Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči u přejezdu ve Studénce riskují. Už dříve uvázlo auto mezi závorami

Patří k nejvytíženějším v zemi. Denně tudy projedou stovky vlaků i aut. Řidiči hudrují, že u závor čekají i patnáct minut. Někteří z nich proto riskují a projíždějí železniční přejezd ve Studénce na červenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S82l52a78v68o38m16í35r 27Š89t64ě46p81á85n 1418584572374

Paradoxně kdyby byl přejezd o stupeň méně zabezpečen ...bez závor....tak kamion projel. Zastavil ho psychologický blok....obava z přeražení výjezdové závory.

+1/0
24.7.2015 11:09

P78a73v91e46l 76G59n81i10d72a 1535914984287

Mně by spíše zajímalo, co dělal polský kamion s plechy z Polska do Maďarska ve Studénce na přejezdu?

Žeby zabloudil na D1 při cestě od Bohumína nebo na R48 od Frýdku? A nebo zase nějaký debil šetřil na mýtném?

Proč tu doprkynka dubovyho nemáme zákon přikazujici všem tranzitní kamionům mít za povinnost označit jej značkou TIR a povinnost jet nejkratší trasou po dálnici nebo silnici 1 třídy?

+1/0
23.7.2015 23:47

P85e31p19a 35Č11u26m45p15e66l16í78k 7257258364913

Proč jsou vždy utržené sedačky? Poté to člověka zmasakruje. To je velice nezbečné stejně jako v autobuse. Pak je jedno zda máte pás, protože se sedačka utrhne. To nejde udělat tak aby se neutrhla? V závodních autech to tak je. Tohle je strašný. Bezpečnost 0.

To samé předek vlaku. Minimální ochrana. Kdyby tam byl delší část které by zničila překážku. Ten člověk co to řídil, by měl možná obě nohy. Třeba kdyby se "srazil" Tank v maximální rychlosti a danou dodávkou. Tak to projede a hotovo. Vlak nic. Ochrana 0. Předem má být delší a udělán tak, aby chránil posádku a překážku zničil

+2/−1
23.7.2015 21:29

P92a82v92e69l 91K55l19i43m20u81n15d91a 8966689641620

Také tomu nerozumím, proč nedělají vlaky ze stejného materiálu jako černé skříňky v letadlech - těm se nestane nikdy nic!!!!!!

0/0
23.7.2015 21:40

S43t28a71n77i24s71l60a39v 42B22r32o22ž67e23k 2310610327896

Leo Expres to už pochopil a natřel je na černo :-)

0/0
31.7.2015 7:04

P16e88t60r 31F16r71a76n87c 9977531948338

že po delším čekání se závory sice zvednou, ale vzápětí začne blikat červené světlo a závory se zase zavřou,“ popsal čtyřiatřicetiletý Miroslav Novotný z Nového Jičína. - popsal to spatne. Ty cervena sviti i behem zdvihani zavor. A protoze vystraha trva, v pripade ze jede vlak jdou zavory okamzite dolu. On totiz na prejezd v dobe, kdy se zdvihaji zavory, nema nikdo cp jezdit (pisou o tom v zakone).

0/0
23.7.2015 20:24

J47a45r11o53s44l96a53v 58K76o31c32i62á37n 4783335961

Objevuji se velmi znepokojive informace ohledne nehody ve Studence, ktera mela byt nahrana a zinscenovana aby se nemluvilo o migrantech a odlakala se verejnost. Na netu koluje tento prispevek: PÁR OTÁZEK OHLEDNĚ NEHODY VE STUDÉNCE, KTERE SI POKLADAJI SKUTECNI A NEZAVISLI NOVINARI

- Proc dosud nebyl zverejnen zaznam nehody? Je treba ho upravit, nebo se vse udalo trochu jinak?

- Jak je mozne, ze ridic presne zaparkoval na kolejich, kdyz mohl ujet skrz zavory?

- Neni podezrele,ze ridic nejprve utekl a pak se sam prihlasil policii? Co kdyz se policii nikdo neprihlasil a oni jen hraji,ze ho maji? Opet chybi dukazy o zadrzeni.

- Jak je mozne, ze strojvedouci dle svedku na palube ani nezacal brzdit?

- Jak je mozne, ze se nehoda stala zrovna v den, kdy par kilometru od mista havarie jede skoro kompletní ceska vlada?

- Jak je mozne, ze ihned po zastaveni v Hranicich byly pripraveny dva autobusy pro vladu? Jeden do Ostravy, druhy do Studenky? Jak je mozne, ze ministr financi Babis mel v Hranicich pripravenou vladni limuzinu, jako by tusil, co se stane?

- Neni podezrele, ze na misto se ihned vydali 4 ministri + hejtman kraje?

- Jak je mozne, ze na miste okamzite byli reporteri? Drive nez nekteri zachranari? Ze by meli tip, co se stane? Existuji fotky reporteru 2 minuty po nehode. 

- Jak je mozne, ze dosud nebyla zverejnena identita mrtvych? Ani obrazky a nejsou ani zadni truchlici? Vzdycky se to zverejnuje, ted ticho po pesine! Mozna nikdo ve skutecnosti nezemrel a je to cele jen fikce. Svedkove rikali ihned po nehode, ze tam mrtvi nejsou a najednou pry 3 mrtvi...Smrdi to akci Smid jako v listopadu 89. Pocty zranenych se upravovaly a manipulovalo se s nimi. NENI TO TROCHU TAK, ZE CHCE VLADA ZVYSIT POPULARITU A ODLAKAT POZORNOST OD MUSLIMU A MIGRANTU??? Co dohoda mezi RPG byty a vlady o umisteni migranty v MS kraji? Podle me pekne zinscenovana nehoda....Prosim odpovedi a ne tupe minusovani!

+2/−22
23.7.2015 19:33

M74a96r60e53k 69D17e62m74č11á21k 9215984116365

Kromě mínusu je odpověď jednoduchá: vyměňte prášky nebo doktora.

+3/0
23.7.2015 20:00

J72a17n 44F19r73i85d20r24i77c34h 6175738229833

;-D

+1/0
23.7.2015 20:02

P66e97t93r 37F48o78l22t11ý92n 9504626407826

gratuluji člověku, kterého baví manipulovat s Vámi. Musí to být sranda, vymyslet pár takových "otázek" a pak čekat kolik lidí je až tak moc paranoidních, aby se na to chytlo... Takových pár otázek vám vymyslím na jakoukoli událost, klidně i na téma "Klaus ukradl propisku, aby odvrátil pozornost od příletu Marťanů". Viděl jste zelené mužíky? Neviděl, tak se mu to povedlo, skutečně tu byli...

0/0
23.7.2015 20:10

M36a51r32t84i53n 56H50r58b24a27t28a 9148467863607

+ omylem Rv8-o;-O

0/0
23.7.2015 20:22

P29e35t45r 94F93o77l18t12ý27n 9834596317236

nedá mně, sice to nemá smysl a vymyslíte si "logické" protiargumenty, ale můj názor je:

 - o zveřejnění záznamu se diskutovalo hned od začátku. Chápu, že chcete vidět video, na kterém hned umřou dva lidé. Za další je to policejní důkaz, který si police zabavila a ta důkazy jen tak nezveřejňuje, obzvláště v takového situaci. - řídil jste někdy kamion? Dokázal by jste kamion couváním a popojížděním dostat pryč z kolejí? Pravděpodobně začal zmatkovat a snažil se nezničit závory, aby neměl průser... zkratové jednání. - řidič je znám, tady není co řešit - něco si o tom přečtěte. - Strojvedoucí nezačal brzdit třeba proto, že tam dělal prd a nedával pozor. Když se to řítí 160Km, tak stačí opravdu chvilka - Vláda jela možná někam na zasedání do Ostravy - víc si to tom zjistěte sám. - Na místo hromadné nehody se obyčejně vydávají funkcionáři, aby se zviditelnili. - Fotky a videa 2minuty po nehodě si snad domyslíte sám, když má každý po ruce mobil. - Identita mrtvých či zraněných se asi nesmí zveřejnit bez souhlasu rodiny, Nejsem si jistý. Ten třetí zemřel dnes v nemocnici - údaje o pacientech jsou soukromé. Nevím co je vám do toho!

+2/0
23.7.2015 20:28
Foto

G71e24o93r55g43i13s 83F71a54s48u63l26i71s 1356513803

Dobrý. :-) K tomu snad jen jedno: Muselo vám to dát tolik práce a přitom taková blbost. :-)

0/0
24.7.2015 9:03

J74a32n 12F91i61a80l66a 7144667455149

Tento přejezd by měl mít inteligentnější řízení. Pokud jsou závory často dole zbytečně dlouho (třeba 15 minut), řidiči více riskují a snaží se projet na poslední chvíli.

+1/−2
23.7.2015 18:14

L28i48b14o11r 92B34l37á86h10a 6329726703

Zbytečně asi ne, když tam jezdí vlaky... To že jsou řidiče líní jet o kilometr a půl vedle kde je nadjezd je další věc. Nemusí čekat.

0/0
25.7.2015 6:25

F43r13a87n73t86i81š78e32k 52J65í31r52a 2617579394614

Jakmile vlak může jezdit po trati více než 160km/hod, tak už musí mít mmioúrovňové křížení. dneska něco takového povídal šéf ŽDC na Radiožurnálu...

0/−1
23.7.2015 17:52

D89a57n89i87e97l 97K65i32t50a 2471696902447

Proč strojvedoucímu nepromítají do kabiny záběry z nejbližšího přejezdu. Mohl brzdit... Případně si dovedu představit systém, který detekuje vozidla na přejezdu v době stažených závor a automaticky zastaví provoz na dané koleji. Tohle není žádné sci-fi, nýbrž technologie dneška.

+3/−3
23.7.2015 17:17

M48a51t58ě12j 61N67o88v72á17k 2783310878227

Je to scifi, ten vlak jede 160 km/h a brzdí několik set metrů nebo kilometrů, pokud nepoužije nouzovou brzdu a auta na červenou tam jezdí neustále. Jezdí tam jeden vlak se druhým, nelze je zastavovat.

+2/0
23.7.2015 17:54

Z61d61e27n61ě49k 44P94o74l95á52š41e83k 1728455473641

Ehm - zdají se Vám, že léta nastavené pravidlo "na červenou se nejezdí!" je nemožné dodržovat? Tak raději nelezte na cestu ani na koleje. Protože nevidím sebemenší důvod přenášet dodržování úplně jednoduchého pravidla na někoho jiného, než na řidiče. Příště až nebudou chtít na červenou zastavit v obyčejné křižovatce nebo nedají přednost z vedlejší, tak těm co mají přednost vystřelíme do cesty skokanský můstek ne? ty technologie dneška...Rv

+2/0
23.7.2015 19:21

J33a49n 21F86r87i13d23r71i49c98h 6895508879823

Ridici to maji dodrzovat ale nedodrzuji. Takze jsou nehody, pak se musi najit jiny reseni. Pravidlo ej to tak jednoduchy ze je nefunkcni

0/0
23.7.2015 20:03

P77e67t98r 84G45r13i15v87a96l34s95k68ý 6512974269273

Lidičky, co tu píšete o tom, že na tratích s V=160km/h by měli být mimoúrovňová křížení.

Uvědomte si, že ta trať je cca 100 let stará a zrušit stávající přejezdy je mnohdy technicky nemožné (pokud neuvažuji demolici všeho v okruhu 50m od přejezdu). Pokud by se stavělo bez nich, nechodili by jste na nádraží třeba 100m do centra, ale několik km za město. Věřte , že lidé kolem železnice (včetně mne) by byli šťastní, kdyby nemuseli řešit přejezdy. Za prvé by bylo bezpečněji a za druhé by se ušetřili nemalé finanční prostředky za předražené zabezpečení od nejmenované české firmy na 3 písmena :-)

+9/0
23.7.2015 16:44

L87u32c51i18a82n 39P19a11p34a58z47i54a21n 5494547531865

Chyba není jen na straně řidiče. Chybou je, že není mimoúrovňové křížení. To dávno již mělo být.

+2/−11
23.7.2015 15:16

J23i74ř72í 84Z87ý98k43a 9599443511860

chyba je jen a pouze na straně řidiče

+12/0
23.7.2015 16:50

R89o29b60e25r55t 31F21a66j98m79o98n 4488583963

Trestat vjezd na červenou sebráním řidičáku a dal bych to automaticky i jako trestný čin. Jinak se divím,že ten přejezd nikdo neopraví,když tam stále nějaká auta uvíznou.

+4/−2
23.7.2015 11:21

J59a86n 64H59a75v57r78d52a 2808386331528

neopraví??? coto? jak proboha?

vždyť to funguje, jak má!

+8/0
23.7.2015 11:51

J42i10ř32í 17Z57ý48k86a 9329213141960

souhlasím s tím, že v určitých situacích by za průjezd žel. přejezdu na červenou měl následovat Vámi popsaný trest. Nicméně existuje situace, kdy je lepší projet na červenou. A to ve chvíli kdy Vám těsně vedle auta padne červená. Pokusit se zastavit? Nesmysl, s největší pravděpodobností skončíte na přejezdu, ještě z toho budete nervózní, chcípne Vám to, případně Vás tam natlačí ten za Vámi. Za takové projetí červenou by neměl následovat žádný trest, případně klasika 1000Kč a nějakého boda ...

0/−1
23.7.2015 16:54

O32l98d89ř38i87c54h 17Š23t35ě24p86á37n22e78k 7982676936174

Chápu , že tu mluvíte o trestu.

Ale to co tu popisujete , je asi tak trochu někde jinde.

Mluví se tu nejspíše o tom , že někdo vjede na přejezd , když už světla blikají nějakou dobu. A pokud vím , tak snad neexistuje přejezd , kde by se závory zavírali s první ba co s druhým bliknutím světel. Ty se obvykle zavírají po cca 30 s a to nevím jak vy , ale to dokážu přejít ten přejezd i já pěšky.

+1/0
23.7.2015 19:08

O47l47d31ř90i13c88h 20Š43t91ě31p60á60n35e85k 7552886416604

By mne zajímalo , co jste viděl kde uvíznout.

0/0
23.7.2015 19:05

P85e29t90r 96N73ě25m96e37c 4545722202377

Nepospíchat - těch 5 minut zastávky u přejezdu nějak vždycky přežiju.

+8/0
23.7.2015 10:58

T58o79m92á25š 72Z66e74m41á95n10e28k 5530628846616

Řidiči riskují neustále. Je to proto, že ČR je jeden velký binec a její výkonná moc na hranici kolapsu.

+2/0
23.7.2015 10:53

T73o88m10á81š 32K46u48c80h74a25ř 3497731168921

Donedávna jsem každý den jezdil přes cca pětikolejový přejezd, kde se čekalo 5..30 minut. A není to tak, že by kvůli tomu jezdil na červenou jeden ze sta. Vždy po červené projelo ještě cca 6 řidičů (včetně MHD autobusů), co ten přejezd znali, než to zastavil někdo s nebrněnskou RZ. Kdo to nestihl, tak po 15..20 minutách čekání vystupoval z vozu a máchal rukama, jiní bouchali pěstí, nebo hlavou do volantu, další zase s kvílejícímu gumami otáčeli auta a odjížděli, občas spolujezdec prvního vozu vystoupil, rozhlédl se po trati a dalším několika autům ukazováním umožnil projet. I v tomto případě prakticky nikdo nezaváhal a vjel na koleje uprostřed červené. Nezměrná byla radost řidičů, když červená světla po 20 minutách  zhasla, ale z 50 aut projelo projelo jen pár aut a zase červená a dalších 15 minut čekání.:-/

Takto se lidi prostě chovají. Je realita, s kterou je nutné počítat.

+2/−1
23.7.2015 10:49

P74e43t46r 33N63ě72m80e67c 4195222872237

pětikolejový přejezd neměl šraňky ? to byla něajká polní cesta ?

0/−1
23.7.2015 10:53

J10a64n 85H11u47b44e87n62ý 4330478542907

Někde se samozřejmě závory dají objet, protože nejsou přes celou šíři vozovky.;-)

0/0
23.7.2015 22:27

L86u90k20á97š 28R10y33c92h68l47ý 5307656803297

Nervozita řidičů pramení také z toho, že projede vlak a závory jsou i 5 minut dole než projede další... kdyby na 4 z těch 5 minut šly nahoru, ušetřilo by to spoustě lidí nervy a nebyla by taková tendence ty předpisy porušovat. člověk by věděl, že počká minutku a byl by víc v klidu

+1/−1
23.7.2015 10:48

F97r22a80n16t78i86š92e19k 45V82a94n72ě77k 1147844527697

Máte nějakou přezváněcí dobu a plus dobu na opuštění přejezdu. Tak doba v případě Studénky bude konstruovaná na rychlost vlaku, který se přibližuje rychlostí 160 km/h (možná i 200 km/h) výhledem do budoucna. A mezi prvním rozbliknutím červeného světla a spadnutím závor a projetím vlaku musí být doba, aby vozidla dokázaly včas opustit přejezd. Samozřejmě nákladní vlak nejede 160 km/h, ale 90 - 120 km/h či méně, tak ta doba, než projede vlak přes přejezd bude samozřejmě delší, než u vlaku s rychlostí 160 km/h.

+1/0
23.7.2015 11:05

L36u88k54á45š 71R61y81c49h19l88ý 5947536623437

proto jsem napsal 4 z 5ti minut, s tou dobou tak nějak orientačně počítám, ale dobře můžou to být pouhé 3 minuty, i to je dost na přejezd mnoha aut, jejichž řidiči budou vědět, že nemusí nic riskovat, protože nebudou muset několik minut zbytečně čekat

0/0
23.7.2015 11:17

J29a29n 27H45a75v81r26d68a 2668976771548

řidiči přeci MUSÍ za každé situace vědět, že takto nelze riskovat!

vždyť to je jen otázka času, kdy se ucho utrhne!

0/0
23.7.2015 11:56

L36u13k54á32š 28R18y26c76h93l76ý 5357826353597

ti slušní to ví, ti co to neví nebo ví ale zkouší by měli být přísně trestáni. Už jsem to psal jinde - studénka má městskou policii, proč ta ten přejezd nehlídá? Aha ono je lepší projít se po parkovišti a dát pár botiček

+2/0
23.7.2015 13:02

J98a65n 69H97a96v64r82d48a 2758536591678

MP botičkuje, SP někde na bezpečné čtyřproudé silnici pokutuje za +20

0/0
23.7.2015 15:54

J18i70ř52í 67R32u56č67k27a 1356780946869

Nebojte. Občas to tam hlídají. Jezdím tam každý den, tak je tam vidím stát.

0/0
23.7.2015 16:46

J69i86ř37í 84Z49ý51k93a 9439193261820

možná by stálo za to takové přejezdy vybavit odpočtovým zařízením. Tak aby řidiči věděli, že to není rozbité a pojedou za 96, 95, ..., 3, 2, 1 sekundu

0/0
23.7.2015 16:57

S59t97a67n10i23s70l87a36v 10B71r60o98ž55e34k 2350530777256

To by mělo dvě mouchy -- se současným systémem nemá přejezd dostatek informací, aby to správně odhadl (neví rychlost ani zrychlení vlaku). Druhá, o dost podstatnější, inspirovalo by to některé k riskantnímu přejetí přejezdu na poslední chvíli ("vždyť mám ještě pět vteřin!").

0/0
31.7.2015 7:44

Z18d34e29n70e82k 38B19e37d96n97a33r 7597256577919

Tak po této nehodě bych zkontroloval jak SŽDC a místní oddělení dopravní policie situaci řešili a vyhodnocovali záznamy kamer a kolikrát tam proběhla bezpečnsotní akce. Pokud je SŽDC nepředávalo policii, tak ke spoluviníkům patří odpovědný vedoucí, pokud nepracovala policie tak místní velitel. Oba jsou v každém případě na odvolání, protože svojí systematickou nenčinností ohrožovali spoustu lidí. Že to odnesli jen tito tři je ještě klika. taky to Pendolíno mohlo vykolejit a pak by to mohlo dopadnout mnohem hůř.

+1/−1
23.7.2015 10:38

B86e91d68ř63i55c54h 55T46ě51š93í24n19s86k80ý 6602243971257

jo a ještě místního starostu, ten o tom taky věděl a cestáře a výpravčí a taky hrobníka, ten si hlídal práci, prostě všechny co o tom věděli

0/0
23.7.2015 12:43

O28l11d90ř62i88c25h 39Š90t85ě72p88á13n50e56k 7122176676414

By mne zajímalo , jak by jste chtěl někoho trestat za to , že nehlídá idioty , kteří porušují zákon?

Tak ty si taky pěknej pacient.R^

0/0
23.7.2015 19:12

H65a89n32a 69P61r86o77k76o67p28o32v55á 8469830353431

No vidíte, a já žila doteď v bludu - myslela jsem si, že zrovna tu policii máme a platíme od toho, aby ty, co porušují zákon, hlídala!?

0/0
23.7.2015 20:22

R95a56d10i34m 13R53u33s64e68k 9811575488524

Ten přejezd znám, je hodně nebezpečný. Lidé tam opravdu moc riskují. Jedno jestli auta nebo chodci. Stalo se mi, že jsem byl  v polovině toho přejezdu a začalo to cinkat. Nevím jestli zrovna signalizace nějak blbla, nebo to takhle funguje normálně. Každopádně se tomu už vyhýbám a jdu o kus dál na most.

+1/−3
23.7.2015 10:31

J67a16r79o23s28l57a17v 91Č58e49r14n84ý 6218564209688

a proc by to nemohlo zacit cinkat, kdyz jsi v polovine prejezdu?? mas jeste trictvrte minuty, nez spadnou zavory, to je snad dost casu, pokud nejedes na snekovi.....

+6/0
23.7.2015 10:40

O39l36d15ř77i16c59h 55Š16t42ě37p22á65n66e11k 7782396396334

Radim si asi myslel, že to smí cinkat , jen když tam nikdo není. A to ještě jen ve čtvrtek prvního.;-D

0/0
23.7.2015 19:14

J10a22n 51H41a27v35r27d51a 2478176941498

ten přejezd evidentně funguje naprosto správně a bezpečně a hodně nebezpeční jsou řidiči, nikoliv ten přejezd!

+2/0
23.7.2015 11:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.