Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

K částečně dokončenému terminálu na Hranečníku už zajíždějí tramvaje

Hotový bude až příští rok, na nově vybudovanou část ostravského terminálu Hranečník však zajíždějí tramvaje už od úterního rána. Při cestě na opravovaný uzel tak už Ostravané nemusejí v centru přestupovat na náhradní autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R65a88d57e18k 78K76o77h98u27t 5837943185933

Náměstek pro dopravu Hařovský a všichni Ti co rozhodli o terminálu Hranečník, by se měli vzdát svých funkcí okamžitě. A ti co mají titul spojený s dopravní školu, by jej měli ihned vrátit, ostatní složit své funkce. Vyhnat lidi z veřejné dopravy je totiž velmi jednoduché. Už abychom začali přemýšlet co uděláme za těch pár nejbližších let když zjistíme, že z centra Ostravy je jedna velká kolona. Terminál Hranečník je opravdovou pohromou pro cestující z východní části Ostravy. Považuji to jednu z největších katastrof, co se dopravy týká.

0/0
5.11.2015 17:47

J29a13n 37T68a69k47a20č 7930505515357

Momentalne je od mesta nehorazna drzost znemožnit cestovani ostravou. Vsude same objížďky a uzavírky. Jel jsem v tom dusnu busem a zustal trčet v koloně. Lide malem omdlevali. Hnus velebnosti. Necht se ale Hranecnik uspesne dokonci. Vypadalo to tam depresivne.

0/0
12.8.2015 20:36

J84i41ř22í 78J82o62z19a 3168603150451

Koleje potreba vymenit a jelikoz zijeme na uzemi kde se stridaji 4 rocni obdobi je docela logicke, ze se to deje v lete. Navic o prazdninach kdy cestotuje o dost mene lidi nez ve zbytku republiky. Nebo nam zde chcete rict, ze renovace se nemaji provadet a kdyz uz ano tak v zime napr. v lednu? Sam snad musite uznat, ze vse nevydrzi vecne a je potreba to jednou za cas vymenit ci zrenovovat .

0/0
13.8.2015 5:10

P70a98v75e52l 78Z82a61j47í87č30e36k 8424840126820

jiste budu jezdit nekde na hranecnik... jedine ceho docilili ze prestanu mhd naprosto pouzivat...

+3/0
12.8.2015 10:13

M85a25r18e81k 12K25o74s69t28e68l36e25c27k66ý 6383236148

Proč je u tohoto článku jen ILUSTRAČNÍ foto?

To nemůže někdo z líných a hloupých novinových pisálků zvednout svou ctěnou zadel, ujet ty dvě zastávky tramvají, vyzkoušte, jak ten nový terminál funguje a dát ke článku reálnou fotku?

Propagujete hromadnou dopravu a terminály, tak si je laskavě i vyzkušejte!

+5/0
12.8.2015 7:23

M30i83c41h38a92l 26P68o36d42l13o62u15č58k97a 6370768104758

Terminál Hlavní nádraží - no dobrá, terminál Hulváky - no ještě, terminál Svinov - už cože, terminál Dubina - kde to vůbec je?, a terminál Hranečník - jo vyžeňme ty lidi z autobusů, ať přesednou do aut a nebo se rovnou odstěhují z Moravskoslezského kraje. A tohle kraj dovolí. Ať si kraj tvrdí, co chce, ale on to obědnává a minimálně mají jeho představitelé morální odpovědnost (i když oni možná morálku neznají) před obyvateli kraje.

+5/−2
11.8.2015 17:39

J92i96ř78í 13J30o95z39a 3578823520671

Tak bych netvrdil. Zkusenosti z Brna to nedokazuji. Nektere autobusove linky konci napr. na Mendlove namesti, dalsi v Bystrci u ZOO atd., proste na okraji mesta a dale se musi cestovat tramvaji. Pocet cestujicich tam neklesl. Naopak diky integrovanemu dopravnimu systemu Jihomoravskeho kraje (veskere info na www.idsjmk.cz) stoupa kazdorocne pocet cestujicich.

0/−1
11.8.2015 19:15

J43a80r59o16m31í22r 10F69o54b92e97r 3498551694227

Co jim zbývá, když nechtějí stát v centru v koloně, ale tady do centra k autobusáku je solidní dostupnost.

+2/0
11.8.2015 22:46

R21a64d68e69k 97K48o27h89u45t 5267353275633

Nejde srovnávat případ Brna a Ostravy. Zatím co na jihu Moravy jsou kolem Brna menší města, obce a vesnice, kterým jeden přestup v terminálu přinesl násobné možnosti cest do Brna například, to u Ostravy rozhodně neplatí. Jsou zde velká města z velkými přepravními proudy a utnout něco v poli je sebevražda. Lidé přesednou do aut. Mají tady na příjezdu do Ostravy široké silnice a rychlostní komunikace, které umožňují rychlé přesuny. Atd, atd...

0/0
5.11.2015 17:53
Foto

A44l97a45n 42Ř26e67p97k31a 4135986

terminál Hulváky- taky ok, velmi se zlepšil přestup tramvaj - trolejbus a opačně, terminál Svinov- taky ok, tam opravit už dlouho potřebovalo, vlastně terminál tam byl už dřív, jen se tomu tak neříkalo :D

+2/0
12.8.2015 8:06

B37r85o36n16i54s82l93a57v 32G42a17b84r73y87š 6235534290

Vždyť říkám pořád, že dnešní doprava je spíš o politice než o dopravních inženýrech a nějakém zdravém rozumu.

+1/0
13.10.2015 9:47

R26a89d24i89m 94D94u46d35a 3558579653320

Až budou terminály v provozu, tak se v centru Ostravy nehneme, neboť taková polovina cestujících přesedlá na auta a na nějaké přestupy na MHD se jim vykašle. Takhle pohodlně dojeli až do centra.

+7/−1
11.8.2015 16:41

J86a71r89o18m64í40r 82F71o41b72e16r 3508671124837

To je tak ,když se z velkého autobusáku pro velké město udělá obchodní centrum a z autobusáku je prdítko.

Co tam tomu chybělo? Jen to pořádně opravit. Od autobusu a vlaku je tam blízko na tramvaje, autobusy a trolejbusy s velmi dobrou dostupnosti po dobrých cestách a opravených kolejích.

Co udělá cestující, když se mu cesta prodlouží o přestup a prodraží? Pojede raději po té cestě autem, proč by vylézal jak osel na Hranečníku nebo na Dubině a pak stejně přestupoval na Frýdlantech.... teda ehh tam ne, ale nuceně u Fukušimi.:-P

+5/0
11.8.2015 22:44
Foto

A55l59a33n 56Ř29e72p48k80a 4415876

Ale ten nový autobusák dnešním potřebám bohatě stačí a ten nákupák je taky pořád plný, takže se tam velmi hodí :) 

 Ještě aby tím autem bylo v centru kde zaparkovat, že? :D Tedy ne že by nebyly placené plochy, ale on si každý druhý osel myslí že s autem má nárok na bezplatné parkování a proto parkovací domy zejí prázdnotou:-P

0/−3
12.8.2015 8:05

V19ě42r90a 89V80l97č35k38o34v45á 3701276753184

Vy jste nějakej chytrej. Ať postavíte v ČR nákupák kdekoliv, tak je plnej, protože lidi jsou jako ovce. A ceny za parkování jsou taky trochu ouvej. Město si vás krásně naviguje, kde máte jít, kde utratit prachy, to je celé.

+1/0
12.8.2015 10:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.