- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně mě mrzí, že stále neplatí výjimka ohledně zpoplatnění FM-Ostrava a FM-Český Těšín, protože třetina aut jezdících každodenně do práce úseky objíždí přes obce. A o úseku vedoucího odnikud nikam se mluví jen u karlovarské R6.
A kdy bude dalnice mezi Ostravou a Bohuminem? Ten vtipek co tam postavili uz neni moc smesny po tech letech
Nový Jičín - Příbor dálnici. Kvůli 10 kilometrům si jičiňáci a příboráci budou muset koupit dálniční známky, super nápad.
Dálniční známky nebudou nutné až po Frýdek-Místek, protože uvedená komunikace zůstane jako I. třída a nově postavené úseky kolem Příbora a od Rychaltic zůstanou osvobozeny, viz. http://www.ceskedalnice.cz/image/zpoplatnene-velka.png
Není, ani parametry dálnice nemá. Ministři za Ano dokáží nemožné. Jedno škrtnutí pera a z obyčejné silnice je okamžitě dálnice. Kolik stojí dálniční známka? To zase bude Babiš natřásat peří a vyřvávat, jak krásně dokázal zvýšit příjem za provoz dálnic.
Jinak jsou to dvě silnice, R56 vede z Frýdku-Místku do Ostravy a druhá R48 vede z Frýdku Místku do Českého Těšína.
Jenom pro informaci, u R56 se jedná celkem o 4 úseky. Mimo FM - Česky Těšín ještě Rychaltice - FM, potom nově postavený obchvat kolem Příbora a Bělotín - D1 (v sousedním Olomouckém kraji).
Pokud by tyto rychlostní silnice nepřevedly na dálnice, tak by se od 1.1.2016 snížila rychlost ze současných 130km/h na 110km/hod. To je nová hodnota maximální rychlosti povolené na rychlostních silnicích od nového roku.
Tolik tam jezdím už dávno. A to patřím mezi ty pomalejší.