- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz jsem videl ze na elektroautobus je dotace az 90%, mozna by nebylo naskodu mit i dotace na elektromobil. Pokud bych mel rekneme 50% dotaci na novy el. vuz, okamzite bych to vyuzil a jedil do prace v nem :)
Nemyslím si, že je zde auto vždy znakem prestiže. Půjčování kol může být fajn, třeba v Paříži to fungovalo pěkně. Podle mě by dost lidí jezdilo i na svých kolech, jen kdyby bylo možné kola v městských částech a hlavně v centru někde bezpečně zaparkovat beze strachu z krádeže. Do centra se dostanu po hezké stezce, ale co pak s kolem? Třeba v Přerově mají "parkovací dům" pro kola, něco takového tady chybí.
S první větou souhlasím. Bohužel jsou tací, kteří se budou jiným druhům dopravy vyhýbat, protože se to prostě neshoduje s jejich společenským postavením. A nemyslím tím žádné politiky nebo podnikatele, ale obyčejné lidi, kteří si myslí, že když mají auto, žijí si na úrovni.
Tato problematika vyžaduje zamyslet se komplexněji, ne pouze říct chci na klíč projekt bikesharingu. Bez smysluplné infrastruktury, a navazujících projektů to bude jen další omezeně použitelná prvoplánová věc v provedení "aby to nějak bylo".
A kde jsou masivní dotace na elektrokola? To by byl výborný začátek...
Nejsou a někteří prodejci jsoi i radi .
Kdyz budou dotace budou i kontroly a hodně elektro scooterůneni/ radoby kol schválené vozidlo pro provoz na veřejných komunikacích . Prvotní zodpovědnost ma majitel ten se pak muze soudit i s prodejcem...