Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na železničních přejezdech přibudou kamery, nebudou ale na všech

Studénka, Suchdol nad Odrou, Dolní Lutyně, Louky nad Olší a Dobrá. Právě na těchto železničních přejezdech riskují řidiči nejčastěji. „Trestal bych je za obecné ohrožení z nedbalosti,“ říká bývalý strojvedoucí Jiří Šindelář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J67a74n 51R29u48s46i72n 1543383427669

Ty zavory nekdo obsluhuje? 8-o

0/0
3.8.2015 10:15

M50a83r90t24i55n 67R96u41z59i93c22k67a 1182678376947

Ano, blizici se vlak...

0/0
4.8.2015 23:34

J66o27s26e42f 73N42á83d36b94ě28l71a 3445735196512

To srážce nezabrání, barrier system ano:

http://www.blogovnik.cz/aktuality.php?nolimit=yes&clanek=201507242224

0/−1
3.8.2015 7:19

M88i57c74h13a55l 98Z77e20t67e43k 3518702950547

Nebezpečné přejezdy jsou takové, kde se soustavně musí čekat i několik desítek minut, než projede vlak a závory se zvednou. Po nějaké době místní vysledují, že po spadnutí závor přijede vlak za 5 minut, a tak jezdí, objíždí polozávory, zvedají břevna.....

Jistě, po střetu s vlakem jde vina jednoznačně za řidičem auta. A polský kamionák udělal prasárnu. Ale nic není černobílé....

+1/−1
3.8.2015 6:50

V16á43c61l20a50v 15P37o21l98á91š17e10k 9646290371947

Jednou jsem přijel na kole k železničnímu přejezdu v Nesovicích. Závory byly dole a přede mnou už bylo několik aut. Čekal jsem asi 15 minut a nic se nedělo. Tak jsem se rozhlédl a podlezl závory. Jel jsem pak ještě asi 20 minut podél trati na Bučovice, ale v žádném směru žádný vlak nejel. Když se obsluha závor chová k řidičům takto bezohledně, ať se pak nediví, že řidiči, cyklisté i chodci ty výstrahy nerespektují.

+4/−1
2.8.2015 21:02
Foto

M62a67r49i51á33n 20K43y63r81a95l 1885174584984

Nedávno jsem jel trasu Rožnov pod Radhoštěm - Čeladná. Přijíždím k přejezdu, tam "Stop - zabezpečovací zařízení mimo provoz". Tak zastavím, podívám se vpravo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Podívám se vlevo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Jediné místo, kde koleje byly, bylo těch pár metrů na přejezdu.

To tam nemůžou dát něco inteligentnějšího? Třeba "30 km/h" s dovětkem že trať je v rekonstrukci a vlaky zde nejezdí? Místo toho mne naprosto zbytečně nutí abych zastavil. Že by se chtěli pochlubit tím, jak jim jde práce od ruky? ;-D

0/0
2.8.2015 21:31

V31l70a87d80i87s84l20a33v 32B14u24r76y57š81e94k 3553446582824

z článku jsem de dozvěděl že:

přejezdy nejsou nebezpečné

přejezdy jsou tak nebezpečné, jak se tam chovají řidiči

řidiči se na přejezdech chovají nebezpečně

přejezdy jsou nebezpečné

0/0
2.8.2015 19:37

T71o79m83á30š 53K31u95c98h96a38ř 3547261298621

Raději zařiďte, ať jsou přejezdy průjezdnější a ať jsou závory dole jen když je to opravdu nutné.  Opravdu nechápu, jak si může železnice dovolit zavřít na 20..30 minut jen tak silnici a přitom po kolejích projede jeden vlak, nebo nic. :-/

Pokud si nejsou jisti kde a jestli vůbec vlak zastaví, tak ať to raději neprovozují.:-P

+2/−2
2.8.2015 19:19

K10a69r46e21l 82M40i51š84k39a 2446452362559

Vida, konečně se něco začalo dít.

0/0
2.8.2015 18:30

V62l60a68d35i60s40l34a85v 28B47u49r43y59š91e84k 1229932777864

dějou se věci, kamery, které nezabránily tragické nehodě se budou postupně montovat i na jiné přejezdy

+1/0
2.8.2015 18:53

J93a24n 57P21o58k43o61r27n40ý 1863509490833

Že nejsou přejezdy nebezpečné??? Znám jich několik a nechráněných, které jsou jak Ruská ruleta. Není do nich vidět, i když řidič zastaví.

+3/0
2.8.2015 18:23
Foto

M26a74r42i47á38n 13K93y85r94a75l 1805324954774

Tak tak. A když zastaví tak, aby něco viděl, tak stojí uprostřed kolejí :-(

0/0
2.8.2015 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.