Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Billboardy a zákaz kamionů. Studénka chystá návrhy, jak změnit přejezd

Jeden most, který spadl před rychlík. A přejezd, kde pendolino narazilo do kamionu. Více křížení železnice se silnicí ve Studénce na Novojičínsku není. Po obou tragédiích tamní radnici došla trpělivost a chystá návrhy, jak přejezd lépe zabezpečit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R14o12b36e47r53t 74G81o29r77c 6312633263

Tady nejsou žádoucí úpravy silničního provozu na přejezdu ve Studénce, tady je především potřeba změnit trestání cvičených opic kroutících volantem, To že je někdo prvotřídní imbecil když nechápe, že na červenou se prostě nejezdí, není vinou ani přejezdu ani českých drah ani silnic ani obce. Kdejakej zákon na kdejakej nesmysl to je vymyšlený hned, tak tady by to taky šlo rychle, jízda na červenou přes přejezd okamžitě rok zákaz řízení a pokuta minimálně 100tis, a pohyb na přejezdu když jsou závory v pohybu, případně dole tak kvalifikovat jako trestný čin, včetně cyklistů a chodců.

+3/0
5.8.2015 10:55

K92a70m70i38l 18Č51e43s84k95ý 4563497324707

Špičkově zabezpečený? Tak proč dochází k takovým nehodám? Kdyby byl skutečně zabezpečený tak k ničemu nedojde, v dnešní době to technologicky a technicky není vůbec žádný problém. Ze strany SŽDC je to tupý alibismus, navíc v případě jednoho z nejnebezpečnějších přejezdů v republice.

0/0
5.8.2015 10:10

J56a68n 36H78o54r93a 6627411746

....protože, někteří lidé za volantem se chovají jako bezmozci a ne to žádné zabezpečení ne přejezdech neexistuje;-)

+1/0
5.8.2015 11:19

I68v11a 47V72a21l92č98í50k54o77v82á 1719128751681

Mají tam kamery. Stačí začít akci důslednosti a všechny, co jednou na červenou, bez milosti trestat. Za tři dny je po 80 % problémů. Policajtů je v tomto státě víc, než jinde okolo. Tak nekontrolovat rychlost za cedulí obce, ale nahnat sem. Proč to nikdo neudělá, fakt nechápu. Proč se "investigativní" novináři nesnaží tomu pomoci, také nevím. Kmenta by vás, vy lenoši, popohnal... Jenže, kde je mu konec. Zbyli jen ti, kterým je Babiš jako vlastník lhostejný.

+1/0
5.8.2015 8:02

M15a88r12c69e29l 28P56a61v13l76í95k 7151544508339

v prievidzi (sk) postavili pred cca desiatimi rokmi siluetu mestského policajta - pri škole. hoci nemeral a neposielal pokuty, nehody sa tam nestávali.

0/0
5.8.2015 14:14

F36r11a83n28t12i68š89e44k 39E49l85i55á11š 6717493985546

Všechny billboardy u silnic by měly zmizet

+3/0
5.8.2015 0:06

V92l66a73d65i90s92l22a56v 21N49o44h95e25j86l 7538987318501

na tom videu - byla tam mala mikro pauza a na tu se ta auta rozjela, takze to bych neresil, dalsi uz pak nejela, tak ok

0/−3
4.8.2015 23:20

P80e87t83r 73M98a24r53š71o29u43n 5715548896626

J nevim nadjezd? Ten jim tam precexspadnul, takze taky neni bezpecny. A bilboard pred prejezd? Nejlepe tak, aby nebylo na svetla videt...

0/0
4.8.2015 22:54

J76i51r22i 87R75u66s45n18o70k 4715892297553

Ja tedy spis vidim problem v tom, ze se zavory zvednou, svetla prestanou na chvilku blikat, ale pak se rozblikaji znovu. Verim tomu, ze to nekdo nemusi postrehnout. Pravdou je, ze normalni clovek nepojede driv, nez zhasnou cervena svetla, nicmene v ramci bezpecnosti lidi ve vlaku bych cekal, ze se nebudou rozblikavat svetla s nepatrnou prestavkou a misto toho budou blikat a bude zavora dole po celou dobu, nez projednou oba vlaky. To prece nemuze byt technicky nemozne a prece drahy vedi, kde maji jaky vlak.

+1/−3
4.8.2015 22:40

P47e24t62r 41M55a79r30š68o21u69n 5295668586216

Spravne, zakazeme vlakum jezdit za sebou, musi mit vetsi rozestup.A v protismeru nesmi taky zadny jet, aby se nestalo ze nez se dokonci cyklus zavor prp vlak 1 uz zacina pro vlak 2 (to je to zvednuti a zase sklopeni) jen nevim jaky tem vlakum dame interval, kdyz kaudy jezdi jinak rychle... Vlaky nejsou metro, co jezdi v pravidelnem taktu

+2/0
4.8.2015 22:58

P28e73t77r 83Č66e59c81h 3299734744659

Toto uz je osefovano samotnym přejezdem. Pokud se stihne otevřít tak že prestane "blikat" a v tu chvili se v jeho obvodu objeví další vlak tak celý cyklus uzavření běží od začátku. 

Ty přejezdy jsou uz tak vymakany ze to uz vic snad ani nejde.

+4/−1
4.8.2015 23:47

J33i64n14d72ř26i22c82h 79Š68k16o57p66e12k 4255741680925

pokud je pro někoho problém postřehnout, když zhasnou světla (a on sám stojí), tak ať radši přestane řídit, protože je pro okolí dost nebezpečný

+2/0
5.8.2015 7:01

J65o80s91e31f 27V55y26s43k92o86č32i69l 2737288502875

Je třeba zahájit masivní letákovou kampaň. Když to nepomůže příjdou na řadu trička s popisy. A když nepomůže ani to, zrušit přejezdy, zakázat vlaky a kamiony.;-€

+4/0
4.8.2015 22:28

J75i32ř24í 26K94u94č57e45r85a 9895151708

a paroubka na koleje

;-D

0/0
4.8.2015 22:29

T17o75m68á91š 89Z87e62m91a81n 3445158184875

A proč vlak nezastavila obsluha kamery?

Jo aha, kamera je jen kvůli pokutám..

0/−4
4.8.2015 22:12

J38i33ř34í 59K20u93č86e16r78a 9365911598

jasně, obsluha kamery i kdyby tam někdo nonstop stál a hlídal ten přejezd, tak se musí spojit se strojvůdcem a to jako fakt sorry, ale to se za 20s nestíhá ani omylem :D to už je jednodušší varianta dát do lokomotivy obrazovku, na které se bude zobrazovat video z kamery na přejezdu před ní a i to je docela scifi

+2/0
4.8.2015 22:22

M52a96r70t32i55n 44F37i49a55l36a 7264286404787

Spis nez sci-fi to neni zasazeno do realneho ekonomickeho ramce... Technika je, penize ani ne... A ani toto by nevyloucilo selhani lidskeho faktoru...  Pravda, zapominam i na nutnost zmeny predpisu a homologace + dalsi balast kolem. Takze asi to sci-fi je ;-D

0/0
5.8.2015 14:06

J85i64ř57í 15K40u27č16e37r66a 9715321848

chcete kamiony koncentrovat na hlavní cesty a dálnice, ale vybíráte na nich poplatky.. no sorry, ale co to udělat přeně naopak a vybírat mýto tam kde kamiony nechcete?EU Víte co, přiznám to na rovinu, řídím kamion (můžte házet kameny) mýto nijak drasticky neobjíždím, stejně se to pořádně neoplatí na opotřebení vozidla a spotřebě se to docela dobře dožene, ale nesnáším pojem zkracování cesty, pokud někam vede cesta 30km dlouhá, tak přece nepojedu 50km jen proto že je to na mýtu a ta kratší zpoplatněná není. Zákaz vjezdu prakticky všude, no pokud projíždím, nevadí mi to, jedu po hlavní cestě a tam ten zákaz není, ale zkuste si někdy dohledat cílovou adresu na mapě a zjistíte, že tamtudy to nejde, tam je zákaz, jedete dál a tam je taky zákaz, nakonec to objedete úplně celý dokolečka a ejhle, on je ten zákaz ze všech stran. Víte co, já vlastně kecám, nás šoféry velkých těžkých aut baví se procpávat uzkýma uličkama, ostrýma zatáčkama, který nám trhají pneumatiky na návěsu, baví nás neustále brzdit na obec a zatáčku ještě dřív, než jsme se vůbec rozjeli. Baví nás jezdit pomalu a strašnou radost nám dělá, když nasereme tímto způsobm co njvíc lidí. A víte vy co? proč vlastně kupujete holandské tulipány, pijete francouzské víno, pijete švýcarské sýry atd. Abyste pak nadávali na nákladní dopravu? To je jak greanpeace, kteří vylezli na komín jakési chemičky. Bundy měli z dutých vláken, lana polyesterové, jištění hliníkové a lakované a proti čemu že to demonstrovali? :D PRostě běžte do prdele (a omlouvám se za formu už jsem něco požil, za obsahem si ale stojím)

+16/0
4.8.2015 22:11

I75v94a 28V63a38l49č75í41k47o89v91á 1689358981771

R^

0/0
5.8.2015 8:05
Foto

J68a42n 12M16a16c29k 5407182312585

Priznavam cestne ze zadne svycarske syry nepiju.

+1/0
5.8.2015 13:54

M72a94r74t53i24n 40F98i10a70l67a 7414316904977

Ta chemicka je DEZA ve valmezu. Vetsine lidi byli pro srandu:-)

+1/0
5.8.2015 14:17

J76a51r98o41s95l72a87v 79K40r48á46l 6940645647258

Billboardy raději ne, akorát budou odvádět pozornost. Ale možná si někdo potřebuje vydělat pár stovek tisíc z kapes daňových poplatníků.

V případě, jako byl tento, by možná nebyly od věci polo-závory. Závora jen do půlky silnice. Když už někdo na ten přejezd vjede na červenou, aspoň nezůstane chycen mezi závorami. Jistě se najdou idioti, co budou mezi závorami kličkovat, ale platí, že učinit cokoliv blbovzdorným, je zcela nemožné.

0/−1
4.8.2015 21:19

I65v45a 86V95a15l64č53í10k87o32v58á 1929688641411

Stačí jen začít důsledně postihovat ty, kteří jsou ignoranti. Jenže to se furt řeší nějací technaři, padesátka metr za cedulí, prošlé lékárničky atd.Rv

0/0
5.8.2015 8:07

V46a46š50e13k 38Ř64í30h97a 2223583698922

Pro začátek by stačilo vzít jednoho policejního úředníka, který bude důsledně procházet kamerový záznam a tvrdě pokutovat všechny kdo se na přejezdu proviní. Podle videí by se zaplatil jen z vystavených pokut.

+4/−1
4.8.2015 20:35

T63o36m16á28š 75Z43e83m14a31n 3545348854435

Bude procházet kamerový záznam a bude informovat strojvedoucího o překážce na trati.. to by pomohlo víc.

0/0
4.8.2015 22:14

T32o50m20á18š 46B78y29d24e98l12s98k54ý 8600361600

mohli by to udělat stejně jako to mají v Náchodě. tam měli taky přejezd přes koleje. Pak se sešlo pár chytrých lidí. A udělali podjezd. Přechod pro pěší zůstal nahoře a veškerá auta podjíždí koleje.

0/0
4.8.2015 20:27

V45a47š74e47k 44Ř71í89h73a 2803133818592

Asi neumíte číst. Tohle je řešení které si žádá mnohamilionové investice.

0/0
4.8.2015 20:33

T83o59m20á90š 21B64y69d15e23l19s88k74ý 8780501770

říst umím, právě proto jsem toto napsal. V tom Náchodě měli stejné problémy, přes ten přejezd šla hlavní výpadovka na Hradec Králové a Brno a současně z polského území současně to šlo na směr Trutnov a Vrchlabí, takže se tam dělaly dlouhé fronty a i pár nehod tam bylo. proto se sešli místní radní s krajským úřadem a správou co má na starosti komunikace státní, a provedly toto. Od té doby je Náchod normálně průjezdný všemi směry

0/0
4.8.2015 20:52

T64o33m16á73š 25B17y33d68e83l79s86k50ý 8700421750

číst

0/0
4.8.2015 20:53

M38i15c64h29a44l 64G88r20e86g88o90r 8306464350572

Pro začátek by stačilo aby lidé plnili svoje zákonné povinosti.

Například policie častěji kontrolovala přejezdy. Na tom není nic náročného, stačí před přejezd zaparkovat policejní auto s kamerou.

Nebo Čt a Čro. Mají vychovávat Český národ. Proč už nemají kampaň proti jízdě na červenou? Herců a režiséru máme u nás dost. V kampani by se hlavně mělo lidem vysvětlit co dělat když na přejezdu uváznou.

+8/0
4.8.2015 19:58

P98a67v93e93l 35L50e74p38e66n51k60a 5906351215343

Nápad dobrý. Budeme vychovávat Český národ, budeme jej pokutovat, ukládat zákaz řízení popř. když to nepomůže, tak rovnou popravit. A pak najednou přijede magor z cizí země a způsobí karambol. A co vymyslíme? Budeme vychovávat Čechy. Jak scestné jsou některé názory na této diskusi.

0/0
4.8.2015 21:40

M23i97c72h47a79l 83G19r58e15g23o75r 8226284840332

No pokud bude policie pravidelně kontrolovat nebezpečné úseky, tak se dozví i zahraniční řidiči. V současně době potkat hlídku u nás je umění, takže podle toho cizinci u nás jezdí.

+4/0
4.8.2015 22:29

I86v85a 42V35a79l28č56í76k17o35v63á 1759978761831

Kdyby tak před tím polským kamioňákem neprojeli dva čecháčci, že?Rv

0/0
5.8.2015 8:09

K72a62r97e62l 74W91a57t98z55k73o 9886187887796

Stačily by tvrdé pokuty a odebrání řidičáku, vždyť vjíždět na blikající přejezd je obecné ohrožení. Skoro všude jsou kamery, takže žádný problém postihnout všechny co poruší zákaz.

0/0
4.8.2015 19:56

M59a37r55t53i42n 64K73o58s10t41e15r66a 8313649217265

A kolik stojí párek poldů s plácačkou?

+2/0
4.8.2015 19:39

P18e21t81r 30S49o22u23k64u19p 6409399865869

Důvod proč mezi závarami zůstal ten polák stát byl ten, že nepředpokládal, že po spuštění závor přijede vlak tak rychle.

Na druhou stranu přejezd 44 vteřin bliká než se stáhnou závory.

Co takto spustit závory už 10 vteřin po začátku blikání, aby případný uvázlík  měl delší dobu na to se odtud dostat nebo zastavit provoz?

Na zastavení provozu by mohlo být nějaké zasklené nouzové tlačítko. Nutnost rozbít závoru pokud auto na přejezdu zůstane nepojízdné je nehorázná hloupost, která navíc nemusí zafungovat.

A co takhle detekovat auto na přejezdu např. pomocí nějaké váhového čidla?

To vše jsou hračky jen za stotiísíce narozdíl od možných nadjezdů za stamiliony.

+2/−2
4.8.2015 19:35

P61e89t20r 67M95u57n97z17a31r 1645211209246

Sorry, ale takhle veřejně demonstrovat svou blbost se jen tak nevidí. Spustit u takhle dlouhého přejezdu závory po 10 vteřinách je přeci hloupost, to snad musí pochopit i průměrně inteligentní člověk, že tam klidně může jet nějaké pomalé a dlouhé vozidlo, co mu těch 10 sekund nestačí. Dále jsou tu chodci a podobně.

Už to tu opakuji po několikáté. Ten systém je stejný už skoro 50 let. Každý kdo je jeho funkcí překvapen, je prostě vyp.tl.ný pako, co určitě nemá mít řidičák a možná ani občanku.

+8/−1
4.8.2015 19:49

P62e66t57r 18S70o91u87k38u64p 6779369675409

No ale přecijen je zde změna. Před padesáti lety bylo těch "vozidel" jako třeba koňského zpřežení nebo lidmi tažených kár co šly opravdu krokem  mnohem více než dnes - pokud dnes vůbec  nějaké takové jsou, tedy nějaké zkrácení té doby by si to asi zasloužilo.  A co takto nedávat závoru hned přes celý přejezd, ale nejdříve jen na tu půlku silnice kde se vjíždí? Chce to přecijen trochu přemýšlet než hned prohlašovat že nadjezd  za stovky miliónů nezbytetně nutný.

I když na tomhle místě by možná neuškodil, ne vzhledem k rychlosti vlaků, ale spíše k tomu jak často ty vlaky jezdí.

0/−2
4.8.2015 19:58

P46e23t90r 44M11u35n86z70a47r 1505931989346

Chjo, zase. Když spustíte jen půlku závor tak co myslíte, že se stane? Řidiči budou dělat slalom!!

Prostě akceptujte fakt, že proti úmyslným činnům se nelze efektivně technicky bránit. Neexistuje blbovzdorné technické řešení, protože lidská blbost nemá hranice.

Jinak co se týká nádjezdu - jeden tam maj. Takže navrhuji tento zrušit, ať se klidně místní po.erou. Možná tam udělat lávku pro pěší a cyklisty.

+1/−3
4.8.2015 20:55

M17i23l19o85š 56V69o20n34d59r56u17š10k69a 5465981577954

Pokud vím tak takhle skončil ten zpěvák Sepeši, když se snažil udělat myšku sepešilku mezi napůl staženými závorami. Nevymýšlejte voloviny, prostě, jak se rozbliká výstraha, tak se na přejezd nevjíždí! A pokud tam někdo vjede měl by přijít o řidičák.

0/0
5.8.2015 8:59

K22a82r98e65l 20M83i26š86k62a 2856322522249

Spustit jen půlku závor? Tím uvězníte chodce, kteří by byli v přejezdu a padla by jim závora před ksichtem.

0/−1
4.8.2015 21:08

P25a62v19e46l 83L73e29p78e30n65k57a 5156851655823

Závory nejsou mříže. Divím se, že s Vašimi názory vůbec diskutujete.

+1/0
4.8.2015 21:47

K43a41r87e87l 22M50i38š21k98a 2686952382919

;-D Jak jim tedy zajistíte bezproblémové opuštění přejezdu během vyklizovací doby?

+1/−1
4.8.2015 21:57

K98a92r83e86l 81W45a40t54z90k33o 9626347387276

A nebo že by vlak na před každým přejezdem musel zastavit, a mašinfíra by si musel jít zjednat pořádek? ;-D;-D;-D

+3/0
4.8.2015 19:59
Foto

A90n26t51o59n34í27n 42S52t31r96e44j39c 8725864515194

Tenhle problém už svérázně vyřešili tvůrci filmu Jen ho nechte, ať se bojí (2:01):

https://www.youtube.com/watch?v=HLiyjxsd2cY

:-)

+1/0
4.8.2015 19:13

V76á86c45l36a78v 37M81i70č33k50a 1352385511

tak mi připadá, že ti debilové neznají viníka. Byl to vždy lidský faktor. Svítí červená? tak stojím.

+7/0
4.8.2015 19:13

R18a35d62o83m33í47r 93N57o18v71á20k 2583553708863

Bohuzel na toto jednani doplaceji cestujici. Tady nejde o ochranu tech co nedodrzuji predpisy, ale tech co cestuji ve vlaku. To, ze pri nehode byli jen tri mrtvi lze povazovat v tomto pripade za zazrak.

0/0
4.8.2015 19:15

T51o51m71á53š 12V81e55j75v88o11d48a 5629449805359

Může mi někdo vysvětlit, co to má za logiku, že se závory po projetí vlaku zvedají ještě v době, kdy blikají výstražná světla? to se pak nedivím, že někteří nedočkavci jedou i za blikajících světel, jelikož to asi zjevně považují za vadu signalizace. :-/

0/−9
4.8.2015 19:02

R83e91n14é 11Š23r70ů81t55e49k 8488575616678

Závory jsou jen prvek doplňující, hlavní jsou světla. Dokud ty blikají, nemá na přejezdu kdo co dělat.

+5/−1
4.8.2015 19:06

P24e34t76r 32M66u94n28z81a77r 1805351699616

Závory se už skoro 50 let zvedají dřív než skončí signalizace. A je to logické, závory nemůžou zůstat dole a přestat blikat světla.

+4/−2
4.8.2015 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.