Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studénka plna smutku. Zájem o druhý památník musí projevit pozůstalí

Studénka jako místo železničních neštěstí. Nikdo si takové označení nepřeje, jenže na hlavní trati tam za osm let zahynulo při dvou nehodách jedenáct lidí. Jeden památník obětem už stojí, o druhém není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51í22t 28M47r57h42a91l 1145699273800

inteligence toho řidiče nejspíše nedostačovala profesi řidiče kamionu. Úplně přesně a jednoduše řečeno. Jediné, že bych vynechal to ,,nejspíše".

+2/0
2.2.2016 23:20

L27u81k91á63š 96S82e52d25l40á34č18e40k 1513767287940

Od uzavření závor, po náraz, 20 vteřin!! To by si měli všichni pamatovat!!

+2/0
1.2.2016 19:34

A87l87e19š 55P84o56u94k78a12r 9833335594456

Je to devatenact, ale me se to zda hodne brzo...

0/0
9.2.2016 21:18

J44a49n 50F55r37o20l54í10k 6896230325144

Druhý pomník by měl být postaven soudci, který za 8 let procesu nenařídil ani hlavní líčení. Klaus měl s těmi soudy pravdu. A na plánovaných bilboardech by měla být reklama firmy Bögl & Krýsl. Potřebujete shodit most na vlak? Obraťte se na nás. Spolehlivě provedeme. Reference: spadlý most u Vilémova, spadlý most u Kuriman na Slovensku, spadlá lávka v Olomouci-Neředíně, problém se statikou Lohkovského mostu a ta Studénka.

+4/0
1.2.2016 13:59

J78i16ř31í 32F26r39á59n47e85k 8166571742475

Jak je mozne, ze soud s predstaviteli stavebnich firem nesoucich vinu za havarii vlaku Comenius stale neni u konce, zustava mi zahadou... Osobne se znam z jednim z lidi, kteri delali stav. dozor, dokonce je jednim z obvinenych a kdyz jsem jej nedavno potkal, nestacil jsem se divit vlastnim ocim. Ten clovek, ktery ma prinejmensim podil na zanedbani konstrukce nyni pracuje u konkurencni firmy a svete div se, na uplne stejne pozici - dle jeho vlastnich slov se snazi "oje*at co se da, tak at jsou naklady na stavbu nejmensi a vydelek one firmy roste". Byt v kuzi pozustalych a sledovat tohle neschopenstvi Ceske justice, davno bych asi prebral iniciativu...;-O[>-]

+1/0
1.2.2016 10:23

M77a43r57t42i27n 62Š42ť11a69s12t24n63ý 4399608629955

V roce 1990 nebo 1991 ( nevim uz presne ) zemřel na přejezdu jeden člověk. Zahynul při práci na železničním přejezdu, kdy do stroje narazil mezinárodní rychlík....

0/0
1.2.2016 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.