Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

K částečně dokončenému terminálu na Hranečníku už zajíždějí tramvaje

Hotový bude až příští rok, na nově vybudovanou část ostravského terminálu Hranečník však zajíždějí tramvaje už od úterního rána. Při cestě na opravovaný uzel tak už Ostravané nemusejí v centru přestupovat na náhradní autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R21a26d78e74k 68K85o98h23u32t 5197343905703

Náměstek pro dopravu Hařovský a všichni Ti co rozhodli o terminálu Hranečník, by se měli vzdát svých funkcí okamžitě. A ti co mají titul spojený s dopravní školu, by jej měli ihned vrátit, ostatní složit své funkce. Vyhnat lidi z veřejné dopravy je totiž velmi jednoduché. Už abychom začali přemýšlet co uděláme za těch pár nejbližších let když zjistíme, že z centra Ostravy je jedna velká kolona. Terminál Hranečník je opravdovou pohromou pro cestující z východní části Ostravy. Považuji to jednu z největších katastrof, co se dopravy týká.

0/0
5.11.2015 17:47

J11a30n 98T72a34k27a89č 7300905185727

Momentalne je od mesta nehorazna drzost znemožnit cestovani ostravou. Vsude same objížďky a uzavírky. Jel jsem v tom dusnu busem a zustal trčet v koloně. Lide malem omdlevali. Hnus velebnosti. Necht se ale Hranecnik uspesne dokonci. Vypadalo to tam depresivne.

0/0
12.8.2015 20:36

J69i17ř87í 20J40o27z19a 3348983940161

Koleje potreba vymenit a jelikoz zijeme na uzemi kde se stridaji 4 rocni obdobi je docela logicke, ze se to deje v lete. Navic o prazdninach kdy cestotuje o dost mene lidi nez ve zbytku republiky. Nebo nam zde chcete rict, ze renovace se nemaji provadet a kdyz uz ano tak v zime napr. v lednu? Sam snad musite uznat, ze vse nevydrzi vecne a je potreba to jednou za cas vymenit ci zrenovovat .

0/0
13.8.2015 5:10

P52a61v86e47l 90Z45a42j86í78č43e50k 8984580916810

jiste budu jezdit nekde na hranecnik... jedine ceho docilili ze prestanu mhd naprosto pouzivat...

+3/0
12.8.2015 10:13

M23a72r33e44k 46K89o35s70t12e98l77e20c13k90ý 6903246668

Proč je u tohoto článku jen ILUSTRAČNÍ foto?

To nemůže někdo z líných a hloupých novinových pisálků zvednout svou ctěnou zadel, ujet ty dvě zastávky tramvají, vyzkoušte, jak ten nový terminál funguje a dát ke článku reálnou fotku?

Propagujete hromadnou dopravu a terminály, tak si je laskavě i vyzkušejte!

+5/0
12.8.2015 7:23

M71i15c24h55a21l 47P79o97d83l57o30u92č35k65a 6870618484458

Terminál Hlavní nádraží - no dobrá, terminál Hulváky - no ještě, terminál Svinov - už cože, terminál Dubina - kde to vůbec je?, a terminál Hranečník - jo vyžeňme ty lidi z autobusů, ať přesednou do aut a nebo se rovnou odstěhují z Moravskoslezského kraje. A tohle kraj dovolí. Ať si kraj tvrdí, co chce, ale on to obědnává a minimálně mají jeho představitelé morální odpovědnost (i když oni možná morálku neznají) před obyvateli kraje.

+5/−2
11.8.2015 17:39

J95i60ř74í 60J69o62z36a 3268443910671

Tak bych netvrdil. Zkusenosti z Brna to nedokazuji. Nektere autobusove linky konci napr. na Mendlove namesti, dalsi v Bystrci u ZOO atd., proste na okraji mesta a dale se musi cestovat tramvaji. Pocet cestujicich tam neklesl. Naopak diky integrovanemu dopravnimu systemu Jihomoravskeho kraje (veskere info na www.idsjmk.cz) stoupa kazdorocne pocet cestujicich.

0/−1
11.8.2015 19:15

J32a82r87o52m35í42r 86F85o67b67e61r 3858631474167

Co jim zbývá, když nechtějí stát v centru v koloně, ale tady do centra k autobusáku je solidní dostupnost.

+2/0
11.8.2015 22:46

R76a49d19e72k 22K32o51h52u54t 5287163955533

Nejde srovnávat případ Brna a Ostravy. Zatím co na jihu Moravy jsou kolem Brna menší města, obce a vesnice, kterým jeden přestup v terminálu přinesl násobné možnosti cest do Brna například, to u Ostravy rozhodně neplatí. Jsou zde velká města z velkými přepravními proudy a utnout něco v poli je sebevražda. Lidé přesednou do aut. Mají tady na příjezdu do Ostravy široké silnice a rychlostní komunikace, které umožňují rychlé přesuny. Atd, atd...

0/0
5.11.2015 17:53

A53l92a83n 30Ř45e15p26k35a 4465146

terminál Hulváky- taky ok, velmi se zlepšil přestup tramvaj - trolejbus a opačně, terminál Svinov- taky ok, tam opravit už dlouho potřebovalo, vlastně terminál tam byl už dřív, jen se tomu tak neříkalo :D

+2/0
12.8.2015 8:06
Foto

B82r39o55n74i61s76l37a97v 88G95a31b56r59y75š 2342299541

Vždyť říkám pořád, že dnešní doprava je spíš o politice než o dopravních inženýrech a nějakém zdravém rozumu.

+1/0
13.10.2015 9:47

R98a41d45i96m 16D36u89d41a 3248739773640

Až budou terminály v provozu, tak se v centru Ostravy nehneme, neboť taková polovina cestujících přesedlá na auta a na nějaké přestupy na MHD se jim vykašle. Takhle pohodlně dojeli až do centra.

+7/−1
11.8.2015 16:41

J28a42r88o50m12í15r 88F82o76b76e89r 3778891174177

To je tak ,když se z velkého autobusáku pro velké město udělá obchodní centrum a z autobusáku je prdítko.

Co tam tomu chybělo? Jen to pořádně opravit. Od autobusu a vlaku je tam blízko na tramvaje, autobusy a trolejbusy s velmi dobrou dostupnosti po dobrých cestách a opravených kolejích.

Co udělá cestující, když se mu cesta prodlouží o přestup a prodraží? Pojede raději po té cestě autem, proč by vylézal jak osel na Hranečníku nebo na Dubině a pak stejně přestupoval na Frýdlantech.... teda ehh tam ne, ale nuceně u Fukušimi.:-P

+5/0
11.8.2015 22:44

A57l31a46n 33Ř54e21p85k71a 4365156

Ale ten nový autobusák dnešním potřebám bohatě stačí a ten nákupák je taky pořád plný, takže se tam velmi hodí :) 

 Ještě aby tím autem bylo v centru kde zaparkovat, že? :D Tedy ne že by nebyly placené plochy, ale on si každý druhý osel myslí že s autem má nárok na bezplatné parkování a proto parkovací domy zejí prázdnotou:-P

0/−3
12.8.2015 8:05

V68ě85r32a 28V83l29č62k63o29v33á 3771886663194

Vy jste nějakej chytrej. Ať postavíte v ČR nákupák kdekoliv, tak je plnej, protože lidi jsou jako ovce. A ceny za parkování jsou taky trochu ouvej. Město si vás krásně naviguje, kde máte jít, kde utratit prachy, to je celé.

+1/0
12.8.2015 10:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.