Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nové silnici přišla Velká Polom o autobusové spoje

Méně autobusů, zato dražší. Tak to vypadá po zahájení provozu na nové silnici I/11 mezi Ostravou a Opavou ve Velké Polomi. S výrazným zklidněním dopravní situace přišla i redukce počtu spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R82o24b89e90r72t 42H70o71m42o62l24k25a 4863448330512

Asi je tu něco špatně, na celé oblasti je ODIS, tedy zónové platby, tak by to mělo zůstat stejné....

+1/0
21.10.2015 10:35

V64l70a87s32t15i37m74i53l 57P93o77l96á93k 8726989766345

Ale vždyť v textu píšou, že cena dlouhodobých jízdenek zůstala zachována.

0/0
23.10.2015 20:23

P90e45t55r 68V85e30s55e13l64ý 8955435552906

To je zase novinařina. Řešení je dočasné. A všechny informace jsou na stránkách dopravců a KODISu.

0/0
20.10.2015 11:40

B17r49o66n29i22s26l81a42v 39G55a49b45r42y78š 6635724770

O 15 Kč více? Inu, ODIS.

+1/0
20.10.2015 9:57

M68i62c46h89a95e97l77a 81V78i49l41k28u49s40o41v97á 4667858383409

nechápu proč přeložili autobusové linky. Autobusy snad jezdí tam, kde bydlí lidé a pro lidi a ne jen nejkratší cestou do cíle. To jako , až bude severní obchvat i kolem opavy  a jinde , tak to už nebude zastavovat ani v Opavě? To vyjede z Ostravy a zastaví až v Šumperku ? Myslím že autobusy měli jezdit po stejné trase jako dřív, Navíc jezdí méně aut , tak se jim líp pojede.

+2/−1
20.10.2015 9:39

M74i59c82h94a91l 61B89a15r32o52š 8510911400867

Protože se jednalo o DÁLKOVÉ linky? ;-)

+5/0
20.10.2015 10:21

M37i79c19h10a21e50l87a 46V43i75l50k23u88s24o17v47á 4747918353429

já vím....ale spojení směrem na západ zajištovaly celé roky právě tyhle dálkové linky.A když už je někdo zruší , tak by je měl něčím nahradit, a nebo to nechat tak jak to bylo.

+1/0
20.10.2015 11:26

M12i19r79o51s97l44a18v 71Z59i35k97m48u87n61d 7139613884653

Linky nikdo nezrušil, dálkové linky nejsou zpravidla objednány, jezdí na komerční riziko, linka nemusí akceptovat místní "IDS" a těch pár místních berou jako přivýdělek, o víkendech s nimi třeba nikdo nejede, no a když se jim zkrátí trasa, ušetří na nákladech a pro "dálkové cestující" nezlevní - proč by to dělali ...

+3/0
20.10.2015 11:36

R74o86b51e38r26t 16H54o77m71o74l97k83a 2760592662961

Když ta stejná trasa neexistuje, nemohou po ní jet. Ta silnice je minimálně na dva roky přerušená - než se postaví křižovatka.

0/0
20.10.2015 19:12

I84v27a10n 66Č12e75r42v26e86n18k77a 7110357363

Co zase rvou? Chteli zklidneni dopravy v obci? Tak ho maji... a zase si stezuji... Vsichni vidi jenom svoje plusy a nevnimaji minusu sveho rozhodnuti.

+6/−2
20.10.2015 9:12

V21á54c58l19a26v 47S89v73o91b72o96d30a 5726438729

Řvaní a stěžování si na všechno možné,je typické pro náš národ. Je to jako ta otázka do křížovky: český národní sport na osm= Nadávání.:-/

+3/−3
20.10.2015 10:00

R74a57d47e81k 90R76a84i61d31a 5637972549

To máte pravdu, nadávání je pro nás typické, ale nadávání na nás samotné. Myslím, že v evropě nenajdete jiného národa, který by o sobě neustále tvrdil, jak je špatný. To jen my máme ve zvyku podkopávat vlastní sebevědomí. Vy si myslíte, že kdyby někomu jinde v evropě zrušili spoje a zdražili jízdné, že by to lidi nenaštvalo?! Chtěl bych vás ráno vidět stát na té zastávce při cestě do práce, jak by vás to nechalo klidným!

0/0
21.10.2015 9:04

V35á50c18l38a52v 52S45v62o52b35o67d42a 5286178209

Máte pravdu,klidný bych nebyl,jen jsem to tak zevšeobecněl.

0/−2
21.10.2015 9:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.