- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jó, to teď u SŽDC normální. Stavět nová nástupiště bez přístřešků. Zejména u ostrovních nástupišť, kdy je většinou staví dále od výpravní budovy. Bez střechy jsou nová nástupiště v Turnově, Dvoře Králové nad Labem, Smržovce, Tanvaldu, ... Krom sníženého komfortu pro cestujícího (déšť, sníh, ale i přímé slunce), to má špatný vliv i na dopravu, protože cestující se v těchto případech zdržují ve výpravních budovách, pak se zbytečně prodlužuje nástup do vlaku
když začali rekonstruovat nástupiště tak jsem čekal že udělají i něco z těma holuby kteří dokonale pokálely nástupiště a lavičky, ale nic neudělali a vše je zase za.....
To krátké zastřešení taky nechápu... Evidentně to zase plánoval jen někdo od stolu, kdo si navíc vozí zadek jen vlastním autem.
Kolik autobusu se vejde na zastávku MHD v Českém Těšíně pod střechu jsou to aspoň první dveře? Město by si mělo nejdřív zamést před svým prahem.
Na perón kálí holubi a SŽDC kálí na všechny okolo.
Mesto vznášalo pripomienky, SŽDC ich zmietla zo stola a nezapracovala do projektu... A teraz sa bráni, že aj mesto bolo účastníkom diskusií o projekte. No bolo, ale na jeho návrhy ste sa vys*ali...
Město si ale mělo stěžovat písemně a opakovaně. Tak aby o tom mělo nějaký doklad. Stěžovat si telefonicky, nebo jen během porad - to je málo.
Z porad se snad dělají podepsané záznamy, ne?
Ze by to stavela jedna z mych oblibenych firem ? Podle ceny to tak vypada
Jak to souvisí se stavební firmou? Ta prostě staví podle projektu a nemá na něj vliv.
Odboráři z ČD ještě spí, že tu není jediná narážka na to, že ten podvodnej RegioJet nemá jezdit tak dlouhej?
Jak s článkem o sporu mezi městem a SŽDC souvisí odboráři ČD?