Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na železničních přejezdech přibudou kamery, nebudou ale na všech

Studénka, Suchdol nad Odrou, Dolní Lutyně, Louky nad Olší a Dobrá. Právě na těchto železničních přejezdech riskují řidiči nejčastěji. „Trestal bych je za obecné ohrožení z nedbalosti,“ říká bývalý strojvedoucí Jiří Šindelář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a18n 23R78u28s84i89n 1703903967609

Ty zavory nekdo obsluhuje? 8-o

0/0
3.8.2015 10:15

M43a72r86t37i33n 41R19u17z75i61c65k21a 1632788286937

Ano, blizici se vlak...

0/0
4.8.2015 23:34

J52o77s75e65f 19N72á10d30b19ě86l68a 3105695706372

To srážce nezabrání, barrier system ano:

http://www.blogovnik.cz/aktuality.php?nolimit=yes&clanek=201507242224

0/−1
3.8.2015 7:19

M84i33c86h92a90l 56Z19e98t40e43k 3528292210777

Nebezpečné přejezdy jsou takové, kde se soustavně musí čekat i několik desítek minut, než projede vlak a závory se zvednou. Po nějaké době místní vysledují, že po spadnutí závor přijede vlak za 5 minut, a tak jezdí, objíždí polozávory, zvedají břevna.....

Jistě, po střetu s vlakem jde vina jednoznačně za řidičem auta. A polský kamionák udělal prasárnu. Ale nic není černobílé....

+1/−1
3.8.2015 6:50

V95á59c10l10a90v 47P91o25l41á50š70e71k 9656280461717

Jednou jsem přijel na kole k železničnímu přejezdu v Nesovicích. Závory byly dole a přede mnou už bylo několik aut. Čekal jsem asi 15 minut a nic se nedělo. Tak jsem se rozhlédl a podlezl závory. Jel jsem pak ještě asi 20 minut podél trati na Bučovice, ale v žádném směru žádný vlak nejel. Když se obsluha závor chová k řidičům takto bezohledně, ať se pak nediví, že řidiči, cyklisté i chodci ty výstrahy nerespektují.

+4/−1
2.8.2015 21:02
Foto

M18a47r15i33á79n 86K76y84r37a47l 1425774444314

Nedávno jsem jel trasu Rožnov pod Radhoštěm - Čeladná. Přijíždím k přejezdu, tam "Stop - zabezpečovací zařízení mimo provoz". Tak zastavím, podívám se vpravo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Podívám se vlevo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Jediné místo, kde koleje byly, bylo těch pár metrů na přejezdu.

To tam nemůžou dát něco inteligentnějšího? Třeba "30 km/h" s dovětkem že trať je v rekonstrukci a vlaky zde nejezdí? Místo toho mne naprosto zbytečně nutí abych zastavil. Že by se chtěli pochlubit tím, jak jim jde práce od ruky? ;-D

0/0
2.8.2015 21:31

V66l53a87d51i22s37l68a10v 78B32u45r68y91š45e32k 3283896902624

z článku jsem de dozvěděl že:

přejezdy nejsou nebezpečné

přejezdy jsou tak nebezpečné, jak se tam chovají řidiči

řidiči se na přejezdech chovají nebezpečně

přejezdy jsou nebezpečné

0/0
2.8.2015 19:37

T68o34m15á23š 86K96u19c81h24a72ř 3537141248791

Raději zařiďte, ať jsou přejezdy průjezdnější a ať jsou závory dole jen když je to opravdu nutné.  Opravdu nechápu, jak si může železnice dovolit zavřít na 20..30 minut jen tak silnici a přitom po kolejích projede jeden vlak, nebo nic. :-/

Pokud si nejsou jisti kde a jestli vůbec vlak zastaví, tak ať to raději neprovozují.:-P

+2/−2
2.8.2015 19:19

K19a83r26e82l 23M15i18š12k18a 2676812872209

Vida, konečně se něco začalo dít.

0/0
2.8.2015 18:30

V93l40a62d18i56s51l25a75v 96B60u39r11y53š13e54k 1539372357284

dějou se věci, kamery, které nezabránily tragické nehodě se budou postupně montovat i na jiné přejezdy

+1/0
2.8.2015 18:53

J31a88n 82P61o15k44o75r84n53ý 1653269470413

Že nejsou přejezdy nebezpečné??? Znám jich několik a nechráněných, které jsou jak Ruská ruleta. Není do nich vidět, i když řidič zastaví.

+3/0
2.8.2015 18:23
Foto

M98a86r24i51á60n 63K95y62r97a13l 1225324864814

Tak tak. A když zastaví tak, aby něco viděl, tak stojí uprostřed kolejí :-(

0/0
2.8.2015 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.