- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zajímavé, že se odvolávají na Drážďany, že také nemají klimu, ale třeba alpský Innsbruck ji má, přestože je tam tropických dní určitě mnohem méně...
btw není to jen o tropických dnech, ale i o vhlkosti a vydýchanosti v zimě... ulepenost a nepohodlí jsou jeden z hlavních důvodů, proč lidé volí pohodlí vlasntího auta, takže je třeba do úvah o vyprodukovaných emisích započítat i tento faktor... A co se týče ceny - já osobně si klidně připlatím, když bude MHD klimatizovaná...
Vzkaz: Takže v létě ani do tramvaje, trolejbusu nebo autobusu v Ostravě ani nevstoupit.
Asi mě budete kamenovat, ale klimatizace v MHD jsou vyhozené prachy. Když bude využita více jak dvacet procent roku, bude to zázrak. A hlavně, v taktu minutových až třímunutových zastávek (což je v Ostravě běžné), nestačí se salonem pro cestující nic udělat. Jak chcete zabránit cestující v otevření oken? Nemůžete mít soupravu bez otvíracích oken, to prostě nejde. Na každé zastávce se vám otevřou minimálně dvoje ze tří dveří. Výsledkem bude hrúza, kterou jsem zažil na Taiwanu či v Turecku nebo v Řecku. Klimatizace hučí na plný kotel, v 35°C venku, z ní valí 17°C studený vzduch, o nějaké pohodě se nedá vůbec mluvit. Chvílema je vám zima, chvílema z vás valí proudem pot, výsledek je jasný, nikde jsem neviděl v létě tolik nachlazených lidí, jako na Taiwanu.
na druhou stranu historicke kousky tramvaji kterraze v Ostrave nevidam. Ale muze to byt subjektivni dojem.e vydavam v P
A tenhle nesmyslně štvavý článek je tu proč? Lesková, styď se...
potřebují se domluvit jak nejvíc vytřískat pro sebe
Ten Albrecht je fakt bezmozek .."„Klimatizace je užitečná jen několik dní v roce, jinak představuje neužitečnou zátěž. Při zvýšené hmotnosti vozu roste spotřeba elektrické energie nebo nafty, a tím i zatížení emisemi CO2. Samotná klimatizace potřebuje velké množství energie."......
hlavně neskutečná a zbytečná je neho práce na DPO, to by se ušetřilo. A pokud jde o cenu MHD, tak si myslím, že oproti právě Praze je Ostrava předražená a mizerně fungující..
Klima by se sice hodila, ale kvůli pár týdnům v roce je celkem zbytečná v MHD, která navíc každých pár minut má zastávku a vzduch tam naproudí i tak. A WiFi je totálně zbytečný luxus, kdo potřebuje net k práci, tak má dávno svůj a závisláky podporovat netřeba
tak Ostrava je slusne pokryta Lteckem. Takze wifi neni treba.
V Ostravě je v dopravě vždy vše pozdě :-( Až teď jsou konečně po deseti letech slibů na některých zastávkách elektronické informační tabule. Pokud to tak půjde, tak klimatizovaných vozů se dočkáme za 15 let :-( To co předvedl dopravní podnik během MS v hokeji byla fraška! Žádní informátoři pro cizince na zastávkách (u ČEZ arény a ani v centru) a informace o výlukách u jízdních řádů apod. pouze v češtině. Tohle byla ostuda!!! Po prvním utkání Baníku na městském stadionu nejela ani jedna posilová tramvaj do centra a ani jiným směrem. Něco podobného i po druhém zápase. Na cestu do centra jsem čekal přes dvacet minut! Ostravský dopravní podnik by se měl učit od kolegů v Olomouci. To nehovořím o těch rozpadajících se autobusech, kterými se jezdí mezi Karolínou a hl. nádražím. To už jsou muzejní kousky z minulého století.
Bez těch elektronických zastávek bych se klidně obešel, nejsem tak líný abych se podíval kolik je hodin a pak na klasický jízdní řád