Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Billboardy a zákaz kamionů. Studénka chystá návrhy, jak změnit přejezd

Jeden most, který spadl před rychlík. A přejezd, kde pendolino narazilo do kamionu. Více křížení železnice se silnicí ve Studénce na Novojičínsku není. Po obou tragédiích tamní radnici došla trpělivost a chystá návrhy, jak přejezd lépe zabezpečit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R90o40b42e59r26t 42G24o52r11c 6982903873

Tady nejsou žádoucí úpravy silničního provozu na přejezdu ve Studénce, tady je především potřeba změnit trestání cvičených opic kroutících volantem, To že je někdo prvotřídní imbecil když nechápe, že na červenou se prostě nejezdí, není vinou ani přejezdu ani českých drah ani silnic ani obce. Kdejakej zákon na kdejakej nesmysl to je vymyšlený hned, tak tady by to taky šlo rychle, jízda na červenou přes přejezd okamžitě rok zákaz řízení a pokuta minimálně 100tis, a pohyb na přejezdu když jsou závory v pohybu, případně dole tak kvalifikovat jako trestný čin, včetně cyklistů a chodců.

+3/0
5.8.2015 10:55

K77a23m19i88l 49Č68e34s34k85ý 4233587174267

Špičkově zabezpečený? Tak proč dochází k takovým nehodám? Kdyby byl skutečně zabezpečený tak k ničemu nedojde, v dnešní době to technologicky a technicky není vůbec žádný problém. Ze strany SŽDC je to tupý alibismus, navíc v případě jednoho z nejnebezpečnějších přejezdů v republice.

0/0
5.8.2015 10:10

J26a87n 39H43o83r35a 6107781846

....protože, někteří lidé za volantem se chovají jako bezmozci a ne to žádné zabezpečení ne přejezdech neexistuje;-)

+1/0
5.8.2015 11:19

I79v40a 86V26a32l25č20í13k51o53v18á 1909488511491

Mají tam kamery. Stačí začít akci důslednosti a všechny, co jednou na červenou, bez milosti trestat. Za tři dny je po 80 % problémů. Policajtů je v tomto státě víc, než jinde okolo. Tak nekontrolovat rychlost za cedulí obce, ale nahnat sem. Proč to nikdo neudělá, fakt nechápu. Proč se "investigativní" novináři nesnaží tomu pomoci, také nevím. Kmenta by vás, vy lenoši, popohnal... Jenže, kde je mu konec. Zbyli jen ti, kterým je Babiš jako vlastník lhostejný.

+1/0
5.8.2015 8:02

M10a80r48c85e42l 66P66a54v29l10í19k 7261964648719

v prievidzi (sk) postavili pred cca desiatimi rokmi siluetu mestského policajta - pri škole. hoci nemeral a neposielal pokuty, nehody sa tam nestávali.

0/0
5.8.2015 14:14

F65r16a62n77t43i33š19e19k 81E18l12i69á13š 6557643715176

Všechny billboardy u silnic by měly zmizet

+3/0
5.8.2015 0:06

V96l89a90d44i34s29l40a97v 46N73o30h70e12j24l 7108857548881

na tom videu - byla tam mala mikro pauza a na tu se ta auta rozjela, takze to bych neresil, dalsi uz pak nejela, tak ok

0/−3
4.8.2015 23:20

P46e34t41r 88M71a65r56š39o76u60n 5575638846266

J nevim nadjezd? Ten jim tam precexspadnul, takze taky neni bezpecny. A bilboard pred prejezd? Nejlepe tak, aby nebylo na svetla videt...

0/0
4.8.2015 22:54

J54i53r54i 88R66u80s74n70o37k 4585122347713

Ja tedy spis vidim problem v tom, ze se zavory zvednou, svetla prestanou na chvilku blikat, ale pak se rozblikaji znovu. Verim tomu, ze to nekdo nemusi postrehnout. Pravdou je, ze normalni clovek nepojede driv, nez zhasnou cervena svetla, nicmene v ramci bezpecnosti lidi ve vlaku bych cekal, ze se nebudou rozblikavat svetla s nepatrnou prestavkou a misto toho budou blikat a bude zavora dole po celou dobu, nez projednou oba vlaky. To prece nemuze byt technicky nemozne a prece drahy vedi, kde maji jaky vlak.

+1/−3
4.8.2015 22:40

P44e60t46r 98M54a12r68š20o82u70n 5715588116726

Spravne, zakazeme vlakum jezdit za sebou, musi mit vetsi rozestup.A v protismeru nesmi taky zadny jet, aby se nestalo ze nez se dokonci cyklus zavor prp vlak 1 uz zacina pro vlak 2 (to je to zvednuti a zase sklopeni) jen nevim jaky tem vlakum dame interval, kdyz kaudy jezdi jinak rychle... Vlaky nejsou metro, co jezdi v pravidelnem taktu

+2/0
4.8.2015 22:58

P68e71t11r 31Č84e25c65h 3859854684569

Toto uz je osefovano samotnym přejezdem. Pokud se stihne otevřít tak že prestane "blikat" a v tu chvili se v jeho obvodu objeví další vlak tak celý cyklus uzavření běží od začátku. 

Ty přejezdy jsou uz tak vymakany ze to uz vic snad ani nejde.

+4/−1
4.8.2015 23:47

J41i64n31d64ř59i69c60h 23Š62k32o66p41e98k 4215631390235

pokud je pro někoho problém postřehnout, když zhasnou světla (a on sám stojí), tak ať radši přestane řídit, protože je pro okolí dost nebezpečný

+2/0
5.8.2015 7:01

J85o42s71e28f 94V32y72s97k68o85č11i13l 2855295946590

Je třeba zahájit masivní letákovou kampaň. Když to nepomůže příjdou na řadu trička s popisy. A když nepomůže ani to, zrušit přejezdy, zakázat vlaky a kamiony.;-€

+4/0
4.8.2015 22:28

J23i84ř55í 36K55u60č16e22r87a 9505591158

a paroubka na koleje

;-D

0/0
4.8.2015 22:29

T44o88m85á13š 11Z56e71m82a23n 3695468364415

A proč vlak nezastavila obsluha kamery?

Jo aha, kamera je jen kvůli pokutám..

0/−4
4.8.2015 22:12

J85i71ř91í 36K61u28č79e21r14a 9605501548

jasně, obsluha kamery i kdyby tam někdo nonstop stál a hlídal ten přejezd, tak se musí spojit se strojvůdcem a to jako fakt sorry, ale to se za 20s nestíhá ani omylem :D to už je jednodušší varianta dát do lokomotivy obrazovku, na které se bude zobrazovat video z kamery na přejezdu před ní a i to je docela scifi

+2/0
4.8.2015 22:22

M67a59r86t20i21n 82F44i32a47l63a 7464666234107

Spis nez sci-fi to neni zasazeno do realneho ekonomickeho ramce... Technika je, penize ani ne... A ani toto by nevyloucilo selhani lidskeho faktoru...  Pravda, zapominam i na nutnost zmeny predpisu a homologace + dalsi balast kolem. Takze asi to sci-fi je ;-D

0/0
5.8.2015 14:06

J25i92ř13í 50K12u41č65e19r34a 9735361258

chcete kamiony koncentrovat na hlavní cesty a dálnice, ale vybíráte na nich poplatky.. no sorry, ale co to udělat přeně naopak a vybírat mýto tam kde kamiony nechcete?EU Víte co, přiznám to na rovinu, řídím kamion (můžte házet kameny) mýto nijak drasticky neobjíždím, stejně se to pořádně neoplatí na opotřebení vozidla a spotřebě se to docela dobře dožene, ale nesnáším pojem zkracování cesty, pokud někam vede cesta 30km dlouhá, tak přece nepojedu 50km jen proto že je to na mýtu a ta kratší zpoplatněná není. Zákaz vjezdu prakticky všude, no pokud projíždím, nevadí mi to, jedu po hlavní cestě a tam ten zákaz není, ale zkuste si někdy dohledat cílovou adresu na mapě a zjistíte, že tamtudy to nejde, tam je zákaz, jedete dál a tam je taky zákaz, nakonec to objedete úplně celý dokolečka a ejhle, on je ten zákaz ze všech stran. Víte co, já vlastně kecám, nás šoféry velkých těžkých aut baví se procpávat uzkýma uličkama, ostrýma zatáčkama, který nám trhají pneumatiky na návěsu, baví nás neustále brzdit na obec a zatáčku ještě dřív, než jsme se vůbec rozjeli. Baví nás jezdit pomalu a strašnou radost nám dělá, když nasereme tímto způsobm co njvíc lidí. A víte vy co? proč vlastně kupujete holandské tulipány, pijete francouzské víno, pijete švýcarské sýry atd. Abyste pak nadávali na nákladní dopravu? To je jak greanpeace, kteří vylezli na komín jakési chemičky. Bundy měli z dutých vláken, lana polyesterové, jištění hliníkové a lakované a proti čemu že to demonstrovali? :D PRostě běžte do prdele (a omlouvám se za formu už jsem něco požil, za obsahem si ale stojím)

+16/0
4.8.2015 22:11

I57v32a 52V30a63l77č81í52k60o11v13á 1329358591341

R^

0/0
5.8.2015 8:05
Foto

J53a96n 62M33a38c89k 5947152792955

Priznavam cestne ze zadne svycarske syry nepiju.

+1/0
5.8.2015 13:54

M20a57r98t51i35n 92F77i85a47l55a 7284736244207

Ta chemicka je DEZA ve valmezu. Vetsine lidi byli pro srandu:-)

+1/0
5.8.2015 14:17

J25a12r45o28s72l42a11v 47K78r15á16l 6830805757728

Billboardy raději ne, akorát budou odvádět pozornost. Ale možná si někdo potřebuje vydělat pár stovek tisíc z kapes daňových poplatníků.

V případě, jako byl tento, by možná nebyly od věci polo-závory. Závora jen do půlky silnice. Když už někdo na ten přejezd vjede na červenou, aspoň nezůstane chycen mezi závorami. Jistě se najdou idioti, co budou mezi závorami kličkovat, ale platí, že učinit cokoliv blbovzdorným, je zcela nemožné.

0/−1
4.8.2015 21:19

I90v29a 42V57a24l83č80í70k93o60v59á 1779388571721

Stačí jen začít důsledně postihovat ty, kteří jsou ignoranti. Jenže to se furt řeší nějací technaři, padesátka metr za cedulí, prošlé lékárničky atd.Rv

0/0
5.8.2015 8:07

V85a96š77e88k 18Ř27í73h91a 2693603328762

Pro začátek by stačilo vzít jednoho policejního úředníka, který bude důsledně procházet kamerový záznam a tvrdě pokutovat všechny kdo se na přejezdu proviní. Podle videí by se zaplatil jen z vystavených pokut.

+4/−1
4.8.2015 20:35

T55o61m72á29š 86Z92e14m70a82n 3365538814625

Bude procházet kamerový záznam a bude informovat strojvedoucího o překážce na trati.. to by pomohlo víc.

0/0
4.8.2015 22:14

T11o28m63á56š 77B80y51d68e49l57s42k97ý 8830961830

mohli by to udělat stejně jako to mají v Náchodě. tam měli taky přejezd přes koleje. Pak se sešlo pár chytrých lidí. A udělali podjezd. Přechod pro pěší zůstal nahoře a veškerá auta podjíždí koleje.

0/0
4.8.2015 20:27

V82a12š68e64k 54Ř32í58h92a 2483983858572

Asi neumíte číst. Tohle je řešení které si žádá mnohamilionové investice.

0/0
4.8.2015 20:33

T51o64m68á25š 23B50y44d36e63l72s73k15ý 8130541950

říst umím, právě proto jsem toto napsal. V tom Náchodě měli stejné problémy, přes ten přejezd šla hlavní výpadovka na Hradec Králové a Brno a současně z polského území současně to šlo na směr Trutnov a Vrchlabí, takže se tam dělaly dlouhé fronty a i pár nehod tam bylo. proto se sešli místní radní s krajským úřadem a správou co má na starosti komunikace státní, a provedly toto. Od té doby je Náchod normálně průjezdný všemi směry

0/0
4.8.2015 20:52

T13o91m32á71š 54B94y30d72e98l53s51k22ý 8970551940

číst

0/0
4.8.2015 20:53

M15i63c39h81a64l 21G97r92e73g81o69r 8556484550472

Pro začátek by stačilo aby lidé plnili svoje zákonné povinosti.

Například policie častěji kontrolovala přejezdy. Na tom není nic náročného, stačí před přejezd zaparkovat policejní auto s kamerou.

Nebo Čt a Čro. Mají vychovávat Český národ. Proč už nemají kampaň proti jízdě na červenou? Herců a režiséru máme u nás dost. V kampani by se hlavně mělo lidem vysvětlit co dělat když na přejezdu uváznou.

+8/0
4.8.2015 19:58

P95a89v48e28l 13L96e44p16e63n84k96a 5686471515233

Nápad dobrý. Budeme vychovávat Český národ, budeme jej pokutovat, ukládat zákaz řízení popř. když to nepomůže, tak rovnou popravit. A pak najednou přijede magor z cizí země a způsobí karambol. A co vymyslíme? Budeme vychovávat Čechy. Jak scestné jsou některé názory na této diskusi.

0/0
4.8.2015 21:40

M96i91c24h65a26l 78G10r49e25g23o47r 8796334780792

No pokud bude policie pravidelně kontrolovat nebezpečné úseky, tak se dozví i zahraniční řidiči. V současně době potkat hlídku u nás je umění, takže podle toho cizinci u nás jezdí.

+4/0
4.8.2015 22:29

I22v59a 26V59a97l14č25í18k16o76v11á 1659938741111

Kdyby tak před tím polským kamioňákem neprojeli dva čecháčci, že?Rv

0/0
5.8.2015 8:09

K36a11r33e35l 40W56a58t56z40k80o 9796217487776

Stačily by tvrdé pokuty a odebrání řidičáku, vždyť vjíždět na blikající přejezd je obecné ohrožení. Skoro všude jsou kamery, takže žádný problém postihnout všechny co poruší zákaz.

0/0
4.8.2015 19:56

M87a82r95t35i40n 15K26o56s86t34e62r97a 8873989577205

A kolik stojí párek poldů s plácačkou?

+2/0
4.8.2015 19:39

P12e97t83r 30S48o46u53k31u55p 6539809135679

Důvod proč mezi závarami zůstal ten polák stát byl ten, že nepředpokládal, že po spuštění závor přijede vlak tak rychle.

Na druhou stranu přejezd 44 vteřin bliká než se stáhnou závory.

Co takto spustit závory už 10 vteřin po začátku blikání, aby případný uvázlík  měl delší dobu na to se odtud dostat nebo zastavit provoz?

Na zastavení provozu by mohlo být nějaké zasklené nouzové tlačítko. Nutnost rozbít závoru pokud auto na přejezdu zůstane nepojízdné je nehorázná hloupost, která navíc nemusí zafungovat.

A co takhle detekovat auto na přejezdu např. pomocí nějaké váhového čidla?

To vše jsou hračky jen za stotiísíce narozdíl od možných nadjezdů za stamiliony.

+2/−2
4.8.2015 19:35

P13e66t32r 45M96u66n97z22a82r 1965481699306

Sorry, ale takhle veřejně demonstrovat svou blbost se jen tak nevidí. Spustit u takhle dlouhého přejezdu závory po 10 vteřinách je přeci hloupost, to snad musí pochopit i průměrně inteligentní člověk, že tam klidně může jet nějaké pomalé a dlouhé vozidlo, co mu těch 10 sekund nestačí. Dále jsou tu chodci a podobně.

Už to tu opakuji po několikáté. Ten systém je stejný už skoro 50 let. Každý kdo je jeho funkcí překvapen, je prostě vyp.tl.ný pako, co určitě nemá mít řidičák a možná ani občanku.

+8/−1
4.8.2015 19:49

P84e75t48r 16S92o59u68k41u33p 6689199495939

No ale přecijen je zde změna. Před padesáti lety bylo těch "vozidel" jako třeba koňského zpřežení nebo lidmi tažených kár co šly opravdu krokem  mnohem více než dnes - pokud dnes vůbec  nějaké takové jsou, tedy nějaké zkrácení té doby by si to asi zasloužilo.  A co takto nedávat závoru hned přes celý přejezd, ale nejdříve jen na tu půlku silnice kde se vjíždí? Chce to přecijen trochu přemýšlet než hned prohlašovat že nadjezd  za stovky miliónů nezbytetně nutný.

I když na tomhle místě by možná neuškodil, ne vzhledem k rychlosti vlaků, ale spíše k tomu jak často ty vlaky jezdí.

0/−2
4.8.2015 19:58

P67e44t58r 81M18u59n71z74a83r 1665591419646

Chjo, zase. Když spustíte jen půlku závor tak co myslíte, že se stane? Řidiči budou dělat slalom!!

Prostě akceptujte fakt, že proti úmyslným činnům se nelze efektivně technicky bránit. Neexistuje blbovzdorné technické řešení, protože lidská blbost nemá hranice.

Jinak co se týká nádjezdu - jeden tam maj. Takže navrhuji tento zrušit, ať se klidně místní po.erou. Možná tam udělat lávku pro pěší a cyklisty.

+1/−3
4.8.2015 20:55

M62i60l52o13š 85V11o33n98d76r32u46š78k15a 5745191177444

Pokud vím tak takhle skončil ten zpěvák Sepeši, když se snažil udělat myšku sepešilku mezi napůl staženými závorami. Nevymýšlejte voloviny, prostě, jak se rozbliká výstraha, tak se na přejezd nevjíždí! A pokud tam někdo vjede měl by přijít o řidičák.

0/0
5.8.2015 8:59

K34a97r75e86l 26M13i54š47k47a 2666612702229

Spustit jen půlku závor? Tím uvězníte chodce, kteří by byli v přejezdu a padla by jim závora před ksichtem.

0/−1
4.8.2015 21:08

P11a63v49e43l 28L13e77p72e26n15k63a 5926431455813

Závory nejsou mříže. Divím se, že s Vašimi názory vůbec diskutujete.

+1/0
4.8.2015 21:47

K58a70r79e66l 10M73i58š25k16a 2656862722359

;-D Jak jim tedy zajistíte bezproblémové opuštění přejezdu během vyklizovací doby?

+1/−1
4.8.2015 21:57

K10a40r62e84l 41W24a61t34z77k50o 9346757877406

A nebo že by vlak na před každým přejezdem musel zastavit, a mašinfíra by si musel jít zjednat pořádek? ;-D;-D;-D

+3/0
4.8.2015 19:59
Foto

A56n35t58o81n62í20n 20S12t64r18e90j89c 8545104895894

Tenhle problém už svérázně vyřešili tvůrci filmu Jen ho nechte, ať se bojí (2:01):

https://www.youtube.com/watch?v=HLiyjxsd2cY

:-)

+1/0
4.8.2015 19:13

V27á22c46l90a10v 90M15i33č39k58a 1132675951

tak mi připadá, že ti debilové neznají viníka. Byl to vždy lidský faktor. Svítí červená? tak stojím.

+7/0
4.8.2015 19:13

R45a12d25o74m96í70r 83N59o40v37á89k 2723893298603

Bohuzel na toto jednani doplaceji cestujici. Tady nejde o ochranu tech co nedodrzuji predpisy, ale tech co cestuji ve vlaku. To, ze pri nehode byli jen tri mrtvi lze povazovat v tomto pripade za zazrak.

0/0
4.8.2015 19:15

T29o33m33á70š 78V76e60j44v58o74d92a 5649349675769

Může mi někdo vysvětlit, co to má za logiku, že se závory po projetí vlaku zvedají ještě v době, kdy blikají výstražná světla? to se pak nedivím, že někteří nedočkavci jedou i za blikajících světel, jelikož to asi zjevně považují za vadu signalizace. :-/

0/−9
4.8.2015 19:02

R38e79n61é 97Š96r21ů54t87e39k 8348915296428

Závory jsou jen prvek doplňující, hlavní jsou světla. Dokud ty blikají, nemá na přejezdu kdo co dělat.

+5/−1
4.8.2015 19:06

P62e16t62r 20M27u25n13z77a38r 1785431359656

Závory se už skoro 50 let zvedají dřív než skončí signalizace. A je to logické, závory nemůžou zůstat dole a přestat blikat světla.

+4/−2
4.8.2015 19:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.