Diskuze

Utéct nebyl čas, zatáhl jsem za rychlobrzdu, říká strojvedoucí vlaku

Strojvedoucího Jiřího Bařinu čekala v pátek poslední jízda noční směny. Jenže když vyjel těsně před osmou hodinou ráno ze stanice ve Frýdku-Místku, ujel sotva dvě stě metrů. Na železničním přejezdu se totiž srazil s polským kamionem, jehož řidič vjel na koleje, přestože červeně blikalo výstražné světlo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P39e94t27r 51Z60i26n57d43e69l

14. 12. 2015 22:12

Souhlaím. Pocházím z Frýdku-Místku a musím potvrdit, že ten přejezd je prostě nebezpečný...nepřehledný, úzký, hrbolatý .... navíc pro řidiče, co tam jedou poprvé. O těch závorách se tam mluví už dvacet let. Asi čekají na mrtvé. Osobně by mě ani ve snu nenapadlo, kdybych tam jel poprvé, že může tak frekventovaný a nepřehledný přejezd uprostřed města být bez závor. Ze strany přijíždějícího kamionu je to naví ještě ztíženo, že při silném slunci jsou ty "blikače" prakticky neviditelné.

0 0
možnosti

Z toho videa to nevyzerá-nevypadá, že by v tom čase bolo slnečno, takže

signalizácia asi bola vidieť. Na margo poľských kamionistov : v prúseroch

si môžu podať ruky s tureckými kolegami.

0 0
možnosti

P82e36t94r 64B18o19c13e45k

14. 12. 2015 13:10

říká strojvedoucí o skřetu s kamionem ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

Po shlédnutí videozáznamu mám pocit, že řidič kamionu přehlédl červené světlo na přejezdu. On je ten přejezd naprd vyřešený, co si budeme povídat. Chybí na něm závory a najíždí se na něj do zatáčky takovým způsobem, že pokud si světel nevšiml při příjezdu do křižovatky, tak následně je mohl velmi snadno přehlédnout, protože navíc musí dávat přednost protijedoucím, což v danou chvíli odpoutá pozornost od přejezdu.

Je však divné, že si nevšiml samotného přijíždějícího vlaku.

Jedno je však jisté - schválně a dobrovolně takto pod vlak nikdo nevjede, takže se zcela jistě jedná o nepozornost řidiče kamionu.

0 6
možnosti

J32a75n 38J12e56m18e78l24k53a

14. 12. 2015 13:13

Ten přejezd je tam podle mě cca 40 let.. Jediné co se možná změnilo, že tam postavili tu žlutou budku, přes kterou asi osobáky moc nevidí (street view), a na street street view je klasicky vidět nevysekaná tráva a spol, to ale asi není problém kamionu.. Chyba bude někde jinde.. Mezi sedadlem a volantem..

6 0
možnosti

D40a75v13i94d 96P93e57c72a

14. 12. 2015 12:48

Pan strojvedoucí měl kliku že byl kamion prázdný.

3 0
možnosti

P72e94t63r 88V82e29s33e89l58ý

14. 12. 2015 15:18

Nebyl prázdný.

0 0
možnosti

J60a16n 21J88e79m49e38l22k47a

14. 12. 2015 12:10

Považoval jsem brejlovce za zastaralý užraný stroj. Ale dneska si říkám, že na tu banánovou infrastrukturu s banánovými zákony a banánovými policajty je vlastně výborný. Ještě že na tuto trať tak kašlou, že ji nestihli předělat na push pull jako na Kladno. Kdo ví jak by to dopadlo. Brejlovec by měl dostat vyznamenání. Třeba zase hvězdu na čumák ;-D

0 0
možnosti

J73o13s98e35f 29K17o95t42a94s

14. 12. 2015 11:17

I řidič, který má přednost, musí PŘEDVÍDAT, týká se to i počasí a stavu vozovky !!!  Tato věta, byla po Sametové vypuštěná z Dopravních Předpisů !!! Proto je nyní tolik havárek. Já osobně, kdybych nectil tuto zásadu, tak už tu asi nejsem. Tolik blbců, co je na cestách, to je neskutečné !!! Člověk není stroj a někdy prostě udělá chybu. Když dávají pozor všichni, i ti co mají přednost (a byli by postižitelní), tak by byla situace na silnicích mnohem lepší.

0 1
možnosti

Pane Kotasi, souhlasil bych s Vámi do puntíku, kdybyste nenapsal tu pitomost s tím, že ty havárky jsou tu proto, že "tato věta byla po Sametové vypuštěna z Dopravních Předpisů".... nevím, jestli byla nebo nebyla, ale každopádně se to řidičům opakuje pořád, a je úplně jedno, zda to v těch předpisech je natvrdo napsáno. Takto vypadáte jako nostalgický komunista, nezlobte se na mě...

6 0
možnosti

Hlavně že se nikomu nic nestalo. Každý udělá jednou totální hovadinu, kdyby řidiče za Studénky v kole lámali, těm postiženým to zdraví a život nevrátí....:-(

3 2
možnosti

J60a32n 71Č77e73k39a89l

14. 12. 2015 11:11

Nevrátí, ale exemplární "lámání v kole", dostatečně mediálně propírané, může teoreticky zabránit někomu v budoucnu v zopakování...

4 1
možnosti

...tak mně něco říká, že polští řidiči kamiónů by se neměli vůbec pouštět do republiky; nějak jim blikající červený semafor nic neříká !!Rv

1 1
možnosti

J63a68n 21N38o96v37á88k

14. 12. 2015 11:18

Vážená dámo, běda jak někdy něco připálíte, hned tady napíšu, aby české kuchařky nepouštěli k vařečce!   :-)

0 7
možnosti

A39d84a88m 38Ž12í80d61e18k

14. 12. 2015 11:03

kdyz se podivam na tu titulni fotku tak marne hledam avizovanou skodu 250.000 na lokomotive, moc by me zajimalo kdo vysi skody posuzuje, a kdo urci kolik pujde majiteli lokomotivy z pojistky

nedavno me naboural skutrista a na par let stare mondeo mi pojistovna nechtela koupit (promackly a zlomeny) ani NOVY znackovy zadni naraznik, .... tak by me zajimalo jaka je amortizace na 40 let stare masine ;-D

3 0
možnosti

Asi mají ČD lepší právníky. S normálním chudákem pojišťovna vyběhne a bere v úvahu jen jakési interní tabulky, vůbec stav konkrétního vozidla.

0 0
možnosti

Nechapu, ze na takove krizovatce neni semafor s automatickou cervenou do smeru prejezdu, kdyz na tom padne "stopka"...pak by kamion nemohl ani vjet do krizovatky.

Strojvudci preji pevne nervy a do duchodu uz zadnou nehodu :-)

10 0
možnosti

P19e75t79r 55J49a87r66o89š

14. 12. 2015 11:03

Souhlasim. I me toto napadlo jako reseni vhodnejsi zavor a zvedacich prahu. R^

0 0
možnosti