Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchvat Frýdku-Místku opět drhne. Neví se, jak soutěžit stavbu

Další možné zpoždění může nabrat stavba obchvatu Frýdku-Místku. Její zahájení schválila na jaře vláda, stavět by se měl první úsek, mezi příjezdem od Ostravy a výpadovkou na Frýdlant. Jednoduché to ale nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i37ř41í 68H31r31n82č25í60ř 3144840

Pane Gnido, máte naprostou pravdu, ale je tu jedno velké ALE. Ti občané kteří berou soc. dávky nikdy pořádně nepracovali, oni totiž ani neví, co to práce je. Oni se totiž narodí s tím, že stát a hlavně Česká republika je dojná kráva, které ze střiků tečou denně miliony do jejich chřtánu. Proto mají již ve 22 letech 3 ne li 4 potomky, chodí ve značkovém oblečení, po večerech a nocích vymetají herny, bary a parkoviště, v sobotu a neděli to musí prodat na autoburze a vy po nich chcete aby začali pracovat za 17 000 Kč ? To nemůžete myslet vážně. Vždyť po noční šichtě se musí řádně vyspat, aby ve své bohulibé činnosti mohli zase v noci PRACOVAT. A pokud si někdo myslí, že se tady někdy něco změní, tak je naivka. Od roku 1989 se zase tak moc toho nezměnilo, jen zde není vláda jedné strany, ale straníci jsou ve všech stranách.

0/0
8.6.2016 7:44

R89a64d72e66k 86N31o88v56a95k 9364213139490

Co je víc, cenná lokalita Morávky, anebo zničené zdraví občanů a jejich dětí ve městě díky tranzitní dopravě jezdící skrz?

+1/0
7.6.2016 22:49

S76v74a47t34a17v93a 14D85u16r38a28n83o18v19á 3529449634481

Odpoved znate, lide ve meste by meli dostat prednost. Priroda to zvladne, ackoliv si to hodne tzv. ochrancu nemysli.

+1/0
8.6.2016 7:08

S44v79a56t57a22v32a 39D49u63r83a49n51o13v17á 3269379284531

To opravdu nemame lidi, kteri rozumi tomu, co delaji a proc to delaji. No jak pise p. Gnida, stacilo by na to najmout nezamestnane s lopatou a kolecky se clovek nauci pracovat za chvili a za chvili bychom jezdili.

0/0
7.6.2016 20:31

P56a45v89e52l 20G80n13i57d44a 1475124224797

Kdyby jsme v 91. začali kopat u Rychaltic a každý den vykopali 2m, tak dneska otevíráme 18km dlouhý tunel v Dobré za Frýdkem.

Já fakt nevím, kde je problém. Stále tady někdo chce řídit stát jako firmu a jenom hází podnikatelům klacky pod nohy. Jaký by byl problém udělat 3 státní firmy, jejihž 1/3 vedení se bude postupně co rok obměňovat pomocí kariérního klíče.

Navrhuji firmy VODY ; LESY ; CESTY

Zaměstnanci? Není problém. Že je nězaměstnaných málo? Že se lidem nechce dělat? Se nedivím - v takovém systému, kde se Vám vyplatí být doma jako profesionální socka se taky nic rozumného než okrádat stát nebo být na dávkách nedá.

Takže - navrhuji rozhovor z pracáku

Dobrý den jsem bez práce. A jakou máte kvalifikaci. Jsem zámečník.

Dobrá tady máte na výběr, a) zámečník opravář lesních strojů, b) sazeč stromů, c)pomocný dělník na stavbě silnic, d) lodní mechanik - plat 18.000 čistého.

Nelíbí? 7.000,- životní minimum a živ se jak chceš.

Kdyby toto fungovalo tak, máme cesty ze zlata a lidi mají ke státu respekt, protože jim dává práci.:-)

0/0
7.6.2016 15:47

J14a60n 71S72o68u69k30u26p 1344124776535

Idealismus z toho tříská všemi směry.

0/0
8.6.2016 14:28

M49a12r66i86á25n 75K91y80r33a90l 1175124534374

Dokud to opravdu neotevřou, tak tomu neuvěřím. Těch zádrhelů ještě bude...

0/0
7.6.2016 14:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.