Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nové silnici přišla Velká Polom o autobusové spoje

Méně autobusů, zato dražší. Tak to vypadá po zahájení provozu na nové silnici I/11 mezi Ostravou a Opavou ve Velké Polomi. S výrazným zklidněním dopravní situace přišla i redukce počtu spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R71o39b98e94r70t 74H43o71m10o14l88k41a 4533928690452

Asi je tu něco špatně, na celé oblasti je ODIS, tedy zónové platby, tak by to mělo zůstat stejné....

+1/0
21.10.2015 10:35

V26l78a30s24t76i62m59i67l 24P80o86l39á48k 8946659986925

Ale vždyť v textu píšou, že cena dlouhodobých jízdenek zůstala zachována.

0/0
23.10.2015 20:23

P63e93t64r 54V61e21s16e18l90ý 8795415132466

To je zase novinařina. Řešení je dočasné. A všechny informace jsou na stránkách dopravců a KODISu.

0/0
20.10.2015 11:40
Foto

B53r38o64n33i39s50l90a85v 82G18a79b40r80y89š 2862139331

O 15 Kč více? Inu, ODIS.

+1/0
20.10.2015 9:57

M15i47c89h47a88e98l15a 90V64i67l24k16u85s82o27v64á 4777368573749

nechápu proč přeložili autobusové linky. Autobusy snad jezdí tam, kde bydlí lidé a pro lidi a ne jen nejkratší cestou do cíle. To jako , až bude severní obchvat i kolem opavy  a jinde , tak to už nebude zastavovat ani v Opavě? To vyjede z Ostravy a zastaví až v Šumperku ? Myslím že autobusy měli jezdit po stejné trase jako dřív, Navíc jezdí méně aut , tak se jim líp pojede.

+2/−1
20.10.2015 9:39

M25i65c24h17a17l 80B84a84r23o80š 8300281150677

Protože se jednalo o DÁLKOVÉ linky? ;-)

+5/0
20.10.2015 10:21

M73i92c23h97a64e39l58a 42V73i82l75k78u96s35o61v75á 4137628383379

já vím....ale spojení směrem na západ zajištovaly celé roky právě tyhle dálkové linky.A když už je někdo zruší , tak by je měl něčím nahradit, a nebo to nechat tak jak to bylo.

+1/0
20.10.2015 11:26

M18i49r33o81s39l18a23v 30Z76i83k46m94u10n28d 7189343514783

Linky nikdo nezrušil, dálkové linky nejsou zpravidla objednány, jezdí na komerční riziko, linka nemusí akceptovat místní "IDS" a těch pár místních berou jako přivýdělek, o víkendech s nimi třeba nikdo nejede, no a když se jim zkrátí trasa, ušetří na nákladech a pro "dálkové cestující" nezlevní - proč by to dělali ...

+3/0
20.10.2015 11:36

R71o28b25e81r90t 40H41o37m83o59l32k47a 2760672892761

Když ta stejná trasa neexistuje, nemohou po ní jet. Ta silnice je minimálně na dva roky přerušená - než se postaví křižovatka.

0/0
20.10.2015 19:12

I59v34a69n 40Č67e55r25v38e65n89k46a 7790787783

Co zase rvou? Chteli zklidneni dopravy v obci? Tak ho maji... a zase si stezuji... Vsichni vidi jenom svoje plusy a nevnimaji minusu sveho rozhodnuti.

+6/−2
20.10.2015 9:12

V27á37c33l33a90v 19S22v35o58b91o49d11a 5336638969

Řvaní a stěžování si na všechno možné,je typické pro náš národ. Je to jako ta otázka do křížovky: český národní sport na osm= Nadávání.:-/

+3/−3
20.10.2015 10:00

R38a16d78e15k 32R68a83i63d20a 5207252139

To máte pravdu, nadávání je pro nás typické, ale nadávání na nás samotné. Myslím, že v evropě nenajdete jiného národa, který by o sobě neustále tvrdil, jak je špatný. To jen my máme ve zvyku podkopávat vlastní sebevědomí. Vy si myslíte, že kdyby někomu jinde v evropě zrušili spoje a zdražili jízdné, že by to lidi nenaštvalo?! Chtěl bych vás ráno vidět stát na té zastávce při cestě do práce, jak by vás to nechalo klidným!

0/0
21.10.2015 9:04

V86á26c10l93a60v 58S15v42o94b23o53d75a 5796648339

Máte pravdu,klidný bych nebyl,jen jsem to tak zevšeobecněl.

0/−2
21.10.2015 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.