Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky do Bohumína stále nejezdí. Výluka potrvá i přes víkend

Minimálně do úterý bude v Bohumíně fungovat jen autobusová doprava. Vlaky nadále stojí. Nepotvrdila se tak prvotní optimistická verze, že první osobní vlaky budou ve stanici zastavovat od čtvrtečního večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K91a68r55e24l 41N23o96v51á40k 8549281503928

Ve výpravce a v depu-----co to je?

0/0
14.2.2016 8:44

J83i40r78i 83Z93u66z91a65ň60á32k 4528270563396

Někdo asi ojebal revize;-D!!!

0/0
13.2.2016 18:48

Š62t92e92f43a74n 78F76r62i18č36a 7982248163496

Za normálních okolností se kabeláž a propojení buduje několik měsíců. Oprava je něco jiného, protože nevyžaduje kolaudaci a lze improvizovat. Přesto si myslím, že uvedení do přijatelného provozního stavu bude trvat několik týdnů. Do té doby bude řízení provozu závislé spíše na organizaci v okolních stanicích, kde výhybky a zabezpečení normálně fungují. V zásadě je to závislé na schopnosti improvizovat návěstních mistrů, kteí řídí opravy a jsou zodpovědni za stoprocentní spolehlivost techniky, kterou pustí do provozu..

0/0
13.2.2016 1:50

V22l15a76d30i76s46l69a29v 84G36r86y65c 9534494508972

Šlendrián. Ochrany, chrániče, hořlavé kabely, přepážky, čidla, úspora obsluh, dementní šéfové atd. vše k ho+vnu a toť výsledek.

0/−2
12.2.2016 19:36

P84e72t60r 14N58o95v78o49t72n39y 1741130791

Vypadá to, se tam dostalo 22 kV, takže to asi vsechno odešlo jeste pred tim, nez to začalo hořet plamenem.

0/0
12.2.2016 22:23

V68l86a27d79i60s82l11a74v 80G86r20y82c 9354154368882

Takže ještě šlendránské uzemnění a přepěťové ochrany.

0/0
13.2.2016 9:31

P35e37t77r 77N44o74v94o65t19n70y 1721410471

Jojo, urcite, vy byste to postavil lépe. :-)

0/0
13.2.2016 10:02

A54l73a65n 10Ř41e67p56k36a 4825516

Hoďte si raději mašli, když umíte jen nadávat R^

0/0
13.2.2016 8:36

L74u69c21i73a88n 34P97a31p17a52z21i94a60n 5394377841125

Jak je možné, že nejsou záložní zdroje, že nejsou připravena efektivní náhradní řešení, pokud dojde k výpadku jednoho zdroje? Maximalizace zisků, minimalizace nákladů, to přináší skutečný klientský efekt. Pořád, klient sem, klient tam, jak Vám mohu pomoci a pak toto. Raději méně otázek a více činů! A to platí nejen v tomto konkrétním železničním story.

0/−13
12.2.2016 11:02

P76e55t16r 28V44e56s10e24l85ý 8775255782786

Ty už radši mlč.

+1/−2
12.2.2016 11:15

J53i47ř60í 67C65i14b55u50l95k44a 4120270601

A proč by měl mlčet? Každý má snad právo vyslovit svůj názor , ne?

+2/0
12.2.2016 11:42

P46e86t24r 45V80e96s64e21l49ý 8175475942736

Protože se vyjadřuje bláboly ke všemu.

+1/−2
12.2.2016 13:32

P54e35t94r 73K55o28r77b68e90l 9536387560832

A jaká je na bohumínském nádraží frekvence podobných požárů. Je taková, aby to ty náklady navíc opodstatnilo?

0/0
12.2.2016 11:32

J86a87n 67S73l37o54v80í57k 3419647430878

Nádraží není raketoplán.

+2/0
12.2.2016 11:37

J23i13ř38í 70C15i51b86u22l40k18a 4800930771

XXXXTohle ještě nic není, bude daleko hůř. Plánované dálkové řízení železniční dopravy při výpadku systému zastaví dopravu v téměř celé republice, Stačí překopnout kabel.

+3/−7
12.2.2016 10:25

J65i43r36k17a 18D39v40o58ř91á39k 4895820933368

Výpadek dispečinku lze převést na zálohu. Ale když je fyzicky narušena infrastruktura v samotné stanici, je to horší.

+5/0
12.2.2016 10:58

J89i63ř19í 21C46i81b70u26l56k71a 4270130401

;-)No, já to vidím na "dálkovině" H.Brod - Jihlava. Stačí, když v dálce zahřmí a hned jezdí NAD (náhradní autobusová doprava)

+1/−4
12.2.2016 11:24

J96a47n 13H92o20r11a 6407111476

Naštěstí to tak vidíte pouze Vy.......:-)

+4/0
12.2.2016 11:28

J72i27ř10í 16C50i58b32u29l44k44a 4250870771

Naštěstí jen já? Vidí to tak cestující, strojvedoucí , průvodčí, dispečeři, zkrátka všichni zúčastnění a postižení. Nevidí to jen tupci, kteří dálkové řízení slepě a tupě prosazují, protože s toho mají kšefty.

0/−4
12.2.2016 11:37

M11a93r36t20i76n 30V93o26t32a75v20a 6908378651815

Teda já na té trati jezdím v průměru 4x týdně, ale zatím jsem tam žádnou mimořádku nezažil ...

0/0
12.2.2016 11:47

J37i59ř81í 56C63i71b62u12l69k86a 4580510811

счастливый человек

0/0
12.2.2016 11:59

J56i38ř35í 39C13i21b91u25l88k17a 4240770701

Nějak se mi popletl editor. Ono těch bouřek poslední dobou mnoho nebylo, vzpomínáte?

0/0
12.2.2016 12:01

P61e35t72r 50R68i31h72a46k 7871808528346

jak moc nakladne by bylo mit u takoveho zarizeni system zhaseni plynem jako v serverovnach?

0/0
12.2.2016 10:06

J74i41ř16í 76P67r93ů18š46a 7865962465179

Protože třeba plyn se špatně používá v prostorech kde se běžně pohybují lidé? Protože třeba v případě hoří elektrický oblouk 3 a nebo 6 tis. V tak není plyn až tak účinný a protože třeba jde za zařízení jehož plány jsou cca 15 let staré a tenkrát se vše řešilo trochu jinak než dnes?

+4/0
12.2.2016 10:24

L79u44c49i91a29n 44P14a84p12a45z88i61a10n 5654847141935

Pak měla být ona technická místnost jinde než v prostoru velkého pohybu lidí.

0/−4
12.2.2016 11:03

J40i14ř13í 59P97r95ů43š34a 7305792705369

Ale v té místnosti není velký pohyb lidí, jen se tam objevuje údržba a revize a podobně. Ale lidé tam chodí a pracují.

+1/0
12.2.2016 11:42

P80e34t53r 55R38i10h76a11k 7371428128786

Dekuji za odpoved :) proto ten akademicky dotaz.

0/0
12.2.2016 11:10

J17i45ř22í 40C49i91b63u98l77k41a 4820460481

Když hoří elektrický oblouk, dá se uhasit velmi jednoduše. Vypne se zdroj napájení. Pak se ale musí dohasit to ostatní...

0/−1
12.2.2016 11:33

P21e45t20r 28N21o58v17o32t59n57y 1881600611

To ale neudělá SHZ. A i kdyby, tak může vypnout jen napájení daného zařízení nebo místnosti a ne proud, který se tam dostává jinou cestou.

0/0
12.2.2016 11:57

J32i64ř56í 71C90i61b96u67l46k66a 4560510691

A jak by se tam ten proud prosím dostával jinou cestou?

0/0
12.2.2016 12:08

P31e12t38r 53N43o85v42o20t28n80y 1641510291

Po sdělovacích kabelech, nebo po sice napájecích, ale nědělaných pro takové hodnoty proudu a napětí. Podle těch škod se tam zřejmě někudy prošluslo daleko vyšší napětí po kabelech, které na to nebyly dělané, hořelo na víc místech a v podstatě jen kabely

+2/0
12.2.2016 12:51

M19i52r30o27s83l60a18v 83F44r91i18d25r44i25c98h 1815636920499

zpětný trakční proud je prevít a jeho cesty jsou nevyzpytatelné

+1/0
12.2.2016 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.