Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Billboardy a zákaz kamionů. Studénka chystá návrhy, jak změnit přejezd

Jeden most, který spadl před rychlík. A přejezd, kde pendolino narazilo do kamionu. Více křížení železnice se silnicí ve Studénce na Novojičínsku není. Po obou tragédiích tamní radnici došla trpělivost a chystá návrhy, jak přejezd lépe zabezpečit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R44o25b16e32r66t 78G15o27r87c 6792903893

Tady nejsou žádoucí úpravy silničního provozu na přejezdu ve Studénce, tady je především potřeba změnit trestání cvičených opic kroutících volantem, To že je někdo prvotřídní imbecil když nechápe, že na červenou se prostě nejezdí, není vinou ani přejezdu ani českých drah ani silnic ani obce. Kdejakej zákon na kdejakej nesmysl to je vymyšlený hned, tak tady by to taky šlo rychle, jízda na červenou přes přejezd okamžitě rok zákaz řízení a pokuta minimálně 100tis, a pohyb na přejezdu když jsou závory v pohybu, případně dole tak kvalifikovat jako trestný čin, včetně cyklistů a chodců.

+3/0
5.8.2015 10:55

K59a47m39i63l 30Č41e72s62k81ý 4303267784447

Špičkově zabezpečený? Tak proč dochází k takovým nehodám? Kdyby byl skutečně zabezpečený tak k ničemu nedojde, v dnešní době to technologicky a technicky není vůbec žádný problém. Ze strany SŽDC je to tupý alibismus, navíc v případě jednoho z nejnebezpečnějších přejezdů v republice.

0/0
5.8.2015 10:10

J52a11n 91H36o81r85a 6817881386

....protože, někteří lidé za volantem se chovají jako bezmozci a ne to žádné zabezpečení ne přejezdech neexistuje;-)

+1/0
5.8.2015 11:19

I42v37a 83V72a74l47č48í24k65o30v19á 1599978661761

Mají tam kamery. Stačí začít akci důslednosti a všechny, co jednou na červenou, bez milosti trestat. Za tři dny je po 80 % problémů. Policajtů je v tomto státě víc, než jinde okolo. Tak nekontrolovat rychlost za cedulí obce, ale nahnat sem. Proč to nikdo neudělá, fakt nechápu. Proč se "investigativní" novináři nesnaží tomu pomoci, také nevím. Kmenta by vás, vy lenoši, popohnal... Jenže, kde je mu konec. Zbyli jen ti, kterým je Babiš jako vlastník lhostejný.

+1/0
5.8.2015 8:02

M58a22r71c58e49l 35P71a62v33l11í49k 7101694738869

v prievidzi (sk) postavili pred cca desiatimi rokmi siluetu mestského policajta - pri škole. hoci nemeral a neposielal pokuty, nehody sa tam nestávali.

0/0
5.8.2015 14:14

F87r64a17n73t64i49š34e87k 13E87l88i16á82š 6767643785326

Všechny billboardy u silnic by měly zmizet

+3/0
5.8.2015 0:06

V91l41a37d24i18s33l75a66v 82N87o58h11e22j23l 7478737648591

na tom videu - byla tam mala mikro pauza a na tu se ta auta rozjela, takze to bych neresil, dalsi uz pak nejela, tak ok

0/−3
4.8.2015 23:20

P44e72t19r 12M68a84r56š32o34u61n 5315828726266

J nevim nadjezd? Ten jim tam precexspadnul, takze taky neni bezpecny. A bilboard pred prejezd? Nejlepe tak, aby nebylo na svetla videt...

0/0
4.8.2015 22:54

J27i71r45i 89R50u94s55n36o92k 4645412727673

Ja tedy spis vidim problem v tom, ze se zavory zvednou, svetla prestanou na chvilku blikat, ale pak se rozblikaji znovu. Verim tomu, ze to nekdo nemusi postrehnout. Pravdou je, ze normalni clovek nepojede driv, nez zhasnou cervena svetla, nicmene v ramci bezpecnosti lidi ve vlaku bych cekal, ze se nebudou rozblikavat svetla s nepatrnou prestavkou a misto toho budou blikat a bude zavora dole po celou dobu, nez projednou oba vlaky. To prece nemuze byt technicky nemozne a prece drahy vedi, kde maji jaky vlak.

+1/−3
4.8.2015 22:40

P14e25t38r 87M93a68r39š89o24u71n 5565688276226

Spravne, zakazeme vlakum jezdit za sebou, musi mit vetsi rozestup.A v protismeru nesmi taky zadny jet, aby se nestalo ze nez se dokonci cyklus zavor prp vlak 1 uz zacina pro vlak 2 (to je to zvednuti a zase sklopeni) jen nevim jaky tem vlakum dame interval, kdyz kaudy jezdi jinak rychle... Vlaky nejsou metro, co jezdi v pravidelnem taktu

+2/0
4.8.2015 22:58

P49e48t28r 44Č58e36c37h 3279484954299

Toto uz je osefovano samotnym přejezdem. Pokud se stihne otevřít tak že prestane "blikat" a v tu chvili se v jeho obvodu objeví další vlak tak celý cyklus uzavření běží od začátku. 

Ty přejezdy jsou uz tak vymakany ze to uz vic snad ani nejde.

+4/−1
4.8.2015 23:47

J11i29n68d93ř76i63c74h 75Š29k25o58p66e56k 4165531840325

pokud je pro někoho problém postřehnout, když zhasnou světla (a on sám stojí), tak ať radši přestane řídit, protože je pro okolí dost nebezpečný

+2/0
5.8.2015 7:01

J57o42s54e75f 77V48y86s18k80o24č91i53l 2327548882115

Je třeba zahájit masivní letákovou kampaň. Když to nepomůže příjdou na řadu trička s popisy. A když nepomůže ani to, zrušit přejezdy, zakázat vlaky a kamiony.;-€

+4/0
4.8.2015 22:28

J69i54ř72í 19K88u93č13e61r90a 9635461728

a paroubka na koleje

;-D

0/0
4.8.2015 22:29

T28o13m84á91š 78Z31e73m62a73n 3705688734925

A proč vlak nezastavila obsluha kamery?

Jo aha, kamera je jen kvůli pokutám..

0/−4
4.8.2015 22:12

J25i38ř76í 65K94u14č32e14r43a 9115261518

jasně, obsluha kamery i kdyby tam někdo nonstop stál a hlídal ten přejezd, tak se musí spojit se strojvůdcem a to jako fakt sorry, ale to se za 20s nestíhá ani omylem :D to už je jednodušší varianta dát do lokomotivy obrazovku, na které se bude zobrazovat video z kamery na přejezdu před ní a i to je docela scifi

+2/0
4.8.2015 22:22

M25a76r84t32i65n 80F74i85a94l54a 7434516734507

Spis nez sci-fi to neni zasazeno do realneho ekonomickeho ramce... Technika je, penize ani ne... A ani toto by nevyloucilo selhani lidskeho faktoru...  Pravda, zapominam i na nutnost zmeny predpisu a homologace + dalsi balast kolem. Takze asi to sci-fi je ;-D

0/0
5.8.2015 14:06

J46i62ř20í 79K95u90č97e47r30a 9305191468

chcete kamiony koncentrovat na hlavní cesty a dálnice, ale vybíráte na nich poplatky.. no sorry, ale co to udělat přeně naopak a vybírat mýto tam kde kamiony nechcete?EU Víte co, přiznám to na rovinu, řídím kamion (můžte házet kameny) mýto nijak drasticky neobjíždím, stejně se to pořádně neoplatí na opotřebení vozidla a spotřebě se to docela dobře dožene, ale nesnáším pojem zkracování cesty, pokud někam vede cesta 30km dlouhá, tak přece nepojedu 50km jen proto že je to na mýtu a ta kratší zpoplatněná není. Zákaz vjezdu prakticky všude, no pokud projíždím, nevadí mi to, jedu po hlavní cestě a tam ten zákaz není, ale zkuste si někdy dohledat cílovou adresu na mapě a zjistíte, že tamtudy to nejde, tam je zákaz, jedete dál a tam je taky zákaz, nakonec to objedete úplně celý dokolečka a ejhle, on je ten zákaz ze všech stran. Víte co, já vlastně kecám, nás šoféry velkých těžkých aut baví se procpávat uzkýma uličkama, ostrýma zatáčkama, který nám trhají pneumatiky na návěsu, baví nás neustále brzdit na obec a zatáčku ještě dřív, než jsme se vůbec rozjeli. Baví nás jezdit pomalu a strašnou radost nám dělá, když nasereme tímto způsobm co njvíc lidí. A víte vy co? proč vlastně kupujete holandské tulipány, pijete francouzské víno, pijete švýcarské sýry atd. Abyste pak nadávali na nákladní dopravu? To je jak greanpeace, kteří vylezli na komín jakési chemičky. Bundy měli z dutých vláken, lana polyesterové, jištění hliníkové a lakované a proti čemu že to demonstrovali? :D PRostě běžte do prdele (a omlouvám se za formu už jsem něco požil, za obsahem si ale stojím)

+16/0
4.8.2015 22:11

I62v86a 79V77a23l79č80í57k76o14v31á 1479968841451

R^

0/0
5.8.2015 8:05
Foto

J17a21n 50M52a81c21k 5607622582635

Priznavam cestne ze zadne svycarske syry nepiju.

+1/0
5.8.2015 13:54

M95a48r16t71i28n 84F86i84a45l60a 7644486414677

Ta chemicka je DEZA ve valmezu. Vetsine lidi byli pro srandu:-)

+1/0
5.8.2015 14:17

J62a73r59o70s65l15a42v 74K74r53á11l 6610835227978

Billboardy raději ne, akorát budou odvádět pozornost. Ale možná si někdo potřebuje vydělat pár stovek tisíc z kapes daňových poplatníků.

V případě, jako byl tento, by možná nebyly od věci polo-závory. Závora jen do půlky silnice. Když už někdo na ten přejezd vjede na červenou, aspoň nezůstane chycen mezi závorami. Jistě se najdou idioti, co budou mezi závorami kličkovat, ale platí, že učinit cokoliv blbovzdorným, je zcela nemožné.

0/−1
4.8.2015 21:19

I95v20a 15V68a26l60č30í27k61o38v97á 1589288211971

Stačí jen začít důsledně postihovat ty, kteří jsou ignoranti. Jenže to se furt řeší nějací technaři, padesátka metr za cedulí, prošlé lékárničky atd.Rv

0/0
5.8.2015 8:07

V59a71š60e84k 13Ř49í53h96a 2883983918392

Pro začátek by stačilo vzít jednoho policejního úředníka, který bude důsledně procházet kamerový záznam a tvrdě pokutovat všechny kdo se na přejezdu proviní. Podle videí by se zaplatil jen z vystavených pokut.

+4/−1
4.8.2015 20:35

T42o72m95á53š 41Z85e32m60a47n 3665528314615

Bude procházet kamerový záznam a bude informovat strojvedoucího o překážce na trati.. to by pomohlo víc.

0/0
4.8.2015 22:14

T93o56m98á49š 48B53y14d76e25l34s88k63ý 8340491470

mohli by to udělat stejně jako to mají v Náchodě. tam měli taky přejezd přes koleje. Pak se sešlo pár chytrých lidí. A udělali podjezd. Přechod pro pěší zůstal nahoře a veškerá auta podjíždí koleje.

0/0
4.8.2015 20:27

V21a16š64e25k 28Ř70í31h34a 2313943348622

Asi neumíte číst. Tohle je řešení které si žádá mnohamilionové investice.

0/0
4.8.2015 20:33

T74o79m22á37š 20B22y27d60e28l90s13k41ý 8980511900

říst umím, právě proto jsem toto napsal. V tom Náchodě měli stejné problémy, přes ten přejezd šla hlavní výpadovka na Hradec Králové a Brno a současně z polského území současně to šlo na směr Trutnov a Vrchlabí, takže se tam dělaly dlouhé fronty a i pár nehod tam bylo. proto se sešli místní radní s krajským úřadem a správou co má na starosti komunikace státní, a provedly toto. Od té doby je Náchod normálně průjezdný všemi směry

0/0
4.8.2015 20:52

T88o68m29á38š 16B95y68d36e96l29s41k25ý 8960781380

číst

0/0
4.8.2015 20:53

M37i28c23h32a18l 52G62r58e18g51o95r 8396354920552

Pro začátek by stačilo aby lidé plnili svoje zákonné povinosti.

Například policie častěji kontrolovala přejezdy. Na tom není nic náročného, stačí před přejezd zaparkovat policejní auto s kamerou.

Nebo Čt a Čro. Mají vychovávat Český národ. Proč už nemají kampaň proti jízdě na červenou? Herců a režiséru máme u nás dost. V kampani by se hlavně mělo lidem vysvětlit co dělat když na přejezdu uváznou.

+8/0
4.8.2015 19:58

P46a33v25e39l 31L81e39p16e65n42k46a 5726251685833

Nápad dobrý. Budeme vychovávat Český národ, budeme jej pokutovat, ukládat zákaz řízení popř. když to nepomůže, tak rovnou popravit. A pak najednou přijede magor z cizí země a způsobí karambol. A co vymyslíme? Budeme vychovávat Čechy. Jak scestné jsou některé názory na této diskusi.

0/0
4.8.2015 21:40

M24i97c28h13a93l 33G13r71e32g76o66r 8596764740562

No pokud bude policie pravidelně kontrolovat nebezpečné úseky, tak se dozví i zahraniční řidiči. V současně době potkat hlídku u nás je umění, takže podle toho cizinci u nás jezdí.

+4/0
4.8.2015 22:29

I87v27a 39V67a93l48č68í59k54o22v97á 1969418911121

Kdyby tak před tím polským kamioňákem neprojeli dva čecháčci, že?Rv

0/0
5.8.2015 8:09

K85a29r22e44l 35W37a54t20z93k36o 9436397907366

Stačily by tvrdé pokuty a odebrání řidičáku, vždyť vjíždět na blikající přejezd je obecné ohrožení. Skoro všude jsou kamery, takže žádný problém postihnout všechny co poruší zákaz.

0/0
4.8.2015 19:56

M58a58r62t48i15n 65K70o25s36t51e53r55a 8143799437435

A kolik stojí párek poldů s plácačkou?

+2/0
4.8.2015 19:39

P77e89t73r 34S45o74u56k89u55p 6439529905129

Důvod proč mezi závarami zůstal ten polák stát byl ten, že nepředpokládal, že po spuštění závor přijede vlak tak rychle.

Na druhou stranu přejezd 44 vteřin bliká než se stáhnou závory.

Co takto spustit závory už 10 vteřin po začátku blikání, aby případný uvázlík  měl delší dobu na to se odtud dostat nebo zastavit provoz?

Na zastavení provozu by mohlo být nějaké zasklené nouzové tlačítko. Nutnost rozbít závoru pokud auto na přejezdu zůstane nepojízdné je nehorázná hloupost, která navíc nemusí zafungovat.

A co takhle detekovat auto na přejezdu např. pomocí nějaké váhového čidla?

To vše jsou hračky jen za stotiísíce narozdíl od možných nadjezdů za stamiliony.

+2/−2
4.8.2015 19:35

P23e82t53r 42M26u25n31z70a48r 1815381629806

Sorry, ale takhle veřejně demonstrovat svou blbost se jen tak nevidí. Spustit u takhle dlouhého přejezdu závory po 10 vteřinách je přeci hloupost, to snad musí pochopit i průměrně inteligentní člověk, že tam klidně může jet nějaké pomalé a dlouhé vozidlo, co mu těch 10 sekund nestačí. Dále jsou tu chodci a podobně.

Už to tu opakuji po několikáté. Ten systém je stejný už skoro 50 let. Každý kdo je jeho funkcí překvapen, je prostě vyp.tl.ný pako, co určitě nemá mít řidičák a možná ani občanku.

+8/−1
4.8.2015 19:49

P63e51t28r 97S85o10u64k89u56p 6109959235469

No ale přecijen je zde změna. Před padesáti lety bylo těch "vozidel" jako třeba koňského zpřežení nebo lidmi tažených kár co šly opravdu krokem  mnohem více než dnes - pokud dnes vůbec  nějaké takové jsou, tedy nějaké zkrácení té doby by si to asi zasloužilo.  A co takto nedávat závoru hned přes celý přejezd, ale nejdříve jen na tu půlku silnice kde se vjíždí? Chce to přecijen trochu přemýšlet než hned prohlašovat že nadjezd  za stovky miliónů nezbytetně nutný.

I když na tomhle místě by možná neuškodil, ne vzhledem k rychlosti vlaků, ale spíše k tomu jak často ty vlaky jezdí.

0/−2
4.8.2015 19:58

P84e34t27r 73M57u75n24z80a83r 1605511429316

Chjo, zase. Když spustíte jen půlku závor tak co myslíte, že se stane? Řidiči budou dělat slalom!!

Prostě akceptujte fakt, že proti úmyslným činnům se nelze efektivně technicky bránit. Neexistuje blbovzdorné technické řešení, protože lidská blbost nemá hranice.

Jinak co se týká nádjezdu - jeden tam maj. Takže navrhuji tento zrušit, ať se klidně místní po.erou. Možná tam udělat lávku pro pěší a cyklisty.

+1/−3
4.8.2015 20:55

M35i11l27o62š 68V12o85n62d45r93u19š91k91a 5335911257224

Pokud vím tak takhle skončil ten zpěvák Sepeši, když se snažil udělat myšku sepešilku mezi napůl staženými závorami. Nevymýšlejte voloviny, prostě, jak se rozbliká výstraha, tak se na přejezd nevjíždí! A pokud tam někdo vjede měl by přijít o řidičák.

0/0
5.8.2015 8:59

K27a63r84e26l 29M17i34š62k57a 2206882322869

Spustit jen půlku závor? Tím uvězníte chodce, kteří by byli v přejezdu a padla by jim závora před ksichtem.

0/−1
4.8.2015 21:08

P36a47v24e35l 58L32e67p30e97n78k59a 5776821475633

Závory nejsou mříže. Divím se, že s Vašimi názory vůbec diskutujete.

+1/0
4.8.2015 21:47

K37a63r65e32l 88M60i67š35k29a 2136712252119

;-D Jak jim tedy zajistíte bezproblémové opuštění přejezdu během vyklizovací doby?

+1/−1
4.8.2015 21:57

K43a60r76e32l 15W34a14t85z14k64o 9856767897626

A nebo že by vlak na před každým přejezdem musel zastavit, a mašinfíra by si musel jít zjednat pořádek? ;-D;-D;-D

+3/0
4.8.2015 19:59
Foto

A93n94t64o27n50í57n 56S79t19r56e60j67c 8305144575634

Tenhle problém už svérázně vyřešili tvůrci filmu Jen ho nechte, ať se bojí (2:01):

https://www.youtube.com/watch?v=HLiyjxsd2cY

:-)

+1/0
4.8.2015 19:13

V66á33c12l63a57v 82M76i26č27k15a 1242575131

tak mi připadá, že ti debilové neznají viníka. Byl to vždy lidský faktor. Svítí červená? tak stojím.

+7/0
4.8.2015 19:13

R58a79d28o34m73í89r 44N65o18v75á59k 2823923128303

Bohuzel na toto jednani doplaceji cestujici. Tady nejde o ochranu tech co nedodrzuji predpisy, ale tech co cestuji ve vlaku. To, ze pri nehode byli jen tri mrtvi lze povazovat v tomto pripade za zazrak.

0/0
4.8.2015 19:15

T52o95m77á53š 27V82e60j38v23o33d39a 5909409175439

Může mi někdo vysvětlit, co to má za logiku, že se závory po projetí vlaku zvedají ještě v době, kdy blikají výstražná světla? to se pak nedivím, že někteří nedočkavci jedou i za blikajících světel, jelikož to asi zjevně považují za vadu signalizace. :-/

0/−9
4.8.2015 19:02

R72e40n39é 74Š94r97ů57t19e50k 8848335886758

Závory jsou jen prvek doplňující, hlavní jsou světla. Dokud ty blikají, nemá na přejezdu kdo co dělat.

+5/−1
4.8.2015 19:06

P87e46t55r 81M32u92n33z24a83r 1715611349156

Závory se už skoro 50 let zvedají dřív než skončí signalizace. A je to logické, závory nemůžou zůstat dole a přestat blikat světla.

+4/−2
4.8.2015 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.