- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opět klasický problém novinářů iDNESu, neznalých problematiky - nejedná se o elektrifikaci (ty tratě byly elektrifikovány už dávno, alespoň tedy nevím, že by se někde ještě svítilo petrolejkami), ale o ELEKTRIZACI, což rozhodně není jedno a totéž!
Jinak IVO ŽÁČEK předpokládám, že se bude elektrizovat sestavou připravenou už na přechod na střídavou soustavu, protože speciálně na severu Moravy je dost pravděpodobné, že se střídaviny ještě dožijeme...
Trakční vedení se určitě dá udělat tak, aby vyhovělo oběma soustavám. Horší je to s napaječkami.
A jaká tam bude trakce? V té oblasti je stejnosměrná, ale existuje záměr přejít všude na střídavou. Bude se to předělávat jednou nebo dvakrát?
Trať F-M - Český Těšín chtěli před pár lety soudruzi z Prahy rušit a teď ji chtějí elektrifikovat? Směju se.