Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky do Bohumína stále nejezdí. Výluka potrvá i přes víkend

Minimálně do úterý bude v Bohumíně fungovat jen autobusová doprava. Vlaky nadále stojí. Nepotvrdila se tak prvotní optimistická verze, že první osobní vlaky budou ve stanici zastavovat od čtvrtečního večera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K74a54r70e77l 54N31o85v89á47k 8419671903258

Ve výpravce a v depu-----co to je?

0/0
14.2.2016 8:44

J13i79r96i 49Z62u27z77a98ň85á29k 4558450603886

Někdo asi ojebal revize;-D!!!

0/0
13.2.2016 18:48

Š68t26e84f38a47n 59F68r52i33č53a 7462958913366

Za normálních okolností se kabeláž a propojení buduje několik měsíců. Oprava je něco jiného, protože nevyžaduje kolaudaci a lze improvizovat. Přesto si myslím, že uvedení do přijatelného provozního stavu bude trvat několik týdnů. Do té doby bude řízení provozu závislé spíše na organizaci v okolních stanicích, kde výhybky a zabezpečení normálně fungují. V zásadě je to závislé na schopnosti improvizovat návěstních mistrů, kteí řídí opravy a jsou zodpovědni za stoprocentní spolehlivost techniky, kterou pustí do provozu..

0/0
13.2.2016 1:50

V25l93a41d34i33s95l30a60v 26G20r32y89c 9354264958542

Šlendrián. Ochrany, chrániče, hořlavé kabely, přepážky, čidla, úspora obsluh, dementní šéfové atd. vše k ho+vnu a toť výsledek.

0/−2
12.2.2016 19:36

P83e58t98r 84N34o10v78o24t82n62y 1771520211

Vypadá to, se tam dostalo 22 kV, takže to asi vsechno odešlo jeste pred tim, nez to začalo hořet plamenem.

0/0
12.2.2016 22:23

V54l26a18d80i81s17l58a14v 60G14r36y64c 9714954338212

Takže ještě šlendránské uzemnění a přepěťové ochrany.

0/0
13.2.2016 9:31

P36e36t78r 26N17o57v90o21t43n36y 1391680401

Jojo, urcite, vy byste to postavil lépe. :-)

0/0
13.2.2016 10:02
Foto

A54l19a22n 67Ř82e72p98k77a 4735276

Hoďte si raději mašli, když umíte jen nadávat R^

0/0
13.2.2016 8:36

L44u23c47i34a53n 48P80a97p45a17z28i58a50n 5504257411375

Jak je možné, že nejsou záložní zdroje, že nejsou připravena efektivní náhradní řešení, pokud dojde k výpadku jednoho zdroje? Maximalizace zisků, minimalizace nákladů, to přináší skutečný klientský efekt. Pořád, klient sem, klient tam, jak Vám mohu pomoci a pak toto. Raději méně otázek a více činů! A to platí nejen v tomto konkrétním železničním story.

0/−13
12.2.2016 11:02

P18e60t88r 70V72e32s73e90l72ý 8805555582386

Ty už radši mlč.

+1/−2
12.2.2016 11:15

J50i48ř37í 58C15i98b71u43l52k85a 4880870581

A proč by měl mlčet? Každý má snad právo vyslovit svůj názor , ne?

+2/0
12.2.2016 11:42

P70e94t47r 90V62e27s41e57l66ý 8495645652556

Protože se vyjadřuje bláboly ke všemu.

+1/−2
12.2.2016 13:32

P52e73t12r 79K56o17r26b89e57l 9896177120222

A jaká je na bohumínském nádraží frekvence podobných požárů. Je taková, aby to ty náklady navíc opodstatnilo?

0/0
12.2.2016 11:32

J66a36n 38S46l27o45v84í83k 3439257290778

Nádraží není raketoplán.

+2/0
12.2.2016 11:37

J43i64ř94í 21C18i89b70u18l49k42a 4260890781

XXXXTohle ještě nic není, bude daleko hůř. Plánované dálkové řízení železniční dopravy při výpadku systému zastaví dopravu v téměř celé republice, Stačí překopnout kabel.

+3/−7
12.2.2016 10:25

J82i18r40k50a 53D15v89o10ř55á24k 4295900393218

Výpadek dispečinku lze převést na zálohu. Ale když je fyzicky narušena infrastruktura v samotné stanici, je to horší.

+5/0
12.2.2016 10:58

J28i48ř19í 67C88i67b64u36l38k82a 4340610781

;-)No, já to vidím na "dálkovině" H.Brod - Jihlava. Stačí, když v dálce zahřmí a hned jezdí NAD (náhradní autobusová doprava)

+1/−4
12.2.2016 11:24

J97a21n 51H57o85r94a 6297361666

Naštěstí to tak vidíte pouze Vy.......:-)

+4/0
12.2.2016 11:28

J11i75ř12í 73C74i72b52u63l49k95a 4880980401

Naštěstí jen já? Vidí to tak cestující, strojvedoucí , průvodčí, dispečeři, zkrátka všichni zúčastnění a postižení. Nevidí to jen tupci, kteří dálkové řízení slepě a tupě prosazují, protože s toho mají kšefty.

0/−4
12.2.2016 11:37

M95a31r93t17i32n 88V25o53t13a22v70a 6798378311565

Teda já na té trati jezdím v průměru 4x týdně, ale zatím jsem tam žádnou mimořádku nezažil ...

0/0
12.2.2016 11:47

J13i77ř42í 52C25i97b22u51l66k23a 4640890601

счастливый человек

0/0
12.2.2016 11:59

J65i40ř70í 21C82i19b22u21l60k64a 4110220131

Nějak se mi popletl editor. Ono těch bouřek poslední dobou mnoho nebylo, vzpomínáte?

0/0
12.2.2016 12:01

P77e85t31r 97R61i14h92a24k 7411928918216

jak moc nakladne by bylo mit u takoveho zarizeni system zhaseni plynem jako v serverovnach?

0/0
12.2.2016 10:06

J65i86ř80í 33P81r64ů65š74a 7595632525569

Protože třeba plyn se špatně používá v prostorech kde se běžně pohybují lidé? Protože třeba v případě hoří elektrický oblouk 3 a nebo 6 tis. V tak není plyn až tak účinný a protože třeba jde za zařízení jehož plány jsou cca 15 let staré a tenkrát se vše řešilo trochu jinak než dnes?

+4/0
12.2.2016 10:24

L40u18c26i48a46n 90P65a80p87a23z84i18a73n 5794917661385

Pak měla být ona technická místnost jinde než v prostoru velkého pohybu lidí.

0/−4
12.2.2016 11:03

J56i71ř25í 39P27r89ů97š55a 7335792415299

Ale v té místnosti není velký pohyb lidí, jen se tam objevuje údržba a revize a podobně. Ale lidé tam chodí a pracují.

+1/0
12.2.2016 11:42

P57e47t12r 36R67i55h15a73k 7831978928566

Dekuji za odpoved :) proto ten akademicky dotaz.

0/0
12.2.2016 11:10

J11i54ř84í 97C66i47b72u90l84k81a 4910340941

Když hoří elektrický oblouk, dá se uhasit velmi jednoduše. Vypne se zdroj napájení. Pak se ale musí dohasit to ostatní...

0/−1
12.2.2016 11:33

P83e24t78r 97N58o48v44o41t10n56y 1931370701

To ale neudělá SHZ. A i kdyby, tak může vypnout jen napájení daného zařízení nebo místnosti a ne proud, který se tam dostává jinou cestou.

0/0
12.2.2016 11:57

J70i53ř34í 20C33i81b86u26l46k70a 4870520691

A jak by se tam ten proud prosím dostával jinou cestou?

0/0
12.2.2016 12:08

P35e23t92r 56N65o61v29o43t42n59y 1301580151

Po sdělovacích kabelech, nebo po sice napájecích, ale nědělaných pro takové hodnoty proudu a napětí. Podle těch škod se tam zřejmě někudy prošluslo daleko vyšší napětí po kabelech, které na to nebyly dělané, hořelo na víc místech a v podstatě jen kabely

+2/0
12.2.2016 12:51

M98i43r17o65s22l83a51v 72F20r12i30d41r57i81c11h 1235956970429

zpětný trakční proud je prevít a jeho cesty jsou nevyzpytatelné

+1/0
12.2.2016 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.