Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na terminál na okraji Ostravy si lidé zvykají těžce, stav se ale uklidňuje

Na nový dopravní terminál Hranečník ve Slezské Ostravě si lidé z Karvinska zvykají těžce. Stěžují si na komplikace, které jim přináší povinné přestupování. Mnozí raději volí přímou trasu přes Vítkovice, mají ale jiné potíže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e79t57r 20S88v26o95b24o64d17a 6204682126913

Autorka určitě žádným spojem nejela a jen se spolehnula na nějaké úředníky, kteří pochopitelně řeknou, že se situace uklidňuje. Jako ze zpravodaje Dopravního podniku. Rv

+1/0
15.3.2016 7:45

R11a65d53e48k 48K33o65h29u36t 5917503555313

Situace se neuklidňuje. Stačí přijít na zastávku a zeptat se.

To si nikdo netroufne. Raději se napíše, že se situace uklidňuje. To je víc než smutné.

A tak je to se vším špatným, co si politici usmyslí.

Tentokrát ustřelili Ostravští politici vynucením nesmyslného přestupu a někdy i více přestupů na Hranečníku a jinde v Ostravě.

Já osobně to cítím doslova jako plivnutí do tváře lidem...

+2/−2
14.3.2016 15:54

D62a62v66i74d 64V84o53j48t36a66s60í26k 7662953972498

Situace se uklidňuje, protože lidé nemají jinou možnost než držet hu.bu a krok...stejně jako v případě těch slavných ODIS karet. DPO se na cestující v tomto případě vůbec nedívá a neřeší jejich potřeby. Např. nabídli seniorům cestu zdarma, ALE musí si koupit jejich kartičku za 130Kč..a když nemá, tak ani podle věku v OP pokutu neukecá..prostě jízda na černo, nazdar..to není cesta zdarma..

+5/−2
14.3.2016 10:56

M15i44c20h71a45l 77P27o31d53l14o83u85č56k52a 6640698424948

Úplný souhlas. Ale já hubu nedržím a nebudu. Pokud budete chtít napište mi své náměty na zlepšení hromadné dopravy, a já se pokusím některé věci za vás prosadit. Díky

+2/−1
14.3.2016 10:59

P42e60t97r 41V55e83s58e52l74ý 8985915322816

Jsi už trapný s tou Odiskou. Cestující o tom nemají co rozhodovat. Tak rozhodlo město a je to jeho právo. Pokud chce důchodce cestovat zadarmo, tak ho těch 130 korun nezabije, když to rozložíme na životnost karty 5 let, tak je to plných 26 korun ročně, neuvěřitelných 2,20 měsičně. Pravidla jsou dána a nechápu, co je na tom tak složitého.

+6/−1
14.3.2016 12:33

D37a66v79i31d 56V39o83j85t83a44s44í31k 7592103662908

složitého? asi nic, jen že v jiných městech a jiných zemích to funguje mnohem lépe, efektivněji a hlavně pro cestující, nikoliv proti nim. jenže to by bylo pro DPO asi moc složité si o tom zjišťovat více anebo by třeba "někdo" z toho nic neměl.. takže ano pravidla jsou dána a nazdar. buď DPO nebo individuální přeprava městem, což je zrovna v Ostravě krásný příklad úbytku cestujících v MHD.. ;-)

+1/−1
14.3.2016 13:27

P83a11v89e82l 71K63a46š50t72o88v35s23k91ý 7126284388303

Myslím , že Odiska , tedy elektronická platební karta , do 21. století , tak nějak patří .:-)

A kde to funguje lépe , myslíte třeba Opencard , která stála Prahu 1 750 000 ? A je na nic , zavádějí Lítačku .

To snad ne ?:-(

+2/0
14.3.2016 13:45

P32a56v28e76l 30K18a40š58t18o58v26s62k19ý 7946834908613

Dovětek , správná částka u Opencard je 1 750 000 000 .:-)

+1/0
14.3.2016 13:46

J29o39s57e67f 13H70a93n80y25á16š 2104379523

Taky jsem si říkal, zda je částka uvedena v korunách nebo v tisícikorunách. On je v tom totiž malý a přitom velký rozdíl.:-/

0/0
14.3.2016 17:19

D48a24v62i92d 59V34o62j15t29a86s63í92k 7512313402218

psal jsem jiných městech a jiných zemích.. nikoliv však o Praze ;)

a pozor el.karta do moderního MHD patří o tom žádná. tak třeba Londýnská Oyster card, za 5 let používání ani jedna výtka; Seattle, USA...taky nic. ODISka za cca rok používání už několikátá..nejprve povinnost nákupu, nikoliv zálohy či zdarma. povinnost jedna nebo všechny zóny, nikoliv výběr co potřebuji. povinnost sdělení osobních informací + fotka.a to nemluvím o turistech kteří do OVY přijedou na krátko - 3 týdny čekací doba???. bylo by jich více, ale na to tu není prostor a čas

+1/0
14.3.2016 14:24

P30a36v81e22l 82K97a46š71t49o36v87s24k76ý 7116564198673

Beru Vaše určité výtky , ale přece jenom , zůstan'te v ČR .

Londýn může být super , ale na srovnání to asi nejde .

A turisté asi šáhnou po 24 hodinových jízdenkách , což je pro skupinu super .

+1/0
14.3.2016 15:04

R40o52b46i37n 14B51a24l55o67n 7985513931730

V Londýně vše krásně funguje. V roce 2009 jsem však byl ve Waltham Abbey, první obec za Londýnem a zde už žádný integrovaný systém neplatil, 6 km cesty "zeleným autobusem" na nádraží, kde už londýnský systém fungoval, stála téměř tolik jako celodenní jízdenka pro Londýn. Proto buďme rádi za to, že se ODIS rozrůstá. Řešme přeplněnost autobusů a problémy cestujících, ale vymlouvat se na ODISku je trapné. Vždyť v ČSAD se používají čipové karty už téměř 20 let, co tak se vrátit k mechanickým označovačům?

0/0
16.3.2016 10:13

T60o48m63á69š 94J78o28u24s69k49ý 6760894

Důchodcům ve věku 70+ stačí občanka. Důchodci do 70 let musí mít zakoupenou odisku za stovku a nějaká roční kupon zdarma. Nevidím v tom nic dramatického. Teda snad jen to, že neodůvodněně jezdí zadarmo.

0/0
15.3.2016 21:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.