Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studénka plna smutku. Zájem o druhý památník musí projevit pozůstalí

Studénka jako místo železničních neštěstí. Nikdo si takové označení nepřeje, jenže na hlavní trati tam za osm let zahynulo při dvou nehodách jedenáct lidí. Jeden památník obětem už stojí, o druhém není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V65í56t 68M23r91h63a85l 1625959843950

inteligence toho řidiče nejspíše nedostačovala profesi řidiče kamionu. Úplně přesně a jednoduše řečeno. Jediné, že bych vynechal to ,,nejspíše".

+2/0
2.2.2016 23:20

L76u71k91á18š 68S15e34d80l93á61č77e73k 1293577557920

Od uzavření závor, po náraz, 20 vteřin!! To by si měli všichni pamatovat!!

+2/0
1.2.2016 19:34

A12l27e39š 30P76o44u98k23a24r 9693225574946

Je to devatenact, ale me se to zda hodne brzo...

0/0
9.2.2016 21:18

J23a76n 51F61r18o32l86í90k 6616100735364

Druhý pomník by měl být postaven soudci, který za 8 let procesu nenařídil ani hlavní líčení. Klaus měl s těmi soudy pravdu. A na plánovaných bilboardech by měla být reklama firmy Bögl & Krýsl. Potřebujete shodit most na vlak? Obraťte se na nás. Spolehlivě provedeme. Reference: spadlý most u Vilémova, spadlý most u Kuriman na Slovensku, spadlá lávka v Olomouci-Neředíně, problém se statikou Lohkovského mostu a ta Studénka.

+4/0
1.2.2016 13:59

J62i22ř61í 13F77r94á93n44e17k 8916591782555

Jak je mozne, ze soud s predstaviteli stavebnich firem nesoucich vinu za havarii vlaku Comenius stale neni u konce, zustava mi zahadou... Osobne se znam z jednim z lidi, kteri delali stav. dozor, dokonce je jednim z obvinenych a kdyz jsem jej nedavno potkal, nestacil jsem se divit vlastnim ocim. Ten clovek, ktery ma prinejmensim podil na zanedbani konstrukce nyni pracuje u konkurencni firmy a svete div se, na uplne stejne pozici - dle jeho vlastnich slov se snazi "oje*at co se da, tak at jsou naklady na stavbu nejmensi a vydelek one firmy roste". Byt v kuzi pozustalych a sledovat tohle neschopenstvi Ceske justice, davno bych asi prebral iniciativu...;-O[>-]

+1/0
1.2.2016 10:23

M75a98r37t92i94n 53Š44ť21a32s98t48n11ý 4319668499335

V roce 1990 nebo 1991 ( nevim uz presne ) zemřel na přejezdu jeden člověk. Zahynul při práci na železničním přejezdu, kdy do stroje narazil mezinárodní rychlík....

0/0
1.2.2016 10:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.