Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V roce 1847 do Ostravy dorazila železnice. A těžba uhlí prudce stoupla

Nejen Ostrava, ale třeba i Bohumín vděčí za svůj rozvoj jedinému - c. k. privilegované Severní dráze císaře Ferdinanda. I o tom je další díl seriálu MF DNES a iDNES.cz, který se věnuje vývoji hornictví v Moravskoslezském kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39a38v64e38l 88F77o21l19t43á24n 4900752354

"A ... ospalé lázeňské městečko přes noc proměnilo v překrásnou uhelnou pánev."

+1/0
11.6.2016 0:28

J36i68ř98í 21R78y81s 3854107566764

Vroce 2000 dorazil Bakala a je po těžbě.

+7/−1
10.6.2016 21:20

R33i32c68h75a16r81d 94T82o29m85e35č60e62k 7406705606211

Jak říkal klasik privatizace po česku: "Jen víc takových Bakalů" Nebo to byl jiný "šíbr"?

0/−1
10.6.2016 23:57

R28o27m35a51n 55S28t23o80n35e98k 1579593559771

Jak ovlivnil Bakala množstvi uhli pod zemi a jeho cenu na světovych trzich?

0/−2
11.6.2016 7:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.