- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejde o hon na čarodějnice, ale 160 nad stavbou, kde kdejakému .. může upadnout něco do kolejiště.. A smlouva tomu rozhodně nezabrání. Normálně, když je jiné staveniště, tak se táhne vlak tak 50.
Od té doby jisté firmě spadli další dva mosty ale jak je u nás zvykem dál podniká a dokonce dostává státní zakázky. Vítejte v čechystánu
To je ale dáno zákony vámi zvolených poslanců, je výběrové řízení a tam rozhoduje ze zákona cena, nikoliv počet spadlých mostů.
Tak teď už je všechno jasné - že padají mosty je normální, zato není normalni, že vlaky jezdí rychle
Vítejte do světa české justice
"Pomalé jízdy" se domáhá advokát Ondruš .... soudu ani žalobci traťová rychlost nevadí ... zákon ji nevyžadoval ...
K čemu tedy je všechno to povolování a razítka? Soukromník bez razítka na svém domě nemůže ani udělat rekonstrukci, porazit strom - a tady dají štempl a nikdo se nezabývá tím, co by se mohlo stát.
Je to věc zhotovitele. Žádný úřad nezkoumá jestli by Vám nemohla kadeřnice nůžkami vypíchnout oko a jestli nemáte mít při trvalé ochrannou a ne sušící přílbu a štít. Prostě každý řemeslník i firma odpovídá za svoji práci a nikdo ho nemá za povinost vést za ručičku.
A soudu trvalo 7 let, než zjistil, že příčinná souvislost mezi neštěstím a pochybeními na stavbě v podstatě neexistuje, protože nebýt zásadního selhání člověka, který neomezil provoz na trati během vysouvání mostové konstrukce, k neštěstí by patrně vůbec nedošlo.
Jak jste přišel na to, že se mostní konstrukce vysouvala ? Na to mostě se akorát zametalo, čili odstraňoval se tam stavební nepořádek, aby se mohl most vysouvat ...
Co to je za drzouny? Všichni by měli dostat flastr za pohrdání soudem i veřejností.
1) I když někdo staví u silnice psí boudu, tak tam okamžitě dají třicítku, a tady nikoho ani nenapadlo snížit rychlost na kolejích, nad nimiž se staví most?
2) Tvrdit, že spadlý most za nic nemůže a vše je vina vysoké rychlosti vlaku je vrchol cynismu.
3) Za každou stavbu je někdo zodpovědný. Jestliže dopustil, že na stavbě panoval takový chaos, tak měl už dávno bručet za obecné ohrožení, i kdyby žádný most nespadl a žádný vlak do něj nenarazil.
hlavně ten kdo dokázal na použité technologie nasouvání mostu takhle zaimprovizovat až spadl, by měl doživotně přijít o možnost se k nějaké stavbě přiblížit
Na lavici obžalovaných by proto měli podle nich sedět úředníci, kteří měli tuto věc na starost. „Následek samotného pádu mostu jsou dva zranění. Vlak by zastavil před troskami, pokud by jel rychlostí do 103 kilometrů v hodině,“ řekl právník společnosti Bögl & Krýsl Radek Ondruš.
Tím vlastně řekl, že stavbyvedoucí a vlastně celé firmy jsou jen banda laických amatérů. Protože pokud by investor udělal chybu, tak jí firma bez řečí provede ?? Neupozorní ?
Zajímavé. Ale nepřekvapující. Vlastně to vysvětluje, proč jsou stavby tak nekvalitní.
Bögl & Krýsl vesele dál shazují mosty (Slovensko a Vilémov), soud trvá pouhých 7 let (Klaus měl opět pravdu) a dementní právník argumentuje rychlostí vlaku. Jak by asi dopadli cestující kdyby ten most spadl na vlak jedoucí třicítkou?
"Hlavní líčení se tak pomalu blíží ke konci." Wow, už po sedmi letech.
Ano, já ji nežádal, nemám to v popisu práce. Někdo ale za to zodpovídá třeba proto, že je za to placen.
Jak nepožadoval? To je snad logické, když se nad se koná nějaká stavba, která ohrožuje provoz, tak se má rychlost snížit. Na co tam ty pánové seděli?
SŽDC má křišťálovou kouli a v ní jasně vidí termín, kdy se Bögl & Krýsl připravuje shodit most na trať. Nebo snad mají jezdit vlaky krokem po celou dobu prací třeba dva roky?