Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studénka plna smutku. Zájem o druhý památník musí projevit pozůstalí

Studénka jako místo železničních neštěstí. Nikdo si takové označení nepřeje, jenže na hlavní trati tam za osm let zahynulo při dvou nehodách jedenáct lidí. Jeden památník obětem už stojí, o druhém není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V38í19t 39M28r86h72a58l 1755919593220

inteligence toho řidiče nejspíše nedostačovala profesi řidiče kamionu. Úplně přesně a jednoduše řečeno. Jediné, že bych vynechal to ,,nejspíše".

+2/0
2.2.2016 23:20

L35u16k46á63š 61S78e93d72l20á98č54e14k 1263177477570

Od uzavření závor, po náraz, 20 vteřin!! To by si měli všichni pamatovat!!

+2/0
1.2.2016 19:34

A62l42e94š 25P41o20u30k64a91r 9173875374766

Je to devatenact, ale me se to zda hodne brzo...

0/0
9.2.2016 21:18

J39a71n 58F83r32o89l19í63k 6666730935734

Druhý pomník by měl být postaven soudci, který za 8 let procesu nenařídil ani hlavní líčení. Klaus měl s těmi soudy pravdu. A na plánovaných bilboardech by měla být reklama firmy Bögl & Krýsl. Potřebujete shodit most na vlak? Obraťte se na nás. Spolehlivě provedeme. Reference: spadlý most u Vilémova, spadlý most u Kuriman na Slovensku, spadlá lávka v Olomouci-Neředíně, problém se statikou Lohkovského mostu a ta Studénka.

+4/0
1.2.2016 13:59

J10i65ř73í 64F98r40á73n81e55k 8506371442955

Jak je mozne, ze soud s predstaviteli stavebnich firem nesoucich vinu za havarii vlaku Comenius stale neni u konce, zustava mi zahadou... Osobne se znam z jednim z lidi, kteri delali stav. dozor, dokonce je jednim z obvinenych a kdyz jsem jej nedavno potkal, nestacil jsem se divit vlastnim ocim. Ten clovek, ktery ma prinejmensim podil na zanedbani konstrukce nyni pracuje u konkurencni firmy a svete div se, na uplne stejne pozici - dle jeho vlastnich slov se snazi "oje*at co se da, tak at jsou naklady na stavbu nejmensi a vydelek one firmy roste". Byt v kuzi pozustalych a sledovat tohle neschopenstvi Ceske justice, davno bych asi prebral iniciativu...;-O[>-]

+1/0
1.2.2016 10:23

M78a40r90t15i52n 40Š24ť12a65s32t71n76ý 4749548589635

V roce 1990 nebo 1991 ( nevim uz presne ) zemřel na přejezdu jeden člověk. Zahynul při práci na železničním přejezdu, kdy do stroje narazil mezinárodní rychlík....

0/0
1.2.2016 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.