- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
toto je typická ukázka přepravy zboží, které má jezdit po železnici a né stovkami kamionů, které pendlují mezi Ostravou, Nošovicemi a Žilinou. Mýto by mělo rozlišovat kamion tranzitní, s rychle se kazícím zbožím a mezi věcmi, které mají jet hromadně na vagonu. Ty mají být zpoplatněny stonásobnou cenou, nakonec všechny ty automobilky vykazují zisk a mají ho i díky ničení ovzduší kamiony. Kde je ta svoloč Greenpeace, Děti země, Ekologický právní servis? Jak to, že neblokují brány těchto závodů? Nedostaly zaplaceno, tak se za ekologii nebojuje kde třeba ...
to by stát musel zdvojkolejnit a elektrizovat trat Ostrava-Frýdek-Těšín. bohužel zatím to jenom slíbil a realizace je v nedohlednu
No co, řidič se asi zrovna díval na něco zajímavého na tabletu položeném na volantu nebo si četl denní tisk. Vídáme to každý den při jízdě mezi Chomutovem a Prahou.