- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Záznam hovorů z kabiny polského kamionu v okamžiku nehody
(hlas na začátku zřejmě patří navigaci):
"Ekstrapolacji!"
"Gdy to jest, obracać się w przeciwnym kierunku."
Wham!
.......
Choleráááááá!
Na adresu toho.... toho.... ani nevím, jak ho nazvat, nemám jediné slušné slovo. 10 let by mělo být minimum!!!
jak je to s náhradou škody a odškodněním ? už to začla vyplácet firma pro kterou dělal ?
Firma nezaplatí nic, ta nebyla ani obviněna. Pojišťovna uhradí plnění do výše, které má s firmou ve smlouvě a rozdíl doplatí viník. Ten kvůli tomu urychleně prodal svůj byt v Polsku. Takže náhradu škody budou muset poškození vymáhat v občanskoprávním procesu, což potrvá hodně dlouho.
Takže např. na strojvůdce se skládají jeho kolegové, potažmo celý český národ, aby si mohl alespoň zařídit bezbariérový byt nebo koupit protézu.
Tady se diskutuje o relativně malé nehodě ve srovnání se spadlým mostem ve Studénce, kde bylo více mrtvých a invalidů. Soud o spadnutí mostu už běží cca 8 let a bez výsledku, teď je asi 2 roky přestávka, nikdo neví proč. Asi proto, aby si už pak nikdo nevzpoměl, jak to vlastně bylo. Proti vinným "vrahům" ze spadlého mostu je tento vinný "vrah" břídil. Most ve Studénce je vizitkou našeho neschopného soudnictví. Všimněte si, na tuto událost si už novináři "nechtějí" pamatovat, vůbec neinformují, že 8 let a nikdo není potrestán. My si u nás jenom hrajeme na právní stát a pravdivé zpravodajství.
Přijde mi, že po tom co se spustili závory a uvěznili ho, je strašně málo času, pokyd by nedržel nohu na plynu ve chvíli kdy viděl, že se závory zaviraj, ani by neměl čas se nijak uhnout. V první řadě, neměl tam co dělat o tom žádná, nicméně prevence by taky měla být důležitá a ten čas kdy spadnou závory x jede vlak by měl být trochu delší, přesně kvůli takovýmhle idiotům.
a úplně v první řadě úrovňovej přejezd na koridorové trati by neměl co dělat, tyhle trati, kde vlaky jezdí hodně rychle by měli mít v extravilánu jen mimoúroňové křížení
Ten je jasný, kdyby nesrovnal Pendolino, tak by srovnal něco jiného někde jinde. Ten má na to vyloženě nadání, když světla nevidí, zvuk neslyší, snad jen v base nic neprovede.
Světla vidí, ale ignoruje Přečtěte si článek.
vy se tomu tady tlemíte, ale ono mnoho, mnoho lidí, že podobný světla jsou třeba ve městě, aniž by tam byly koleje. A když začnou blikat, tak skoro nikdo neví, co má dělat
V jakém městě jsou přejezdová světla bez kolejí?
Záznam hovorů v kabině kamiňonu z černé skříňky po nehodě:
(slyšet byl především hlas navigace)
"Tłumaczone!"
"Gdy jest to możliwe, obrócić w przeciwnym kierunku."
WHAM!
"Cholera!"