Diskuze

Havarované pendolino je opravitelné, vymění se první vůz kromě podvozku

Havarované pendolino lze opravit, domnívají se experti po prohlídce. Bude nutné vyrobit nový první vůz kromě podvozku. Výrobce vyčíslí cenu opravy. Škoda na vlaku se ani po podrobné prohlídce nezměnila, činí 150 milionů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J31a30n 98J54e82m79e65l47k33a

31. 7. 2015 10:14

Ze 160 na 142. To svědčí o tom, jak jsou přehledné naše koridory. Na youtube je dobře vidět, jak strojvedoucí "vidí". Nejlepší vyjádření SŽDC, že oni mají vše v pořádku. Hlavně, že mají na nejrychlejší nejzranitelnější vlak nastavených 10-15s po zavření závor. A že tam těch polních přejezdů v zatáčkách v tomto úseku je. Takový zaseknutý traktor s vlečkou.. Rozumné řešení automatický kamerový systém něco jako dělá Camea a návěstidlo.. U polních blokovací válec zabraňující vjezdu autům (pouze chodci, kola) s ovládáním pouze pro opravdu místní a poučené.

0 2
možnosti
PN

Ze 160 na 142 je pár set metrů.

0 0
možnosti
ABK

to jsem rád :) (žádná ironie, zkrátka mám ten vlak rád a strávil jsem v něm až nebezpečeně mnoho času).

4 0
možnosti
JJ

Cena nového byla tuším 400 milionů. Jsou v provozu už nějaký ten pátek. Souprava má 7 vagonů. Dva řídící vozy. A oprava jednoho vozu má stát 150 milionů? Nějak hodně.

Poláci si nedávno nakoupili nové verze Pendolin a jedno stálo cca 500 milionů.

0 0
možnosti
RK

Vyrobit jeden kus neceho je vzdy drazsi nez neco co se vyrabi seriove. A to klidne i nasobne drazsi.

9 0
možnosti
PK

Noha se ještě jakž takž dá v dnešní době účinně nahradit. Hlavně aby měl pán v pořádku páteř. Já s rodinou jsme poslali příspěvek. Né moc velký, ale poslali, protože toto jsou hrdinové všedních dnů.

27 0
možnosti
PN

Víte proč by Evropské jednotky, motoráky a rychlovlaky nemohly jezdit v USA? Protože tam jsou bezpečnostní normy na srážku s nákladním vlakem.

2 12
možnosti
MV

Neměl byste odkaz na ty normy? Docela rád bych si přečetl, o jaké rychlosti a hmotnosti se jedná.

1 0
možnosti

P60a86v87e57l 23Ř73a45p14e19k

30. 7. 2015 12:27

Oprava je dobrá zpráva R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to je docela s podivem, že se nezkřivil celý podvozek. Doufám, že to pořádně prověří, než takovouhle rekonstrukci pošlou na trať...

2 7
možnosti
JT

J29o41s46e95f 63T60r11ö78g87l

30. 7. 2015 12:26

Toho se nebojte, tohle není silnice, kde je možné podplatit komisaře u STK...

24 0
možnosti
PO

P46a38v43e36l 98O67t24a

30. 7. 2015 11:53

prohlídněte si na nádraží Pendolino. Strojvůdce není nijak chráněný, vlak nemá jako klasická lokomotiva dva nárazníky, ale jeden napojovací bod uprostřed a ten je ještě dost nízko. strojvůdce letí 160 km/h vystrčen před předními nápravami obklopen papundeklem

21 6
možnosti
RK

Je to typove skoro 20 let stary vlak, tehdy se vlaky nekonstruovaly na to, ze se s necim budou srazet. Dnes se na to uz hledi, nicmene zrovna plech na palete by dost mozna udelal to stejne i s nejmodernejsi masinou.

23 0
možnosti
LO

cituji - "Kolegové vyhlásili sbírku, kterou se snaží zmírnit jeho zdravotní omezení"

no ja nevim, ale sbirkou mu maximalne pomuzou usnadnit zivot, ale zdravotni omezeni bohuzel ne :/

to clanky pisou studenti?

2 11
možnosti
IH

I88v19o 53H21r23o92š

30. 7. 2015 11:53

Ještě horší je, že na kdejakou habaďůru je penez dost ale na chudáky se musejí skládat kolegové.

11 2
možnosti