- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ta četa co bude vyjiždět na konečnou Černý potok, by mohla být placená nějakou začleňující neziskovkou, jejíž ovečky ten humus stihnou udělat od Svobody na konečnou :-)
Pane Bureš, spletl jste se, jen ze sadu Boženy Němcové na Důl Odra, pokud by to bylo jak píšete, tak ty tramvaje na Hlučínskou nedojedou. A nejsou to ovečky, jsou to přece taky občané naší Ostravy.
Ten Semerák je holé neštěstí. Aneb jak právník na dopravu přišel. Zfušovanými parkovacími zónami za každou cenu to začíná a objevováním Ameriky v podobě smetáků to pokračuje, bohužel, nekončí.
A komunikace mu taky moc nejde.
Nejprve ty smetáky řidičům vezmou a pak z toho dělají něco převratného, horkou novinku Nechápu dnešní uvažování. Vždyť smeták a kýbl s vodou měl řidič ve voze odjakživa. Pak se to prý někam ztratilo a te9 se to s velkou slávou zase závadí.
Jasně již v r. 1966 v pražské lin. 255 bus Škoda RTO bylo za dveřmi: plechový kyblík od tukových závodů po ztuženém tuku na vodu na úklid, koště z rýžovými "fousy", pixla s naftou a v případě silných mrazů a lepení sněhu na gumový potah podlahy se sypaly z krabice piliny /ještě i v Ikarusu/. To vše za příplatek za dvoustovkovou "rychlou" linku Kč 2,-
To je novinka. Slušný řidič vždycky na konečné zametl autobus nebo tramvaj, to jsem viděl nesčetněkrát. Nevím, jestli to mají jako povinnost, každopádně se to ale vždycky dělalo.
Pokud se to dělalo a dělá je to asi jen na vůli řidiče. A patří jim dík. Nyní za to snad dostanou i zaplaceno, ale obávám se, že se to zvrtne v další nástroj šikany.
Ti v Praze mohou taky. Není to zrovna tak dlouho co jsem jel hostivařskou 125 a řidič měl na podlaze byl rozšlapaný leták z Kauflandu a deník Metro. To flaška od Pepsi či pytlík od McDonald's je často v metru.
Doprava do Hostivaře je díky ROPID kapitolou sama pro sebe a nejen o borčusu ve vozech na konečné....