- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už vidím jak nastoupím, budu něco vyřizovat a dám si třeba 6 přestupů. To je 12 krát přiložení karty k terminálu. Na konci měsíce se budu divit, při pohledu na výpis z účtu, kam jsem tak cestoval, že jsem při tom utratil 12 virtuálních jízdenek.
DPO a KODIS už nevěřím ani nos mezi očima. Prvně zruší spoje nebo stávající fungující změní do nepoužitelné podoby, pak vás donutí KOUPIT si Odisku. Proč si ji mám kupovat? Je to jejich výmysl. Při ztrátě chápu poplatek. Další rozkrádačka ala Opencard.
Proti řidičům a řidičkám DPO nic nemám. Obdivuji jejich práci a hlavně s nima soucítím, při dnešním provozu a hlavně bezohlednosti jiných řidičů.
No to je sice 12 přiložení k terminálu, ale v konečném účtu nikdy nezaplatíte víc než tu 24h.
Jako jestli to zvládne tu situaci, kdy jedu 3x denně dopravou a ono mi to prostě spočítá levnější variantu jako 24h jízdenku a ta mi bude skutečně platit do dalšího dne (tj. se mi do 24 hodin nic nevyúčtuje), tak je to rozhodně fajn.
Bohužel vás musím zklamat - vyúčtování za interval od 3:00 do 2:59 následujícího dne se dělá až toho následujícího dne a cena , kterou zaplatíte není větší, než cena za 24 hodinovou jízdenku.
Jiný článek hovoří o tom, že v Praze to již testují. Ale v Praze na Hlavním si třeba koupíte jakékoliv jízdné platební kartou.
To je fakt uroveň na zblití. A to se chlubí Křišťálovou lupou. Slečna "novinářka" si není schopna dát dohromady jednoduchá fakta. Pípá se vždy při nástupu do vozidla. Při výstupu pípáte jen, když jedete míň jak deset minut, pak máte započítanou krátkou levnější jízdenku za 14 korun. Navíc systém je koncipován při platbě platební kartou tak, že se ukládá jakoby časový snímek plateb kartou a po půlnoci provede vyúčtování, které je navíc limitováno částkou za celodenní jízdenku, víc nezaplatíte.
Pane Veselý. Ano vaše úroveň i v jiných příspěvcích je na zblití. Paní, upozorňuji, paní novinářka, cituje: „Cestující jen při každém vstupu a výstupu přiloží bezkontaktní platební kartu k terminálům...", vysvětluje ředitel Dopravního podniku Ostrava Roman Kadlučka. Takže pokud není si někdo schopen dát do kupy jednoduché fakta, je to spíše pan Kudlička.
A přesně to, co píšete se tam píše. Že neplatíte více jak celodenní jízdenku. Ovšem už se tam nepíše, zda, když pojedu 30 minut za 20 Kč a pak přestoupím a pojedu znovu, zda mi to zaúčtuje 2*20Kč, takže 40Kč, nebo 28Kč za 60minutovou jízdenku. Tam by totiž pak dávalo smysl se přihlašovat a odhlašovat vždy, aby případně spočítal jak dlouho jsem celkově jel a dal mi tu nejvýhodnější variantu.
Co se ale nikde nepíše je, že pokud cestující (v rámci "Ostravy XXL") nestihne přestup do 30 minut a navazující jízda přesahuje 10 minut, jedná se o výrazné zdražení oproti papírovým jízdenkám, kde omezení pro první přestup není. Mně by se cesta domů z práce prodražila z 26 na 40 Kč. Zůstanu tedy u papírových jízdenek...
Smolík. Do dvou let papírky nebudou.
A navíc kecáte. Pokud při navazující jízdě už nepřestupujete, jízdenka není časové omezena. Stejně tak, pokud vůbec nepřestupujete, jízdenka není časově omezena. Těch deset minut je malá napřestupní jízdenka, kdy si pípáte nástup a výstup.
Už vidím ty fronty u výstupu. U nástupu je to OK, jako jízdenka.
Při výstupu pípnete jen pokud cestujete do deseti minut, aby vám byla počítána krátká nepřestupní jízdenka. Takže žádné fronty. Princip je naprosto stejný, jako při placení ODISKOU. Pípáte pokaždé při vstupu do vozidla. Tam se to asi bude štosovat, protože rekce terminálů nejsou z nejrychlejších.