Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Proměna zastávky Elektra vyvolala bouřlivou debatu

Z ostravské tramvajové zastávky Elektra zmizí průchozí přístřešek a místo něj tam bude užší plastová zeď se stříškou. Změna vzbudila mezi odborníky na architekturu bouřlivé ohlasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A52l46e49x60a54n84d31e30r 15B70r37y80a32n 44K44i41s34s 9539511452

Smutné... Zrovna dnes jsem tuto zastávku obdivoval z tramvaje. A ejhle, uplynulo pár hodin, a zastávka už nebude.

0/0
21.9.2015 15:28

J21a30r77o23m12í46r 37F40o90b25e22r 3828151954747

Nerad kecám "odborníkům" na architekturu do jejich řemesla, ale ze všech stran otevřená stříška je pro čekání na tramvaj stejně k ničemu.

Co pomůže při dešti a sněžení, když je vítr?

Ono by zastávky měly být hlavně jako funkční úkryt pro lidi za tohoto počasí a ne pouze vzhledové hogofogo, kde si ani nejde sednout na lavičku, protože je mokrá nebo zasněžená, protože do ní fouká ze všech stran nebo se do ní dostává déšť a sníh velkými mezerami mezi skly. které dělají rádoby stěnu. 

To co vzniká jako přístřešky u zastávek, je mnohdy jen vyhazování peněz.

A hlavně v Ostravě, kde to navíc někteří zničí :-P.

+1/−2
20.9.2015 12:06

J62a97n 26T82e91s32a23r63č21í51k 3145175126211

Pokud jsem mel spravne informace z medii a stranek mesta, mely byt zastavky Elektra a Stodolni vystaveny ve stylu zastavky VIDENSKEHO TYPU - tudiz dostatek prostoru i pro pristresek!!!

Ze by na meste někdo dostal "impuls" posunout zastavku dal, aby mel pan Buksa moznost zvetsit svou jiz tak velikou predzahradku u Elektry, kolem ktere se uz ted neda projit a chodci diky ni "skacou" pod kola aut, kdyz kolem ni prochazeji?!?

Cely projekt Nadrazni je usmevny - centrum liduprazdne diky Karoline a ted navic rekonstrukci zlikviduji dalsi obchodniky na teto ulici. Navic z Nadrazni melo mesto uz davno vytvorit pesi zonu, pouze s tramvajemi a vjezdem pro zasobovani. Bezpecnost chodcu nebude ani po rekonstrukci valna!!!

+3/0
19.9.2015 19:17

M77a58r84e95k 35K24o50s87t28e73l21e59c88k94ý 6103726428

Špatné zadání z města? Normální. A řešit to, až už je to celé skoro hotové? Zbytečné. Přece se to dá udělat znovu a napakovat se vícekrát. Viz Masarykovo náměstí a další.

Ostravě i celému Moravskoslezskému kraji po dlouhá léta vládnou buď neschopní, anebo zase schopní všeho.

Podle toho město i kraj vypadá. A upadá...

+6/0
19.9.2015 15:07

J68o46s62e89f 14H95a21n57y12á45š 2504449663

Za b) je správně.;-€

0/0
20.9.2015 10:13

L34u84c20i40e 80N46ě36m92e89č73k15o31v12á 9560459723

zk.rví všechno pěkné, je mi do pláče

+5/0
19.9.2015 12:49

P74a63v55e67l 81D77o59m49i43n64i63k 8688885503758

Hlavně že to bude univerzální, unifikované, uniformní. To už tu jednou bylo, za bolševika. Ostrava, jak vidno, pořád nemá dost, tak ji dál drbejte, dokud drží.

+13/0
19.9.2015 11:36

O65t19o 11M97a71n 2744474571110

Jak se ukazuje posledních 5 let, funkce hlavního architekta je v Ostravě úplně zbytečná. Ucelená koncepce, jak se město bude rozrůstat - nic, závazné pokyny pro investory pro nové stavby v centru - nic, řešení situace centra včetně parkování - nic. Hlavně že protlačil, aby Nová Karolina mohla být zkolaudována v jiné podobě, než bylo ve výběrovém řízení Rv

+13/0
19.9.2015 11:04

L24a76d53i70s45l69a30v 82J58o35d18l86o58v56s23k53i 2620385767291

Kdyby zůstala zastávka tam, kde je odjakživa, tak by se nemusely řešit stísněné podmínky mezi bytovým domem a komunikací. Prostě věci, které fungují, by se měly nechat fungovat. To by ale i pan architekt Vltavský měl vědět.

+11/−1
19.9.2015 10:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.