Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči u přejezdu ve Studénce riskují. Už dříve uvázlo auto mezi závorami

Patří k nejvytíženějším v zemi. Denně tudy projedou stovky vlaků i aut. Řidiči hudrují, že u závor čekají i patnáct minut. Někteří z nich proto riskují a projíždějí železniční přejezd ve Studénce na červenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S92l91a92v25o36m61í91r 69Š75t66ě79p15á46n 1808914192844

Paradoxně kdyby byl přejezd o stupeň méně zabezpečen ...bez závor....tak kamion projel. Zastavil ho psychologický blok....obava z přeražení výjezdové závory.

+1/0
24.7.2015 11:09

P65a26v96e85l 64G39n62i61d73a 1495904794417

Mně by spíše zajímalo, co dělal polský kamion s plechy z Polska do Maďarska ve Studénce na přejezdu?

Žeby zabloudil na D1 při cestě od Bohumína nebo na R48 od Frýdku? A nebo zase nějaký debil šetřil na mýtném?

Proč tu doprkynka dubovyho nemáme zákon přikazujici všem tranzitní kamionům mít za povinnost označit jej značkou TIR a povinnost jet nejkratší trasou po dálnici nebo silnici 1 třídy?

+1/0
23.7.2015 23:47

P23e86p55a 43Č43u52m16p13e58l69í92k 7507178284393

Proč jsou vždy utržené sedačky? Poté to člověka zmasakruje. To je velice nezbečné stejně jako v autobuse. Pak je jedno zda máte pás, protože se sedačka utrhne. To nejde udělat tak aby se neutrhla? V závodních autech to tak je. Tohle je strašný. Bezpečnost 0.

To samé předek vlaku. Minimální ochrana. Kdyby tam byl delší část které by zničila překážku. Ten člověk co to řídil, by měl možná obě nohy. Třeba kdyby se "srazil" Tank v maximální rychlosti a danou dodávkou. Tak to projede a hotovo. Vlak nic. Ochrana 0. Předem má být delší a udělán tak, aby chránil posádku a překážku zničil

+2/−1
23.7.2015 21:29

P44a45v74e46l 64K10l59i78m49u92n43d39a 8116469681150

Také tomu nerozumím, proč nedělají vlaky ze stejného materiálu jako černé skříňky v letadlech - těm se nestane nikdy nic!!!!!!

0/0
23.7.2015 21:40

S64t50a95n92i86s77l67a54v 58B13r68o67ž45e71k 2380540747536

Leo Expres to už pochopil a natřel je na černo :-)

0/0
31.7.2015 7:04

P78e33t73r 47F30r43a30n46c 9477251148178

že po delším čekání se závory sice zvednou, ale vzápětí začne blikat červené světlo a závory se zase zavřou,“ popsal čtyřiatřicetiletý Miroslav Novotný z Nového Jičína. - popsal to spatne. Ty cervena sviti i behem zdvihani zavor. A protoze vystraha trva, v pripade ze jede vlak jdou zavory okamzite dolu. On totiz na prejezd v dobe, kdy se zdvihaji zavory, nema nikdo cp jezdit (pisou o tom v zakone).

0/0
23.7.2015 20:24

J70a37r22o14s92l89a38v 77K45o11c15i73á10n 4953935941

Objevuji se velmi znepokojive informace ohledne nehody ve Studence, ktera mela byt nahrana a zinscenovana aby se nemluvilo o migrantech a odlakala se verejnost. Na netu koluje tento prispevek: PÁR OTÁZEK OHLEDNĚ NEHODY VE STUDÉNCE, KTERE SI POKLADAJI SKUTECNI A NEZAVISLI NOVINARI

- Proc dosud nebyl zverejnen zaznam nehody? Je treba ho upravit, nebo se vse udalo trochu jinak?

- Jak je mozne, ze ridic presne zaparkoval na kolejich, kdyz mohl ujet skrz zavory?

- Neni podezrele,ze ridic nejprve utekl a pak se sam prihlasil policii? Co kdyz se policii nikdo neprihlasil a oni jen hraji,ze ho maji? Opet chybi dukazy o zadrzeni.

- Jak je mozne, ze strojvedouci dle svedku na palube ani nezacal brzdit?

- Jak je mozne, ze se nehoda stala zrovna v den, kdy par kilometru od mista havarie jede skoro kompletní ceska vlada?

- Jak je mozne, ze ihned po zastaveni v Hranicich byly pripraveny dva autobusy pro vladu? Jeden do Ostravy, druhy do Studenky? Jak je mozne, ze ministr financi Babis mel v Hranicich pripravenou vladni limuzinu, jako by tusil, co se stane?

- Neni podezrele, ze na misto se ihned vydali 4 ministri + hejtman kraje?

- Jak je mozne, ze na miste okamzite byli reporteri? Drive nez nekteri zachranari? Ze by meli tip, co se stane? Existuji fotky reporteru 2 minuty po nehode. 

- Jak je mozne, ze dosud nebyla zverejnena identita mrtvych? Ani obrazky a nejsou ani zadni truchlici? Vzdycky se to zverejnuje, ted ticho po pesine! Mozna nikdo ve skutecnosti nezemrel a je to cele jen fikce. Svedkove rikali ihned po nehode, ze tam mrtvi nejsou a najednou pry 3 mrtvi...Smrdi to akci Smid jako v listopadu 89. Pocty zranenych se upravovaly a manipulovalo se s nimi. NENI TO TROCHU TAK, ZE CHCE VLADA ZVYSIT POPULARITU A ODLAKAT POZORNOST OD MUSLIMU A MIGRANTU??? Co dohoda mezi RPG byty a vlady o umisteni migranty v MS kraji? Podle me pekne zinscenovana nehoda....Prosim odpovedi a ne tupe minusovani!

+2/−22
23.7.2015 19:33

M37a52r10e55k 61D42e90m19č11á95k 9815594306585

Kromě mínusu je odpověď jednoduchá: vyměňte prášky nebo doktora.

+3/0
23.7.2015 20:00

J33a91n 10F78r79i93d30r24i38c17h 6185378379743

;-D

+1/0
23.7.2015 20:02

P25e12t19r 18F38o37l55t19ý46n 9674166647636

gratuluji člověku, kterého baví manipulovat s Vámi. Musí to být sranda, vymyslet pár takových "otázek" a pak čekat kolik lidí je až tak moc paranoidních, aby se na to chytlo... Takových pár otázek vám vymyslím na jakoukoli událost, klidně i na téma "Klaus ukradl propisku, aby odvrátil pozornost od příletu Marťanů". Viděl jste zelené mužíky? Neviděl, tak se mu to povedlo, skutečně tu byli...

0/0
23.7.2015 20:10

M21a17r97t94i10n 34H45r55b53a40t18a 9858917973557

+ omylem Rv8-o;-O

0/0
23.7.2015 20:22

P92e78t96r 37F49o89l39t31ý11n 9614456917506

nedá mně, sice to nemá smysl a vymyslíte si "logické" protiargumenty, ale můj názor je:

 - o zveřejnění záznamu se diskutovalo hned od začátku. Chápu, že chcete vidět video, na kterém hned umřou dva lidé. Za další je to policejní důkaz, který si police zabavila a ta důkazy jen tak nezveřejňuje, obzvláště v takového situaci. - řídil jste někdy kamion? Dokázal by jste kamion couváním a popojížděním dostat pryč z kolejí? Pravděpodobně začal zmatkovat a snažil se nezničit závory, aby neměl průser... zkratové jednání. - řidič je znám, tady není co řešit - něco si o tom přečtěte. - Strojvedoucí nezačal brzdit třeba proto, že tam dělal prd a nedával pozor. Když se to řítí 160Km, tak stačí opravdu chvilka - Vláda jela možná někam na zasedání do Ostravy - víc si to tom zjistěte sám. - Na místo hromadné nehody se obyčejně vydávají funkcionáři, aby se zviditelnili. - Fotky a videa 2minuty po nehodě si snad domyslíte sám, když má každý po ruce mobil. - Identita mrtvých či zraněných se asi nesmí zveřejnit bez souhlasu rodiny, Nejsem si jistý. Ten třetí zemřel dnes v nemocnici - údaje o pacientech jsou soukromé. Nevím co je vám do toho!

+2/0
23.7.2015 20:28
Foto

G25e64o71r14g64i91s 20F16a98s79u61l27i90s 1176193463

Dobrý. :-) K tomu snad jen jedno: Muselo vám to dát tolik práce a přitom taková blbost. :-)

0/0
24.7.2015 9:03

J54a96n 31F38i60a18l21a 7314597215339

Tento přejezd by měl mít inteligentnější řízení. Pokud jsou závory často dole zbytečně dlouho (třeba 15 minut), řidiči více riskují a snaží se projet na poslední chvíli.

+1/−2
23.7.2015 18:14

L12i30b16o95r 54B41l66á58h25a 6899276563

Zbytečně asi ne, když tam jezdí vlaky... To že jsou řidiče líní jet o kilometr a půl vedle kde je nadjezd je další věc. Nemusí čekat.

0/0
25.7.2015 6:25

F70r95a92n57t85i55š22e84k 28J35í65r19a 2507389914694

Jakmile vlak může jezdit po trati více než 160km/hod, tak už musí mít mmioúrovňové křížení. dneska něco takového povídal šéf ŽDC na Radiožurnálu...

0/−1
23.7.2015 17:52

D62a46n80i96e55l 54K65i18t77a 2501106192787

Proč strojvedoucímu nepromítají do kabiny záběry z nejbližšího přejezdu. Mohl brzdit... Případně si dovedu představit systém, který detekuje vozidla na přejezdu v době stažených závor a automaticky zastaví provoz na dané koleji. Tohle není žádné sci-fi, nýbrž technologie dneška.

+3/−3
23.7.2015 17:17

M84a58t35ě30j 93N10o32v63á63k 2783630118947

Je to scifi, ten vlak jede 160 km/h a brzdí několik set metrů nebo kilometrů, pokud nepoužije nouzovou brzdu a auta na červenou tam jezdí neustále. Jezdí tam jeden vlak se druhým, nelze je zastavovat.

+2/0
23.7.2015 17:54

Z43d84e73n45ě10k 60P83o80l12á12š14e98k 1318145863521

Ehm - zdají se Vám, že léta nastavené pravidlo "na červenou se nejezdí!" je nemožné dodržovat? Tak raději nelezte na cestu ani na koleje. Protože nevidím sebemenší důvod přenášet dodržování úplně jednoduchého pravidla na někoho jiného, než na řidiče. Příště až nebudou chtít na červenou zastavit v obyčejné křižovatce nebo nedají přednost z vedlejší, tak těm co mají přednost vystřelíme do cesty skokanský můstek ne? ty technologie dneška...Rv

+2/0
23.7.2015 19:21

J28a93n 84F59r47i46d37r20i64c84h 6295238289623

Ridici to maji dodrzovat ale nedodrzuji. Takze jsou nehody, pak se musi najit jiny reseni. Pravidlo ej to tak jednoduchy ze je nefunkcni

0/0
23.7.2015 20:03

P37e11t21r 96G28r44i24v77a28l46s54k98ý 6302564409863

Lidičky, co tu píšete o tom, že na tratích s V=160km/h by měli být mimoúrovňová křížení.

Uvědomte si, že ta trať je cca 100 let stará a zrušit stávající přejezdy je mnohdy technicky nemožné (pokud neuvažuji demolici všeho v okruhu 50m od přejezdu). Pokud by se stavělo bez nich, nechodili by jste na nádraží třeba 100m do centra, ale několik km za město. Věřte , že lidé kolem železnice (včetně mne) by byli šťastní, kdyby nemuseli řešit přejezdy. Za prvé by bylo bezpečněji a za druhé by se ušetřili nemalé finanční prostředky za předražené zabezpečení od nejmenované české firmy na 3 písmena :-)

+9/0
23.7.2015 16:44

L18u35c85i63a12n 94P82a98p91a38z84i52a40n 5224187651855

Chyba není jen na straně řidiče. Chybou je, že není mimoúrovňové křížení. To dávno již mělo být.

+2/−11
23.7.2015 15:16

J26i52ř66í 62Z92ý93k32a 9679973791660

chyba je jen a pouze na straně řidiče

+12/0
23.7.2015 16:50

R95o20b44e25r23t 45F49a15j44m10o25n 4818123903

Trestat vjezd na červenou sebráním řidičáku a dal bych to automaticky i jako trestný čin. Jinak se divím,že ten přejezd nikdo neopraví,když tam stále nějaká auta uvíznou.

+4/−2
23.7.2015 11:21

J49a87n 56H15a51v42r81d52a 2148476571488

neopraví??? coto? jak proboha?

vždyť to funguje, jak má!

+8/0
23.7.2015 11:51

J58i33ř82í 54Z50ý92k38a 9959813481710

souhlasím s tím, že v určitých situacích by za průjezd žel. přejezdu na červenou měl následovat Vámi popsaný trest. Nicméně existuje situace, kdy je lepší projet na červenou. A to ve chvíli kdy Vám těsně vedle auta padne červená. Pokusit se zastavit? Nesmysl, s největší pravděpodobností skončíte na přejezdu, ještě z toho budete nervózní, chcípne Vám to, případně Vás tam natlačí ten za Vámi. Za takové projetí červenou by neměl následovat žádný trest, případně klasika 1000Kč a nějakého boda ...

0/−1
23.7.2015 16:54

O32l59d46ř89i50c67h 15Š59t56ě55p27á76n80e85k 7272926446654

Chápu , že tu mluvíte o trestu.

Ale to co tu popisujete , je asi tak trochu někde jinde.

Mluví se tu nejspíše o tom , že někdo vjede na přejezd , když už světla blikají nějakou dobu. A pokud vím , tak snad neexistuje přejezd , kde by se závory zavírali s první ba co s druhým bliknutím světel. Ty se obvykle zavírají po cca 30 s a to nevím jak vy , ale to dokážu přejít ten přejezd i já pěšky.

+1/0
23.7.2015 19:08

O79l38d42ř34i72c57h 92Š98t92ě67p43á38n96e52k 7902496966814

By mne zajímalo , co jste viděl kde uvíznout.

0/0
23.7.2015 19:05

P68e86t41r 58N75ě50m74e98c 4865112332187

Nepospíchat - těch 5 minut zastávky u přejezdu nějak vždycky přežiju.

+8/0
23.7.2015 10:58

T60o52m69á89š 32Z91e25m14á81n65e14k 5330748706926

Řidiči riskují neustále. Je to proto, že ČR je jeden velký binec a její výkonná moc na hranici kolapsu.

+2/0
23.7.2015 10:53

T75o27m83á51š 17K38u34c92h51a97ř 3467981458811

Donedávna jsem každý den jezdil přes cca pětikolejový přejezd, kde se čekalo 5..30 minut. A není to tak, že by kvůli tomu jezdil na červenou jeden ze sta. Vždy po červené projelo ještě cca 6 řidičů (včetně MHD autobusů), co ten přejezd znali, než to zastavil někdo s nebrněnskou RZ. Kdo to nestihl, tak po 15..20 minutách čekání vystupoval z vozu a máchal rukama, jiní bouchali pěstí, nebo hlavou do volantu, další zase s kvílejícímu gumami otáčeli auta a odjížděli, občas spolujezdec prvního vozu vystoupil, rozhlédl se po trati a dalším několika autům ukazováním umožnil projet. I v tomto případě prakticky nikdo nezaváhal a vjel na koleje uprostřed červené. Nezměrná byla radost řidičů, když červená světla po 20 minutách  zhasla, ale z 50 aut projelo projelo jen pár aut a zase červená a dalších 15 minut čekání.:-/

Takto se lidi prostě chovají. Je realita, s kterou je nutné počítat.

+2/−1
23.7.2015 10:49

P80e18t94r 26N33ě79m12e78c 4305122262497

pětikolejový přejezd neměl šraňky ? to byla něajká polní cesta ?

0/−1
23.7.2015 10:53

J20a80n 45H78u80b16e15n59ý 4520178702957

Někde se samozřejmě závory dají objet, protože nejsou přes celou šíři vozovky.;-)

0/0
23.7.2015 22:27

L50u52k56á28š 94R29y38c26h97l30ý 5397576743977

Nervozita řidičů pramení také z toho, že projede vlak a závory jsou i 5 minut dole než projede další... kdyby na 4 z těch 5 minut šly nahoru, ušetřilo by to spoustě lidí nervy a nebyla by taková tendence ty předpisy porušovat. člověk by věděl, že počká minutku a byl by víc v klidu

+1/−1
23.7.2015 10:48

F80r28a93n38t27i48š69e36k 29V39a75n28ě28k 1447294247787

Máte nějakou přezváněcí dobu a plus dobu na opuštění přejezdu. Tak doba v případě Studénky bude konstruovaná na rychlost vlaku, který se přibližuje rychlostí 160 km/h (možná i 200 km/h) výhledem do budoucna. A mezi prvním rozbliknutím červeného světla a spadnutím závor a projetím vlaku musí být doba, aby vozidla dokázaly včas opustit přejezd. Samozřejmě nákladní vlak nejede 160 km/h, ale 90 - 120 km/h či méně, tak ta doba, než projede vlak přes přejezd bude samozřejmě delší, než u vlaku s rychlostí 160 km/h.

+1/0
23.7.2015 11:05

L64u68k83á45š 87R11y31c71h25l51ý 5727426483847

proto jsem napsal 4 z 5ti minut, s tou dobou tak nějak orientačně počítám, ale dobře můžou to být pouhé 3 minuty, i to je dost na přejezd mnoha aut, jejichž řidiči budou vědět, že nemusí nic riskovat, protože nebudou muset několik minut zbytečně čekat

0/0
23.7.2015 11:17

J93a35n 34H86a20v40r24d89a 2728756211938

řidiči přeci MUSÍ za každé situace vědět, že takto nelze riskovat!

vždyť to je jen otázka času, kdy se ucho utrhne!

0/0
23.7.2015 11:56

L80u30k23á11š 43R87y80c80h68l30ý 5557686143107

ti slušní to ví, ti co to neví nebo ví ale zkouší by měli být přísně trestáni. Už jsem to psal jinde - studénka má městskou policii, proč ta ten přejezd nehlídá? Aha ono je lepší projít se po parkovišti a dát pár botiček

+2/0
23.7.2015 13:02

J75a92n 96H34a90v70r60d54a 2408406261238

MP botičkuje, SP někde na bezpečné čtyřproudé silnici pokutuje za +20

0/0
23.7.2015 15:54

J56i98ř37í 91R35u45č60k92a 1746960836159

Nebojte. Občas to tam hlídají. Jezdím tam každý den, tak je tam vidím stát.

0/0
23.7.2015 16:46

J21i57ř51í 75Z19ý82k41a 9529663951380

možná by stálo za to takové přejezdy vybavit odpočtovým zařízením. Tak aby řidiči věděli, že to není rozbité a pojedou za 96, 95, ..., 3, 2, 1 sekundu

0/0
23.7.2015 16:57

S79t12a91n93i51s72l34a60v 18B11r66o93ž82e56k 2770590937246

To by mělo dvě mouchy -- se současným systémem nemá přejezd dostatek informací, aby to správně odhadl (neví rychlost ani zrychlení vlaku). Druhá, o dost podstatnější, inspirovalo by to některé k riskantnímu přejetí přejezdu na poslední chvíli ("vždyť mám ještě pět vteřin!").

0/0
31.7.2015 7:44

Z73d68e59n79e50k 35B62e78d34n19a79r 7467516267719

Tak po této nehodě bych zkontroloval jak SŽDC a místní oddělení dopravní policie situaci řešili a vyhodnocovali záznamy kamer a kolikrát tam proběhla bezpečnsotní akce. Pokud je SŽDC nepředávalo policii, tak ke spoluviníkům patří odpovědný vedoucí, pokud nepracovala policie tak místní velitel. Oba jsou v každém případě na odvolání, protože svojí systematickou nenčinností ohrožovali spoustu lidí. Že to odnesli jen tito tři je ještě klika. taky to Pendolíno mohlo vykolejit a pak by to mohlo dopadnout mnohem hůř.

+1/−1
23.7.2015 10:38

B92e26d43ř83i68c50h 19T43ě53š27í19n81s77k48ý 6832243411677

jo a ještě místního starostu, ten o tom taky věděl a cestáře a výpravčí a taky hrobníka, ten si hlídal práci, prostě všechny co o tom věděli

0/0
23.7.2015 12:43

O27l16d86ř37i22c18h 18Š47t72ě23p40á45n44e41k 7172236426314

By mne zajímalo , jak by jste chtěl někoho trestat za to , že nehlídá idioty , kteří porušují zákon?

Tak ty si taky pěknej pacient.R^

0/0
23.7.2015 19:12

H25a79n68a 15P93r32o17k63o77p41o46v45á 8499490383371

No vidíte, a já žila doteď v bludu - myslela jsem si, že zrovna tu policii máme a platíme od toho, aby ty, co porušují zákon, hlídala!?

0/0
23.7.2015 20:22

R17a72d54i83m 43R65u45s83e36k 9771755358204

Ten přejezd znám, je hodně nebezpečný. Lidé tam opravdu moc riskují. Jedno jestli auta nebo chodci. Stalo se mi, že jsem byl  v polovině toho přejezdu a začalo to cinkat. Nevím jestli zrovna signalizace nějak blbla, nebo to takhle funguje normálně. Každopádně se tomu už vyhýbám a jdu o kus dál na most.

+1/−3
23.7.2015 10:31

J31a54r64o40s74l76a67v 53Č86e70r51n95ý 6148934759258

a proc by to nemohlo zacit cinkat, kdyz jsi v polovine prejezdu?? mas jeste trictvrte minuty, nez spadnou zavory, to je snad dost casu, pokud nejedes na snekovi.....

+6/0
23.7.2015 10:40

O57l43d70ř40i50c19h 10Š59t63ě88p77á44n28e64k 7652936106894

Radim si asi myslel, že to smí cinkat , jen když tam nikdo není. A to ještě jen ve čtvrtek prvního.;-D

0/0
23.7.2015 19:14

J32a56n 12H78a14v65r12d59a 2418466441618

ten přejezd evidentně funguje naprosto správně a bezpečně a hodně nebezpeční jsou řidiči, nikoliv ten přejezd!

+2/0
23.7.2015 11:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.