Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vrchní soud potvrdil 28 let pro Kramného. Zmírnil jen finanční náhrady

Vrchní soud v Olomouci potvrdil rozsudek ostravského soudu a opětovně poslal Petra Kramného na 28 let do vězení. Nově pouze zmírnil náhrady příbuzným zavražděné manželky Moniky, která podle verdiktu zemřela rukou obžalovaného spolu s jejich dcerou Klárou na dovolené v Egyptě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22o84n52i55k36a 13M39a41c60h21o87v63á 2914587299448

Právě to, že zemřela malá holčička, je pro mě důkaz toho, že je p. Kramný bez viny. Není schopen zabít dítě, jako většina lidí na světě.

0/−1
5.6.2016 8:42

P24e53t86r 75P17o77k87o91r57n16ý 4112195592753

Přeji všem příjemný zbytek dnešního večera.

Andreo, tu voskovou pásku doporučuji nechat na jindy. ;-)

+1/0
1.6.2016 22:58

P55e64t97r 17P69o96k97o25r86n39ý 4922655732103

To znamená, že soudkyně Gilová, až na tu chybičku s písmenkem, může mít čisté svědomí, protože soud jí nic zásadního nevytknul.

+5/0
1.6.2016 22:27

R51u14d52o12l73f 84P18e89k67á61r53e44k 9962591969293

nebo to je systém vrána vráně oči nevyklove... právníci a doktoři jsou stejná cháska, držej při sobě, dokud není průser více než do nebevolající...

0/−9
1.6.2016 22:58

P12e29t80r 84P65o32k64o84r87n32ý 4452975662563

Ti patologové prováděli pitvy. Nebylo to s cílem za každou cenu něco najít a už vůbec nemohli tušit, kdo to mohl udělat. Oni pouze konstatovali, že šlo o nepřirozené úmrtí. Kramného obvinila policie, ne soudní znalci.

+4/0
1.6.2016 23:01

R81u50d13o87l50f 53P63e97k45á74r66e64k 9952461629353

Asi špatnej dred, ne?

0/−2
1.6.2016 23:03

P10e47t28r 66P37o72k83o88r44n28ý 4482675242513

Patolog zjišťuje, co způsobilo smrt, ne kdo způsobil smrt. :-/

+4/0
1.6.2016 23:03

R48u19d33o21l78f 12P40e18k19á53r65e13k 9832161279103

já jsem nepsaj jedna, ale stejná, a tím jsem myslel, že právníci držej přři sobě a u doktorů je to to samé... BTW není mi 12, fakt mi nemusíte vysvětlovat, co dělá patolog,...

0/−2
1.6.2016 23:07

R36u28d31o61l31f 97P79e98k28á19r66e24k 9522321149943

edit: nepsal

0/0
1.6.2016 23:08

P83e92t35r 57P40o84k66o60r94n90ý 4382745102343

Máte výjimečně pravdu. U Matlacha a Rejžkové to bylo patrné. ;-)

+2/0
1.6.2016 23:09

R88u77d71o43l90f 30P46e61k30á50r39e33k 9912691459253

špatně jste si to vyložil...

0/0
1.6.2016 23:10

S64t85a49n70i28s89l80a68v 68Z51a60h69á66l39k69a 3158980938298

Na kauze Kramný (ale i Nečesaný a dalších) je jasně vidět, jak lze pomocí bulvárních médií snadno manipulovat s veřejným míněním. Jedno je jasné: jedině Kramný zná pravou příčinu smrti manželky a dcery, ale především musí znát vraha.

Na kartu manipulace s veřejným míněním vsadil, když se, téměř okamžitě po tragédii, spojil s bulvárem a přes něj se snažil vnutit svoji teorii o otravě z jídla. Tuto teorii mu (předpokládám za patřičný bakšiš) mu ochotně potvrdila egyptská policie a zcela vyvrátila čeká strana.

Můj názor je: Pokud není ukončeno vyšetřování a není pravomocné rozhodnutí soudu o vině, či nevině, ctít presumpci neviny a nesdělovat žádné podrobnosti z vyšetřování.

Ale to by bulvár (pomocí své loby) asi nevydýchal a různí "vyšetřovatelé, prokurátoři, soudci, obhájci", z řad diskutujících na různých by snad ani nemohli spát.

+1/−3
1.6.2016 21:09

A87n52d19r40e82a 57N31o72v83á 8284171916965

veřejnost může mínit co chce. Soudcům je to fuk.

+5/0
1.6.2016 21:11

S25t78a36n51i34s38l15a97v 95Z12a73h49á68l75k93a 3898800338348

Soudcům ano, nesoudným vševědům nikoliv.

+2/0
1.6.2016 21:21

P96e49t56r 71P55o55k65o22r95n27ý 4952505612583

Pane Záhalko, nedovedu si představit, že pokud by mne na dovolené potkalo takové neštěstí, že bych se vybavoval s někým z Plesku nebo Novy. :-/

+1/0
1.6.2016 21:12

P63e54t86r 13P27o79k69o88r31n91ý 4502445902233

Viz ty bláboly o rozleptaných žaludcích. Něco takového je zcela vyloučené, protože to by musely obě umírat v hrozných bolestech.

+3/0
1.6.2016 21:14

T80o36m81á13š 93M82a93t57ě68j 9175798953682

mno... technicky vzato... rozleptaný žaludek po smrti není nic výjimečného.

v žaludku máš poměrně silnou kyselinu - uvědom si, co všechno dokáže ta kyselina natrávit - včetně masa...

Důvod proč ta kyselina neozleptá žaludek je ten, že vnitřek žaludku je pokryt alkalickým hlenem, který je tam neustále vylučován (obnovován). Po smrti ten proces obnovování ochrany stěny ustane (a zároveň se zastaví peristaltika střev, takže obsah žaludku už se nepohne pryč)...

A výsledkem je rozleptaná stěna žaludku....

(A po smrti... to už ty holky nebolelo). ;-)

+2/−1
1.6.2016 21:20

P26e18t79r 10P61o22k90o15r31n17ý 4862625532633

Za jak dlouho po smrti se ten hlen vstřebá? Je to pár minut, pár hodin, den? ;-)

0/0
1.6.2016 21:25

T18o27m63á31š 20M63a51t41ě68j 9455918553782

Řádově hodiny .. ale ten rozptyl je obrovský. Záleží na stavu v žaludku s jakým začínáš.

Může tam být na začátku poměrně hodně obsahu a pH 1 ...pak to bude otázka v desítkách minut nebo taky tam může být málo obsahu a pH 4-5... a pak to bude na den.

0/−1
1.6.2016 21:32

P63e16t85r 79P32o31k20o53r79n51ý 4912885322983

Díky za info. Má to logiku. Na druhou stranu, pokud nezvraceli, tak to poškození žaludku mohlo trvat dosti dlouho.

+1/0
1.6.2016 21:38

T18o59m29á93š 50M50a28t84ě39j 9145848683412

Ano... jenže my nevíme, ze kterého okamžiku je informace o rozleptaném žaludku.

Ze dne 1? ze dne 2? ze dne 3-4 ?

Ty holky mohly být mrtvé celý předchozí den (tomu by odpovídalo to, že nechtěl pustit uklízeče na pokoj a nešli ani na snídani) ...(nejspíše někdy v noci po té hádce okolo animátorky) - tak se na stůl dostaly nejdříve za nějakých 36+ hodin ...

+2/0
1.6.2016 21:43

P26e83t48r 44P17o15k42o37r98n45ý 4362635402423

Takže ta informace o rozleptaném žaludku mohla být pravdivá, jen to nebylo z důvodu požití nějakého jedu. U nás si lidé automaticky spojili rozleptaný žaludek s otravou.

+2/0
1.6.2016 21:47

T20o38m75á71š 42M87a64t43ě80j 9495508513152

ano.

Dokonce i to, že ti patolog řekne, že takto rozleptaný žaludek neviděl.

Pokud si myslí, že má na stole někoho, kdo je mrtvý 6 hodin... tak rozleptaný žaludek je "zvláštnost"... pokud je to 40 hodin... tak je to normál..

+1/0
1.6.2016 21:50

P60e77t75r 81P93o62k89o92r68n40ý 4162835822893

Vidíš, přesto, že jsem ten "blbec" se všeobecným vzděláním, tak jsem si celé roky neuvědomoval, že ty žaludeční kyseliny mohou být takové svinstvo. ;-(

+1/0
1.6.2016 21:55

T71o18m24á91š 40M19a17t18ě56j 9625418523802

ono to beze srandy dokáže rozpustit hřebík...

+1/0
1.6.2016 21:58

P76e82t13r 98P93o65k10o81r58n32ý 4622425102503

Už tomu věřím. ;-)

+1/0
1.6.2016 21:59

P49e50t96r 69P87o58k96o91r34n66ý 4562195412973

Navíc té dřívější smrti nahrávají i ty posmrtné skvrny v obličeji, které jsou patrné na fotografiích z místa činu.

+2/0
1.6.2016 21:49

T51o30m23á49š 51M81a22t20ě65j 9415228283822

Patologové si byli celkem jistí, že smrt nastala dříve.

V médiích trochu vypadlo, že znalci neřekli "10 hodin před ohlášením" ale "10 - 30 hodin před ohlášením" ... a soud operoval s nejpříznivější variantou pro PK (tedy 10 hodin).

+4/0
1.6.2016 22:07

P17e22t84r 60P59o39k67o67r66n58ý 4922535932823

Ale i tak díky za vysvětlení. Zase jsem o něco chytřejší. ;-)

+1/0
1.6.2016 21:26

P84e57t45r 51P83o33k11o39r38n19ý 4232895282373

Možná to byl ze strany policie i záměr, hrát na kartu otravy. Při návratu už Kramného odposlouchávali, protože znali výsledek pitvy.

+3/0
1.6.2016 21:16

T38o84m65á56š 68M74a89t78ě49j 9155968793722

Tady policie udělala to nejlepší, co mohla - mlčela a do chvíle, kdy mu sdělili obvinění.

Všimni si, že za celou dobu policie neřekla nic. JMlčeli a chcetali se do rukávu, jak Kramný podrobněji a podrobněji rozvíjel svou verzi (a tím jim dával střelivo - a možnost připravit se na rozkopání těch jednotlivých detailů).

+5/0
1.6.2016 21:22

P40e84t70r 29P95o57k97o37r61n29ý 4882385932803

Policie odvedla pervektní práci, ale je nutné pochválit i ty patology, že tu pitvu, na rozdíl od Eypťanů, udělali precizně.

+3/0
1.6.2016 21:29

P76e83t75r 47P68o20k40o38r80n92ý 4462835282923

Ty bylo vidět i u soudu, když Kramný najednou tvrdil, že usnul ve sprše.

+3/0
1.6.2016 21:30

P15e18t40r 54P13o60k70o53r66n89ý 4262425302103

Jaký je váš názor?. Měl skutečně v úmyslu tu rozšířenou sebevraždu a dostal strach nebo se chtěl zbavit hlavně Moniky?

+1/0
1.6.2016 21:32

T76o65m75á28š 73M92a22t93ě73j 9675378683422

Popravdě - myslím, že to rozšířená sebevražda nebyla.

Já ho vidím spíše na takového toho manžela, který v tichosti nenávidí svoji ženu. Prostě příliš velký slaboch - na to aby se rozvedl, ale prostě ví, že na tu ženskou nemá. A v rámci jeho ... řekněme nenávisti (ale je to spíše širší soubor pocitů) se jednou dotkne myšlenky, že by ji zabil... postupem času se k té myšlence vrací častěji a řekněme uklidňuje se tou myšlenkou, a v rámci toho vymýšlí jak to udělat. Jen prostě není rozhodnutý. Ale už ví jak to udělat.

Takže bych řekl, že do Egypta jel už s tím, že má rozmyšleno jak ji zabít - ale nebyl rozhodnut to udělat (ale podle mě nejel tam s úmyslem - zabít ji tam). A pak se stalo "něco" kdy se v něm zlomilo rozhodnutí to udělat - a to byl asi ten večer a scénka s animátorkou.

A pak vyprchal ten záchvěv řekněme vzteku (ale opět širší pocit) ... a on tam měl 2 mrtvá těla ... která dělala věci, o kterých on vůbec nepřemýšlel. Jeho myšlenky končily u zabití ... nikdy nejdou dál...

+2/0
1.6.2016 21:40

P11e14t77r 82P22o38k14o32r53n88ý 4442345432193

Tomu by do jisté míry nahrávaly ty kecy, že v Egyptě se zabití nevěrné manželky není trestné.

+1/0
1.6.2016 21:43

T33o27m84á30š 35M88a40t60ě25j 9275288193342

Ano - prostě ta vražda byl přelomový okamžik: prostě se "změnil" - rozhodl se "nebýt" už ten ušlápnutý týpek - co se kouká, jak mu každý druhý brousí ženu.. a rozhodl se stát brusičem....(a samozřejmě od chvíle kdy se probral po té vraždě, tak vymýšlel, jak z toho vybruslit).

+1/0
1.6.2016 21:46

P80e20t44r 71P26o43k27o69r49n87ý 4162145142263

A co ta Klárka. Byl to úmysl nebo nešťastná náhoda?

0/0
1.6.2016 21:44

T76o33m76á41š 92M39a83t88ě76j 9875468123782

Každopádně úmysl, ale tady váhám nad motivem...

1) nepohodlný svědek ...

2) připomínka života, který chtěl zabít...

3) komplikace v "novém" životě...

Zřejmě kombinace všech těchto faktorů...

+3/0
1.6.2016 21:49

P12e49t87r 60P64o12k13o33r21n18ý 4262275902263

Právě kvůli jeho chování jsem jej podezříval od začátku. Nedokázal jsem si představit, že kdybych takhle nečekaně přišel o dceru, že bych se dokázal tvářit, že se vlastně nic nestalo. :-/

+2/0
1.6.2016 21:52

T49o82m38á78š 26M31a72t62ě37j 9485848343782

... potkávám se celkem běžně se zločinci různého kalibru - a řekněme, že v jejich výpovědích jsou určité způsoby ... řekněme stereotypy uvažování a "obhajoby".

Jsou to věci, které ... nevinný člověk neudělá. Asi bych to i dokázal popsat... ale bylo by to delší.

A ve chvíli, kdy sem slyšel ten jeho hodinový výlev - tak moje reakce byla "chlapče, mlč a hledej právníka". Bylo tam toho ... mnoho.

+5/0
1.6.2016 21:57

P50e90t43r 56T34y24č63k24a 6295612379512

Já bych ještě přidal 4.) alibi. Spousta lidí přece i dnes říká: Přece by nezabil vlastní dceru.

+2/0
2.6.2016 9:34

A12n10d91r65e24a 59N23o12v23á 8434161476185

vidíte, a já si spíš myslím, že to neplánoval. Celé to na mne působí tak, že se tam muselo stát něco, na základě čeho se takto rozhodl a rozhodl se víceméně impulzivně. Proto potom seděl na pokoji s mrtvolami - přemýšlel, jak vymyslet vhodný příběh. Na děvčatech neviděl v podstatě žádné stopy po elektřině - tak vsadil na otravu. V Egyptě je přeci špatně kde komu. A proč zabil i malou? Třeba mu žena řekla, že není jeho nebo něco podobného. Nedovedu si představit, že by se do toho takhle zamotal, kdyby celou akci plánoval. Ale - to je opravdu jen takový dojem.

+1/0
1.6.2016 21:47

T30o79m16á49š 22M49a74t39ě32j 9625418773612

Způsob rozmyšlený měl 100% už z dřívějška ... tohle je poměrně neobvyklý způsob, který tě spontánně nenapadne. Musela bys o něm uvažovat už dříve. Jinak by spontánní způsob byl udušení polštářem., uškrcení, propíchnutí vidličkou ... nebo něco podobného. Tohle by možná spontánně použil znalec z oboru elektro... ale běžný člověk, nad tím musí ... zapřemýšlet.

Ale samozřejmě rozhodnutí "TO" udělat - bylo podle mě spontánní. Nejle do Egypta s tím -udělám to tam takhle.

+4/0
1.6.2016 21:53

A90n12d36r11e30a 31N11o37v24á 8304801956235

nemyslím jednání v afektu - myslím relativně impulzivní nápad. Jinak - na udušení, uškrcení atp., dítěte, na to už musíš mít echt žaludek. Tohle byl relativně čistý způsob.

+1/0
1.6.2016 21:56

T87o71m32á65š 17M84a94t47ě14j 9435578743172

1) To rozhodně není "čistý" způsob - ta smrt je poměrně nehezká (a řekl bych, že to PK překvapilo) - podle mě si myslel, že čistě umřou - ale pak se dost divil, jednak při zástavě srdce tělo docela slušně trpí... a pak přijdou takové ty prima věci, jako pěna u pusy, vyzvrácení části žaludku, uvolnění svěračů (pročpak asi neměla kalhotky... a proč považoval za nutné to vysvětlovat?)...

2) Představ si, že si naštvaná -a nikdy si o způsobu vraždy neuvažovala - teď ses naštvala na manžela a sedíš na záchodě, žmouláš v ruce ručník, skřípe zubama... napadne tě, vzít na něj elektrický kabel?

+5/0
1.6.2016 22:02

A21n61d21r78e47a 60N87o62v67á 8204741226225

ano, uvažovala jsem o tom. Ale já nepředpokládám takový afekt (okamžité nas..ní), ale spíš něco ve smyslu "počkej ty k..o, ty k němu neodejdeš a cizího par..anta taky dál živit nebudu" Upřímně přiznávám, že nic jiného než elektřina by mne v tak omezených podmínkách nenapadlo. Akorát bych zvolila koupelnu. Ale dostaň dva lidi do sprcháče.

A k tomu způsobu - je to pár vteřin a pak můžeš počkat vedle v místnosti - s nikým se dlouze nepereš.

+1/0
1.6.2016 22:07

T83o46m80á15š 58M34a52t98ě61j 9135178663542

Vidíš... a právě si zvolila způsob, kterým bys je zabít s vysokou pravděpodobností nedokázala.

+1/0
1.6.2016 22:10

A55n81d23r85e67a 77N35o23v19á 8484251446825

ano, protože jsem v elektřině naprostý laik. Přesto bych ji zvolila, protože žádný jiný dosažitelný způsob na hotelovém pokoji nevím - tak aby to nebyla uplná jatka.

+1/0
1.6.2016 22:12

T30o18m59á29š 60M56a52t93ě10j 9585658983842

Ten způsob vyžaduje trochu teoretické přípravy, aby to fungovalo. A nejsem si jistý, jestli tu přípravu zvládneš v těch omezených podmínkách. (Pokud přijmu myšlenku, že o elektřině věděl jen "něco"). Potřebuješ sice snadno opatřitelný nástroj, ale potřebuješ ho vyrobit - upravit. Do určitého tvaru - a to bys musela být hodně praktická, abys to trefila jen tak "z první". Prostě ... ano dalo by se, ale tak nějak si nejsem jistý, že je dost chytrý, aby tohle zvládnul "na posezení" ...

Navíc - to, co sem popsal - je vcelku dobře dokumentovaný profil - není to z mojí hlavy ... zůstalo mi to z dávných přednášek ze soudní psychologie (madame Čírtkové)

+2/0
1.6.2016 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.