Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchvat Frýdku-Místku opět drhne. Neví se, jak soutěžit stavbu

Další možné zpoždění může nabrat stavba obchvatu Frýdku-Místku. Její zahájení schválila na jaře vláda, stavět by se měl první úsek, mezi příjezdem od Ostravy a výpadovkou na Frýdlant. Jednoduché to ale nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i85ř13í 96H93r12n80č21í51ř 3484540

Pane Gnido, máte naprostou pravdu, ale je tu jedno velké ALE. Ti občané kteří berou soc. dávky nikdy pořádně nepracovali, oni totiž ani neví, co to práce je. Oni se totiž narodí s tím, že stát a hlavně Česká republika je dojná kráva, které ze střiků tečou denně miliony do jejich chřtánu. Proto mají již ve 22 letech 3 ne li 4 potomky, chodí ve značkovém oblečení, po večerech a nocích vymetají herny, bary a parkoviště, v sobotu a neděli to musí prodat na autoburze a vy po nich chcete aby začali pracovat za 17 000 Kč ? To nemůžete myslet vážně. Vždyť po noční šichtě se musí řádně vyspat, aby ve své bohulibé činnosti mohli zase v noci PRACOVAT. A pokud si někdo myslí, že se tady někdy něco změní, tak je naivka. Od roku 1989 se zase tak moc toho nezměnilo, jen zde není vláda jedné strany, ale straníci jsou ve všech stranách.

0/0
8.6.2016 7:44

R62a76d52e36k 22N87o33v74a72k 9644843409710

Co je víc, cenná lokalita Morávky, anebo zničené zdraví občanů a jejich dětí ve městě díky tranzitní dopravě jezdící skrz?

+1/0
7.6.2016 22:49

S61v48a16t69a83v29a 43D85u45r61a79n94o37v74á 3659269594211

Odpoved znate, lide ve meste by meli dostat prednost. Priroda to zvladne, ackoliv si to hodne tzv. ochrancu nemysli.

+1/0
8.6.2016 7:08

S31v63a84t53a19v64a 98D72u31r16a71n49o83v69á 3559409444551

To opravdu nemame lidi, kteri rozumi tomu, co delaji a proc to delaji. No jak pise p. Gnida, stacilo by na to najmout nezamestnane s lopatou a kolecky se clovek nauci pracovat za chvili a za chvili bychom jezdili.

0/0
7.6.2016 20:31

P94a20v36e31l 15G67n26i24d71a 1405834234677

Kdyby jsme v 91. začali kopat u Rychaltic a každý den vykopali 2m, tak dneska otevíráme 18km dlouhý tunel v Dobré za Frýdkem.

Já fakt nevím, kde je problém. Stále tady někdo chce řídit stát jako firmu a jenom hází podnikatelům klacky pod nohy. Jaký by byl problém udělat 3 státní firmy, jejihž 1/3 vedení se bude postupně co rok obměňovat pomocí kariérního klíče.

Navrhuji firmy VODY ; LESY ; CESTY

Zaměstnanci? Není problém. Že je nězaměstnaných málo? Že se lidem nechce dělat? Se nedivím - v takovém systému, kde se Vám vyplatí být doma jako profesionální socka se taky nic rozumného než okrádat stát nebo být na dávkách nedá.

Takže - navrhuji rozhovor z pracáku

Dobrý den jsem bez práce. A jakou máte kvalifikaci. Jsem zámečník.

Dobrá tady máte na výběr, a) zámečník opravář lesních strojů, b) sazeč stromů, c)pomocný dělník na stavbě silnic, d) lodní mechanik - plat 18.000 čistého.

Nelíbí? 7.000,- životní minimum a živ se jak chceš.

Kdyby toto fungovalo tak, máme cesty ze zlata a lidi mají ke státu respekt, protože jim dává práci.:-)

0/0
7.6.2016 15:47

J57a23n 52S63o75u86k18u39p 1514694206975

Idealismus z toho tříská všemi směry.

0/0
8.6.2016 14:28
Foto

M36a24r95i77á20n 49K96y39r20a30l 1485844984574

Dokud to opravdu neotevřou, tak tomu neuvěřím. Těch zádrhelů ještě bude...

0/0
7.6.2016 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.