- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jeden z nejvetsich zamestnavatelu v Moravskoslezskem kraji je Finska firma a pravidelne se leta na sever takze mmozna by se spoj hodil :)
Ministerstvo nedostalo namazáno, no ...
Tlustej parchant Novák už neví, z čeho by si nakradl... Je dobře, že výmysly krajských socanských tupounů Ťok nepodpoří
Ťok má asi tik! Nikdo mu nenamazal, tak to utnul. Když brečel o prodloužení Kapsche, tak to se celý národ skládá na to, aby měl Kapsch čístý zisk 500M. Jenže z letiště, kde se dotuje to nejde. Tam mu milióny nepotečou...
Docela by mne zajímalo, co si korejci dali s ministerstvem dopravy do podmínek při převzetí ČSA. Tohle totiž smrdí ochranářstvím na hony. V Praze jsou přehnaně drahé poplatky, takže je docela možné, že by se taková linka uchytila. No a když může celá republika jezdit pendolínem do Prahy, tak proč by nemohli jezdit pražáci do Ostravy.
Do Mošnova vede vlak, o čemž si mohou na Ruzyni nechat zdát. Do Ostravy by jezdili i Poláci. Jde jen o to, vykrýt mezeru, která není pokryta z Katowic nebo Krakowa.
Vzdyt nikdo nebrani tu linku otevrit. Jen na ni od statu nedostane dotace...
Vždyť Ostrávci mají letiště v Katowicích, takže si nemůžou stěžovat. Stejně jako Brňáci mají ve Vídni..
Typická reakce někoho poblíž Prahy... Myšlení bolí, viďte...
Myslím, že by se linka do Amsterdamu uživila i bez dotací. Akorát by ale letadlo nelítalo pětkrát týdne ale třeba dvakrát za týden. Spousta lidí z Ostravska taky pracuje v Amsterdamu nebo v Nizozemsku.
2x týdně nemá pro business lety význam. A turisté tuhle linku neuživí.
NO tak právě byl čt zpráva o tom,že na nové lince Brno-Mnichov léta max. 10 cestujících. Toto bude něco podobného.
Není podstatné kolik lidí linkou léta, ale kolik platí za letenky. Není problém naplnit A380 na lince Ostrava - Brno třikrát denně, když bude letenka stát 100Kč...
njn.. zavidi, ze je to prvni letiste, kam se da dostat vlakem.. tak premysleji, jak to nejlepe podkopavat.. ale na druhou stranu, ti ministri dopravy za posledni leta, to byl vykvet.. mezi nima se da najit neschopny lempl klidne potme a namatkou
"Odmítá, že chrání Prahu". no jo. v praze je hej. uprchliky sounete do frydku mistku, to je vam morava dobra, ale jak by nekdo chcel pomoc od vas..
Linka do Amsterdamu by měla logiku a asi by se uživila kvůli návaznosti na další spoje, ale Helsinky?
Naprosto v pohodě. V Ostravě sídlí např. Tieto, které do Finska a dál do Skandinávie létá ve velkém, to potenciál má..