Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V roce 1847 do Ostravy dorazila železnice. A těžba uhlí prudce stoupla

Nejen Ostrava, ale třeba i Bohumín vděčí za svůj rozvoj jedinému - c. k. privilegované Severní dráze císaře Ferdinanda. I o tom je další díl seriálu MF DNES a iDNES.cz, který se věnuje vývoji hornictví v Moravskoslezském kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88a17v22e15l 83F88o26l27t30á66n 4150572504

"A ... ospalé lázeňské městečko přes noc proměnilo v překrásnou uhelnou pánev."

+1/0
11.6.2016 0:28

J29i64ř26í 57R95y78s 3914227516554

Vroce 2000 dorazil Bakala a je po těžbě.

+7/−1
10.6.2016 21:20

R62i35c53h52a45r47d 76T49o67m27e21č32e48k 7846525796371

Jak říkal klasik privatizace po česku: "Jen víc takových Bakalů" Nebo to byl jiný "šíbr"?

0/−1
10.6.2016 23:57

R68o76m21a35n 29S30t56o11n41e49k 1489673199261

Jak ovlivnil Bakala množstvi uhli pod zemi a jeho cenu na světovych trzich?

0/−2
11.6.2016 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.