Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kramný dostal za vraždu dcery a ženy 28 let vězení. Hned se odvolal

Krajský soud v Ostravě poslal Petra Kramného na 28 let do věznice se zvýšenou ostrahou za vraždu manželky a dcery. Zemřely v létě 2013 na dovolené v Egyptě. Jejich příbuzným musí Kramný zaplatit zhruba 9 milionů korun. Muž se na místě odvolal a podal si stížnost proti ponechání ve vazbě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T33o10m22á79š 87H14o69l42e66k 5205120321307

Pokud opravdu zabil i svou dcerku, tak by měl dostat doživotí

+1/0
10.1.2016 14:43

R10o14b30e17r14t 77K63r12i65s21t26e22k 5700206958746

Většinu vražd páchají blízké osoby, a pokud v pokoji evidentně nikdo nebyl, a sám připustil, že mohl do pokoje někdo vstoupit a zabít rodinu elektřinou, je obrovská statistická pravděpodobnost, že to udělal, pokud má ovšem pravdu on a stalo se nemožné, rozhodně by stálo za to v TV provést nějaký pokus s elektřinou na zvířeti v jeho prospěch, riskovat vězení v Egyptě, zabít vlastní dceru, být si vědom že půjde před soud národa, buď je to úplný idiot, což spíše není, uvažuje silně logicky, silný vydržel i mučení, rozhodně se nedá vykreslit obraz neviny ani viny, aniž by ze sebe udělala idioty i celá státní správa, je to ořech, nakonec se jakoby oběsí ve vězení

0/0
9.1.2016 23:27

B65ř71e66t68i68s39l84a27v 67Š77í46m85a 9844281652

Kramný je psychopat, takoví lidé uvazují úplne jinak, jejich arogance nezná mezí, casto projdou i na detektoru lzi, ale to se Kramnému náhodou nepovedlo.

Ale podstatné je, ze jste vubec nevzal v úvahu výsledky soudní pitvy, ze smrt nastala el. proudem!Dál se jiz usvedcil on sám, lhal vylozene hloupe, Zvracení z duvodu otravy bylo vyvráceno u mrtvých i u nej a posmrtné skvrny prokázaly, ze v dobe, kdy ho manzelka mela údajne posílat pro pití, byla jiz nekolik hodin mrtvá.

Patologové jsou schopni zjistit mnohem víc, ze si Kramný zrejme myslel.

+2/−2
10.1.2016 3:59

M30i31c46h79a90l 93Z94e37t61e67k 3928692960567

On hlavně chtěl poté zabít i sebe, ale pak zjistil, že na to už nemá testosteron (eufemicky řečené).:-P

0/0
11.1.2016 10:21

M67i71c91h98a32l 70Z45e45t59e63k 3418442890327

R^Přesně, a hlavně:

- Kdo jiný na té dovolené by měl motiv je zabít?

- nikdo jiný v hotelu žaludeční potíže neměl,

- Kramný podle jeho tvrzení potíže měl, ale velmi rychle (až neuvěřitelně) se z nich zotavil,

- ve svých výpovědích tvrdil neuvěřitelné a snadno vyvratitelné bláboly (čas úmrtí, příčina smrti...).

Může být rád, že si to nemusí odsedět v egyptském vězení. Tam by to opravdu bylo doživotí (trvající max. měsíc):-P

+1/0
11.1.2016 10:28

M85a20r84t64i78n 36S96v55o49b87o58d93a 4748763708404

Ať je Kramný vinný, nebo nevinný, jedno je jisté. Odsouzen byl na základě domněnek a předpokladů a ne na základě důkazů a to by každého občana, kterému je demokratický systém a svoboda svatá, mělo děsit.

+4/−1
9.1.2016 22:55

B17ř71e90t57i69s31l78a24v 91Š29í42m59a 9854101302

Jisté je predevsím to, ze nemáte ani minimální znalosti o medicíne.

Nastestí tyto znalosti chybely i Kramnému, a proto netusil, co vse mohou patologové zjistit.... a jeste se prímo sám usvedcil hloupým lhaním.

+1/−3
10.1.2016 4:01

M37a62r60t46i38n 80S81v83o42b76o41d73a 4468583448224

Nemám znalosti o medicíně? ;-D;-D;-D Ach ták, to mě pobavilo... Děkuji, hezký den.

0/0
12.1.2016 21:02

B50ř70e81t91i10s36l28a40v 37Š50í63m85a 9644441762

Máte-li znalosti o medicíne, a presto písete, ze Kramný byl odsouzen"na základe domněnek a předpokladů", tak jste asi nesledoval celou kauzu pozorne.

Musíte prece vedet, co vse se dá zjistit pri soudní pitve a ze doba smrti se dá urcit z posmrtných skvrn.

0/0
17.1.2016 3:14

T22o89n11í57k 73K47u24t20t92m77a89n18n 6733368532

To je hezké, ale i když nejsem právník, z čistě logického hlediska obžaloba prostě neprokázala, že zabíjel. A to mě, upřímně, děsí. Medicína nemedicína, u soudu musíte své domněnky a teorie prokázat. O tom ten náš svobodný a demokratický systém má být, a nikoliv o tom, že medicínská domněnka pošle nějakého člověka na skoro třicet let do vězení. (Tím netvrdím, že to Kramný neudělal, jen tvrdím, že je zapotřebí k odsouzení trochu víc než jen nepřímý důakz, však?)

0/0
10.3.2016 16:20

T46o49m54á70š 97H47o45l39e47k 5445610331287

Asi nevíte jaká zvěrstva se dějí u opatrovnických soudů. Jak jsou otcové diskriminování a ponižování. Kdyby jste toto věděl, pak by vás odsouzení za vraždu bez přímých důkazů nijak nevzrušovalo

+1/−1
10.1.2016 14:42

M97a52r41t29i55n 21S95v95o34b68o42d63a 4758323678804

Vím to a vzrušuje mě, jak píšete, oboje...Rv

0/0
12.1.2016 21:02

J16i58t38k31a 63L23e19v48í25č88k16o23v52á 7651279367121

Pane Svobodo, a co když Kramný to právě proto "provedl" v Egyptě, aby nebyl potrestán?...a chodil po tomto světě s ostatními zase svobodný? nebyl odsouzený na základě DOMNĚNEK, ale na základě NEPŘÍMÝCH DŮKAZŮ! To je rozdíl! Patologie je významný obor, který naštěstí ukáže mnoho. ..a pak všechny souvislosti. Co byste navrhoval v takovém případě, je tu mrtvola ženy a nevinného dítěte. Máte jiný návrh, jak vše vysvětlit!!a vyřešit? ..pokud tedy nevěříte na zázraky.

+1/−1
10.1.2016 16:24

M62a86r74t79i46n 76S53v79o42b49o52d30a 4128653828684

Ano paní Levičková. Mám. Pokud nemá justice páru usvědčit Kramného, mají ho pustit a ne ho hloupě odsoudit bez důkazů. Ani vy, ani já nevíme, jestli to udělal a radší budu, když bude Kramný vinný běhat po svobodě, než by Kramný nevinný seděl v báni. Pokud se toto stane pravidlem, jednou tam můžete sedět i vy a taky třeba za nic. Jen proto, že si někdo bude myslet, že jste vrah, protože blbě koukáte....

+1/−1
12.1.2016 21:06

B17e79d63ř54i74c89h 75H88a28s19t17í94k 8170892205256

Když k vraždě v Egyptě došlo, všechna média citovala Egypské patology, že došlo k otravě prudkým jedem.. Kdy jindy je důležitjší pravdivá výpověď patologa, než u vraždy? Pořád mě něco říká, že ta vražda souvisí s místem dovolené.., a třeba to Egypské straně vyhovuje, že je nikdo nepodezírá.. Třeba ten "zahradník" je dodnes zaměstnancem hotelu.

+1/−1
9.1.2016 14:22

M93o40n78i90k54a 19M42a76c97h71o68v14á 2574687969208

Nedává mi smysl, že by pan Kramný jel na dovolenou s plánem zabít manželku a dceru elektřinou. Z dění kolem tohoto případu jsem přišla o dost iluzí, hlavně mě překvapila moc a nepostihnutelnost bulváru.

+2/−1
9.1.2016 10:02

T56e48r17e21z84a 13H56a57j44k72o46v42a 5627202854880

Bulvar je nekdy zumpa, ale proc prosim postihovat komentare k tomuto procesu?

Jakou ma bulvar moc? To se zeptejte Kramneho, je to prostacek, ktery daval sve vypovedi (hodinove) do eteru. A to velmi brzo, jeste z Egypta...

+2/0
9.1.2016 13:29

V47a29c86l74a68v 23V95a97v31r79a 3847424185337

Uvědomte si, že stejně jako jinde na světě si v takovéto mediálně slavné kauzi, dělaji obhájci jméno. Těm nejde o to kolik dostane pachatel, těm je jedno všechno krom slávy svlého jména. Zajistí jim velmi BOHATOU klientelu - budoucnost. I obhájce dobře ví že jeho klient je vrah, ale tady jde o slávu, o kšefty v budoucnu, o prachy v tomto případě jít vůbec nemusí.

Dostat označení ostrého advokáta co vás vyseká z čehokoliv, to je VIZITKA.

Kramný pochopitelně vinen je jen důkazů se nějak nedostává, ale to dnes nehraje roli. Na každou svi7i se vaří nebo uvaří voda.

0/−2
9.1.2016 3:31

B48e85d61ř56i77c34h 91H80a96s81t55í74k 8430952745696

Obhájkyně se několikrát vyjádřila, že Kramnému věří.., a já ji věřím.

0/−1
9.1.2016 13:29

T39e65r19e58z27a 68H30a77j33k81o78v93a 5257862814760

Mylslite tim tu ponekud nekonzistentni, komickou figuru Rejzkovou?

+1/0
9.1.2016 13:31

B72e11d63ř23i93c76h 57H38a20s22t36í15k 8770852675306

Obhájkyně se prezentuje mnohem inteligentněji, než zaujatá soudkyně a nechutný státní zástupce.

0/−1
9.1.2016 14:12

J87i57t18k50a 27L14e92v35í94č32k56o71v57á 7981219977141

Pane Hastíku, je mi z vás smutno. Tak jak byste vysvětlil JINAK, že dvě ženy, k tomu jedno z nich dítě, zemřely naráz, a manžel a otec v jedné osobě sám prohlásil, že byl pouze dvacet minut z pokoje pryč.Přičemž nezavolal ani lékaře. Prosím použijte pokud možno zdravý selský rozum. Jsem tentokrát na naši justici pyšná. Provedli úžasnou mravenčí práci,aby ten psychopat nemohl žít mezi námi.

+1/0
10.1.2016 16:31
Foto

M18i63r13o20s21l26a14v 74S29t98e36i97n10e41r 1195855818813

Elektřina je v tomto případě příliš dobrodružná teorie. Nějaké manipulování s dráty v hotelovém pokoji si těžko mohu představit. Takový veleduch, jako Kramný, by měl sklony spíše k nějakému exotickému jedu, namíchanému do coca coly, to se obejde bez zápasu a násilí. Nebo si myslíte, že se někdo nechá bez odporu instalovat do osvětlovací sítě?

V Egyptě se jistě něco takového dá koupit- třeba na rostlinném základu, ale i hadí, rybí nebo plazí jedy se těžko prokazují a už vůbec v Egyptě, zemi inženýrů a dochtorů...

Důkazy však v tomto případě už nikdo nesežene- ostatně Kramný působí silně nesympaticky a to svádí k předčasným závěrům. Nelze však vyloučit, že se smrtí své ženy a dcery nemá sám nic společného, alespoň vyšetřování dosud nic opravdu reálného nepřineslo. Odsoudit třeba i hnusáka mír-nix- dýr nix na 28 roků mi přijde trochu unáhlené, zejména při tom stavu vědomostí o provedení činu.

+2/−1
8.1.2016 18:36

V88a78c45l27a58v 82V16a18v76r70a 3457454925757

o to tu přece nejde.. vrahem je. Jak je zbavil života je už dnes jedno,

+1/−1
9.1.2016 3:32

B73ř93e27t65i32s45l84a47v 96Š34í23m38a 9724361672

Pane Steinere, pokud se nemýlím, máte dceru lékarku, zeptejte se jí na názor, zda jsou patologové pri soudní pitve schopni poznat, ze doslo k úmrtí el. proudem, dále ze streva nebyla prázdná.... a zda se dá doba smrti stanovit na míste dle posmrtných skvrn. Jiste odpoví, ze ano.

A uvedomíte si, ze v tom prípade dalsí dukazy proti sobe doplnil Kramný sám svým hloupým lhaním.

+1/−1
10.1.2016 4:13

P33a56v40e47l 22M38a26t25o39u28š85e60k 5370197948974

Rejžková už asi neví, čeho se chytit, tak využívá stále osvědčeného vyhrožování možností návratu komunistických praktik. To na část populace pořád zabírá.

+9/−3
8.1.2016 10:56

J57i62ř90í 14P34a67j25k 8673255580527

Nemá smysl se v tom už pitvat. Nakonec bude osvobozen. To hlavní soud splnil. Udělat bububu na jiné případné podnikavce..

0/−3
8.1.2016 10:56

V33a69c76l45a49v 13V21a88v62r38a 3607644105507

nebude. I když v Čechách se ujalo propouštění na základě "slušného chování". Jako v jediné zemi světa.

+1/0
9.1.2016 3:34
Foto

P98a85v69e25l 27R40u24s 9728768299310

Jane Blano či Jano Blano, houbelec se v tvém jméně vyznám: spravedlivý proces to je, nespravedlivý by byl, pokud by došlo k lynčování. Nějak moc Kramného obhajuješ, nechej to na soudu. Nevím kdo jsi, ale pokud jdeš k hlavnímu líčení a máš deprese ze soudního jednání, tak jsi měla zůstat doma. Taky nevím, jací rozlobení čtenáři ti píší. . . ., ale mají jistě taky pravdu, takovou, jakou máš i ty, ikdyž rozdílnou.

+5/−1
8.1.2016 10:40

J71a31n 53B23l66a72n45a 3306655374

Věcný popis soudního jednání ............... http://www.reflex.cz/clanek/komentare/68460/i-vyvrhel-jako-kramny-ma-pravo-na-spravedlivy-proces.html

Od prvního dne procesu bylo jasné, že soudkyně Gilová Kramného nesnáší a o jeho vině nepochybuje. Dnešní rozsudek tedy nebyl překvapením. Případ Kramného není zdaleka prvním, kde soud nehledal spravedlnost a ignoroval důkazní nouzi.

Kramný je dost možná dvojnásobný vrah. Ale také jím být nemusí. Během víc než půl roku se táhnoucího hlavního líčení byla jako motiv vraždy uváděna jeho nepříjemná povaha a hlavním důkazem se staly znalecké posudky, jež měly určit, proč a jak Monika a Klára Kramné v červenci 2013 v hotelu Titanic Palace v Hurghadě zemřely. I revizní znalecký posudek však konstatoval pouhou pravděpodobnou příčinu smrti (zásah elektrickým proudem) s tím, že vzhledem k malému množství podkladů a biologických vzorků se tahle jeví jako nejlogičtější.

Kramný pak sám strčil hlavu do oprátky, když kromě toho, že se nechoval, jak se od zlomeného otce a vdovce očekává, trval na tom, že se něčím otrávili (i jemu mělo být špatně) a že se z pokoje od obou žen vzdaloval jen minimálně. To, že ho z Egypta pustili a jasnou příčinu smrti obou žen tamní vyšetřovatelé nedokázali stanovit, a proto ani kohokoliv obžalovat, bylo u ostravského soudu smetenou se stolu s tím, že Egypťané všechno zpackali a vůbec jsou neschopní.

Osobní přítomnost u hlavního líčení pro mě byla depresívní zkušeností. Člověk si uvědomil, že pokud se před takovým soudem v pozici obviněného ocitne, je jedno, zda něco skutečně spáchal, či nikoliv; na důkazech a jejich zjišťování nezáleží, jde o to, jak jste (ne)sympatičtí soudci. Kolegové Gilové, kteří se přišli na výkon předsedkyně senátu podívat, sice na chodbách říkali, že taková zaujatost soudkyně je neslýchaná a že se to naštěstí neděje často, ale to je slabá náplast.

+4/−11
8.1.2016 8:44

J66a42n 59B57l54a50n11a 3506955174

Kramný byl odsouzen hlavně proto, že je většině národa nesympatický.

Upřímně – mně osobně také. Nefandím mu, jak mi mnozí čtenáři rozezleně píšou, netvrdím, že je nevinný, jak mi podsouvají jiní. Naopak: byla bych moc ráda, kdyby byl odsouzen, jestli svou ženu a dceru zabil a pokud pro to bude alespoň jediný důkaz. Když však vyšetřovatelé žádné jednoznačné a nezpochybnitelné důkazy nedodají, má být pochybnost vždy ve prospěch obviněného – jak říká zákon (i když soudkyně vlastně o Kramného hnusné povaze, jež zjevně v jejím světě znamená, že je vrah, nepochybovala ani vteřinu, takže z jejího úhlu pohledu žádné pochybnosti neexistují). Je pak možné, že bude po svobodě chodit vrah, protože měl štěstí a jeho čin se mu nepodařilo prokázat. Ale je to (i dle našich zákonů) menší zlo než odsoudit nevinného.

Petr Kramný má přes všechny své nemalé osobnostní a lidské nedostatky právo na spravedlivý proces. Pokud na to jako společnost rezignujeme, jsou soudy zbytečnou a předraženou fraškou

+9/−10
8.1.2016 8:44

M60i66c74h65a35l 93V22a59r18m51u45ž30a 7761350913661

Takže to byla objednávka většiny národa ? Něco jako výsledek referenda ? Zkuste se popasovat s důkazy, které byly provedeny.

Podle znalců oběti zemřely na zásah el. proudem. Podle znalce elektro je náhoda vyloučena, muselo to být aktivní jednání jiné osoby (zemřely např. na naprosto nevodivé posteli). I podle p. Kramného v pokoji nikdo další nebyl, bylo zamčeno. Záhada zamčeného pokoje. Jeho verze o údajné otravě byla jednoznačně vyloučena. Jsem laik, ale podle mě, pokud by to byla otrava, která by zabila dítě a dospělého ve stejnou dobu a on tvrdí, že jemu bylo nejhůř a nejvíc špatně, tak by druhý den asi nechodil po hotelu, ale ležel by na JIPce minimálně několik dní. Takže pokud vyloučím egyptského Fantoma, který předpřiotrávil otce, pak se v noci potichu vkradl do pokoje, dotáhl si prodlužku, zabil matku s dcerou na posteli, kde spal i otec, který si ničeho nevšiml, potichu se vykradl ven a zase za sebou zamknul, pak mi moc možností nevychází. Vlastně jen jedna.

+12/−2
8.1.2016 9:07

B90e16d16ř51i43c77h 56H95a43s57t12í82k 8670822695316

Píšete hlouposti - "podle znalců je náhoda vyloučena". Ono spíš záleží, podle kterého znalce.., jestli se síš nehledal takový, který bude posudkem vyhovovat soudkyni a státnímu zástupci. Vdyť je to fraška, tolik rozdílných názorů znalců a oni si vyberou ten jedinný správný. Ano, Kramný mě není též sympatický a ten účes je hrůza!.., to ale přece nesmí znamenat, že nemá právo na spravedlivý a nezaujatý soud!

+2/−3
8.1.2016 10:11

T74e77r35e64z70a 86H47a11j46k51o18v15a 5297252954380

Mam tomu rozumet , ze chcete rici, ze ta nehoda elektrickym proudem mohla byt nahoda?

Vsiml jste si , ze si Kramny pozval sve znalce?

+7/0
8.1.2016 10:13

B79e28d58ř43i59c88h 10H18a33s96t19í38k 8590632575356

Ne, chci tím říct, že se o el. proud nemuselo vůbec jednat.., což i někteří znalci tvrdí! Už jste si všimla, že ta elektřina není tak jednoznačná?

+1/−2
8.1.2016 10:20

M83i61c60h54a59l 23Z41e35t45e29k 3138412400147

Elektřinu potvrdili u soudu dva ze tří znalců. Jeden přizvaný obžalobou, druhý soudem jako revizní, aby potvrdil postoj znalce obžaloby nebo obhajoby. Jen podotýkám, že znalec obžaloby je skutečný mistr ve svém oboru. O zásahu proudem svědčily nejen jizvy na těle manželky, ale i poškození orgánů v těle svědčící o působení elektřiny na tělo.

+8/0
8.1.2016 11:07
Foto

J87i37r38i 86K85o38c13m50a71n 5419284459635

potvrdil že to možné bylo, ne že to tak bylo ;)

+2/−1
8.1.2016 17:06

T61e62r50e91z18a 91H54a57j93k41o43v77a 5347672454120

Jednoznacne je, ze jsou mrtve. Mne osobnen je jedno jak a cim. Jedno mi neni, ze u toho byl jen a jen Kramny.

+2/0
9.1.2016 13:33

M33i53c80h14a91l 65V14a50r32m34u70ž48a 7541580193811

Znalci vyhotovující první posudek o příčině smrti a znalci vyhotovující revizní posudek o příčině smrti se shodli na smrti v důsledku působení el. proudu. Znalci obhajoby podali v tomto směru velmi podivný posudek, kdy se snažili závěry o smrti el. proudem zpochybňoval. Ale jak řekli revizní znalci, v jejich posudku je celá řada buďto úmyslného zkreslení anebo nepochopitelné neznalosti věci.

Znalci z oboru elektro mohli soudu pouze vysvětlit, zda lze člověka zabít proudem ze zásuvky a zda mohlo dojít při smrti na dřevěné nevodiví posteli v případě smrti el. proudem nešťastnou náhodou. A těžko asi uzavřeme, že je zabila statická elektřina vzniklá třením přikrývky o tělo.

Sympatie či nesympatie nehodnotím, to s tím nijak nesouvisí.

+5/0
8.1.2016 10:27

B28e93d94ř70i82c66h 62H48a32s22t43í79k 8440552525596

I tak, v tomto případu něco smrdí..

0/−2
8.1.2016 10:34

M77i81c36h39a93l 91V82a56r69m83u86ž66a 7691290863541

Ani jeden z nás není odborník na pitvy a určování příčin smrti. Stejně tak nejsme znalci z oboru elektro. S kvalitou posudků a tím, zda jsou posudky dostatečně logicky odůvodnění atd., se musí vypořádat soud. Toto je záhada zamčeného pokoje. 3 osoby uvnitř, 2 zemřely, nezemřely nešťastnou náhodou, nikdo jiný v pokoji nebyl atd. Závěr si musí udělat každý sám.

+4/0
8.1.2016 10:44

P85a83v67e52l 49M50a16t61o69u23š51e52k 5430917178514

A jak podle vás soudkyně a státní zástupce přišli na el. proud? Sami od sebe? Zaujatí a v daleko lehčí pozici byli naopak "znalci" obhajoby, kteří měli předem jasno, co se mají pokoušet vyvrátit. Naproti tomu znalci obžaloby předtím žádnou indicii o jiné příčině smrti než je otrava zřejmě neměli. Oni byli ti, kdo přišel s novým poznatkem.

+4/0
8.1.2016 10:46

T89e25r95e93z80a 37H55a88j10k12o87v35a 5957772604640

Kramny ma urcite spravedlivy proces.

+4/−1
8.1.2016 10:11

P51a23v92e88l 68M67a91t35o42u85š32e41k 5320687158264

Takže pokud bude chodit po světě dalších 40 let někdo, kdo párkrát někoho zmrzačí nebo zabije a třeba mu nikdo nic nedokáže, je to menší zlo, než zavřít nevinného? S tím tedy nesouhlasím! Nehledě k tomu, že Kramný, i kdyby se soud ve většině věcí mýlil, těžko bude zcela nevinný. Kdyby tomu tak bylo, musel by mít konzistentní výpovědi a musel by aspoň tušit, jak mohlo ke smrti dojít, když byl nablízku. Na to, aby vše přesvědčivě objasnil, měl dost času. Z jeho výpovědí je ale do očí bijící, že lže a vymýšlí si blbosti! Jsem přesvědčen, že to ví i jeho obhájkyně, ale prachy jsou prachy (nehledě k tomu, že by mne zajímalo, jak mohl mít nějaký údržbář z fabriky prachy na luxusní dovolené, na "luxusní" náročnou manželku a milenky, na dvě auta atd.).

+2/−2
8.1.2016 10:25
Foto

J49i94r59i 27K39o71c58m90a13n 5409964599505

Jen technická. pan Kramný odsouzen nebyl. Jednak rozsudek nenabyl právní moci a ani ji nenabyde jelikož padlo odvolání a věcí se bude zabývat nadřízená instance.

0/0
8.1.2016 17:04

J13a73n 43V27o72n91d78r49á92č58e10k 2556378122559

Pane Blána máte pravdu.

Co je lepší:

- potrestat i když nemáme důkazy

- nechat být i když to možná spáchal

Toto platí pro všechny trestné činy!

Já jsem pro nechat být:-/

Ti, kteří hlásají raději potrestat bez důkazů by rychle vystřízlivěli kdyby je někdo obvinil z čehokoliv.

0/−1
8.1.2016 21:13

T94e68r66e67z79a 28H30a78j37k65o15v34a 5837312404770

Potrestat, kdyz mate dukazy. R^

0/0
9.1.2016 13:34

J64a60n 38V81o45n28d67r87á51č41e34k 2706548652679

No a v tomto případě nejsou, tak pustit

0/−3
9.1.2016 13:39

T38e25r30e87z56a 45H37a92j81k33o54v22a 5477442354720

Jsou. A az prilis moc.

0/0
9.1.2016 21:07

J25a18n 37V68o76n72d51r27á22č33e47k 2986918762889

Já mám informace jenom z medií, takže pardon.

Jen bych chtěl zdůraznit, že se lumpů nezastávám.

0/0
10.1.2016 7:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.