- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč u více než poloviny světelných přejezdů nesvítí bílá signalizace?
Komu nebylo shůry dáno ...
Špatně je také to, že se ty závory vůbec zvedají. Jednoduchý systém není vždy dobrý. Já si to nedovedu vysvětlit jinak než, že se zvedají přestože ale již musí být registrován vlak z druhé strany. Navíc o tomto systému málokdo ví.
a jako proč se vůbec závory zvedly?
RZ mají tak předvolat a poradna pokuta udela to podruhe je bez papíru a klidne 100 litru pokuta...
udela to potreti je už bez papiru tak si jde sednou na 5 let
Pozorného diváka iDNES neoklame, červené přerušované světlo, byt na 1s, se vyplo a po 1s sice začalo opět blikat, nicméně ti co už vjeli na přejezd tím nic neporušili a maj minimálně 30s na dokončení již započatého přejíždění řejezdu Další vozidla již nevjížděla. tak klíííd, nepanikařit!
To jako sorry ale tu sekundu ani zeraregistruješ....a ty auta tam vjela na červena svetla...
Už tam měla být policejní hlídka! Když to nejde po dobrém...
To by měla být i na D1. Tam by se vybralo na pokutách, že by bylo dost peněz na opravy vozovek i výstavbu nadjezdů.
Podle mě se to u tohohle přejezdu dá celkem lidsky pochopit, že lidi jezděj na červenou. Oni by se na druhou stranu nemuseli v historicky krátký době vůbec dostat. Viz ukázka: lidi čekaj, přejede drezína, závory jdou nahoru, auta spořádaně čekaj, svetla přestanou blikat, auta se nestačej rozjet, ale nejsíš už řidiči stojej na spojce, světla začnou blikat, auta, co měla zařazíno to ze zoufalství přejedou na červenou. Konec příběhu.
Nemůžu tvrdit, že bych to v podobné situaci nepřejel na červenou taky. (Světla obvykle blikaj 15-20 sekund než jsou závory dolu.)
Kdo je bez viny, ať hodí kamenem.
Okamžitě vzít papíry!!!!!!!!!!!!