Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P87e48t38r 58S92v96o23b41o55d55a 6494322666643

A pak že už neexistují zlaté české ručičky. ;-D Opravdu úžasné. Teď už jen tu slovenskou strelu. Nevíte, ještě stojí v Kopřivnici, nebo někde v depu? !!

+14/0
doporučit
14.6.2016 22:19

K92a54r66e24l 85H94r88u31b34ý 2385638467184

Nádherna prace. Tvůrců i dnešních zachráncu.

Snad se bude za dalších 80 let se stejnou úctou hledět na něco, co děláme my dnes.

+12/0
doporučit
14.6.2016 22:20

Z43d51e28n71ě95k 32W86e56r37n87h23a86r11t 6357295272518

Krása. Tak ještě Tatrováckou Slovenskou strelu a nemá to chybu.

+7/0
doporučit
14.6.2016 23:23

L58u31d61ě61k 95H46l75á21v20k44a 2815664245108

Nádhera.

+7/0
doporučit
14.6.2016 22:20
Foto

L94u55c87i79e 88V36o82n52d98r79á18k65o65v53á 7360843683690

Krásnej :)

+4/0
doporučit
15.6.2016 8:47

M13a81r78t41i83n 56L47a15c52o 7603856878

To je nádhera!

+3/0
doporučit
14.6.2016 21:38

M14a88r22e87k 28K40o23s55t40e90l67e16c31k81ý 6533396798

Nádhera!

Nesmyslný titulek zdejší tLupy! Nikoliv OSUD, ale konkrétní lidé vlaku nepřáli!

Kolik jsme mohli ušetřit peněz i práce, kdybychom se všichni ke své historii chovali s dostatečnou úctou. Předpokládám, že k největší devastaci došlo, když torzo postávalo v Praze - Libni a "opečovávali" ho bezdomovci díky nezájmu vedení ČD. České ručičky umí ledascoc vyrobit, ale české hlavičky jejich práci nedokážou zorganizovat, ocenit, ani uchránit před zničením.

+2/0
doporučit
15.6.2016 10:48

J32i83ř35i74n22a 63S41a31v62o71v40a 1411825836313

ty dvě fotky interieru - to jsme se tedy moc neprošli ;-)

podle titulku jsem čekala víc - třeba WC, nástupní prostory.....

jinak samozřejmě mají můj obdiv všichni, kdo ten skvost dali znovu do pucu!

+2/0
doporučit
15.6.2016 6:49

D65a21v74i28d 53P77e34c94a 1715234381226

Dnes jsem tam byl osobně a až teď mi došlo, co se podařilo. Tohle není škoda, to je naše historie.

+1/0
doporučit
14.6.2016 22:57

O24n72d20ř12e13j 17Š34v30e76j60d23a 4911359797660

Vlak co má charisma R^

+1/0
doporučit
14.6.2016 21:57

J65a68n 81C23i56g16l45e49r 7208161350854

Paráda!

+1/0
doporučit
14.6.2016 21:29

D12a96v87i62d 61Š82a51f27r57á51n68e37k 5337574637543

Já teda ten obdiv rozhodně nesdílím. Že je to navenek zajímavý design neznamená, že to taky něco umělo. Konstrukčně je to na svoji dobu spíš podprůměrný motorák. A tak zatímco slovenská strela tou dobou už tři roky jezdila 130 km/h, tohle dostalo bubnové brzdy, takže certifikováno to bylo jen na 90 km/h.

Čili jak už tady někdo poznamenal - typicky Zlaté české. Devadesát pět procent perfektně odvedené práce, skončí to na odfláknutém detailu.

+1/−3
doporučit
15.6.2016 8:03

P15a97v82e91l 72Ř20a68p35e88k 7982806159775

Je trestuhodné, že i přes vysokou úroveň našeho průmyslu v oblasti železnice nakonec republiku zaplevelil humus v podobě řady 810.

+1/−8
doporučit
14.6.2016 23:06

M32i10l95a77n 31C32o32u87f96a60l 8183837623

Hezké, ale drahé! Čtyřicet mega za opravu motorového vozu? Nějak se mi to nezdá být rozumná investice.

0/−4
doporučit
16.6.2016 5:36

M18a23r10e54k 89D97e52m90č43á22k 9335424236905

Pěkné, ale rychlovlak? Vždyť i city elefanty umí 140 a ne jen 120...

0/−15
doporučit
14.6.2016 21:42

J37i61n73d61ř11i45c49h 34Z51e72t58s12k35y 5403657182460

Není to trochu moc těch 40 M ? Nezůstalo někde za nehtama?

0/−6
doporučit
14.6.2016 22:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.