- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ze 160 na 142. To svědčí o tom, jak jsou přehledné naše koridory. Na youtube je dobře vidět, jak strojvedoucí "vidí". Nejlepší vyjádření SŽDC, že oni mají vše v pořádku. Hlavně, že mají na nejrychlejší nejzranitelnější vlak nastavených 10-15s po zavření závor. A že tam těch polních přejezdů v zatáčkách v tomto úseku je. Takový zaseknutý traktor s vlečkou.. Rozumné řešení automatický kamerový systém něco jako dělá Camea a návěstidlo.. U polních blokovací válec zabraňující vjezdu autům (pouze chodci, kola) s ovládáním pouze pro opravdu místní a poučené.
to jsem rád :) (žádná ironie, zkrátka mám ten vlak rád a strávil jsem v něm až nebezpečeně mnoho času).
Cena nového byla tuším 400 milionů. Jsou v provozu už nějaký ten pátek. Souprava má 7 vagonů. Dva řídící vozy. A oprava jednoho vozu má stát 150 milionů? Nějak hodně.
Poláci si nedávno nakoupili nové verze Pendolin a jedno stálo cca 500 milionů.
Vyrobit jeden kus neceho je vzdy drazsi nez neco co se vyrabi seriove. A to klidne i nasobne drazsi.
Noha se ještě jakž takž dá v dnešní době účinně nahradit. Hlavně aby měl pán v pořádku páteř. Já s rodinou jsme poslali příspěvek. Né moc velký, ale poslali, protože toto jsou hrdinové všedních dnů.
Víte proč by Evropské jednotky, motoráky a rychlovlaky nemohly jezdit v USA? Protože tam jsou bezpečnostní normy na srážku s nákladním vlakem.
Neměl byste odkaz na ty normy? Docela rád bych si přečetl, o jaké rychlosti a hmotnosti se jedná.
Lokomotiva Škoda 380 by pravděpodobně dopadla lépe: http://technet.idnes.cz/lokomotiva-skoda-109e-rady-380-ddb-/tec_technika.aspx?c=A130522_213246_tec_technika_rja
Tak to je docela s podivem, že se nezkřivil celý podvozek. Doufám, že to pořádně prověří, než takovouhle rekonstrukci pošlou na trať...
Toho se nebojte, tohle není silnice, kde je možné podplatit komisaře u STK...
prohlídněte si na nádraží Pendolino. Strojvůdce není nijak chráněný, vlak nemá jako klasická lokomotiva dva nárazníky, ale jeden napojovací bod uprostřed a ten je ještě dost nízko. strojvůdce letí 160 km/h vystrčen před předními nápravami obklopen papundeklem
Je to typove skoro 20 let stary vlak, tehdy se vlaky nekonstruovaly na to, ze se s necim budou srazet. Dnes se na to uz hledi, nicmene zrovna plech na palete by dost mozna udelal to stejne i s nejmodernejsi masinou.
cituji - "Kolegové vyhlásili sbírku, kterou se snaží zmírnit jeho zdravotní omezení"
no ja nevim, ale sbirkou mu maximalne pomuzou usnadnit zivot, ale zdravotni omezeni bohuzel ne :/
to clanky pisou studenti?
Ještě horší je, že na kdejakou habaďůru je penez dost ale na chudáky se musejí skládat kolegové.