Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky do Bohumína stále nejezdí. Výluka potrvá i přes víkend

Minimálně do úterý bude v Bohumíně fungovat jen autobusová doprava. Vlaky nadále stojí. Nepotvrdila se tak prvotní optimistická verze, že první osobní vlaky budou ve stanici zastavovat od čtvrtečního večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K36a75r64e16l 25N45o24v83á31k 8849301933968

Ve výpravce a v depu-----co to je?

0/0
14.2.2016 8:44

J85i76r72i 78Z52u33z96a16ň76á82k 4738270943696

Někdo asi ojebal revize;-D!!!

0/0
13.2.2016 18:48

Š50t64e19f75a44n 77F13r83i91č78a 7862288193586

Za normálních okolností se kabeláž a propojení buduje několik měsíců. Oprava je něco jiného, protože nevyžaduje kolaudaci a lze improvizovat. Přesto si myslím, že uvedení do přijatelného provozního stavu bude trvat několik týdnů. Do té doby bude řízení provozu závislé spíše na organizaci v okolních stanicích, kde výhybky a zabezpečení normálně fungují. V zásadě je to závislé na schopnosti improvizovat návěstních mistrů, kteí řídí opravy a jsou zodpovědni za stoprocentní spolehlivost techniky, kterou pustí do provozu..

0/0
13.2.2016 1:50

V17l24a66d27i96s42l73a13v 74G75r33y52c 9634534618572

Šlendrián. Ochrany, chrániče, hořlavé kabely, přepážky, čidla, úspora obsluh, dementní šéfové atd. vše k ho+vnu a toť výsledek.

0/−2
12.2.2016 19:36

P68e45t73r 80N14o18v85o16t27n20y 1141160891

Vypadá to, se tam dostalo 22 kV, takže to asi vsechno odešlo jeste pred tim, nez to začalo hořet plamenem.

0/0
12.2.2016 22:23

V54l68a92d26i81s49l59a84v 41G52r91y93c 9734414658222

Takže ještě šlendránské uzemnění a přepěťové ochrany.

0/0
13.2.2016 9:31

P90e25t55r 24N55o14v16o23t11n72y 1101960551

Jojo, urcite, vy byste to postavil lépe. :-)

0/0
13.2.2016 10:02
Foto

A23l90a51n 29Ř43e81p59k50a 4135136

Hoďte si raději mašli, když umíte jen nadávat R^

0/0
13.2.2016 8:36

L67u30c14i76a51n 10P48a48p94a93z89i71a94n 5574117831405

Jak je možné, že nejsou záložní zdroje, že nejsou připravena efektivní náhradní řešení, pokud dojde k výpadku jednoho zdroje? Maximalizace zisků, minimalizace nákladů, to přináší skutečný klientský efekt. Pořád, klient sem, klient tam, jak Vám mohu pomoci a pak toto. Raději méně otázek a více činů! A to platí nejen v tomto konkrétním železničním story.

0/−13
12.2.2016 11:02

P67e30t25r 84V92e46s93e88l32ý 8575225242906

Ty už radši mlč.

+1/−2
12.2.2016 11:15

J62i18ř32í 94C50i47b14u14l66k74a 4150770201

A proč by měl mlčet? Každý má snad právo vyslovit svůj názor , ne?

+2/0
12.2.2016 11:42

P35e60t64r 88V67e88s75e61l43ý 8655195662736

Protože se vyjadřuje bláboly ke všemu.

+1/−2
12.2.2016 13:32

P41e81t28r 38K85o57r85b86e70l 9946317560522

A jaká je na bohumínském nádraží frekvence podobných požárů. Je taková, aby to ty náklady navíc opodstatnilo?

0/0
12.2.2016 11:32

J95a27n 64S61l51o15v58í41k 3809147310438

Nádraží není raketoplán.

+2/0
12.2.2016 11:37

J81i60ř79í 35C52i50b58u63l68k28a 4750280191

XXXXTohle ještě nic není, bude daleko hůř. Plánované dálkové řízení železniční dopravy při výpadku systému zastaví dopravu v téměř celé republice, Stačí překopnout kabel.

+3/−7
12.2.2016 10:25

J88i28r17k25a 14D13v22o91ř49á33k 4235190383168

Výpadek dispečinku lze převést na zálohu. Ale když je fyzicky narušena infrastruktura v samotné stanici, je to horší.

+5/0
12.2.2016 10:58

J77i85ř68í 19C47i46b77u15l32k42a 4450210401

;-)No, já to vidím na "dálkovině" H.Brod - Jihlava. Stačí, když v dálce zahřmí a hned jezdí NAD (náhradní autobusová doprava)

+1/−4
12.2.2016 11:24

J61a38n 76H77o18r74a 6437441896

Naštěstí to tak vidíte pouze Vy.......:-)

+4/0
12.2.2016 11:28

J53i37ř67í 22C80i19b67u50l50k28a 4740640891

Naštěstí jen já? Vidí to tak cestující, strojvedoucí , průvodčí, dispečeři, zkrátka všichni zúčastnění a postižení. Nevidí to jen tupci, kteří dálkové řízení slepě a tupě prosazují, protože s toho mají kšefty.

0/−4
12.2.2016 11:37

M53a30r80t97i22n 85V56o81t94a83v51a 6748458241415

Teda já na té trati jezdím v průměru 4x týdně, ale zatím jsem tam žádnou mimořádku nezažil ...

0/0
12.2.2016 11:47

J58i78ř74í 48C61i49b27u55l38k37a 4770360641

счастливый человек

0/0
12.2.2016 11:59

J13i67ř80í 31C86i41b56u77l64k31a 4280610491

Nějak se mi popletl editor. Ono těch bouřek poslední dobou mnoho nebylo, vzpomínáte?

0/0
12.2.2016 12:01

P16e12t62r 32R96i48h60a88k 7751128658356

jak moc nakladne by bylo mit u takoveho zarizeni system zhaseni plynem jako v serverovnach?

0/0
12.2.2016 10:06

J46i43ř25í 91P12r70ů57š82a 7875112725969

Protože třeba plyn se špatně používá v prostorech kde se běžně pohybují lidé? Protože třeba v případě hoří elektrický oblouk 3 a nebo 6 tis. V tak není plyn až tak účinný a protože třeba jde za zařízení jehož plány jsou cca 15 let staré a tenkrát se vše řešilo trochu jinak než dnes?

+4/0
12.2.2016 10:24

L20u28c66i59a20n 39P26a35p42a59z85i94a58n 5884767881605

Pak měla být ona technická místnost jinde než v prostoru velkého pohybu lidí.

0/−4
12.2.2016 11:03

J61i46ř42í 43P86r70ů48š53a 7165172475409

Ale v té místnosti není velký pohyb lidí, jen se tam objevuje údržba a revize a podobně. Ale lidé tam chodí a pracují.

+1/0
12.2.2016 11:42

P59e75t18r 90R43i64h47a38k 7301718498696

Dekuji za odpoved :) proto ten akademicky dotaz.

0/0
12.2.2016 11:10

J16i48ř51í 84C35i25b23u20l95k45a 4550670851

Když hoří elektrický oblouk, dá se uhasit velmi jednoduše. Vypne se zdroj napájení. Pak se ale musí dohasit to ostatní...

0/−1
12.2.2016 11:33

P35e70t73r 59N52o71v98o65t59n33y 1671520401

To ale neudělá SHZ. A i kdyby, tak může vypnout jen napájení daného zařízení nebo místnosti a ne proud, který se tam dostává jinou cestou.

0/0
12.2.2016 11:57

J21i60ř55í 26C21i90b40u93l90k12a 4450330401

A jak by se tam ten proud prosím dostával jinou cestou?

0/0
12.2.2016 12:08

P95e20t11r 83N91o88v82o30t69n14y 1941650311

Po sdělovacích kabelech, nebo po sice napájecích, ale nědělaných pro takové hodnoty proudu a napětí. Podle těch škod se tam zřejmě někudy prošluslo daleko vyšší napětí po kabelech, které na to nebyly dělané, hořelo na víc místech a v podstatě jen kabely

+2/0
12.2.2016 12:51

M15i88r46o47s95l21a73v 73F68r95i98d14r15i60c75h 1835896470429

zpětný trakční proud je prevít a jeho cesty jsou nevyzpytatelné

+1/0
12.2.2016 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.