Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nevěrou si Monika uvědomila, že důležitější je manželství, řekl Kramný

Dvakrát se omluvil, ale ve čtvrtek nakonec Ján Ryboň, údajný přítel Moniky Kramné, předstoupil před Krajský soud v Ostravě. Popsal sblížení se ženou a co mu říkala o svém manželství. Soudkyně poté líčení odročila na konec října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L94u66d76ě68k 70F18u20x34a 9336810984237

Ještě, že už nemáme soudce z "lidu":-P Opravdu jsem rád, že to je věc odborného personálu.

0/0
25.9.2015 6:24

T43o71m92á29š 10M37a98t80ě71j 9745858973802

Tipnul bych ze zpusob mel rozmyslen davno...to je vcelku typicke a dobre dokumentovane u vrazd mezi blizkymi... ale nebyl rozhodnut. Nejspis to opravdu mel rozmysleno pro rozsirenou sebevrazdu. A v egypte se stalo neco co ho primelo to realizovat.

Akorat pak uz to nedokazal dokoncit a odstranit sebe. Tak zacal vymyslet jak to "prezit"

Nezapomen ze to neni 10 hodin mezi smrti a nahlasenim...to je pro kramneho ta nejpriznivejsi varianta. znalci udavali rozmezi 10-30 hodin red nahlasenim.

+1/0
24.9.2015 21:02

B76ř98e95t49i56s56l78a90v 72Š29í41m35a 9114921142

Souhlasím, s jednou výhradou, ze by Kramný uvazoval také o své smrti, tak se psychopaté nechovají. Na to jsou prílis velcí narcisové.

+2/0
24.9.2015 21:14

T15o61m97á49š 72M14a23t45ě19j 9835698183152

Nemusis merit. Tolerance jsou velke. Je ti jedno jestli tam bude 0,01A nebo 2A

0/0
24.9.2015 20:52

T55o75m29á79š 78M86a93t18ě23j 9835758353292

Forenzni veda by mela byt realizovana jak?

Znalec byl ten patolog, akorat ma krome vzdelani jeste "papir" navic oproti "kdejakemu" patologovi.

0/0
24.9.2015 20:18

Z32d69e51n60ě93k 97M43a93l74ý 4196758462340

Tomáši, jste jistě chytrej chlap, myslíte si to i Kramnym? Domníváte se, že by to takto mohl posuzovat? na co asi mohou přijít, na co ne, volit alternativu, samozřejmě tu pro něj v daném čase správnou? Pokud chtěl svou ženu a dítě zabít, udělal by to jistě jinak, možná za daných okolností s pro něj horším výsledkem, jelikož by to možná mohlo být lépe prokazatelné. Měl by po té plán, jak a kam zmizet, měl by to promyšlené. Pokud ho to pouze napadlo, nemohl si být jistý, že se na to nepřijde a zmizel by taky. Kramný je možná blb, nevím, ale jistě nevím, zda je vrah...

0/−1
24.9.2015 20:29

T76o63m62á86š 65M86a47t73ě44j 9955108613552

nesedi ti proudy.

ucinky jsou ruzne podle napeti a proudu.

0/0
24.9.2015 20:14

Z23d98e94n90ě77k 32M23a52l80ý 4526928582880

To měl Kramný změřený???

0/0
24.9.2015 20:16

Z70d73e20n80ě65k 53M42a53l20ý 4406548362270

Ještě k mým příspěvkům níže.

K čemu dochází při smrti el. proudem??

Kardiovaskulární systém:  fibrilace srdečních komor vede k zástavě srdce.

Nervový systém: bezvědomí, výpadek paměti, často dlouhodobý. Trvalým následkem mohou být změny na mozku (záchvaty), ochabování svalů, mučivé bolesti končetin.

Svaly: vznikají silné křeče (postižený např. nedokáže odtrhnout ruku od zdroje), může dojít ke křeči bránice se zástavou dýchání. Z křečí kosterního svalstva mohou vzniknout zlomeniny dlouhých kostí, často i páteře.

Poškození vnitřních orgánů: selhání ledvin

Trávicí systém: může dojít i proděravění dutých orgánů, např. žlučníku, střev a pod..

Kůže: popáleniny až zuhelnatění hlubokých vrstev tkání.

A co lékaři našli?? Jizvu 7 x 1 cm??To by přece museli odhalit a dokázat, a ne se takto stále dohadovat a opírat o znalce...A Kramný dle Vašich ( některých ) z Vás samozřejmě předpokládal, že se nic neobjasní, tak že neutekl, i když mohl a sehrál dle Vás takovéto divadlo??

Něco tu nesedí, spíše se domnívám, že chtějí někoho odsoudit, aby byl pokoj od veřejnosti, než aby uměli objasnit pořádně příčinu a hlavně dokázat vinu...

0/−6
24.9.2015 20:12

M87i86r55o87s72l51a98v 47K83a44š97p82a41r 3532327811941

Korunní svědek Ryboň konečně vnesl do případu jasno.                                             Nyní už víme ža spala s Ryboněm a také si vrzla ve skleníku. Bohužel nevidím  souvislost s Egyptem, byl snad Ryboň spolupachatel či se snad snažil Kramnému v hrozném činu zabránit?

+1/−1
24.9.2015 20:11

M69i37c75h26a73l 62D63a40d56e28k 8123132678

Motiv. Ale to ti asi nic neříká :-)

0/0
24.9.2015 22:15
Foto

L50u63d59ě43k 36F95u92x78a 9516590514857

:-) Pokud by nějaká stará nevěra měl být motiv k vraždě, tak je zítra půlka národa v hrobě:-P

0/0
25.9.2015 6:16

Z39d22e96n34ě98k 19M71a25l29ý 4846978502710

Pane Šímo, dokážete dávat pouze mínusy?? A nebo máte i názor??

0/0
24.9.2015 19:59

B23ř92e34t42i94s79l44a80v 75Š57í28m81a 9204951842

Jiste, ze mám názor, jen se mi nechtelo opakovat zde jasné a jiz pred casem zverejnené skutecnosti.

Rodina Kramných byla v Egypte víckrát, pruvodci jich mohli vykládat o ramadánu a on s tím mohl pocítat. Ovsem víc nez ohledání kriminalisty je podstatnejsí to, co zjistili egyptstí lékari, ze Kramný nemel zádné závazné zazívací potíze a lhal o dobe smrti zeny a holcicky. V dobe, kdy se meli domlouvat, kdo pujde pro vodu, byla jiz zena nekolik hod mrtvá!!

Soudní pitva v CR jasne prokázala usmrcení el. proudem a také to, ze neslo o otravu, ani úporné zvracení nebo prujem. 

Kramný asi detektivky necetl anebo spatne, protoze netusil nic o posmrtných skrnách, tak honem volal kamarádovi, aby mu o nich neco zjistil.

Jak tohle vysvetlíte svým rozumem, p. Malý??

+5/0
24.9.2015 20:09
Foto

V12á41c27l77a34v 39Ř43e49h65á15k 8567180402878

Tedy já si myslím, že větší »morální autoritu« již nemohli nalézt.

"Ferda", s kterým - dle jeho vlastních slov, byla žena pana Kramného svému muži nevěrná. Doporučuje, aby si obviněný vzal život, a novináři na to slyší? 8-o8-o

+4/0
24.9.2015 18:47

J48a64k65u18b 70S23e13m67e46r55á78d 2167156621641

a jak na to novinari slysi? 8-o ze to napisou do clanku, kdyz to rekl?

0/0
25.9.2015 9:12

Z78d51e88n23ě85k 22M87a66l30ý 4266418782520

Ok, neustále v diskusi narážím na diskutující, kteří neznají jinou alternativu, než že Kramný jel do Egypta, kde se v rámci faraonovi pomsty naštval na manželku a bez výčitek na ni a svoji dceři, v době spánku, vykonal popravu elektrickým proudem, pak si na pár hodin odpočinul a po té řekl sousedce na pokoji, aby přivolala personál. On, který dle diskutujících dvakrát chytrostí neoplývá, si naplánoval, že pokud to provede při probíhajícím Ramadánu, kriminalisté neohledají místo činu ( nesmí se koukat na mrtvé ženské tělo ) a tudíž bez obvinění poletí příštím spojem domů. Takto geniální plán neznám ani z detektivek… To prostě nemůže vyjít. Po té, takto inteligentní člověk, zapomene na to, že elektrický proud zanechá jizvu 7x1cm, na základě které ho odsoudí na doživotí? Kolikrát jsem dostal ránu, i 380V, ne jen, že jsem přežil ( ostatně děkuji Bohu ), ale světe div se, nemám ani žádnou jizvu. Více lidí znám, které el. proud neusmrtil. Nevěřím tomu. A co předvádí znalci? Žalobce vždy najde znalce, který bude dokazovat, že to tak je a obhajoba zase, že to tak není. A lidský rozum? Nemusí nám být Kramný sympatický, ani dle mého názoru moc není, ale to z něj vraha, a ne tak ledajakého, nedělá.

+4/−6
24.9.2015 18:16

D67a36v48i70d 14E92v37a91n 6623730481811

Nevím, čemu říkáte jizva, ale jizva je výsledek nějakého hojení, ke kterému u mrtvých už nedochází...takže ta popálenina na mrtvém těle vznikla podle Vás jak? Na sluníčku?

+7/0
24.9.2015 18:23

Z43d94e71n98ě28k 34M80a84l86ý 4636678942530

Dostal jste někdy ránu? myslím tím ze zásuvky, nebo prostě elektrikou?? Měl jste jizvu, která se zahojila? Já tedy opravdu ne.. Pravdou je, že jsem měl štěstí a stačil se odtrhnout, tzn. že mě elektrický proud nedržel, jako to v některých případech bývá, ale jak zde již bylo napsáno, přežili lidé, kterým el. proud zpřerážel kosti, když se chtěli odtrhnout, a přežili. ostatně znáte někoho z okolí, kdo takto zemřel. Já se přiznám, že ano, případů je asi také dost, ale spoléhat se na to a takto vraždit, ještě k tomu svou dceru? také zda již bylo napsáno, že kdyby se měla každá ženská popravit za nevěru, moc bych nám ji tu nezbylo. Nedomnívám se, že Kramný dokázal připravit takto geniální plán a počítat s tím, že vyjde...A pokud by šlo o vraždu v afektu, či nějakém zkratu, volil by tuto cestu? Počkal by až usnou, připravil by si dráty ( které se nenašly ), zabil by je, po té by vše po sobě, s chladnou hlavou uklidil a nakonec by ani nezmizel a postupoval dál tak, jak postupoval...

0/−6
24.9.2015 18:45

D74a59v96i44d 91E38v44a59n 6103190171171

Tak o vraždě v afektu snad nikdo nikdy nemluvil. Jinak po zásahu elektrikou vznikají hluboké popáleniny, lidé tak mohou přijít o končetiny, ruce, nohy, můžete taky skončit černý jako uhel...

Hoďte si el. fén do vany a uvidíte jakou máte odolnost...nebo třeba rovnou obnažené kablíky...taky musíte počítat s tím, že ženy a děti mají jaksi menší odolnost...když se uhodíte, máte modřinu? Asi ne, ale ženy, když se uhodí, tak modřinu mají...mají prostě více tuku a méně svalů...takže nemůžete všechno soudit podle sebe...že se Vám nic nestalo, tak jste měl prostě štěstí...

+4/0
24.9.2015 19:17

Z11d22e35n71ě25k 77M49a41l14ý 4776928942300

Dobře, je nadmíru jasné, že je to možné, ale je to pravděpodobné? Jasně řečeno - počítal byste s tím, že všechny okolnosti prostě klapnou? Připravovaná vražda to nebyla, vražda v afektu také ne. Tak že zbývá: Holky byly unavený - faraonova pomsta vyčerpá - usnuly a Kramný ne ně hledí a napadne ho, zabiju je. Ihned ho napadne jak, oholí dráty u lampičky a než se holky probudí, zabije je. Potom dá vše do pořádku, na chvíli si schrupne a pak udělá haló...Oni vůbec během vraždy neprocitnou, není známka žádného držení, ani násilí, poklidně si umřou, což má samozřejmě načteno z internetu a je přesvědčený, že to tak dopadne? A dosáhly ty dráty z lampičky? nebo z kulmy, nebo kdoví z čeho od zásuvky k holkám? nebo to ještě musel nastavovat? nebo jim snad řekl, jestli by nebyly tak hodné, a neposunuly se? není to trochu přitažené za vlasy??? Běžně s sebou berete na dovču šroubovák?? Čím to rozebral, nožem?? To by bylo poznat. jak to tedy vymyslel??? Víte to?? Ještě jste přesvědčený o tom, že vraždil??

0/−5
24.9.2015 19:54

D96a17v97i67d 80E72v79a75n 6593270761941

Ano,  jsem. Vaše vývody jsou celkem směšné, že někde rozebíral lampičku a potom ji dával zpátky dohromady. Měl hodně času na zahlazení stop...stačila mu prodlužovací "šňůra". Podle odposlechů to plánoval dopředu. Někde se ukecnul, že počítal s tím, že v muslimské zemi za potrestání nevěry není trest smrti...nějak se v tomto smyslu bavil se svou novou přítelkyní...a o obětech se vyjadřoval i jinak vyjadřoval velice cynicky.

+1/0
25.9.2015 9:17

P27e80t19r 46K31n43ě84b64o90r26t 3221540

Je to tvrďák! Já bych se přiznal po týdnu  cele. Bez ohledu, jestli jsem to udělal nebo neudělal.

0/−1
24.9.2015 18:01

B23ř70e85t27i62s49l95a66v 12Š23í93m31a 9464911282

Asi jste nikdy nepotkal psychopata, lépe receno - neudelal mu i nechtene neco, co by se ho dotklo. 

Takoví mají jiné dusevní hodnoty, milují jen sami sebe, príp. svou maminku, je-li stejná, jsou to sobci bez emocí, to jen predvádejí, vsechny ciny si oduvodní ve svuj prospech, sami sebe presvedcí, ze nic spatného neudelali.

+4/0
24.9.2015 20:19

D36a40v50i93d 57E76v97a95n 6403930811441

Dneska u soudů bojují znalci proti znalcům. Je to pro ostudu.

K čemu je potom forenzní věda? A proč má obhajoba vůbec zadávat nějaké posudky?8-o

+1/−2
24.9.2015 17:45

J17e40n39d79a 93R52a53p20a86n62t 2232205308203

Opravdu úroveň! To tedy vypovídá mnohé o těch lidech. Tak nějak to celé nyní zapadá do kontextu toho ohavného činu. Vůbec není divu, že mohlo u nich k něčemu tak strašnému dojít. Jiný člověk by si raději po tom všem sám ublížil. Jim to, však zjevně vůbec nevadí. Rozhodně je evidentní, že nemá někdo jiný na smrti podíl a to ani náhodou. Jen toho děvčátka je škoda. Bylo pro ně jen rukojmím.;-(

0/0
24.9.2015 17:40

D91o13m86i86n10i39k 24L48a37c60k74o 3274960458727

Vtipne, spis bych ji nazval behnou

+2/−1
24.9.2015 17:04

I88v85a 68V66a61l58č71í83k23o36v93á 1479188581721

Veselá v rozkroku?

0/0
24.9.2015 17:09

J27a40k72u47b 83S93e19m52e93r52á29d 2677126781151

taky jdete z diskuze o pulsatoru? ;-D

+1/0
24.9.2015 17:10

P75e54t18r 46T96a75r53a53s68i60d30i29s 3728604158

Monika byla společenská žena :-).

0/−2
24.9.2015 16:59

J91a16k89u63b 42S44e53m59e61r78á79d 2427746241411

dneska to tu moc nezije....elektricke kreslo jen 2x, lidi kopnutych v mladi elektrikou a zijicich dokonce snad 0

+5/0
24.9.2015 16:39

T89o68m15á18š 59K48ř39í71ž61e96k 6723856147856

Jedna zemřít nešťastnou náhodou či otravou mohla, ale aby zemřely obě to už není náhoda-tam už ke smrti někdo pomohl.

+5/0
24.9.2015 16:34

A63l73o45i91s 87U59l23l77m48a45n69n 9325946559677

Je to slabé, tento případ evidentně trpí důkazní nouzí. Státní zástupkyně na těchto "důkazech" to přerostlé děcko do tepláků nedostane. A dostane-li, tak zdůvodnění odsouzení (jeho relevantní) paní soudkyni nezávidím. Chtělo by to asi někoho jako Bernarda Spilsburyho, ale kde ho dnes hledat?;-)

+4/−6
24.9.2015 16:11

M26i42c78h38a36l 69D61a23d63e10k 8663622448

Státní zástupkyně? Je vidět, že ten případ sleduješ ;-D

+3/0
24.9.2015 16:13

M37i66c68h57a49l 73D97a14d43e50k 8863632288

Nejvíc pobaví takový diskutéři, kteří tvrdí, že soud nemá žádné důkazy a pak tu sami sestaví psychologický profil obžalované z jeho fotografie a div by za něj nedali ruku do ohně. Nadruhé straně, hlavně zezačátku procesu, se tu vyskytli tací, kteří ho odsoudili na základě jeho výrazu v obličeji ;-D

+3/0
24.9.2015 16:00

M22i30c68h48a37l 53D82a13d44e63k 8923572768

*obžalovaného

0/0
24.9.2015 16:07

J25a11k60u80b 91S31e96m77e50r80á75d 2217816311571

R^R^R^

+2/0
24.9.2015 16:18
Foto

H62o81n91z91a 74M17a57r40e53k 3259716223789

Hlavně by to už chtělo zjistit, jak zemřely, zatím se to neví. Ostatní až pak.

+2/−2
24.9.2015 15:53

M40i91c12h74a10l 71D57a95d53e62k 8573652668

Lékaři ovšem už vědí.

+7/0
24.9.2015 15:58

T50o70m48á92š 36M54a32t34ě50j 9615718113822

A proč bych proboha potřeboval vědět - jak jsou udělané rozvody? 

Je jasné, že pokud tam fungují moje "dvoukolíkové" spotřebiče - jako například nabíječka na telefon - tak v jedné dírce zásuvky je fáze ve druhé dírce je nulák (že je na kolíku "zem" je jasné - a je je to hlavně úplně jedno). Je úplně jedno - v které dírce je co, nebo jakou barvou kabelu to tam je přivedeno - vědět to nepotřebuju. 

Strčím do zásuvky lampičku - svítí. 

Strčím do zásuvky člověka - svítí.

Nepotřebuji vědět vůbec nic dalšího...

+7/0
24.9.2015 15:45

J69a66n 70H16á64l29a 8185275470577

Popravdě řečeno, hádají se o to, zda oběti byly usmrceny el. proudem, ale to pořád ještě neznamená a ještě jsem neviděl žádný důkaz, že vrahem je Kramný? Je obrovskou chybou, že k pitvě došlo v Egyptě bez přítomnosti českých patologů,  při té druhé pitvě už se toho moc najít nedalo. Kdyby došlo k ohledání těl a pitvě tak, jak by správně mělo, bylo by už v mnohém jasno.

+1/−3
24.9.2015 15:11

J77i10r20i 20D72o61m19i29n43i36k 1171668861910

Velkou chybou je hlavně to, že soudkyně odmítla svědectví egyptského patologa. nebo je to záměr, aby nezbořil domeček z karet ?.....

+4/−5
24.9.2015 15:13

J60a87n 26H89á54l89a 8405405730277

Upřímně, tohle jsem taky nepochopil. Chápu, že nechce protahovat soudní jednání, ale v tak složité kauze by měla využít všech možností, jak se dopátrat pravdy.

+2/−2
24.9.2015 15:14

T12o90m35á46š 96M38a56t48ě13j 9235698913262

K čemu by to bylo ? 

Egyptský patolog:

1) podal písemné vyjádření - ohledně toho, že pitvu "odflákli" a potvrdil, že proud nevylučuje (a nezkoumali to). 

2) Měl by tu postavení pouhého svědka - nikoliv znalce (nemohl by podat znalecký posudek - pouze "svědectví" a k čemu to?

+8/0
24.9.2015 15:49

M44i58c72h40a42l 37D73a74d12e79k 8773542768

Co by tam jako ten patolog asi řekl. Něco o té odfláknuté pitvě co v Egyptě provedli? Ještě štěstí, že nechali převézt těla do ČR.

+7/0
24.9.2015 15:17

D12a28n72i56e27l 46K36r92o18n81e36r 7724324156787

jako ten student 2. rocniku oboru elektro...ten taky boril a cupoval, ale...jaksi jen imaginarne ;-)

+3/0
24.9.2015 15:19

D67a63n72i31e68l 71K80r40o81n59e96r 7134984526987

Pokud pripustime,ze zabiti pomoci proudu je nezpochybnitelne a vy nadale tvrdite, ze to neni zadny dukaz, ze vrazdil on, pak...aniz bych vas chtel urazit, to v hlave asi nemate v poradku...

+5/−2
24.9.2015 15:18

J20a56n 90H30á35l38a 8755555950327

Způsob smrti je jedna věc, druhá věc je, kdo to udělal. Původně se spekulovalo o otravě a stejně se měl vyjádřit i ten egyptský patolog (možná právě proto ho obhajoba chce nechat předvolat?), to, že se dohadují o tom, zda smrt nastala el. proudem a zda je to možné, to je oficiální informace, která tu zazněla již několikrát. Že neexistuje žádný přímý důkaz, že to Kramný udělal je rovněž fakt. 

Pokud jste nicméně schopen si z toho, že zemřely el. proudem odvodit, že to "logicky" musel být Kramný, tak gratuluji, Plzeňská práva jsou Vám otevřena!

+2/−6
24.9.2015 15:23

M65i32c36h76a45l 67D20a32d94e16k 8483172568

O otravě spekuloval hlavně obžalovaný. Pitva v ČR jí však vyvrátila. Pokud byl jediný, kdo s nimi byl na pokoji, tak je to opravdu logické, že je zabil on.

+8/−3
24.9.2015 15:25

D85a14n30i87e89l 96K29r43o36n49e18r 7704794806117

pitva v Egypte ji castecne take vyvratila...neobjevila zadnou anomalii.

+1/−1
24.9.2015 15:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.