Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V roce 1847 do Ostravy dorazila železnice. A těžba uhlí prudce stoupla

Nejen Ostrava, ale třeba i Bohumín vděčí za svůj rozvoj jedinému - c. k. privilegované Severní dráze císaře Ferdinanda. I o tom je další díl seriálu MF DNES a iDNES.cz, který se věnuje vývoji hornictví v Moravskoslezském kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P82a49v97e29l 62F25o94l17t49á68n 4870642834

"A ... ospalé lázeňské městečko přes noc proměnilo v překrásnou uhelnou pánev."

+1/0
11.6.2016 0:28

J68i18ř74í 27R73y98s 3154347266594

Vroce 2000 dorazil Bakala a je po těžbě.

+7/−1
10.6.2016 21:20

R36i10c82h71a68r97d 58T18o94m94e35č20e60k 7806815936491

Jak říkal klasik privatizace po česku: "Jen víc takových Bakalů" Nebo to byl jiný "šíbr"?

0/−1
10.6.2016 23:57

R71o93m56a61n 26S92t72o91n66e16k 1779113269321

Jak ovlivnil Bakala množstvi uhli pod zemi a jeho cenu na světovych trzich?

0/−2
11.6.2016 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.