- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Smutné... Zrovna dnes jsem tuto zastávku obdivoval z tramvaje. A ejhle, uplynulo pár hodin, a zastávka už nebude.
Nerad kecám "odborníkům" na architekturu do jejich řemesla, ale ze všech stran otevřená stříška je pro čekání na tramvaj stejně k ničemu.
Co pomůže při dešti a sněžení, když je vítr?
Ono by zastávky měly být hlavně jako funkční úkryt pro lidi za tohoto počasí a ne pouze vzhledové hogofogo, kde si ani nejde sednout na lavičku, protože je mokrá nebo zasněžená, protože do ní fouká ze všech stran nebo se do ní dostává déšť a sníh velkými mezerami mezi skly. které dělají rádoby stěnu.
To co vzniká jako přístřešky u zastávek, je mnohdy jen vyhazování peněz.
A hlavně v Ostravě, kde to navíc někteří zničí .
Pokud jsem mel spravne informace z medii a stranek mesta, mely byt zastavky Elektra a Stodolni vystaveny ve stylu zastavky VIDENSKEHO TYPU - tudiz dostatek prostoru i pro pristresek!!!
Ze by na meste někdo dostal "impuls" posunout zastavku dal, aby mel pan Buksa moznost zvetsit svou jiz tak velikou predzahradku u Elektry, kolem ktere se uz ted neda projit a chodci diky ni "skacou" pod kola aut, kdyz kolem ni prochazeji?!?
Cely projekt Nadrazni je usmevny - centrum liduprazdne diky Karoline a ted navic rekonstrukci zlikviduji dalsi obchodniky na teto ulici. Navic z Nadrazni melo mesto uz davno vytvorit pesi zonu, pouze s tramvajemi a vjezdem pro zasobovani. Bezpecnost chodcu nebude ani po rekonstrukci valna!!!
Špatné zadání z města? Normální. A řešit to, až už je to celé skoro hotové? Zbytečné. Přece se to dá udělat znovu a napakovat se vícekrát. Viz Masarykovo náměstí a další.
Ostravě i celému Moravskoslezskému kraji po dlouhá léta vládnou buď neschopní, anebo zase schopní všeho.
Podle toho město i kraj vypadá. A upadá...
zk.rví všechno pěkné, je mi do pláče
Hlavně že to bude univerzální, unifikované, uniformní. To už tu jednou bylo, za bolševika. Ostrava, jak vidno, pořád nemá dost, tak ji dál drbejte, dokud drží.
Jak se ukazuje posledních 5 let, funkce hlavního architekta je v Ostravě úplně zbytečná. Ucelená koncepce, jak se město bude rozrůstat - nic, závazné pokyny pro investory pro nové stavby v centru - nic, řešení situace centra včetně parkování - nic. Hlavně že protlačil, aby Nová Karolina mohla být zkolaudována v jiné podobě, než bylo ve výběrovém řízení
Kdyby zůstala zastávka tam, kde je odjakživa, tak by se nemusely řešit stísněné podmínky mezi bytovým domem a komunikací. Prostě věci, které fungují, by se měly nechat fungovat. To by ale i pan architekt Vltavský měl vědět.