloval jak SŽDC a místní oddělení dopravní policie situaci řešili a vyhodnocovali záznamy kamer a kolikrát tam proběhla bezpečnsotní akce. Pokud je SŽDC nepředávalo policii, tak ke spoluviníkům patří odpovědný vedoucí, pokud nepracovala policie tak místní velitel. Oba jsou v každém případě na odvolání, protože svojí systematickou nenčinností ohrožovali spoustu lidí. Že to odnesli jen tito tři je ještě klika. taky to Pendolíno mohlo vykolejit a pak by to mohlo dopadnout mnohem hůř.

+1/−1
23.7.2015 10:38

B48e68d93ř29i70c93h 59T60ě63š11í38n98s53k88ý 6382613321557

jo a ještě místního starostu, ten o tom taky věděl a cestáře a výpravčí a taky hrobníka, ten si hlídal práci, prostě všechny co o tom věděli

0/0
23.7.2015 12:43

O83l97d17ř47i67c78h 51Š63t71ě36p23á48n61e57k 7522926496614

By mne zajímalo , jak by jste chtěl někoho trestat za to , že nehlídá idioty , kteří porušují zákon?

Tak ty si taky pěknej pacient.R^

0/0
23.7.2015 19:12

H38a94n68a 49P90r12o74k98o29p94o80v55á 8529370243341

No vidíte, a já žila doteď v bludu - myslela jsem si, že zrovna tu policii máme a platíme od toho, aby ty, co porušují zákon, hlídala!?

0/0
23.7.2015 20:22

R21a16d36i11m 11R25u76s16e32k 9331475248494

Ten přejezd znám, je hodně nebezpečný. Lidé tam opravdu moc riskují. Jedno jestli auta nebo chodci. Stalo se mi, že jsem byl  v polovině toho přejezdu a začalo to cinkat. Nevím jestli zrovna signalizace nějak blbla, nebo to takhle funguje normálně. Každopádně se tomu už vyhýbám a jdu o kus dál na most.

+1/−3
23.7.2015 10:31

J80a55r59o49s75l32a37v 86Č44e17r14n71ý 6678584559828

a proc by to nemohlo zacit cinkat, kdyz jsi v polovine prejezdu?? mas jeste trictvrte minuty, nez spadnou zavory, to je snad dost casu, pokud nejedes na snekovi.....

+6/0
23.7.2015 10:40

O45l46d66ř47i60c23h 28Š61t26ě67p64á59n59e48k 7492306166754

Radim si asi myslel, že to smí cinkat , jen když tam nikdo není. A to ještě jen ve čtvrtek prvního.;-D

0/0
23.7.2015 19:14

J14a86n 47H75a97v31r39d42a 2658306331168

ten přejezd evidentně funguje naprosto správně a bezpečně a hodně nebezpeční jsou řidiči, nikoliv ten přejezd!

+2/0
23.7.2015 11:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.