Diskuze

Nový terminál nepustí autobusy z Karvinska dál než na okraj Ostravy

Tisíce obyvatel Karvinska, které denně dojíždějí autobusy do centra Ostravy, čekají velké změny. Od neděle 28. února se totiž žádný spoj nedostane dál než na okraj města. Zastaví jej nový přestupní terminál na Hranečníku ve Slezské Ostravě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

obyčejné okrádání cestujících za bílého dne, posvěcené slavnou EU ... nic víc Rv

0 0
možnosti

No takhle to funguje v kazdem velkem meste ve svete. Mezimestske autobusy vas dovezou na terminal a po meste jezdi MHD.

3 1
možnosti

J72a38n 41S83o66u79k64u16p

23. 2. 2016 9:57

To je sice normální, ale už při letmém pohledu na mapu je jasné, že je to logistický nesmysl. Hranečník neplní žádnou funkci uzlu, je to prostě konečná, odkud je mizerná následná dostupnost. Funkce terminálu by měla být vyšší než ́jedna další mezizastávka ́.

2 0
možnosti
Foto

Mohu se někoho zeptat, jak se lidé budou dostávat na hřbitov? Budou tam jezdit autobusy nebo trolejbusy?V horším případě pěšky z Ostravy nebo Hranečníku, Hrůza !!!!

0 0
možnosti

Tak konečník je hotový, teď v dalším kroku zpoplatníme vjezd do centra. A pak se budem bít v prsa, jak jsme úžasní

2 0
možnosti

J38a22n 87Š66i21ř91i28n45a

22. 2. 2016 18:25

Ten, kdo toto vymyslel, by se měl asi raději rovnou odstřelit. Nejenže naženou do aut lidi z Karviné, Orlové či Havířova, ale totéž provedou i s Radvanicemi, Bartovicemi, Šenovem a Petřvaldem. Jeden příklad za všechny - Karviná, obchodní dům - centrum Ostravy nyní 30 minut a 34 Kč. Nově po úžasné inovaci 43 minut a 47 Kč. Tedy o takřka polovinu déle a o více než třetinu dráž. Pokud někdo nejezdí do Ostravy každý den, tak se mu dlouhodobá jízdenka nevyplatí. A příklad z MHD: Radvanice, u Káňů - Most M.Sýkory nyní 9 minut, nově 15 minut, spíše více...A jako bonus kulturní obohacení na Hranečníku, hlavně večer to bude jistě zážitek...

3 0
možnosti

Jen bych možná doplnil, že cena nemusí být hned 47Kč s použitím ODISky jako peněženky. Všude se podporují pravidelní cestující nad občasnými. Jinak souhlas.

0 0
možnosti
Foto

Zase tady nešiřte poplašné zprávy – hned vedle zastávky Hotel Palace je tramvaj jedoucí na Hranečník, takže na zastávku Šenov křižovatka dojedete s jediným přestupem právě na Hranečníku. Čas jízdy se prodlouží o pět minut.

2 0
možnosti

P16e26t76r 90V11e86s15e27l84ý

22. 2. 2016 15:31

Prosím vás, přestaňte už tady pleskat ty nesmysly, že za všechno může ODSIKA. Není to pravda, ta nahrazuje dlouhodobé jízdenky i krátkodobé u VŠECH dopravců v Moravskoslezském kraji. A konec papírových kuponu je dán celostátní změnou jízdních řádů k 28.2.2016 a i to otevření Konečníku je tím dáno.

Jinak souhlasím s tím, že je to nesmysl, ten Hranečník. Mimo jiné se z Radvanic, Bartovic už nedostanente přímo do centra ale jen na Hranečník. Autoři tehle zrůdnosti by zasloužili proliskat od rána do večera. Navíc, opět chybí propojení s Porubou a Zábřehem/Výškovicema (linka čtyři rozhodně do Poruby nejezdí, jen lízne pátý, sedmý a osmý obvod a osloví minimum lidí.

1 0
možnosti

Jediným smyslem toho všeho je protlačit ODISku i tam, kde ji dosud nepotřebovali. Pasažéři budou tlačit na své dopravce, protože jedině tak ušetří a to bohatě stačí. A jako bonus samozřejmě donutit lidi používat nové terminály, které by jinak zely prázdnotou. Ono by to vypadalo hloupě, vždyť je to investice EU. Však oni se prizpůsobí. Ti kterým to bude moc vadit a můžou jezdit autem. I na ty dojde

Logický krok 2, omezíme vjezd aut do centra. Nejprve jen znepříjemníme, viz zúžená Nádražní. Lidé tam prostě nebudou chtít čekat až tramvaj projede, naučí se jezdit jinudy. Takže už jich ani nebude tolik protestovat, když ji při další výhledové rekonstrukci zúžíme v celé délce. No a přece auta nemohou jezdit po kolejích, takže do ni časem uzavřeme vjezd. Bylo by to nebezpečné. Však už stejně většina stejně jezdí jinudy. Kdo by se to při půlroční či rok trvající rekonstrukci přece nenaučil. No ne? Atd.

Jen si nejsem jista, kdo pak bude chodit nakupovat do tolik probíraného vylidňujícího se centra. Nebo to chce město obsadit všechny vyprázdněné budovy po krachujících obchodnících? Ne nechce. Volební období je přece tak krátké, takže je důležité si nahrabat na zakázkách dokud to jde a po nás potopa

4 0
možnosti

aha takze zavrena jedna cca 1,5 kilometrova cesta (Nadrazni) by uplne znicila jakekoli cestovani do centra, do ktereho se lze dostat dalsima x cestama? Tak to jo. Nadrazni byla na ho... uz pred rekonstrukci, zavrena pro auta mohla byt davno. Nicemu to nevadi.

0 3
možnosti

Kdo může, ten raději pojede do Ostravy autem, protože to bude jednodušší a možná i levnější. A ty chudáky, kteří auto ještě nemají, za trest donutíme platit víc, častěji přestupovat, cestovat déle, aby si Ostravy užili!!!

Kdysi bylo v centru OV jedno Ústřední autobusové nádraží, kde všichni mohli za civilizovaných podmínek přestupovat mezi busy, tramvajemi, trolejbusy i vlakem. Ale to bylo nutné jako komunistický přežitek zrušit a postavit tam po kapitalisticku šopy.

Na Hranečníku pak budou slušní občané čekat večer za tmy, daleko od civilizace integrováni ve vyloučené lokalitě na to, zda i tentokrát přestoupí a dojedou ve zdraví, zda nebudou místními spoluobčany ochuzeni o osobní věci a obohaceni o nové netradiční zážitky. Ostrava nezapomenutelná!!!

8 0
možnosti

Do Ostravy jezdit autem určitě nebudete, protože nezaparkujete a levněji to rozhodně nevyjde. Je třeba si uvědomit jednu věc a to, že přijíždíte do OV protože něco potřebujete a není důvod aby ostravané kvůli toho trpěli desítky čmoudících autobusů denně. Jde tu o postupné zlepšování ovzduší a vaše 3 min času mi za to stojí.

0 0
možnosti

Názorná ukázka nesmyslných dotačních titulů! Pokud si dobře pamatuju, tak ještě památníček primátora Kajnara a jeho družiny. Rv

5 0
možnosti