Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na železničních přejezdech přibudou kamery, nebudou ale na všech

Studénka, Suchdol nad Odrou, Dolní Lutyně, Louky nad Olší a Dobrá. Právě na těchto železničních přejezdech riskují řidiči nejčastěji. „Trestal bych je za obecné ohrožení z nedbalosti,“ říká bývalý strojvedoucí Jiří Šindelář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a63n 85R62u59s15i19n 1663213847669

Ty zavory nekdo obsluhuje? 8-o

0/0
3.8.2015 10:15

M70a64r34t96i81n 95R21u10z56i33c37k57a 1102598896177

Ano, blizici se vlak...

0/0
4.8.2015 23:34

J23o41s93e13f 19N38á95d42b14ě20l50a 3555125726872

To srážce nezabrání, barrier system ano:

http://www.blogovnik.cz/aktuality.php?nolimit=yes&clanek=201507242224

0/−1
3.8.2015 7:19

M11i94c91h95a69l 84Z23e38t94e86k 3968322440677

Nebezpečné přejezdy jsou takové, kde se soustavně musí čekat i několik desítek minut, než projede vlak a závory se zvednou. Po nějaké době místní vysledují, že po spadnutí závor přijede vlak za 5 minut, a tak jezdí, objíždí polozávory, zvedají břevna.....

Jistě, po střetu s vlakem jde vina jednoznačně za řidičem auta. A polský kamionák udělal prasárnu. Ale nic není černobílé....

+1/−1
3.8.2015 6:50

V16á84c13l68a96v 95P35o27l80á56š42e67k 9906920701557

Jednou jsem přijel na kole k železničnímu přejezdu v Nesovicích. Závory byly dole a přede mnou už bylo několik aut. Čekal jsem asi 15 minut a nic se nedělo. Tak jsem se rozhlédl a podlezl závory. Jel jsem pak ještě asi 20 minut podél trati na Bučovice, ale v žádném směru žádný vlak nejel. Když se obsluha závor chová k řidičům takto bezohledně, ať se pak nediví, že řidiči, cyklisté i chodci ty výstrahy nerespektují.

+4/−1
2.8.2015 21:02

M64a96r82i44á36n 61K18y62r30a31l 1105134984264

Nedávno jsem jel trasu Rožnov pod Radhoštěm - Čeladná. Přijíždím k přejezdu, tam "Stop - zabezpečovací zařízení mimo provoz". Tak zastavím, podívám se vpravo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Podívám se vlevo, rozkopaný svršek, koleje nikde. Jediné místo, kde koleje byly, bylo těch pár metrů na přejezdu.

To tam nemůžou dát něco inteligentnějšího? Třeba "30 km/h" s dovětkem že trať je v rekonstrukci a vlaky zde nejezdí? Místo toho mne naprosto zbytečně nutí abych zastavil. Že by se chtěli pochlubit tím, jak jim jde práce od ruky? ;-D

0/0
2.8.2015 21:31

V22l16a60d74i97s35l46a86v 14B76u62r83y23š44e63k 3113936302664

z článku jsem de dozvěděl že:

přejezdy nejsou nebezpečné

přejezdy jsou tak nebezpečné, jak se tam chovají řidiči

řidiči se na přejezdech chovají nebezpečně

přejezdy jsou nebezpečné

0/0
2.8.2015 19:37

T48o32m98á48š 10K41u53c76h49a48ř 3757941318271

Raději zařiďte, ať jsou přejezdy průjezdnější a ať jsou závory dole jen když je to opravdu nutné.  Opravdu nechápu, jak si může železnice dovolit zavřít na 20..30 minut jen tak silnici a přitom po kolejích projede jeden vlak, nebo nic. :-/

Pokud si nejsou jisti kde a jestli vůbec vlak zastaví, tak ať to raději neprovozují.:-P

+2/−2
2.8.2015 19:19

K64a44r36e17l 26M94i45š19k76a 2916152812519

Vida, konečně se něco začalo dít.

0/0
2.8.2015 18:30

V47l72a98d28i36s78l45a60v 92B22u66r60y42š53e57k 1969482387804

dějou se věci, kamery, které nezabránily tragické nehodě se budou postupně montovat i na jiné přejezdy

+1/0
2.8.2015 18:53

J40a65n 58P98o36k93o77r34n31ý 1393549160423

Že nejsou přejezdy nebezpečné??? Znám jich několik a nechráněných, které jsou jak Ruská ruleta. Není do nich vidět, i když řidič zastaví.

+3/0
2.8.2015 18:23

M27a88r15i13á49n 30K48y25r85a66l 1715314684554

Tak tak. A když zastaví tak, aby něco viděl, tak stojí uprostřed kolejí :-(

0/0
2.8.2015 21:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.