Diskuze

Strojvůdce a zdravotnice ze Studénky 2008: Víme, co lidé po nehodě prožívali

Zdravotní sestra Naďa Tomčíková a Jiří Šindelář, dnes bývalý strojvedoucí. Oba jeli rychlíkem Comenius, který v srpnu 2008 narazil do zborceného mostu na železnici ve Studénce. Při nehodě zemřelo osm lidí. Minulou středu, kdy se opět ve Studénce srazilo pendolino s kamionem, se jim nehoda vybavila znovu a v plné síle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, ještě k tomu jedna maličkost - jak jsem se díval na ty záběry hasičů, tak možná tam bylo i jisté štěstí v neštěstí. Kdyby ten vlak jel ještě kousek dál a chytilo to lidi, co stáli na peroně, tak to neštěstí bylo ještě daleko horší. Prostě opravdu šílené.

0 0
možnosti

Říká, se že když nejde o život, tak jde o ho...!

Tady se to potvrdilo, protože tu šlo o životy!

0 0
možnosti

J85o48s84e34f 92N86o59v29á49k

27. 7. 2015 11:07

pokud dojde k nehodě, při které "létají" vagony a lokomotiva, tak to vám povím, to musí být masakra jako kráva. pendolino to ještě úctyhodně ustálo, to musíte uznat

5 0
možnosti

Nevykolejilo, to byl základ R^ !

4 0
možnosti

Ono je náramně jednoduché a pro někoho dokonce povznášející hodnotit situaci a vynášet kategorické soudy, což jde od počítače nebo z klimatizované ministerské pracovny snadno. Když se ovšem vžijeme do pozice vohnoutího řidiče z Polska, najednou to získá zcela jiné dimenze. Tak si tedy představte, že nejste právě génius, řídíte kamion (už jen potud je to poměrně dost, protože hodně lidí má problém se vypořádat s osobním autem), jedete ve vedru po ucpaných silnicích a po infrastruktuře, která není stavěná na takový provoz, protože musíte objíždět zpoplatněné úseky v mýtném systému, který si zavedli politici nejmenované lidové strany, aby mohli krást. Odpočíváte, když nejste unavený, protože vám to nařizuje zákon a odchylka je pod likvidační pokutou, a naopak jedete, když jste unavený, protože ze zákona jste přece po přestávce odpočatý. Je jen otázka času, kdy uděláte nějakou blbost, protože se prostě ve veřejném zájmu a pod dohledem politiků, expertů a policistů navršilo příliš mnoho kravin na hromadu. K vrcholu tohoto pomyslného kopce, vlastně impozantní osmitisícovky se blížíte vy se svým třicetitunovým kamionem. Tak tedy stojíte na přejezdu, před vás spadnou klacky, které tam umístil nějaký obsedant posedlý zákazy a vy máte několik desítek sekund na to, abyste posoudil, zda je OK přerazit závory v zemi, která je proslulá dopravně fašistickou legislativou i postupy. Přerazím je a bude jistě průser? Nebo budu počítat koleje a bude gigaprůser, ale s určitou pravděpodobností? No? Rozhodujte rychle, vláček je za zatáčkou. Ano, pokud bych nedej bože byl v podobné situaci, přál bych si, aby mě napadlo fouknout tam za jedna a plnej, ale nedal bych ruku do ohně za to, že se to stane.

No? Pravý pedál nebo prostřední? Jak jste na tom?

Myslíte, že se vám to nestane? Ve skutečnosti všichni denně taháme sirky. Pozor, v této hře jsme namočení všichni, jen různou měrou, a nevíte dne ani hodiny, kdy se to na vás zřítí...  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015072601

4 7
možnosti

Já myslím, že červená je prostě červená a hotovo. Jestli byl unavený nebo nevzdělaný je přeci úplně jedno. S tím zmatkováním před klackem se dá souhlasit, ale je to pouze důsledek porušení jednoduchého pravidla.

11 0
možnosti

Pan strojvůdce by zasloužil metál za svou pohotovou reakci. Toto je frajer! R^

11 0
možnosti

mám pocit, že nějaký metál taky dostal.

4 0
možnosti

Tak v současném případě bude soud rychlý. Viník je jasný, zdržovat to bude jen tlumočník.:-) Polák nebude mít tým advokátů a asi ani nebude tvrdit, že kdyby tam nejel vlak, nic by se nestalo. ;-D

2 0
možnosti

to klidně tvrdit může a navíc bude mít naprostou pravdu :-)

2 0
možnosti